korek paliwa,jego odpowietrznik
motorola - 2006-12-26, 13:11
" />czesto gesto,a wlasciwie to zawsze. kiedy jestem na stacji benzynowej i tankuje H, po odkreceniu korka wydobywa sie oszalamiajacy bek mojej civiany.
Mam wrazenie ze korek powinien odpowietrzac zbiornik paliwa i nie dopuszczac do tworzenia sie cisnienia wew. czy sie myle ?
sailence - 2006-12-26, 13:17
" />bak zasysa powietrze czy je wypycha?
jeśli zasysa to jest ok, masz pewność że wtedy bak jest na 100% szczelny gdy ubywa paliwa wytwarza się w baku podciśnienie i gdy odkręcasz korek powietrze wpada do baku to jest pozytywny objaw - u mnie tak jest i jest ok
tfidos - 2006-12-26, 13:36
" />jesli po odkreceniu korka jest slyszalne takie fyyyyyyt to dobrze bo korek jest od uszczelnienia baku od tego on jest, od tego jest on, wiec wszystko ok
Brama - 2006-12-26, 13:44
" />tak jak poprzednicy... Jest podciśnienie więc jest diobrze
motorola - 2006-12-26, 13:48
" />aha. bo tak myslalem...kiedy sie spojrzy na korek od spodu, to ma on taki tam device(dziureczki,gumke) - myslalem ze tak jak w korku(w innym aucie tak mialem) od ukladu chlodzenia byl odpowietrznik,ale tam byla przeciez temperatura.para musiala gdzies uciekac.
uuuuf,czyli jest ok.nie bedzie przykrych niespodzianek, nie bedzie dodatkowych kosztow, nie bedzie napraw. nie bedzie nic
kyzer - 2006-12-26, 14:27
" />
Gr00bY - 2007-01-02, 18:44
" />Wolniej jeździj to nie bedzie syczeć
nosql - 2007-01-03, 07:36
" />hehe kiedyś miałem ten sam problem - myślałem, że coś jest nie tak..
m5m - 2007-01-05, 19:15
" />
tylko niewyjeżdzajcie paliwa do końca bo bedzie takie podciśnienie ze korka nieodkrecicie
sailence - 2007-01-06, 19:10
" />już 2 razy wyssałem go do sucha jak nalewałem z kanki wahy to przy odkręcaniu (uprzedni lałem do pełna) syczał jak gwizdek
PS. nasze auta robią tak z radości na widok nowego paliwka
stealth - 2007-01-11, 00:06
" />A mnie z kolei ten brak odpowietrzenia w Civicach intryguje. Dlaczego w innych autach (i wszelkich innych urządzeniach) zbiorniki są odpowietrzane, a u nas nie? Tak na chłopski to rozum, to o ile bak:
1. jest sztywny
2. jest szczelny
3. nie ma odpowietrzenia
to pompa paliwa w celu pobrania benzyny do silnika musi pokonać powstałe w zbiorniku podciśnienie. Sądząc po kłopotach z odkręceniem i głośnym "pssssss" bywa ono całkiem spore. Czy nie osłabia to przepływu paliwa do silnika? Podejrzewam, że i sama pompa może się szybciej zużywać, bo jest znacznie mocniej eksploatowana.
Brama - 2007-01-11, 00:08
" />a ja myśle że skoro wszyscy mają ten problem a pompy nam nie padają to nei ma sie czym przejmować. Byle nie jezdzić na pustym baku i nie lać ścierwa ze stacji za Rogiem. Pozdrozanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
motorola - 2006-12-26, 13:11
" />czesto gesto,a wlasciwie to zawsze. kiedy jestem na stacji benzynowej i tankuje H, po odkreceniu korka wydobywa sie oszalamiajacy bek mojej civiany.
Mam wrazenie ze korek powinien odpowietrzac zbiornik paliwa i nie dopuszczac do tworzenia sie cisnienia wew. czy sie myle ?
sailence - 2006-12-26, 13:17
" />bak zasysa powietrze czy je wypycha?
jeśli zasysa to jest ok, masz pewność że wtedy bak jest na 100% szczelny gdy ubywa paliwa wytwarza się w baku podciśnienie i gdy odkręcasz korek powietrze wpada do baku to jest pozytywny objaw - u mnie tak jest i jest ok
tfidos - 2006-12-26, 13:36
" />jesli po odkreceniu korka jest slyszalne takie fyyyyyyt to dobrze bo korek jest od uszczelnienia baku od tego on jest, od tego jest on, wiec wszystko ok
Brama - 2006-12-26, 13:44
" />tak jak poprzednicy... Jest podciśnienie więc jest diobrze
motorola - 2006-12-26, 13:48
" />aha. bo tak myslalem...kiedy sie spojrzy na korek od spodu, to ma on taki tam device(dziureczki,gumke) - myslalem ze tak jak w korku(w innym aucie tak mialem) od ukladu chlodzenia byl odpowietrznik,ale tam byla przeciez temperatura.para musiala gdzies uciekac.
uuuuf,czyli jest ok.nie bedzie przykrych niespodzianek, nie bedzie dodatkowych kosztow, nie bedzie napraw. nie bedzie nic
kyzer - 2006-12-26, 14:27
" />
Gr00bY - 2007-01-02, 18:44
" />Wolniej jeździj to nie bedzie syczeć
nosql - 2007-01-03, 07:36
" />hehe kiedyś miałem ten sam problem - myślałem, że coś jest nie tak..
m5m - 2007-01-05, 19:15
" />
tylko niewyjeżdzajcie paliwa do końca bo bedzie takie podciśnienie ze korka nieodkrecicie
sailence - 2007-01-06, 19:10
" />już 2 razy wyssałem go do sucha jak nalewałem z kanki wahy to przy odkręcaniu (uprzedni lałem do pełna) syczał jak gwizdek
PS. nasze auta robią tak z radości na widok nowego paliwka
stealth - 2007-01-11, 00:06
" />A mnie z kolei ten brak odpowietrzenia w Civicach intryguje. Dlaczego w innych autach (i wszelkich innych urządzeniach) zbiorniki są odpowietrzane, a u nas nie? Tak na chłopski to rozum, to o ile bak:
1. jest sztywny
2. jest szczelny
3. nie ma odpowietrzenia
to pompa paliwa w celu pobrania benzyny do silnika musi pokonać powstałe w zbiorniku podciśnienie. Sądząc po kłopotach z odkręceniem i głośnym "pssssss" bywa ono całkiem spore. Czy nie osłabia to przepływu paliwa do silnika? Podejrzewam, że i sama pompa może się szybciej zużywać, bo jest znacznie mocniej eksploatowana.
Brama - 2007-01-11, 00:08
" />a ja myśle że skoro wszyscy mają ten problem a pompy nam nie padają to nei ma sie czym przejmować. Byle nie jezdzić na pustym baku i nie lać ścierwa ze stacji za Rogiem. Pozdro