KOPCI JAK STARY DIESEL
wbr98wa - 2008-11-01, 12:41
" />Witam,
no i stało się....
wracałem wła¶nie z cmentarza i jechał przede mn± dziadzia matizem.no to ja z redukcja z 5 na 4 wyprzedziłem dziadzie ale patrze za mn± chmura dymu..
niestety to ode mnie..
wcze¶niej haneczka łykała oleju jakie¶ 1l na 1500km i kopciła dopiero przy 6k rpm.
a teraz 3.5k rpm i kopci jak dieselmojego ojca ;-)
i pytanie w zwi±zku z tym,
czy uszczelniacz mógł waln±ć czy zawór wypalić??
dodam że mam LPG.
i czy można wymienić uszczelniacze bez zdejmowania głowicy?
czekam na pomoc...
TomeiS - 2008-11-01, 12:55
" />jak nie zdejmiesz glowicy to nie bedziesz wiedzial, uszczelniacze da sie wymienic bez zdejmowania glowicy ale nie polecam, zabawy wiecej niz sie wydaje, wez pod uwage ze masz az 16 uszczelniaczy . zreszta to moga tekze byc i pier¶cienie.
v-rod - 2008-11-01, 13:03
" />na czarno czy niebiesko kopci? u mnie po wymianie sondy mniej juz kopci na czarno, no i wymianie ¶wiec, jeszcze wymienie uszczelniacze i zobacze wtedy to dam znać, ale jak na niebiesko kopci to olej, a na czarno to wydaje mi sie że to chodzi o mieszanke a nie o olej
wbr98wa - 2008-11-01, 14:32
" />nie no kopci olejem-niebiesko.
mierzyłem sprezanie na cylindrach i miał po 12.
z reszta jak wyjme bagnet to nic nie dmucha w dziure po bagnecie
wiec na pewno uszczelniacze lub jaki¶ zawór, autko chodzi cicho żadnych stuków.
Uszczelke pod glowica wymienialem w sierpniu a nie wiem czy mozna tak zdejmować co jaki¶ czas czy bede musial znowu nowa kupic
Grzehurra - 2008-11-01, 15:46
" />uszczelke powinno sie wymianic po kazdym odkreceniu glowicy...
BTW, ktore to juz auto widze gdzie po zalozeniu LPG zaczela sie taka zabawa...
v-rod - 2008-11-02, 07:05
" />o objawach zużytych uszczelniaczy poczytaj na forum bo juz było wiele razy i nawet sam, też cos tam pytałemzanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
wbr98wa - 2008-11-01, 12:41
" />Witam,
no i stało się....
wracałem wła¶nie z cmentarza i jechał przede mn± dziadzia matizem.no to ja z redukcja z 5 na 4 wyprzedziłem dziadzie ale patrze za mn± chmura dymu..
niestety to ode mnie..
wcze¶niej haneczka łykała oleju jakie¶ 1l na 1500km i kopciła dopiero przy 6k rpm.
a teraz 3.5k rpm i kopci jak dieselmojego ojca ;-)
i pytanie w zwi±zku z tym,
czy uszczelniacz mógł waln±ć czy zawór wypalić??
dodam że mam LPG.
i czy można wymienić uszczelniacze bez zdejmowania głowicy?
czekam na pomoc...
TomeiS - 2008-11-01, 12:55
" />jak nie zdejmiesz glowicy to nie bedziesz wiedzial, uszczelniacze da sie wymienic bez zdejmowania glowicy ale nie polecam, zabawy wiecej niz sie wydaje, wez pod uwage ze masz az 16 uszczelniaczy . zreszta to moga tekze byc i pier¶cienie.
v-rod - 2008-11-01, 13:03
" />na czarno czy niebiesko kopci? u mnie po wymianie sondy mniej juz kopci na czarno, no i wymianie ¶wiec, jeszcze wymienie uszczelniacze i zobacze wtedy to dam znać, ale jak na niebiesko kopci to olej, a na czarno to wydaje mi sie że to chodzi o mieszanke a nie o olej
wbr98wa - 2008-11-01, 14:32
" />nie no kopci olejem-niebiesko.
mierzyłem sprezanie na cylindrach i miał po 12.
z reszta jak wyjme bagnet to nic nie dmucha w dziure po bagnecie
wiec na pewno uszczelniacze lub jaki¶ zawór, autko chodzi cicho żadnych stuków.
Uszczelke pod glowica wymienialem w sierpniu a nie wiem czy mozna tak zdejmować co jaki¶ czas czy bede musial znowu nowa kupic
Grzehurra - 2008-11-01, 15:46
" />uszczelke powinno sie wymianic po kazdym odkreceniu glowicy...
BTW, ktore to juz auto widze gdzie po zalozeniu LPG zaczela sie taka zabawa...
v-rod - 2008-11-02, 07:05
" />o objawach zużytych uszczelniaczy poczytaj na forum bo juz było wiele razy i nawet sam, też cos tam pytałem