Lampy przednie jedno- i dwukomorowe
Borobej - 2008-06-18, 14:05
" />Widziałem dzisiaj czerwoną H(ameryk)ankę niby przedloftową, ale z nowym zderzakiem. Przedliftowa, czyli dwukomorowe lampy z przodu (plus postojówki ze śrubami, ale też z obrysówkami/kierunkowskazami). Naszła mnie myśl by sobie takie założyć tylko ze względu na fajny wygląd, jakoś tak pasują do kwadratowego charakteru tych samochodów. I teraz moje pytania:
- czy od strony zasilania żarówek są duże różnice między dwoma rodzajami lamp i jakie?
- czy były dwukomorówki z elektryczną regulacją?
- czy do regulacji są takie same silniczki?
- czy mocowania lamp są takie same i czy do dwukomorowych pasują nowe postojówki?
Spodziewam się problemów w przypadku regulacji, bo tam jednak są do podnoszenia dwie żarówki zamiast jednej. Wszystkie sugestie i odpowiedzi z wyjątkiem "ty idioto" mile widziane.
P.S.: Na razie naszła mnie tylko ochota wymiany, projekt jest baaaaardzo odległy.
venom - 2008-06-18, 14:14
" />Borobej, też o tym myślę, pogadaj z umkiem, bo on sobie swapa zrobił na dwukomorowe
Borobej - 2008-06-18, 14:22
" />Dzięki za info, nie spodziewałem się, że pod bokiem mam kogo trzeba. XD
stealth - 2008-06-18, 14:41
" />Ale to nie tak, że sobie pogadacie na boku, a tu nic nie napiszecie
Bardzo podobne pytania jak autor tematu już zadawałem, ale odpowiedzi nie doczekałem. Jeśli będziecie coś wiedzieli - dajcie znać. Mnie interesuje konkretnie możliwość dołożenia silniczków regulacji do lamp dwukomorowych. Elektrykę ogarnę, chodzi raczej o mechanikę - czy da się dołożyć, zamocować, będzie pasować itd.
Umek - 2008-06-18, 17:03
" />Siemanko....
Jak zrobie wszystko na cacy to coś dopisze do tego tematu bo w obecnej chwili nie mam jednego swiatła drogowego...
W piątek lub w weekend bedzie u mnie elektryk i zobaczymy.
Napewno trzeba mieć przkażniki z dwukomorówek.
ellooo!
stealth - 2008-06-19, 14:09
" />
Borobej - 2008-06-19, 16:09
" />Owszem, od Umka wiem tyle, że mocowania lamp są identyczne, ale do dwukomorowych potrzeba starych postojówek, co mnie już trochę zniechęca. Nie lubię śrub na wierzchu . Znaczy pewnie odrobina rzeźby by pomogła, no ale to dla chętnych.
Regulacja - cholera wi, Umek nie zakładał póki co. Podejrzewam, ze silniki jako takie są identyczne, ale z racji dwóch żarówek zamiast jednej i tak trzeba skombinować odpowiedni mechanizm do tego. Także ogólnie temat jest wciąż otwarty, nie ma przetartych szlaków, można się bawić w małego mechanika.
stealth - 2008-06-19, 22:51
" />No ale regulacja, przynajmniej w manualu, polega na podnoszeniu lub opuszczaniu całej lampy, więc chyba ilość żarówek wprost ma niewielkie znaczenie:)
Ja bym się w małego mechanika pobawił, gdyby ktoś mógł mi udostępnić/wypożyczyć do testów silniczek bądź cały reflektor do przymierzenia. Nie bardzo mnie stać żeby kupować,światła a potem wywalać, bo nie pasują
dsgner - 2008-06-20, 07:03
" />ja mam USDM 91 i mam dwukomorowe lampy tyle ze bez elektrycznej regulacji postojowki mam bez srub tyle ze z migaczem. Wiec moze normalne tez podejda
venom - 2008-06-20, 07:14
" />Ja w przyszłym tygodniu będę probował spasować postojówki usdm przedliftowe z lampami po lifcie... Ciekawe ile będzie roboty...
Borobej - 2008-06-20, 08:25
" />Dsgner - właśnie, czyli jednak są stare postojówki bez śrubek? To zmienia postać rzeczy, mi się takie rozwiązanie właśnie podoba. Planowałem ogólnie przerobić zwykłe kierunki na pozycyjne i odwrotnie, ale w takim wypadku dałoby się jeszcze inaczej. Ciekawe jakby to wyglądało - kierunki w zderzaku, na lampach i na błotnikach... Chyba nie jest to za wiele? XD
Co do regulacji elektrycznej to w instrukcji przyuważyłem, że chyba jednak obie komory są regulowane jednymi śrubkami. Dsgner, zobacz to u siebie, bo w tym manualu lampy sa potraktowane po macoszemu i nie wiadomo co do czego. Skoro są odpowiednie postojówki, to właśnie regulacja pozostaje teraz największym problemem, bo chciałbym ją zachować.
