Krokowy w D14A1
lol3k - 2009-11-08, 12:03
" />Witajcie... Mam maly problem:(, bylem wczoraj u mechanika zmienic olej, filtry itp. ale przejdzmy do rzeczy. Auto mi mulilo na niskich obrotach wiec pomyslalem ze to silniczek krokowy, mechanik mi go wyczyscil no i mialo byc dobrze. Gdy dojechalem do domu a auto sie rozgrzalo obroty zaczely falowac, 700-2000 obrotow, dodam ze gdy odlacze krokowca to obroty sa w normie ale filtr powietrza buczy, natomiast z krokowcem tylko gdy gasnie silnik zamiast powietrze z wydechu tak zabuczec ( jak przedtem) to w filtrze powietrza zabuczy. Mam samemu jeszcze raz go wyczyscic czy co o tym myslicie? z gory dzieki za pomoc;)
Ryba - 2009-11-08, 15:10
" />Po pierwsze to D14A1 nie ma silniczka krokowego, bo to zasilanie gaźnikowe Więc albo masz inny silnik, albo zostałeś zrobiony w trąbę przez mechanika
Na początek powiedz jaki masz silnik ale na 100% (najlepiej zrób fotkę) a potem znajdziesz rozwiązanie używając szukajki.
adamac - 2009-11-08, 15:21
" />Z podpisu ed6 d15a1... Pewnie chodzi o dualpointa
Ryba - 2009-11-08, 15:42
" />Pewnie tak, ale lepiej się upewnić A co wywnioskujesz z mojego podpisu ?
adamac - 2009-11-08, 15:48
" />Że tyle siedzisz przy aucie, że nie masz czasu nim jeździć Zgadłem??
Ryba - 2009-11-08, 16:01
" />No nie do końca, auto traktuję jako hobby i nie używam go na codzień - stąd taki opis
Ale żeby nie przeciągać OT to znalazłem kilka tematów o podobnej treści, może coś się przyda - jesli kolega ma na pewno dual point
viewtopic.php?f=21&t=12939&p=180351&hilit=krokowy+d15b2#p180351
viewtopic.php?f=21&t=5793&p=76551&hilit=krokowy+d15b2#p76551
viewtopic.php?f=26&t=5657&p=74761&hilit=krokowy+d15b2#p74761
lol3k - 2009-11-08, 16:22
" />Wybaczcie za opis, jz go poprawilem. na silniku jest napisane D14A1:P zaraz moze skrece fotki, a naj pozniej jutro rano..
No to mam fotki
kilan - 2009-11-08, 17:43
" />hehehe - piękna hybryda.
Kolego najpewniej jednak masz ED6, w którym padł silnik. I został on zastąpiony motorem D14A1 (choć pokrywa zaworów z d15b2 jest). Zasilanie jednak - to z całą pewnością wtrysk dwupunktowy.
Szukaj info o podobnych problemach z silnikiem d15b2.
Pozdrawiam
lol3k - 2009-11-09, 21:18
" />Qrde wiec przeczyscilem go ponownie, skrecilem wszystko ladnie i nadal to samo, komp wywala blad nr.14 czyli:
Zawór regulacyjny prędkości obrotowej biegu jałowego lub jego obwód...
Wiec pewnie pomoze nowy krokowy co? AA i jest tam srobka do regulacji, moze to pomoze? przydaloby sie zrobic reset ale nie moge znalezc odpowiedniego bezpiecznika, czy odlaczenie aku na pewien czas zresetuje kompa?
adamac - 2009-11-09, 21:53
" />Przedewszystkim zrob reset, najlepiej przez odłączenie klemy.
lol3k - 2009-11-10, 16:49
" />No i zrobilem tak jak piszesz, nauka według procedury i nadal to samo tyle ze komp mi wywala blad nr1 co oznacza:
"Sonda lambda lub jej obwód"...
