LEGEND CUP 2009
pib84 - Wt kwi 07, 2009 7:34 pm
" />No wiec stało się mamy zielone światło z każdej strony na zorganizowanie własnej poważnej imprezy jeździeckiej. Termin jest już pewny na 31 maja. W tym roku planowane są w cyklu 3 eliminacje. Pierwsza odbędzie sie w maju na terenie fundacji lubuskie centrum gospodarcze a więc w samiuśkim centrum miasta na ulicy przemysłowej. Wyznaczona trasa ma 1400m i tworzy petle która bedzie przejeżdżana 5 razy [ a więc 5 okrążeń] łącznie więc 7km trasy. Takich przejazdów będzie 4 lub 5. Dodatkowo samochody będą puszczane na trase po 5 naraz w odstepach czasowych co dodatkowo zwiększy atrakcyjność. Impreza generalnie jest na regularnośc ale uwierzcie mi trasa i regulamin są tak skonstruowane że emocji nie zabraknie a i będzie bezpiecznie.
Cykl ma też już własną stronke zrobiona przez kolege bora.
http://legendcup.hekko.pl/
Generalnie potrzebujemy pare dni na pełen rozruch tematu i rozlekramowanie po necie ale już możecie zapraszać znajomych bo będzie się działo oj będzie sie dziąło no i oczywiście szykujcie auta.... bo wpisowe bedzie ultra niskie przybajmniej na te pierwsza eliminacje , a to dzieki wybitnej pomocy LCG. Wybaczcie że zostawie pewien niedosyt ale regulaminy i reszte wraz z mapkami powklejam na weekend bo normalnie nie mam na nic czasu
Bykownik - Wt kwi 07, 2009 8:20 pm
" />Dlaczego na stronce jest podana data 16 maja a tutaj 31
pib84 - Wt kwi 07, 2009 8:21 pm
" />bo stronka dopiero rusza a z poczatku mialo byc 16 maja do konca tyg zanim rozeslemy to po forach beda zrobione
Bykownik - Wt kwi 07, 2009 8:24 pm
" />Oki teraz kumam, dzięki, ciekawe tylko czy moja aśka dożyje do 31 po tym jak się z nią przywitam...
pib84 - Wt kwi 07, 2009 9:51 pm
" />
Boro - Wt kwi 07, 2009 10:34 pm
" />Adam tego painta byś zmienił na coś porządnego i troche profesjonalizmu wprowadził do swojego życia.
Pyza20 - Wt kwi 07, 2009 11:04 pm
" />jak dla mnie idea fajna ale nie podoba mi się przebieg trasy. Miałem okazje tam pracować jakiś czas i poznałem drogi okalające halę i nie są fajne. No i wydaje mi się że ciężko będzie zrobić start po 5 aut... bo chyba będą musiały startować auta w odpowiedniej klasie. co by nie okazało się że jeden blokuje drugiego ale pewnie już wszystko masz obmyślone Adaś. Moim zdaniem startować powinno jedno auto i może zrobione powinny być dwie próby lub 3 wtedy na terenie będą 3 bolidy i będą się poruszać bez kolizyjnie. Ale chyba to nie temat na dyskusje tylko "ogłoszenie" takowej imprezy. Na moją 104 nie liczcie bo będzie wtedy jeszcze w proszku :] ale chętnie pomogę jak by co. No chyba, że wypożyczę od kogoś coś rajdowego
Boro - Śr kwi 08, 2009 6:34 am
" />No mi też się wydaje że droga okalająca halę nadaję się na przeprawę autem terenowym, i tez jakoś nie widzę aby w wyścigu jechało 5 aut, nie wiadomo kto jakim kierowcą jest i żeby nie było przypadkiem jakiś kolizji.
Dragster - Śr kwi 08, 2009 11:01 am
" />Adam, popraw tytuł strony, bo jest LEGENCUP zamiast LEGENDCUP.
pib84 - Śr kwi 08, 2009 2:16 pm
" />
">jak dla mnie idea fajna ale nie podoba mi się przebieg trasy. Miałem okazje tam pracować jakiś czas i poznałem drogi okalające halę i nie są fajne. No i wydaje mi się że ciężko będzie zrobić start po 5 aut... bo chyba będą musiały startować auta w odpowiedniej klasie. co by nie okazało się że jeden blokuje drugiego ale pewnie już wszystko masz obmyślone Adaś. Moim zdaniem startować powinno jedno auto i może zrobione powinny być dwie próby lub 3 wtedy na terenie będą 3 bolidy i będą się poruszać bez kolizyjnie. Ale chyba to nie temat na dyskusje tylko "ogłoszenie" takowej imprezy. Na moją 104 nie liczcie bo będzie wtedy jeszcze w proszku :] ale chętnie pomogę jak by co. No chyba, że wypożyczę od kogoś coś rajdowego
trasa leci jak leci jest tam troche dziór ale bez przesady auta scigają się po czym jeździ się normalnie gładki asfalt jest tylko na torze wiec bez przeginania, rajdy wyscigi kjs to wszystko jeździ właśnie po takich nawierzchniach tam nie ma wyrw a jedynie jest nierówno od tego w aucie jest zawiecha........... to jest impreza do jeżdżenia dla pozostałych miłosników będzie impra turystyczna sa kruizingi i będzie zlot więc nie sadzić mi tu w wątku farmazonów
co do aut jadących naraz zrozumiesz jak przewczytasz regulamin
a co do mapki parking nie bedzie tam meta jest w zlym miejscu a szerokie kawalki trasy sa specjalnie po to zeby umozliwic ew wymijanie
natomiast co do profesjonalizmu to fakt twoja ladniejsza ale gdzie mi sie z toba rownać panie grafik
George - Śr kwi 08, 2009 3:21 pm
" />A czy zwykle auta do codziennego użytku mogą również brać udział??
janas - So kwi 11, 2009 9:08 pm
" />Fajnie że coś się dzieje. Czekam na dokładniejsze info i działającą stronę
pib84 - So kwi 11, 2009 9:18 pm
" />heh strona nie dziala bo ciagle cos jest do zrobienia juz niedlugo bedzie formularz zgloszeniowy i wtedy juz ruszy na maksa
jackdeville - Wt kwi 14, 2009 7:25 pm
" />A czy gościnnie (poza regulaminowo) będzie można pojechać troszkę nowszym autem rwd ze szperą co by publikę zabawić?
pib84 - Wt kwi 14, 2009 7:33 pm
" />
">A czy gościnnie (poza regulaminowo) będzie można pojechać troszkę nowszym autem rwd ze szperą co by publikę zabawić?
nikt nie lubi sier
troche sie tu wszystko przeciaga ale dont panik zaraz juz rusza strona sa tam jakies problemy techniczne
póki co regulamin
ORGANIZATOR:
Fundacja Lubuska Zachodnie Centrum Gospodarcze
Automobilklub Gorzowski sekcja Classic Cars Gorzów
1 CHARAKTERYSTYKA I TERMIN IMPREZY
1.1 Impreza zorganizowana zostanie w oparciu o niniejszy Regulamin, jego Załączniki oraz Komunikaty wydawane przed i w trakcie trwania Imprezy.
