Końcówki drążka i-Vt
Yasioo - 2006-09-07, 06:56
" />Nie wiem czy to ten dział bo ciągle jestem świeżak ale chciałbym przedstawić
wam obraz moich poszukiwać w/w elementu
Tak więc z czystej ciekawości zadzwoniłem do ASO ( a co tam powiem) w Sopocie.
Grzecznie pytająć o w/w element do Civica i-vt, pan z serwisu odpowiedział pytaniem na moje pytanie
"Czy do civica i-Vt czy do v-tec'a ?"
Ku memu wielkiemu zdziwieniu postanowiłem kontynuować rozmowę
i pytam grzecznie dalej "Jaka jest różnica ?"
S: No v-tec to v-tec a i-vt to raczej nie v-tec
Pan wytłumaczył ze w 4 generacji nie było jeszcze v-tec'a i kontynuował wywiad środowiskowy
S: "Jeden wałek ?"
Y: "Dwa wałki"
S: "Dwa wałki rozrządu ?"
Y: "Tak. Dwa wałki"
S: "Masakra. Cena kompletu 674 pln"
Y:
Podziękowałem panu grzecznie i zakończyłem rozmowę
I ja mam mu powieżyć auto
Swego czasu na forum H3M był temat "Czy ASO to zło?"
W poprzednim mym aucie do wymiany czego kolwiek nadawał sie byle "czesiek mechanik"
a teraz... ?
Dokonując zakupu i-Vt wiedziałem że będą jaja z częściami ale że aż takie i tak nagle...
Michuu - 2006-09-07, 09:38
" />Masz rysia dzwon do niego on wie najlepiej co podejdzie a co nie bo ma katalogi. Albo jedz do lambera.
Gr00bY - 2006-09-07, 10:24
" />Koncówki do do IVT to towar deficytowy dostepny tylko w ASO. Mozesz kupic do zwykle 4 gen, ale musisz skrocic drazki o cm.
Marcel - 2006-09-08, 08:37
" />
_WALDI_ - 2006-09-10, 09:18
" />A ja kupilem 555 zdaje sie ze podchodzi od preludy czy acorda ale w sklepie mi znajomy dobral i nic nie musialem skracac jesli mowimy o koncowkach! Natomiast z drazkami w podrubach sa problemy bo te trzeba skracac. Jak bym sie postaral to moze odszukal bym jeszcze pudelko z nr katalogowym na prawa koncowke firmy mogul 555zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Yasioo - 2006-09-07, 06:56
" />Nie wiem czy to ten dział bo ciągle jestem świeżak ale chciałbym przedstawić
wam obraz moich poszukiwać w/w elementu
Tak więc z czystej ciekawości zadzwoniłem do ASO ( a co tam powiem) w Sopocie.
Grzecznie pytająć o w/w element do Civica i-vt, pan z serwisu odpowiedział pytaniem na moje pytanie
"Czy do civica i-Vt czy do v-tec'a ?"
Ku memu wielkiemu zdziwieniu postanowiłem kontynuować rozmowę
i pytam grzecznie dalej "Jaka jest różnica ?"
S: No v-tec to v-tec a i-vt to raczej nie v-tec
Pan wytłumaczył ze w 4 generacji nie było jeszcze v-tec'a i kontynuował wywiad środowiskowy
S: "Jeden wałek ?"
Y: "Dwa wałki"
S: "Dwa wałki rozrządu ?"
Y: "Tak. Dwa wałki"
S: "Masakra. Cena kompletu 674 pln"
Y:
Podziękowałem panu grzecznie i zakończyłem rozmowę
I ja mam mu powieżyć auto
Swego czasu na forum H3M był temat "Czy ASO to zło?"
W poprzednim mym aucie do wymiany czego kolwiek nadawał sie byle "czesiek mechanik"
a teraz... ?
Dokonując zakupu i-Vt wiedziałem że będą jaja z częściami ale że aż takie i tak nagle...
Michuu - 2006-09-07, 09:38
" />Masz rysia dzwon do niego on wie najlepiej co podejdzie a co nie bo ma katalogi. Albo jedz do lambera.
Gr00bY - 2006-09-07, 10:24
" />Koncówki do do IVT to towar deficytowy dostepny tylko w ASO. Mozesz kupic do zwykle 4 gen, ale musisz skrocic drazki o cm.
Marcel - 2006-09-08, 08:37
" />
_WALDI_ - 2006-09-10, 09:18
" />A ja kupilem 555 zdaje sie ze podchodzi od preludy czy acorda ale w sklepie mi znajomy dobral i nic nie musialem skracac jesli mowimy o koncowkach! Natomiast z drazkami w podrubach sa problemy bo te trzeba skracac. Jak bym sie postaral to moze odszukal bym jeszcze pudelko z nr katalogowym na prawa koncowke firmy mogul 555