Zaraz ogarne jak to znalezci to zbadam
adamac - 2009-11-10, 17:46
" />zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
lol3k - 2009-11-08, 12:03
" />Witajcie... Mam maly problem:(, bylem wczoraj u mechanika zmienic olej, filtry itp. ale przejdzmy do rzeczy. Auto mi mulilo na niskich obrotach wiec pomyslalem ze to silniczek krokowy, mechanik mi go wyczyscil no i mialo byc dobrze. Gdy dojechalem do domu a auto sie rozgrzalo obroty zaczely falowac, 700-2000 obrotow, dodam ze gdy odlacze krokowca to obroty sa w normie ale filtr powietrza buczy, natomiast z krokowcem tylko gdy gasnie silnik zamiast powietrze z wydechu tak zabuczec ( jak przedtem) to w filtrze powietrza zabuczy. Mam samemu jeszcze raz go wyczyscic czy co o tym myslicie? z gory dzieki za pomoc;)
Ryba - 2009-11-08, 15:10
" />Po pierwsze to D14A1 nie ma silniczka krokowego, bo to zasilanie gaźnikowe Więc albo masz inny silnik, albo zostałeś zrobiony w trąbę przez mechanika
Na początek powiedz jaki masz silnik ale na 100% (najlepiej zrób fotkę) a potem znajdziesz rozwiązanie używając szukajki.
adamac - 2009-11-08, 15:21
" />Z podpisu ed6 d15a1... Pewnie chodzi o dualpointa
Ryba - 2009-11-08, 15:42
" />Pewnie tak, ale lepiej się upewnić A co wywnioskujesz z mojego podpisu ?
adamac - 2009-11-08, 15:48
" />Że tyle siedzisz przy aucie, że nie masz czasu nim jeździć Zgadłem??
Ryba - 2009-11-08, 16:01
" />No nie do końca, auto traktuję jako hobby i nie używam go na codzień - stąd taki opis
Ale żeby nie przeciągać OT to znalazłem kilka tematów o podobnej treści, może coś się przyda - jesli kolega ma na pewno dual point
viewtopic.php?f=21&t=12939&p=180351&hilit=krokowy+d15b2#p180351
viewtopic.php?f=21&t=5793&p=76551&hilit=krokowy+d15b2#p76551
viewtopic.php?f=26&t=5657&p=74761&hilit=krokowy+d15b2#p74761
lol3k - 2009-11-08, 16:22
" />Wybaczcie za opis, jz go poprawilem. na silniku jest napisane D14A1:P zaraz moze skrece fotki, a naj pozniej jutro rano..
No to mam fotki
kilan - 2009-11-08, 17:43
" />hehehe - piękna hybryda.
Kolego najpewniej jednak masz ED6, w którym padł silnik. I został on zastąpiony motorem D14A1 (choć pokrywa zaworów z d15b2 jest). Zasilanie jednak - to z całą pewnością wtrysk dwupunktowy.
Szukaj info o podobnych problemach z silnikiem d15b2.
Pozdrawiam
lol3k - 2009-11-09, 21:18
" />Qrde wiec przeczyscilem go ponownie, skrecilem wszystko ladnie i nadal to samo, komp wywala blad nr.14 czyli:
Zawór regulacyjny prędkości obrotowej biegu jałowego lub jego obwód...
Wiec pewnie pomoze nowy krokowy co? AA i jest tam srobka do regulacji, moze to pomoze? przydaloby sie zrobic reset ale nie moge znalezc odpowiedniego bezpiecznika, czy odlaczenie aku na pewien czas zresetuje kompa?
adamac - 2009-11-09, 21:53
" />Przedewszystkim zrob reset, najlepiej przez odłączenie klemy.
lol3k - 2009-11-10, 16:49
" />No i zrobilem tak jak piszesz, nauka według procedury i nadal to samo tyle ze komp mi wywala blad nr1 co oznacza:
"Sonda lambda lub jej obwód"...
Zaraz ogarne jak to znalezci to zbadam
adamac - 2009-11-10, 17:46
" />