1.2 Termin Imprezy: 31.05.2009r.
1.3 Organizator: Fundacja Lubuska Zachodnie Centrum Gospodarcze
Automobilklub Gorzowski, sekcja Classic Cars Gorzów
1.4 Miejsce Imprezy: Gorzów Wlkp. Ul. Przemysłowa 14 â 15
1.5 Celem Imprezy jest podnoszenie umiejętności i doskonalenie techniki jazdy samochodem oraz popularyzowanie kultury motoryzacyjnej
2 HARMONOGRAM IMPREZY
2.1 Szczegółowy harmonogram czasowy Imprezy zawiera Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
3 ZGŁOSZENIA, WPISOWE
3.1 Zgłoszenia do Imprezy należy składać na formularzu dostępnym w Internecie pod adresem www.legendcup.netaz.pl W uzasadnionych przypadkach zgłoszenie może zostać przyjęte w innej formie â uzgodnionej wcześniej z Organizatorem.
3.2 Zgłoszenia można dokonać również w dniu imprezy, w biurze imprezy. Ilość miejsc dostępnych w dniu imprezy określona jest w załączniku nr 2
3.3 Jako Kierowca może być zgłoszona jedynie osoba posiadająca aktualne Prawo Jazdy kategorii âźBâ (lub wyższej uprawniającej do kierowania zgłoszonym samochodem) wydane w Polsce lub w innym kraju Unii Europejskiej. W przypadku posiadania Prawa Jazdy wydanego poza Unią Europejską konieczne jest wcześniejsze zgłoszenie tego faktu Organizatorowi. Obowiązek udowodnienia posiadania Prawa Jazdy ciąży na Kierowcy.
3.4 Jako Załoga rozumie się: Kierowcę, Pilota oraz zgłoszone osoby Towarzyszące. Osoby nie zgłoszone wcześniej, jako członkowie Załogi traktowane będą jak Widzowie.
3.5 Do udziału w Imprezie zostaną dopuszczone Załogi, które wypełnią i podpiszą zgłoszenie oraz dokonają wpłaty wpisowego w określonym terminie.
3.6 Wysokość wpisowego oraz opłat dodatkowych określa Załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu.
3.8 Wpisowe dla załóg zgłaszających się w dniu imprezy będzie wyższe. Wysokość wpisowego w dniu imprezy jest określona w załączniku nr 2
3.9 Termin wpłaty wpisowego upływa 26.05.209r. Załogi, które nie dokonają wpłaty w tym terminie mogą nie zostać dopuszczone do uczestnictwa w Imprezie. W przypadku wątpliwości na Załodze ciąży obowiązek przedstawienia potwierdzenia dokonania wpłaty. Załoga, która nie przedstawi potwierdzenia przed rozpoczęciem Imprezy nie zostanie dopuszczona do udziału w niej. Pkt ten nie dotyczy załóg zgłaszających się w dniu imprezy.
3.10 Załogom, które zrezygnują lub zostaną wykluczone z uczestnictwa w Imprezie po 20.05.2009r nie będzie zwracane wpisowe.
3.11 Wszystkie zgłoszenia będą rozpatrywane pod kątem spełnienia wymogów określonych w niniejszym Regulaminie w kolejności, w jakiej zostały nadesłane.
3.12 Załoga dopuszczona do udziału w Imprezie zostanie o tym poinformowana
4 WARUNKI UCZESTNICTWA
4.1 Do udziału w Imprezie dopuszczone będą samochody osobowe w rozumieniu Prawa o Ruchu Drogowym których produkcja rozpoczęła się do 1980r. Samochody i generacje modeli których produkcja rozpoczęła się po tej dacie zostaną dopuszczone do udziału w Imprezie po akceptacji Organizatora.
4.2 Dla aut których produkcja rozpoczęła się po 80r, organizator sporządzi listę modeli, które będą dopuszczane do zawodów automatycznie. Lista ta stanowić będzie załącznik nr.3 do niniejszego regulaminu
4.3 Zgłoszony samochód musi być dopuszczony do ruchu drogowego (posiadać aktualny Dowód Rejestracyjny oraz Przegląd Techniczny) a także posiadać aktualną polisę ubezpieczenia OC Organizator zaleca wykupienie dodatkowego ubezpieczenia AC wraz z rozszerzeniem o ryzyko udziału w jazdach sportowych.
4.4 Jeśli zgłoszony samochód nie jest własnością Kierowcy ciąży na nim obowiązek posiadania i okazania na żądanie Organizatora pisemnej zgody właściciela(-li) samochodu na udział w Imprezie. Brak takiej zgody w dowolnym momencie trwania Imprezy powodować będzie wykluczenie Załogi z udziału w niej.
4.5 Każdy samochód biorący udział w Imprezie musi być wyposażony w sprawną gaśnicę z potwierdzonym aktualnym przeglądem o zawartości środka gaśniczego minimum 1 kg.
4.6 W samochodzie nie mogą znajdować się żadne luźne przedmioty, które mogłyby spowodować zagrożenie dla Załogi. Żaden element wyposażenia samochodu nie może stwarzać zagrożenia dla Załogi lub innych Uczestników oraz Widzów.
4.7 Każdy samochód uczestniczący w Imprezie musi być oznakowany zgodnie z wymaganiami Organizatora przez cały czas trwania Imprezy. Obowiązek dostarczenia tych materiałów ciąży na Organizatorze. Uczestnik może zrezygnować z oznakowania samochodu dodatkowymi materiałami reklamowymi â w takim przypadku konieczne jest wniesienie dopłaty do wpisowego w wysokości 200 zł na rzecz Organizatora.
4.8 Każdy zgłoszony samochód przed przystąpieniem do uczestnictwa w Imprezie zostanie sprawdzony pod kątem, zgodności ze zgłoszeniem oraz niniejszym Regulaminem podczas obowiązkowego Badania Kontrolnego (BK). Dopuszczenie do udziału w Imprezie jest warunkowe, co oznacza, że w każdej chwili trwania Imprezy może zostać zweryfikowane ponownie przez Organizatora lub osoby upoważnione.
