Koncówka wydechu z kwasówki
<mtm> - 2010-03-10, 07:41
" />Witam.
Zgłaszam się z takim pytaniem:
Jak będzie wyglądała i brzmiała końcówka wydechu ze zwykłej kwasówki ?
O co mi chodzi:
Mam standardowy wydech tylko bez kata i na końcu wydechu mam końcówkę 76mm jakimś dyfuzorem tzn taka "kratka". Dodam, że stożek teź jest.Stożek jest z CAI, ale i tak nie jest cicho.
Nie chcę nic zmieniać w wydechu typu zmiana całego końcowego tłumika na przelot bo będę miał masakre decybelową a zdarza się, że jeżdżę w trasę.
Chciałbym poprowadzić od ostatniego tłumika kwasówkę, żeby jakoś to wyglądało.
Pytanie jak to będzie wyglądało i czy zmieni się coś brzmienie bo ten, który mam fajnie niegłośno mruczy.
Nie wiem czy dać sobie siana czy coś kombinować.
Co sądzicie?
flejm - 2010-03-10, 08:46
" />sama koncowka dzwieku nie zmieni a jak bedzie wygladac to juz kwestia samej koncowki, zalezy co Ci sie podoba
<mtm> - 2010-03-11, 19:37
" />Zmiana końcowego na przelotowy . . będzie głośno ?
Kanies - 2010-03-11, 20:19
" />zalezy jak wstawisz jak jakiegos wm z silencerem..to powiem Ci ze w trasie jest ok ;p natomiast bez silencera nie do wytrzymania szczegolnie przy ok 4 tys obrotow , ale jak kto lubi ;p u mnie po zakupie byl zamiast końcowego sama rura z kwasówki (2,5 cala ) i powiem Ci ze bass byl konkretny czasem jak spadal z obrotow..to czulem sie jakbym jechal wrc
<mtm> - 2010-03-11, 21:41
" />Temet troszkę skręca bo teraz pytam co zrobić żeby "odetkać" wydech, ale żeby nie było głośno. Może lepszym rozwiązaniem byłoby wstawienie jakiegoś przelotowego poprzecznego z jakąś niegłupią końcówką niedużej średnicy żeby nie było za głośno. Czy takie rozwiązanie ma sens?
Kanies - 2010-03-12, 20:35
" />ogólnie mi wydaje się to średnio odpowiednie..jeżeli chodzi o odetkanie, bo poprzeczny jednak sprawia (mimo iż przelotowy ) że spaliny wolniej uciekają niż na wzdłużnym, patrz na wielkość puchy im większa tym bedzie ciszej
flejm - 2010-03-16, 13:02
" />ja mam uklad 2" na przelotach m-techa srodkowy i koncowy poprzeczny. jest dobrze chociaz w trasie mogloby byc ciszej, ale glowy nie urywa. moj znajomy w 5 gen coupe ma tez uklad przelot 2" na mtech'ach srodkowy i puszka oem look. u niego mimo ze uklad jest krotszy i puszka koncowa mniejsza jest ciszej, ale on ma kata "sportowego", ktory wyglada na maly tlumik przelotowy. z kolei inny kumplel zrobil przelot w jajku 2" na dwoch tlumikach wm i jest baaaaaaardzo glosno nawet z wkladka. jak chcesz miec cisze i wydech odetkany to rob przelot na 2 tlumikach, ale dobrej jakosci, nie zaden wm czy podobne. rozwaz tez wykonanie twinloopa bedzie jeszcze ciszej.
<mtm> - 2010-03-16, 15:17
" />Jak będzie hajsik to zaczne od 4-2-1 z A9. Później reszta.
Tak jak pisałem wydech jest w serii tyle , że bez kata i z dospawana końcówką w ostatnim.
Dylemat mam taki, że odcinek od kata do ostatniego tłumika mam prawie nowy(ma około rok). Czy tłumik środkowy na tym odcinku jest przelotowy ?zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
<mtm> - 2010-03-10, 07:41
" />Witam.
