Który silnik lepszy :) prosze O podpowiedz :)
Bocian - 2010-04-06, 10:50
" />Witam Jestem na Kupnie Hani
Mam Dylemat nad silnikiem . mianowicie między 1,4 16v A 1,5 jak kazdy wie Oznaczenia D14A1 O D15B2 . Powiedzcie Mi drodzy Klubowicze Ktory jest lepszy:)? D15b2 pewnie lepiej sie Kreci. ale czy napewno? nie mam pojecia co wybrac:)
konieczko - 2010-04-06, 11:01
" />Dużo tematów było o tym!!! Szukaj
generalnie do codziennej jazdy 1.4 (jak silnik w dobrym stanie to bardzo długo posłuży)
natomiast jak 90 kucy to dla Ciebie za mało i myślisz o modzeniu lub swap'ie bierz 1.5
lepiej się kręci 1.4
Bocian - 2010-04-06, 11:11
" />No tak Wiadomo że na serii nie nie pozostane a taki swap na 1,6 ile tak mniej wiecej by kosztowal ? Czytalem teraz o Hondzie Klubowicza Nogaja to widzee że ładnie modzii
noofaq - 2010-04-06, 12:29
" />zdecydowanie d15b2 - pompa paliwa w baku wiec przy swapie na coś mocniejszego odpada problem dziubania w baku
do tego d15b2 mimo wszystko ma niższe spalanie (tak mi sie wydaje) + znaleźć dobrego gaźnikowca to cud
do d15b2 bardzo łatwym modem jest zrobienie MPFI i masz 10+ koni za niewielkie pieniądze
Bocian - 2010-04-06, 13:43
" />MPFI? na jakiej zasadzie to działa ?:) odrazu myslalem po kupnie zrobic caly uklad wydechowy i zrobic dolot plus stożek
Ramzes15190 - 2010-04-06, 17:44
" />MPFI to nic innego jak pelen wtrysk osprzet od A6/Z2
soldi - 2010-04-06, 17:53
" />
AsiuniaWawa - 2010-04-10, 21:44
" />
mac102 - 2010-04-11, 06:32
" />daj sobie spokój z gaźnikami, jak pisali poprzednicy przy swapie na coś mocniejszego jest masa rzeźby wiem co mówię, bo to osobiście przerabiałem. Poza tym ze spalaniem jest różnie i trzeba mieć jeszcze kogoś kto to jakoś ustawi, a z tym nie jest już tak łatwo.
damian_qbass - 2010-04-14, 09:34
" />z silnikiem to różnie, jeśli Ci sie trafi bardzo zdrowe D14A1 to pojeżdzi Ci dłużej niż nie jedno 1.5, ale jeśli chcesz silnik to modzenia to lepszy jest ten drugi
boombass - 2010-04-14, 13:46
" />Ja mam 1.5 16V .lepsze moim zdaniem są 1.5. org miał 90km teraz nie wiem bo zmieniony został wałek rozrządu i planowana głowica ,ale korci mnie dalej by coś w nim ulepszyć Pozdrawiam
douen - 2010-04-18, 21:27
" />d15b1, ponieważ jest to to samo co d15b2 tylko że zdławione do 70km. Oznacza to że silniki są mniej wysilone, przez co mniej zniszczone. Znajdziesz je w kanadyjkach, tych z pasami w drzwiach
Mocowo nie rzucają na kolana, ale po zabiegu zwanym MPFI robi się rakieta. Do tego kanadyjki przeważnie są "gołe" przez co lżejsze i tu nast. pluszanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Bocian - 2010-04-06, 10:50
" />Witam Jestem na Kupnie Hani
Mam Dylemat nad silnikiem . mianowicie między 1,4 16v A 1,5 jak kazdy wie Oznaczenia D14A1 O D15B2 . Powiedzcie Mi drodzy Klubowicze Ktory jest lepszy:)? D15b2 pewnie lepiej sie Kreci. ale czy napewno? nie mam pojecia co wybrac:)
konieczko - 2010-04-06, 11:01
" />Dużo tematów było o tym!!! Szukaj
generalnie do codziennej jazdy 1.4 (jak silnik w dobrym stanie to bardzo długo posłuży)
natomiast jak 90 kucy to dla Ciebie za mało i myślisz o modzeniu lub swap'ie bierz 1.5
lepiej się kręci 1.4
Bocian - 2010-04-06, 11:11
" />No tak Wiadomo że na serii nie nie pozostane a taki swap na 1,6 ile tak mniej wiecej by kosztowal ? Czytalem teraz o Hondzie Klubowicza Nogaja to widzee że ładnie modzii
noofaq - 2010-04-06, 12:29
" />zdecydowanie d15b2 - pompa paliwa w baku wiec przy swapie na coś mocniejszego odpada problem dziubania w baku
do tego d15b2 mimo wszystko ma niższe spalanie (tak mi sie wydaje) + znaleźć dobrego gaźnikowca to cud
do d15b2 bardzo łatwym modem jest zrobienie MPFI i masz 10+ koni za niewielkie pieniądze
Bocian - 2010-04-06, 13:43
" />MPFI? na jakiej zasadzie to działa ?:) odrazu myslalem po kupnie zrobic caly uklad wydechowy i zrobic dolot plus stożek
Ramzes15190 - 2010-04-06, 17:44
" />MPFI to nic innego jak pelen wtrysk osprzet od A6/Z2
soldi - 2010-04-06, 17:53
" />
AsiuniaWawa - 2010-04-10, 21:44
" />
mac102 - 2010-04-11, 06:32
" />daj sobie spokój z gaźnikami, jak pisali poprzednicy przy swapie na coś mocniejszego jest masa rzeźby wiem co mówię, bo to osobiście przerabiałem. Poza tym ze spalaniem jest różnie i trzeba mieć jeszcze kogoś kto to jakoś ustawi, a z tym nie jest już tak łatwo.
damian_qbass - 2010-04-14, 09:34
" />z silnikiem to różnie, jeśli Ci sie trafi bardzo zdrowe D14A1 to pojeżdzi Ci dłużej niż nie jedno 1.5, ale jeśli chcesz silnik to modzenia to lepszy jest ten drugi
boombass - 2010-04-14, 13:46
" />Ja mam 1.5 16V .lepsze moim zdaniem są 1.5. org miał 90km teraz nie wiem bo zmieniony został wałek rozrządu i planowana głowica ,ale korci mnie dalej by coś w nim ulepszyć Pozdrawiam
douen - 2010-04-18, 21:27
" />d15b1, ponieważ jest to to samo co d15b2 tylko że zdławione do 70km. Oznacza to że silniki są mniej wysilone, przez co mniej zniszczone. Znajdziesz je w kanadyjkach, tych z pasami w drzwiach
Mocowo nie rzucają na kolana, ale po zabiegu zwanym MPFI robi się rakieta. Do tego kanadyjki przeważnie są "gołe" przez co lżejsze i tu nast. plus