4.9 Samochód musi pozytywnie przejść badanie przed przystąpieniem do startu w Przejazdach.
4.10 W razie wszelkich wątpliwości na Załodze ciąży obowiązek udowodnienia, że zgłoszony samochód spełnia wszystkie wymagania określone w niniejszym Regulaminie. Ostateczną decyzję o dopuszczeniu lub wykluczeniu z udziału w Imprezie podejmuje Dyrektor Zawodów.
4.11 W przypadku wykluczenia z udziału w Imprezie w dowolnym momencie z powodu nie spełnienia warunków dopuszczenia zawartych w niniejszym Regulaminie Załodze nie przysługuje odwołanie ani żadna forma zadośćuczynienia czy odszkodowania.
4.12 Wszystkie opony, jakie Załoga zamierza używać w czasie trwania Imprezy muszą zostać przedstawione na BK. W przypadku konieczności zmiany ogumienia na nie zgłoszone podczas BK Załoga zobowiązana jest powiadomić o tym fakcie Organizatora
5 BEZPIECZEŃSTWO
5.1 Podczas przejazdów wszystkie szyby w samochodzie muszą być zasunięte. W przypadku nadwozia typu kabriolet lub targa dach musi być rozłożony.
5.2 Podczas przejazdów w samochodzie znajdować może się tylko Kierowca i Pilot,
5.3 Podczas przejazdów wszystkie znajdujące się w samochodzie osoby muszą mieć zapięte pasy bezpieczeństwa oraz założone i prawidłowo zapięte kaski. Do użytku podczas trwania Imprezy zostaną dopuszczone kaski z atestem drogowym (także motocyklowe) lub kaski przeznaczone do użytku w sportach samochodowych (wymagana aktualna lub wygasła homologacja FIA)
5.4 W przypadku, gdy zajdzie podejrzenie, że Kierowca lub Pilot pozostaje pod wpływam alkoholu lub innego środka odurzającego przed lub w trakcie trwania imprezy Organizator zastrzega sobie prawo do zweryfikowania podejrzeń przez przeprowadzenie badania lekarskiego lub test alkomatem. Jeśli podejrzenia zostaną potwierdzone Organizator może podjąć decyzję o natychmiastowym wykluczeniu Załogi z dalszego udziału w Imprezie.
5.5 W przypadku, gdy warunki atmosferyczne lub skutki nagłej zmiany pogody powodowałyby zagrożenie bezpieczeństwa dla Uczestników lub Widzów Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania lub przerwania rozgrywania niektórych elementów Imprezy. Nie będzie to podstawą do wnoszenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Organizatora. Nie przewiduje się wyznaczenia innego terminu na rozegranie pozostałej części elementów Imprezy.
6 ZASADY PRZEBIEGU IMPREZY
6.1 Załogi zostaną podzielone na odpowiednie grupy a grupy na klasy wg pojemności silnika
Grupa I â auta wyprodukowane do 1960r
Grupa II â modele aut, których produkcja rozpoczęła się przed 1980r
Grupa III â auta których produkcja rozpoczęła się po 1980r oraz dopuszczone na podstawie indywidualnych zezwoleń organizatora
Klasa I â do 1000 ccm
Klasa II â od 1001 do 1600 ccm
Klasa III â od 1601 do 2000 ccm
Klasa IV â od 2001 do 3000 ccm
Klasa V â powyżej 3000 ccm
6.2 Samochody z silnikami wyposażonymi w doładowanie przypisane zostaną do klas zgodnie z pojemnością wynikającą z przemnożenia faktycznej pojemności skokowej silnika przez współczynnik 1,5 dla silników z zapłonem samoczynnym (ZS) oraz 1,7 dla silników z zapłonem iskrowym (ZI).
6.3 Jeśli do którejkolwiek klasy zgłosi się mniej niż 5 Załóg klasa ta nie zostanie utworzona a Załogi zostaną przesunięte do innej klasy na podstawie decyzji Dyrektora Zawodów. Od decyzji tej nie przysługuje odwołanie.
6.4 Organizator zastrzega sobie prawo do stworzenia dodatkowych klas markowych i/lub klasy âźGOŚĆâ oraz innych â z innym minimum zgłoszonych Załóg. Raz utworzona dodatkowa klasa będzie również tworzona w ramach kolejnych imprez z cyklu Legend Cup bez wymaganego minimum zgłoszonych do tej klasy Załóg.
6.5 Start do przejazdu Próby następuje na sygnał Sędziego po potwierdzeniu gotowości przez Kierowcę lub Pilota.
6.6 Meta na każdej próbie jest lotna. Natychmiast po przekroczeniu linii mety Kierowca zobowiązany jest znacznie zmniejszyć prędkość jazdy oraz w sposób bezpieczny niezwłoczne odebrać od Sędziego Próby Kartę Wyników.
6.7 Pomiar czasu dokonywany jest za pomocą stoperów ręcznych z dokładnością do 1/10 (jednej-dziesiątej) sekundy. Pomiar dokonywany jest przez Sędziego Próby.
6.8 Szczegóły dotyczące trasy (mapki przejazdu) wręczone zostaną każdej załodze wraz z pozostałą dokumentacją w Biurze Zawodów.
6.9 W celu pogrupowania aut o podobnych czasach przejazdu okrążenia każda załoga będzie miała możliwość dwukrotnego przejechania trasy próby z pomiarem czasu i wybrania dla siebie âźczasu referencyjnegoâ Czas referencyjny to czas wybrany przez załogę do którego porównywane będą czasy przejazdu właściwego
6.10 Do przejazdu właściwego pojazdy grupowane są po 5 samochodów i wypuszczane na trasę w odstępach 10sek. Ilość pojazdów w grupie oraz odstępy startu poszczególnych biegów mogą ulec zmianie w zależności od istotnych warunków lub liczebności pojazdów w grupach lub klasach.
6.11 Klasyfikacja w Imprezie oparta jest na systemie porównywania wszystkich czasów okrążeń poszczególnej załogi do jej czasu referencyjnego. Do klasyfikacji będą zaliczane 3 najbardziej zbliżone czasy z 5 okrążeń osiągnięte podczas każdego z 3 możliwych przejazdów próby. Każda dziesiętna sekunda różnicy pomiędzy czasami poszczególnych okrążeń będzie przeliczona na 1 punkt. Zwycięzcą zostaje Załoga, która zdobędzie najmniej punktów.
6.12 Dla celów informacyjnych oraz organizacyjnych będzie prowadzona klasyfikacja najlepszych czasów w poszczególnych klasach oraz generalna. Klasyfikacja ta nie będzie miała wpływu na wynik próby
6.13 Kary podczas przejazdu Próby:
- falstart (start do próby przed sygnałem Sędziego Próby) â doliczenie 5 sekund do czasu przejazdu
- przewrócenie słupka/opony lub przesunięcie podstawy poza obrys â doliczenie 5 sekund do czasu przejazdu za każdy słupek/oponę
- błędne przejechanie Próby â âźTaryfaâ â za czas przejazdu uznaje się 150% najlepszego czasu przejazdu Próby w odpowiedniej grupie lub klasie
- nie stawienie się do przejazdu Próby â âźTaryfaâ
6.14 Wszelkie zmiany i poprawki w Karcie Wyników dokonane przez nieupoważnioną osobę skutkować będą anulowaniem wszystkich wpisów, co oznacza niesklasyfikowanie Załogi.