Zgłaszam się z takim pytaniem:
Jak będzie wyglądała i brzmiała końcówka wydechu ze zwykłej kwasówki ?
O co mi chodzi:
Mam standardowy wydech tylko bez kata i na końcu wydechu mam końcówkę 76mm jakimś dyfuzorem tzn taka "kratka". Dodam, że stożek teź jest.Stożek jest z CAI, ale i tak nie jest cicho.
Nie chcę nic zmieniać w wydechu typu zmiana całego końcowego tłumika na przelot bo będę miał masakre decybelową a zdarza się, że jeżdżę w trasę.
Chciałbym poprowadzić od ostatniego tłumika kwasówkę, żeby jakoś to wyglądało.
Pytanie jak to będzie wyglądało i czy zmieni się coś brzmienie bo ten, który mam fajnie niegłośno mruczy.
Nie wiem czy dać sobie siana czy coś kombinować.
Co sądzicie?
flejm - 2010-03-10, 08:46
" />sama koncowka dzwieku nie zmieni a jak bedzie wygladac to juz kwestia samej koncowki, zalezy co Ci sie podoba
<mtm> - 2010-03-11, 19:37
" />Zmiana końcowego na przelotowy . . będzie głośno ?
Kanies - 2010-03-11, 20:19
" />zalezy jak wstawisz jak jakiegos wm z silencerem..to powiem Ci ze w trasie jest ok ;p natomiast bez silencera nie do wytrzymania szczegolnie przy ok 4 tys obrotow , ale jak kto lubi ;p u mnie po zakupie byl zamiast końcowego sama rura z kwasówki (2,5 cala ) i powiem Ci ze bass byl konkretny czasem jak spadal z obrotow..to czulem sie jakbym jechal wrc
<mtm> - 2010-03-11, 21:41
" />Temet troszkę skręca bo teraz pytam co zrobić żeby "odetkać" wydech, ale żeby nie było głośno. Może lepszym rozwiązaniem byłoby wstawienie jakiegoś przelotowego poprzecznego z jakąś niegłupią końcówką niedużej średnicy żeby nie było za głośno. Czy takie rozwiązanie ma sens?
Kanies - 2010-03-12, 20:35
" />ogólnie mi wydaje się to średnio odpowiednie..jeżeli chodzi o odetkanie, bo poprzeczny jednak sprawia (mimo iż przelotowy ) że spaliny wolniej uciekają niż na wzdłużnym, patrz na wielkość puchy im większa tym bedzie ciszej
flejm - 2010-03-16, 13:02
" />ja mam uklad 2" na przelotach m-techa srodkowy i koncowy poprzeczny. jest dobrze chociaz w trasie mogloby byc ciszej, ale glowy nie urywa. moj znajomy w 5 gen coupe ma tez uklad przelot 2" na mtech'ach srodkowy i puszka oem look. u niego mimo ze uklad jest krotszy i puszka koncowa mniejsza jest ciszej, ale on ma kata "sportowego", ktory wyglada na maly tlumik przelotowy. z kolei inny kumplel zrobil przelot w jajku 2" na dwoch tlumikach wm i jest baaaaaaardzo glosno nawet z wkladka. jak chcesz miec cisze i wydech odetkany to rob przelot na 2 tlumikach, ale dobrej jakosci, nie zaden wm czy podobne. rozwaz tez wykonanie twinloopa bedzie jeszcze ciszej.
<mtm> - 2010-03-16, 15:17
" />Jak będzie hajsik to zaczne od 4-2-1 z A9. Później reszta.
Tak jak pisałem wydech jest w serii tyle , że bez kata i z dospawana końcówką w ostatnim.
Dylemat mam taki, że odcinek od kata do ostatniego tłumika mam prawie nowy(ma około rok). Czy tłumik środkowy na tym odcinku jest przelotowy ?