Jak ktoś tutaj wylistuje wszystkie przeróbki związane z zasilaniem (kabelki, przekaźniki itd.), to będzie fajnie.
stealth - 2008-06-20, 09:45
" />zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Borobej - 2008-06-18, 14:05
" />Widziałem dzisiaj czerwoną H(ameryk)ankę niby przedloftową, ale z nowym zderzakiem. Przedliftowa, czyli dwukomorowe lampy z przodu (plus postojówki ze śrubami, ale też z obrysówkami/kierunkowskazami). Naszła mnie myśl by sobie takie założyć tylko ze względu na fajny wygląd, jakoś tak pasują do kwadratowego charakteru tych samochodów. I teraz moje pytania:
- czy od strony zasilania żarówek są duże różnice między dwoma rodzajami lamp i jakie?
- czy były dwukomorówki z elektryczną regulacją?
- czy do regulacji są takie same silniczki?
- czy mocowania lamp są takie same i czy do dwukomorowych pasują nowe postojówki?
Spodziewam się problemów w przypadku regulacji, bo tam jednak są do podnoszenia dwie żarówki zamiast jednej. Wszystkie sugestie i odpowiedzi z wyjątkiem "ty idioto" mile widziane.
P.S.: Na razie naszła mnie tylko ochota wymiany, projekt jest baaaaardzo odległy.
venom - 2008-06-18, 14:14
" />Borobej, też o tym myślę, pogadaj z umkiem, bo on sobie swapa zrobił na dwukomorowe
Borobej - 2008-06-18, 14:22
" />Dzięki za info, nie spodziewałem się, że pod bokiem mam kogo trzeba. XD
stealth - 2008-06-18, 14:41
" />Ale to nie tak, że sobie pogadacie na boku, a tu nic nie napiszecie
Bardzo podobne pytania jak autor tematu już zadawałem, ale odpowiedzi nie doczekałem. Jeśli będziecie coś wiedzieli - dajcie znać. Mnie interesuje konkretnie możliwość dołożenia silniczków regulacji do lamp dwukomorowych. Elektrykę ogarnę, chodzi raczej o mechanikę - czy da się dołożyć, zamocować, będzie pasować itd.
Umek - 2008-06-18, 17:03
" />Siemanko....
Jak zrobie wszystko na cacy to coś dopisze do tego tematu bo w obecnej chwili nie mam jednego swiatła drogowego...
W piątek lub w weekend bedzie u mnie elektryk i zobaczymy.
Napewno trzeba mieć przkażniki z dwukomorówek.
ellooo!
stealth - 2008-06-19, 14:09
" />
Borobej - 2008-06-19, 16:09
" />Owszem, od Umka wiem tyle, że mocowania lamp są identyczne, ale do dwukomorowych potrzeba starych postojówek, co mnie już trochę zniechęca. Nie lubię śrub na wierzchu . Znaczy pewnie odrobina rzeźby by pomogła, no ale to dla chętnych.
Regulacja - cholera wi, Umek nie zakładał póki co. Podejrzewam, ze silniki jako takie są identyczne, ale z racji dwóch żarówek zamiast jednej i tak trzeba skombinować odpowiedni mechanizm do tego. Także ogólnie temat jest wciąż otwarty, nie ma przetartych szlaków, można się bawić w małego mechanika.
stealth - 2008-06-19, 22:51
" />No ale regulacja, przynajmniej w manualu, polega na podnoszeniu lub opuszczaniu całej lampy, więc chyba ilość żarówek wprost ma niewielkie znaczenie:)
Ja bym się w małego mechanika pobawił, gdyby ktoś mógł mi udostępnić/wypożyczyć do testów silniczek bądź cały reflektor do przymierzenia. Nie bardzo mnie stać żeby kupować,światła a potem wywalać, bo nie pasują
dsgner - 2008-06-20, 07:03
" />ja mam USDM 91 i mam dwukomorowe lampy tyle ze bez elektrycznej regulacji postojowki mam bez srub tyle ze z migaczem. Wiec moze normalne tez podejda
venom - 2008-06-20, 07:14
" />Ja w przyszłym tygodniu będę probował spasować postojówki usdm przedliftowe z lampami po lifcie... Ciekawe ile będzie roboty...
Borobej - 2008-06-20, 08:25
" />Dsgner - właśnie, czyli jednak są stare postojówki bez śrubek? To zmienia postać rzeczy, mi się takie rozwiązanie właśnie podoba. Planowałem ogólnie przerobić zwykłe kierunki na pozycyjne i odwrotnie, ale w takim wypadku dałoby się jeszcze inaczej. Ciekawe jakby to wyglądało - kierunki w zderzaku, na lampach i na błotnikach... Chyba nie jest to za wiele? XD
Co do regulacji elektrycznej to w instrukcji przyuważyłem, że chyba jednak obie komory są regulowane jednymi śrubkami. Dsgner, zobacz to u siebie, bo w tym manualu lampy sa potraktowane po macoszemu i nie wiadomo co do czego. Skoro są odpowiednie postojówki, to właśnie regulacja pozostaje teraz największym problemem, bo chciałbym ją zachować.
Jak ktoś tutaj wylistuje wszystkie przeróbki związane z zasilaniem (kabelki, przekaźniki itd.), to będzie fajnie.
stealth - 2008-06-20, 09:45
" />