6.15 Kartę Wyników należy przekazać do Biura Zawodów niezwłocznie po zakończeniu przejazdów
6.16 Załodze przysługuje prawo do złożenia Protestu. Winien on być złożony w Biurze Zawodów, nie później jak 30 minut po ogłoszeniu wyników roboczych, na piśmie wraz z uzasadnieniem oraz kaucją w wysokości 200% wpisowego. Kaucja zostanie zwrócona, jeśli Protest zostanie uznany za uzasadniony, w przeciwnym przypadku kaucja przepada na rzecz Organizatora.
6.16 Jeśli protest dotyczyć będzie Pojazdu innej Załogi biorącej udział w Imprezie wysokość kaucji ustalona zostanie po zapoznaniu się Dyrektora Zawodów z przewidywaną treścią Protestu. Protest uznany będzie za złożony, jeśli zostanie wpłacona kaucja. Jeśli protest zostanie uznany za uzasadniony pełne koszty jego rozpatrzenia obciążają Załogę, która zgłosiła pojazd do uczestnictwa w Imprezie. Jeśli Protest zostanie uznany za nieuzasadniony cała wpłacona kaucja przepada na rzecz Organizatora a Załoga, która zgłosiła Pojazd nie poniesie kosztów związanych z jego rozpatrzeniem.
6.17 Jeśli protest dotyczyć będzie pojazdu innej Załogi biorącej udział w Imprezie pojazd Zgłaszającego protest może zostać również sprawdzony tak jakby protest dotyczył zgłaszającego â decyzję podejmuje Dyrektor Zawodów.
6.18 Protestom nie podlegają decyzje Sędziów Prób oraz sposób dokonania pomiaru czasu przejazdu Próby lub osiągnięty przez Załogę wynik na Próbie.
7 ORGANIZACJA IMPREZY
7.1 Załogi, które nie będą przestrzegać harmonogramu czasowego Imprezy mogą nie zostać dopuszczone do uczestnictwa w części lub całej Imprezie.
7.2 Załogi, których Członkowie będą naruszać zasady zawarte w niniejszym Regulaminie oraz jego Załącznikach mogą zostać wykluczone ze skutkiem natychmiastowym z uczestnictwa w Imprezie na podstawie decyzji Dyrektora Zawodów. Decyzja taka jest nieodwołalna i nie podlega protestom. Przewiduje się również możliwość nałożenia kar finansowych â brak opłaconej kary skutkować będzie wykluczeniem ze skutkiem natychmiastowym z uczestnictwa w Imprezie.
7.3 Przez cały czas trwania Imprezy na jej terenie obowiązuje ograniczenie prędkości do 20 km/h oraz obowiązek jazdy ze szczególną ostrożnością i będzie weryfikowane przez Organizatora. Ograniczenie to nie dotyczy przejazdów Prób.
7.4 Organizator zastrzega sobie prawo do usuwania z terenu Imprezy osób stwarzających zagrożenie dla bezpieczeństwa Uczestników oraz Widzów lub zakłócających przebieg Imprezy. Jeśli osoby te nie opuszczą terenu Imprezy dobrowolnie Organizator zastrzega sobie prawo do przerwania Imprezy do czasu usunięcia tych osób z jej terenu.
7.5 Pojazd Uczestnika lub Widza, który ulegnie uszkodzeniu w czasie trwania Imprezy zostanie przetransportowany poza teren Imprezy na koszt Uczestnika lub Widza. Uczestnik lub Widz może zostać obciążony kosztami takiego transportu chyba, że sam usunie pojazd poza teren Imprezy
7.6 W żadnym momencie trwania Imprezy Organizator nie odpowiada za jakiekolwiek przedmioty będące własnością Uczestników lub Widzów oraz osób trzecich.
7.7 Organizator zastrzega sobie prawo do uniemożliwienia wstępu na teren Imprezy przez cały czas jej trwania osobom, co do których istnieje podejrzenie, że są pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających lub które mogłyby zakłócić przebieg Imprezy.
7.8 W trakcie przebywania na terenie Imprezy każdy Uczestnik i Widz zobowiązany jest do posiadania przy sobie i okazanie na każde wezwanie Organizatora, Sędziów, Służby Porządkowej lub innej osoby odpowiedniego Identyfikatora-zawieszki.
7.9 Organizator, Sędziowie, Służby Porządkowe posiadać będą przy sobie Identyfikator-zawieszkę z wyraźnym napisem âźORGANIZATORâ. Wzory wszystkich Identyfikatorów-zawieszek dostępne będą w Biurze Zawodów przez cały czas trwania Imprezy.
7.11 Każda osoba obecna na terenie Imprezy w czasie jej trwania zobowiązana jest do podporządkowania się poleceniom i instrukcjom wydanym przez Organizatora, Sędziów, Służby Porządkowe oraz inne osoby upoważnione przez Organizatora. Organizator zastrzega sobie ograniczenie wstępu w niektóre strefy na terenie Imprezy w zależności od tego jaki Identyfikator posiada dana osoba.
7.12 Organizator zastrzega sobie prawo do ostatecznej interpretacji niniejszego Regulaminu wraz z Załącznikami oraz Komunikatami.
pib84 - Pt kwi 17, 2009 8:23 pm
" />nowa stronka juz smiga link wklejony zamiast starego
pib84 - Pn maja 04, 2009 9:23 pm
" />niestety z powodu nieoczekiwanego i dość nieprzystającego żeby nie powiedzieć niepoważnego wycofania się głównego współorganizatora i sponsora a mianowicie fundacji zachodnie centrum gospodrcze pierwsza eliminacja tegorocznego legend cup nie odbędzie się
na pocieszenie mam wiadomość że postaram się dla naszej ekipy o zorganizowanie kjs-u w którym ludzie od nas chcący porewalizować klasykamia będą mogli się wykazać
co do samego cyklu cyklu legend cup to absolutnie planowane na dalszą część roku pozostałe dwie eliminacje odbędą się
rafalb - N maja 10, 2009 10:57 am
" />zajebista inicjatywa
pib84 - N maja 10, 2009 12:46 pm
" />o co chodzi dokładnie
rafalb - Pn maja 11, 2009 11:51 am
" />o nic , podoba mi się ,że działasz panie adamiezanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
pib84 - Wt kwi 07, 2009 7:34 pm
" />No wiec stało się mamy zielone światło z każdej strony na zorganizowanie własnej poważnej imprezy jeździeckiej. Termin jest już pewny na 31 maja. W tym roku planowane są w cyklu 3 eliminacje. Pierwsza odbędzie sie w maju na terenie fundacji lubuskie centrum gospodarcze a więc w samiuśkim centrum miasta na ulicy przemysłowej. Wyznaczona trasa ma 1400m i tworzy petle która bedzie przejeżdżana 5 razy [ a więc 5 okrążeń] łącznie więc 7km trasy. Takich przejazdów będzie 4 lub 5. Dodatkowo samochody będą puszczane na trase po 5 naraz w odstepach czasowych co dodatkowo zwiększy atrakcyjność. Impreza generalnie jest na regularnośc ale uwierzcie mi trasa i regulamin są tak skonstruowane że emocji nie zabraknie a i będzie bezpiecznie.
Cykl ma też już własną stronke zrobiona przez kolege bora.
http://legendcup.hekko.pl/
Generalnie potrzebujemy pare dni na pełen rozruch tematu i rozlekramowanie po necie ale już możecie zapraszać znajomych bo będzie się działo oj będzie sie dziąło no i oczywiście szykujcie auta.... bo wpisowe bedzie ultra niskie przybajmniej na te pierwsza eliminacje , a to dzieki wybitnej pomocy LCG. Wybaczcie że zostawie pewien niedosyt ale regulaminy i reszte wraz z mapkami powklejam na weekend bo normalnie nie mam na nic czasu
Bykownik - Wt kwi 07, 2009 8:20 pm
" />Dlaczego na stronce jest podana data 16 maja a tutaj 31
pib84 - Wt kwi 07, 2009 8:21 pm
" />bo stronka dopiero rusza a z poczatku mialo byc 16 maja do konca tyg zanim rozeslemy to po forach beda zrobione
Bykownik - Wt kwi 07, 2009 8:24 pm
" />Oki teraz kumam, dzięki, ciekawe tylko czy moja aśka dożyje do 31 po tym jak się z nią przywitam...
pib84 - Wt kwi 07, 2009 9:51 pm
" />
Boro - Wt kwi 07, 2009 10:34 pm
" />Adam tego painta byś zmienił na coś porządnego i troche profesjonalizmu wprowadził do swojego życia.
Pyza20 - Wt kwi 07, 2009 11:04 pm
" />jak dla mnie idea fajna ale nie podoba mi się przebieg trasy. Miałem okazje tam pracować jakiś czas i poznałem drogi okalające halę i nie są fajne. No i wydaje mi się że ciężko będzie zrobić start po 5 aut... bo chyba będą musiały startować auta w odpowiedniej klasie. co by nie okazało się że jeden blokuje drugiego ale pewnie już wszystko masz obmyślone Adaś. Moim zdaniem startować powinno jedno auto i może zrobione powinny być dwie próby lub 3 wtedy na terenie będą 3 bolidy i będą się poruszać bez kolizyjnie. Ale chyba to nie temat na dyskusje tylko "ogłoszenie" takowej imprezy. Na moją 104 nie liczcie bo będzie wtedy jeszcze w proszku :] ale chętnie pomogę jak by co. No chyba, że wypożyczę od kogoś coś rajdowego
Boro - Śr kwi 08, 2009 6:34 am
" />No mi też się wydaje że droga okalająca halę nadaję się na przeprawę autem terenowym, i tez jakoś nie widzę aby w wyścigu jechało 5 aut, nie wiadomo kto jakim kierowcą jest i żeby nie było przypadkiem jakiś kolizji.
Dragster - Śr kwi 08, 2009 11:01 am
" />Adam, popraw tytuł strony, bo jest LEGENCUP zamiast LEGENDCUP.
pib84 - Śr kwi 08, 2009 2:16 pm
" />
">jak dla mnie idea fajna ale nie podoba mi się przebieg trasy. Miałem okazje tam pracować jakiś czas i poznałem drogi okalające halę i nie są fajne. No i wydaje mi się że ciężko będzie zrobić start po 5 aut... bo chyba będą musiały startować auta w odpowiedniej klasie. co by nie okazało się że jeden blokuje drugiego ale pewnie już wszystko masz obmyślone Adaś. Moim zdaniem startować powinno jedno auto i może zrobione powinny być dwie próby lub 3 wtedy na terenie będą 3 bolidy i będą się poruszać bez kolizyjnie. Ale chyba to nie temat na dyskusje tylko "ogłoszenie" takowej imprezy. Na moją 104 nie liczcie bo będzie wtedy jeszcze w proszku :] ale chętnie pomogę jak by co. No chyba, że wypożyczę od kogoś coś rajdowego
trasa leci jak leci jest tam troche dziór ale bez przesady auta scigają się po czym jeździ się normalnie gładki asfalt jest tylko na torze wiec bez przeginania, rajdy wyscigi kjs to wszystko jeździ właśnie po takich nawierzchniach tam nie ma wyrw a jedynie jest nierówno od tego w aucie jest zawiecha........... to jest impreza do jeżdżenia dla pozostałych miłosników będzie impra turystyczna sa kruizingi i będzie zlot więc nie sadzić mi tu w wątku farmazonów
co do aut jadących naraz zrozumiesz jak przewczytasz regulamin
a co do mapki parking nie bedzie tam meta jest w zlym miejscu a szerokie kawalki trasy sa specjalnie po to zeby umozliwic ew wymijanie
natomiast co do profesjonalizmu to fakt twoja ladniejsza ale gdzie mi sie z toba rownać panie grafik
George - Śr kwi 08, 2009 3:21 pm
" />A czy zwykle auta do codziennego użytku mogą również brać udział??
janas - So kwi 11, 2009 9:08 pm
" />Fajnie że coś się dzieje. Czekam na dokładniejsze info i działającą stronę
pib84 - So kwi 11, 2009 9:18 pm
" />heh strona nie dziala bo ciagle cos jest do zrobienia juz niedlugo bedzie formularz zgloszeniowy i wtedy juz ruszy na maksa
jackdeville - Wt kwi 14, 2009 7:25 pm
" />A czy gościnnie (poza regulaminowo) będzie można pojechać troszkę nowszym autem rwd ze szperą co by publikę zabawić?
pib84 - Wt kwi 14, 2009 7:33 pm
" />
">A czy gościnnie (poza regulaminowo) będzie można pojechać troszkę nowszym autem rwd ze szperą co by publikę zabawić?
nikt nie lubi sier
troche sie tu wszystko przeciaga ale dont panik zaraz juz rusza strona sa tam jakies problemy techniczne
póki co regulamin
ORGANIZATOR:
Fundacja Lubuska Zachodnie Centrum Gospodarcze
Automobilklub Gorzowski sekcja Classic Cars Gorzów
1 CHARAKTERYSTYKA I TERMIN IMPREZY
1.1 Impreza zorganizowana zostanie w oparciu o niniejszy Regulamin, jego Załączniki oraz Komunikaty wydawane przed i w trakcie trwania Imprezy.
1.2 Termin Imprezy: 31.05.2009r.
1.3 Organizator: Fundacja Lubuska Zachodnie Centrum Gospodarcze
Automobilklub Gorzowski, sekcja Classic Cars Gorzów
1.4 Miejsce Imprezy: Gorzów Wlkp. Ul. Przemysłowa 14 â 15
1.5 Celem Imprezy jest podnoszenie umiejętności i doskonalenie techniki jazdy samochodem oraz popularyzowanie kultury motoryzacyjnej
2 HARMONOGRAM IMPREZY
2.1 Szczegółowy harmonogram czasowy Imprezy zawiera Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
3 ZGŁOSZENIA, WPISOWE
3.1 Zgłoszenia do Imprezy należy składać na formularzu dostępnym w Internecie pod adresem www.legendcup.netaz.pl W uzasadnionych przypadkach zgłoszenie może zostać przyjęte w innej formie â uzgodnionej wcześniej z Organizatorem.
3.2 Zgłoszenia można dokonać również w dniu imprezy, w biurze imprezy. Ilość miejsc dostępnych w dniu imprezy określona jest w załączniku nr 2
3.3 Jako Kierowca może być zgłoszona jedynie osoba posiadająca aktualne Prawo Jazdy kategorii âźBâ (lub wyższej uprawniającej do kierowania zgłoszonym samochodem) wydane w Polsce lub w innym kraju Unii Europejskiej. W przypadku posiadania Prawa Jazdy wydanego poza Unią Europejską konieczne jest wcześniejsze zgłoszenie tego faktu Organizatorowi. Obowiązek udowodnienia posiadania Prawa Jazdy ciąży na Kierowcy.
3.4 Jako Załoga rozumie się: Kierowcę, Pilota oraz zgłoszone osoby Towarzyszące. Osoby nie zgłoszone wcześniej, jako członkowie Załogi traktowane będą jak Widzowie.
3.5 Do udziału w Imprezie zostaną dopuszczone Załogi, które wypełnią i podpiszą zgłoszenie oraz dokonają wpłaty wpisowego w określonym terminie.
3.6 Wysokość wpisowego oraz opłat dodatkowych określa Załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu.
3.8 Wpisowe dla załóg zgłaszających się w dniu imprezy będzie wyższe. Wysokość wpisowego w dniu imprezy jest określona w załączniku nr 2
3.9 Termin wpłaty wpisowego upływa 26.05.209r. Załogi, które nie dokonają wpłaty w tym terminie mogą nie zostać dopuszczone do uczestnictwa w Imprezie. W przypadku wątpliwości na Załodze ciąży obowiązek przedstawienia potwierdzenia dokonania wpłaty. Załoga, która nie przedstawi potwierdzenia przed rozpoczęciem Imprezy nie zostanie dopuszczona do udziału w niej. Pkt ten nie dotyczy załóg zgłaszających się w dniu imprezy.
3.10 Załogom, które zrezygnują lub zostaną wykluczone z uczestnictwa w Imprezie po 20.05.2009r nie będzie zwracane wpisowe.
3.11 Wszystkie zgłoszenia będą rozpatrywane pod kątem spełnienia wymogów określonych w niniejszym Regulaminie w kolejności, w jakiej zostały nadesłane.
3.12 Załoga dopuszczona do udziału w Imprezie zostanie o tym poinformowana
4 WARUNKI UCZESTNICTWA
4.1 Do udziału w Imprezie dopuszczone będą samochody osobowe w rozumieniu Prawa o Ruchu Drogowym których produkcja rozpoczęła się do 1980r. Samochody i generacje modeli których produkcja rozpoczęła się po tej dacie zostaną dopuszczone do udziału w Imprezie po akceptacji Organizatora.
4.2 Dla aut których produkcja rozpoczęła się po 80r, organizator sporządzi listę modeli, które będą dopuszczane do zawodów automatycznie. Lista ta stanowić będzie załącznik nr.3 do niniejszego regulaminu
4.3 Zgłoszony samochód musi być dopuszczony do ruchu drogowego (posiadać aktualny Dowód Rejestracyjny oraz Przegląd Techniczny) a także posiadać aktualną polisę ubezpieczenia OC Organizator zaleca wykupienie dodatkowego ubezpieczenia AC wraz z rozszerzeniem o ryzyko udziału w jazdach sportowych.
4.4 Jeśli zgłoszony samochód nie jest własnością Kierowcy ciąży na nim obowiązek posiadania i okazania na żądanie Organizatora pisemnej zgody właściciela(-li) samochodu na udział w Imprezie. Brak takiej zgody w dowolnym momencie trwania Imprezy powodować będzie wykluczenie Załogi z udziału w niej.
4.5 Każdy samochód biorący udział w Imprezie musi być wyposażony w sprawną gaśnicę z potwierdzonym aktualnym przeglądem o zawartości środka gaśniczego minimum 1 kg.
4.6 W samochodzie nie mogą znajdować się żadne luźne przedmioty, które mogłyby spowodować zagrożenie dla Załogi. Żaden element wyposażenia samochodu nie może stwarzać zagrożenia dla Załogi lub innych Uczestników oraz Widzów.
4.7 Każdy samochód uczestniczący w Imprezie musi być oznakowany zgodnie z wymaganiami Organizatora przez cały czas trwania Imprezy. Obowiązek dostarczenia tych materiałów ciąży na Organizatorze. Uczestnik może zrezygnować z oznakowania samochodu dodatkowymi materiałami reklamowymi â w takim przypadku konieczne jest wniesienie dopłaty do wpisowego w wysokości 200 zł na rzecz Organizatora.
4.8 Każdy zgłoszony samochód przed przystąpieniem do uczestnictwa w Imprezie zostanie sprawdzony pod kątem, zgodności ze zgłoszeniem oraz niniejszym Regulaminem podczas obowiązkowego Badania Kontrolnego (BK). Dopuszczenie do udziału w Imprezie jest warunkowe, co oznacza, że w każdej chwili trwania Imprezy może zostać zweryfikowane ponownie przez Organizatora lub osoby upoważnione.
4.9 Samochód musi pozytywnie przejść badanie przed przystąpieniem do startu w Przejazdach.
4.10 W razie wszelkich wątpliwości na Załodze ciąży obowiązek udowodnienia, że zgłoszony samochód spełnia wszystkie wymagania określone w niniejszym Regulaminie. Ostateczną decyzję o dopuszczeniu lub wykluczeniu z udziału w Imprezie podejmuje Dyrektor Zawodów.
4.11 W przypadku wykluczenia z udziału w Imprezie w dowolnym momencie z powodu nie spełnienia warunków dopuszczenia zawartych w niniejszym Regulaminie Załodze nie przysługuje odwołanie ani żadna forma zadośćuczynienia czy odszkodowania.
4.12 Wszystkie opony, jakie Załoga zamierza używać w czasie trwania Imprezy muszą zostać przedstawione na BK. W przypadku konieczności zmiany ogumienia na nie zgłoszone podczas BK Załoga zobowiązana jest powiadomić o tym fakcie Organizatora
5 BEZPIECZEŃSTWO
5.1 Podczas przejazdów wszystkie szyby w samochodzie muszą być zasunięte. W przypadku nadwozia typu kabriolet lub targa dach musi być rozłożony.
5.2 Podczas przejazdów w samochodzie znajdować może się tylko Kierowca i Pilot,
5.3 Podczas przejazdów wszystkie znajdujące się w samochodzie osoby muszą mieć zapięte pasy bezpieczeństwa oraz założone i prawidłowo zapięte kaski. Do użytku podczas trwania Imprezy zostaną dopuszczone kaski z atestem drogowym (także motocyklowe) lub kaski przeznaczone do użytku w sportach samochodowych (wymagana aktualna lub wygasła homologacja FIA)
5.4 W przypadku, gdy zajdzie podejrzenie, że Kierowca lub Pilot pozostaje pod wpływam alkoholu lub innego środka odurzającego przed lub w trakcie trwania imprezy Organizator zastrzega sobie prawo do zweryfikowania podejrzeń przez przeprowadzenie badania lekarskiego lub test alkomatem. Jeśli podejrzenia zostaną potwierdzone Organizator może podjąć decyzję o natychmiastowym wykluczeniu Załogi z dalszego udziału w Imprezie.
5.5 W przypadku, gdy warunki atmosferyczne lub skutki nagłej zmiany pogody powodowałyby zagrożenie bezpieczeństwa dla Uczestników lub Widzów Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania lub przerwania rozgrywania niektórych elementów Imprezy. Nie będzie to podstawą do wnoszenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Organizatora. Nie przewiduje się wyznaczenia innego terminu na rozegranie pozostałej części elementów Imprezy.
6 ZASADY PRZEBIEGU IMPREZY
6.1 Załogi zostaną podzielone na odpowiednie grupy a grupy na klasy wg pojemności silnika
Grupa I â auta wyprodukowane do 1960r
Grupa II â modele aut, których produkcja rozpoczęła się przed 1980r
Grupa III â auta których produkcja rozpoczęła się po 1980r oraz dopuszczone na podstawie indywidualnych zezwoleń organizatora
Klasa I â do 1000 ccm
Klasa II â od 1001 do 1600 ccm
Klasa III â od 1601 do 2000 ccm
Klasa IV â od 2001 do 3000 ccm
Klasa V â powyżej 3000 ccm
6.2 Samochody z silnikami wyposażonymi w doładowanie przypisane zostaną do klas zgodnie z pojemnością wynikającą z przemnożenia faktycznej pojemności skokowej silnika przez współczynnik 1,5 dla silników z zapłonem samoczynnym (ZS) oraz 1,7 dla silników z zapłonem iskrowym (ZI).
6.3 Jeśli do którejkolwiek klasy zgłosi się mniej niż 5 Załóg klasa ta nie zostanie utworzona a Załogi zostaną przesunięte do innej klasy na podstawie decyzji Dyrektora Zawodów. Od decyzji tej nie przysługuje odwołanie.
6.4 Organizator zastrzega sobie prawo do stworzenia dodatkowych klas markowych i/lub klasy âźGOŚĆâ oraz innych â z innym minimum zgłoszonych Załóg. Raz utworzona dodatkowa klasa będzie również tworzona w ramach kolejnych imprez z cyklu Legend Cup bez wymaganego minimum zgłoszonych do tej klasy Załóg.
6.5 Start do przejazdu Próby następuje na sygnał Sędziego po potwierdzeniu gotowości przez Kierowcę lub Pilota.
6.6 Meta na każdej próbie jest lotna. Natychmiast po przekroczeniu linii mety Kierowca zobowiązany jest znacznie zmniejszyć prędkość jazdy oraz w sposób bezpieczny niezwłoczne odebrać od Sędziego Próby Kartę Wyników.
6.7 Pomiar czasu dokonywany jest za pomocą stoperów ręcznych z dokładnością do 1/10 (jednej-dziesiątej) sekundy. Pomiar dokonywany jest przez Sędziego Próby.
6.8 Szczegóły dotyczące trasy (mapki przejazdu) wręczone zostaną każdej załodze wraz z pozostałą dokumentacją w Biurze Zawodów.
6.9 W celu pogrupowania aut o podobnych czasach przejazdu okrążenia każda załoga będzie miała możliwość dwukrotnego przejechania trasy próby z pomiarem czasu i wybrania dla siebie âźczasu referencyjnegoâ Czas referencyjny to czas wybrany przez załogę do którego porównywane będą czasy przejazdu właściwego
6.10 Do przejazdu właściwego pojazdy grupowane są po 5 samochodów i wypuszczane na trasę w odstępach 10sek. Ilość pojazdów w grupie oraz odstępy startu poszczególnych biegów mogą ulec zmianie w zależności od istotnych warunków lub liczebności pojazdów w grupach lub klasach.
6.11 Klasyfikacja w Imprezie oparta jest na systemie porównywania wszystkich czasów okrążeń poszczególnej załogi do jej czasu referencyjnego. Do klasyfikacji będą zaliczane 3 najbardziej zbliżone czasy z 5 okrążeń osiągnięte podczas każdego z 3 możliwych przejazdów próby. Każda dziesiętna sekunda różnicy pomiędzy czasami poszczególnych okrążeń będzie przeliczona na 1 punkt. Zwycięzcą zostaje Załoga, która zdobędzie najmniej punktów.
6.12 Dla celów informacyjnych oraz organizacyjnych będzie prowadzona klasyfikacja najlepszych czasów w poszczególnych klasach oraz generalna. Klasyfikacja ta nie będzie miała wpływu na wynik próby
6.13 Kary podczas przejazdu Próby:
- falstart (start do próby przed sygnałem Sędziego Próby) â doliczenie 5 sekund do czasu przejazdu
- przewrócenie słupka/opony lub przesunięcie podstawy poza obrys â doliczenie 5 sekund do czasu przejazdu za każdy słupek/oponę
- błędne przejechanie Próby â âźTaryfaâ â za czas przejazdu uznaje się 150% najlepszego czasu przejazdu Próby w odpowiedniej grupie lub klasie
- nie stawienie się do przejazdu Próby â âźTaryfaâ
6.14 Wszelkie zmiany i poprawki w Karcie Wyników dokonane przez nieupoważnioną osobę skutkować będą anulowaniem wszystkich wpisów, co oznacza niesklasyfikowanie Załogi.
6.15 Kartę Wyników należy przekazać do Biura Zawodów niezwłocznie po zakończeniu przejazdów
6.16 Załodze przysługuje prawo do złożenia Protestu. Winien on być złożony w Biurze Zawodów, nie później jak 30 minut po ogłoszeniu wyników roboczych, na piśmie wraz z uzasadnieniem oraz kaucją w wysokości 200% wpisowego. Kaucja zostanie zwrócona, jeśli Protest zostanie uznany za uzasadniony, w przeciwnym przypadku kaucja przepada na rzecz Organizatora.
6.16 Jeśli protest dotyczyć będzie Pojazdu innej Załogi biorącej udział w Imprezie wysokość kaucji ustalona zostanie po zapoznaniu się Dyrektora Zawodów z przewidywaną treścią Protestu. Protest uznany będzie za złożony, jeśli zostanie wpłacona kaucja. Jeśli protest zostanie uznany za uzasadniony pełne koszty jego rozpatrzenia obciążają Załogę, która zgłosiła pojazd do uczestnictwa w Imprezie. Jeśli Protest zostanie uznany za nieuzasadniony cała wpłacona kaucja przepada na rzecz Organizatora a Załoga, która zgłosiła Pojazd nie poniesie kosztów związanych z jego rozpatrzeniem.
6.17 Jeśli protest dotyczyć będzie pojazdu innej Załogi biorącej udział w Imprezie pojazd Zgłaszającego protest może zostać również sprawdzony tak jakby protest dotyczył zgłaszającego â decyzję podejmuje Dyrektor Zawodów.
6.18 Protestom nie podlegają decyzje Sędziów Prób oraz sposób dokonania pomiaru czasu przejazdu Próby lub osiągnięty przez Załogę wynik na Próbie.
7 ORGANIZACJA IMPREZY
7.1 Załogi, które nie będą przestrzegać harmonogramu czasowego Imprezy mogą nie zostać dopuszczone do uczestnictwa w części lub całej Imprezie.
7.2 Załogi, których Członkowie będą naruszać zasady zawarte w niniejszym Regulaminie oraz jego Załącznikach mogą zostać wykluczone ze skutkiem natychmiastowym z uczestnictwa w Imprezie na podstawie decyzji Dyrektora Zawodów. Decyzja taka jest nieodwołalna i nie podlega protestom. Przewiduje się również możliwość nałożenia kar finansowych â brak opłaconej kary skutkować będzie wykluczeniem ze skutkiem natychmiastowym z uczestnictwa w Imprezie.
7.3 Przez cały czas trwania Imprezy na jej terenie obowiązuje ograniczenie prędkości do 20 km/h oraz obowiązek jazdy ze szczególną ostrożnością i będzie weryfikowane przez Organizatora. Ograniczenie to nie dotyczy przejazdów Prób.
7.4 Organizator zastrzega sobie prawo do usuwania z terenu Imprezy osób stwarzających zagrożenie dla bezpieczeństwa Uczestników oraz Widzów lub zakłócających przebieg Imprezy. Jeśli osoby te nie opuszczą terenu Imprezy dobrowolnie Organizator zastrzega sobie prawo do przerwania Imprezy do czasu usunięcia tych osób z jej terenu.
7.5 Pojazd Uczestnika lub Widza, który ulegnie uszkodzeniu w czasie trwania Imprezy zostanie przetransportowany poza teren Imprezy na koszt Uczestnika lub Widza. Uczestnik lub Widz może zostać obciążony kosztami takiego transportu chyba, że sam usunie pojazd poza teren Imprezy
7.6 W żadnym momencie trwania Imprezy Organizator nie odpowiada za jakiekolwiek przedmioty będące własnością Uczestników lub Widzów oraz osób trzecich.
7.7 Organizator zastrzega sobie prawo do uniemożliwienia wstępu na teren Imprezy przez cały czas jej trwania osobom, co do których istnieje podejrzenie, że są pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających lub które mogłyby zakłócić przebieg Imprezy.
7.8 W trakcie przebywania na terenie Imprezy każdy Uczestnik i Widz zobowiązany jest do posiadania przy sobie i okazanie na każde wezwanie Organizatora, Sędziów, Służby Porządkowej lub innej osoby odpowiedniego Identyfikatora-zawieszki.
7.9 Organizator, Sędziowie, Służby Porządkowe posiadać będą przy sobie Identyfikator-zawieszkę z wyraźnym napisem âźORGANIZATORâ. Wzory wszystkich Identyfikatorów-zawieszek dostępne będą w Biurze Zawodów przez cały czas trwania Imprezy.
7.11 Każda osoba obecna na terenie Imprezy w czasie jej trwania zobowiązana jest do podporządkowania się poleceniom i instrukcjom wydanym przez Organizatora, Sędziów, Służby Porządkowe oraz inne osoby upoważnione przez Organizatora. Organizator zastrzega sobie ograniczenie wstępu w niektóre strefy na terenie Imprezy w zależności od tego jaki Identyfikator posiada dana osoba.
7.12 Organizator zastrzega sobie prawo do ostatecznej interpretacji niniejszego Regulaminu wraz z Załącznikami oraz Komunikatami.
pib84 - Pt kwi 17, 2009 8:23 pm
" />nowa stronka juz smiga link wklejony zamiast starego
pib84 - Pn maja 04, 2009 9:23 pm
" />niestety z powodu nieoczekiwanego i dość nieprzystającego żeby nie powiedzieć niepoważnego wycofania się głównego współorganizatora i sponsora a mianowicie fundacji zachodnie centrum gospodrcze pierwsza eliminacja tegorocznego legend cup nie odbędzie się
na pocieszenie mam wiadomość że postaram się dla naszej ekipy o zorganizowanie kjs-u w którym ludzie od nas chcący porewalizować klasykamia będą mogli się wykazać
co do samego cyklu cyklu legend cup to absolutnie planowane na dalszą część roku pozostałe dwie eliminacje odbędą się
rafalb - N maja 10, 2009 10:57 am
" />zajebista inicjatywa
pib84 - N maja 10, 2009 12:46 pm
" />o co chodzi dokładnie
rafalb - Pn maja 11, 2009 11:51 am
" />o nic , podoba mi się ,że działasz panie adamie