LPG = BRAK MOCY...:(
Booła - 2008-10-08, 19:05
" />Mam problem z gazem... A mianowicie na benzynie jest wszystko ok a w momencie gdy silnik dostanie LPG, wowczas gasnie:/ Jesli podtrzymam go na obrotach to jakos jedzie ale strasznie wyje i nie ma mocy. (tak jakby nie chodzil na wszystkie gary) Gdzie tkwi problem, swiece?, kable? filterek jakiś? sonda czy może być to wina chujowego gazu np:P??
wbr98wa - 2008-10-08, 19:13
" />sproboj pokrecic srubka przy parownikum i spuść syf z parownika
jezeli wczesniej bylo oki to moze gaz gowno warty spuść go lub dotankuj jakiegos porzadnego i sprobuj
sprawdz filterem
S-View - 2008-10-08, 19:14
" />a jakiej generacji to masz gaz?? miałem podobny problem
i musiałem dać regulator śrubowy a nie elektroniczny
który jest miedzy mixerem a tym co dozuje gaz w filtrze lub power rule
Booła - 2008-10-08, 19:21
" />tak, posiadam gaz II generacji, a powiedz mi ile mnie taka przyjemnosc moze kosztowac:P ?? a moze to tylko filter:P??
S-View - 2008-10-08, 20:00
" />ja za tą śrube dałem 10 zł w firmie która montuje instalacje LPG
nurexx - 2008-10-10, 06:07
" />podlacze sie pnieważ mam podobny problem...
wszystko bylo ok do wczoraj gdy wymienilem przewod paliwowy miedzy elektrozaworem a gaźnikiem.
po zmontowaniu patelni ( nie zdejmowalem jej całkowicie tylko unioslem troche) na benzynie jest wszystko ok, natomiast na benzynie muli niemilosiernie... jak rano wyjechalem z domu to jeszcze bylo jako tako ale po ok 10km zamulil sie na amen !!! normalnie tragedia, nie ma mocy, bardzo slabo sie wkreca nawet jak pracuje na luzie...
Booła - 2008-10-10, 18:14
" />
ROBSON1M - 2008-10-19, 07:32
" />Booła, WITAM ciebie mam pytanko .ten gazik to nowy czy nie ? bo wygląda mi to na reduktor .no i koniecznie sprawdzić sobie filtr powietrza
ROBSON1M - 2008-10-19, 07:36
" />Booła, dobrze powiadacie panowie wywalić sterowanie komputerem wsadzić register ustawić na maszynie i ma robić
nurexx - 2008-10-19, 16:21
" />dokrecilem starannie patelnie i polepszylo sie, tzn,
- na 1 biegu kreci pieknie do 8 tys obr
- na 2 biegu tez dobrze chociaz tak od 6 tys obr slabnie.
a dalej sa 2 opcje :
- na 3 , 4 i 5 biegu ciagnie ladnie ( noormalnie)
- na 3 biegu jak dojdzie do 4-4,5 tys obr to to wskazówka staje niemal w miejscu i dalej wkreca sie bardzo slabiutko, prawie wogole...
zauwazylem ze zawsze jak odpale auto jest ok, tylko ze czasami cos sie w czasie jazdy przestawia jak dochodzi do 4 tys obr to wyraznie slabnie...
na benzynie jest wszystko ok.
bocian_sanok - 2008-10-22, 15:05
" />witam ja rowniez mam problemy z ta instalacja cala i chodze pytam poszukuje i nikt nie jest w stanie mi pomoc a sprawa wyglada tak posiadam civica 1.4 16v 90r iiiiiii z automatyczna skrzynia biegow na benzynie chodzi jak zyleta a jak wrzuce na gaz masakra obroty nawet na cieplym silniku to mam w granicach 500 obr a jak stoje na swiatlach to musze dwiema nogami operowac bo zaczyna gasnac (a przy tym trzesie ja niemilosiernie) gaz zalozylem rok temu i bylo ok pozniej trzy miesiace temu bylem ustawic obroty na gazie a ze jest to automat to troche zabawy z tym bylo ale i tak nie chodzila jak powinna no i teraz jak temp spadla zaczyna sie znowu wymiana swiec nic nie pomogla no moze tyle ze te obroty sa odrobine wieksze czy to problem regolacji czy cos jest z instalacja.......... powiem krotko POMOCYzanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Booła - 2008-10-08, 19:05
" />Mam problem z gazem... A mianowicie na benzynie jest wszystko ok a w momencie gdy silnik dostanie LPG, wowczas gasnie:/ Jesli podtrzymam go na obrotach to jakos jedzie ale strasznie wyje i nie ma mocy. (tak jakby nie chodzil na wszystkie gary) Gdzie tkwi problem, swiece?, kable? filterek jakiś? sonda czy może być to wina chujowego gazu np:P??
wbr98wa - 2008-10-08, 19:13
" />sproboj pokrecic srubka przy parownikum i spuść syf z parownika
jezeli wczesniej bylo oki to moze gaz gowno warty spuść go lub dotankuj jakiegos porzadnego i sprobuj
sprawdz filterem
S-View - 2008-10-08, 19:14
" />a jakiej generacji to masz gaz?? miałem podobny problem
i musiałem dać regulator śrubowy a nie elektroniczny
który jest miedzy mixerem a tym co dozuje gaz w filtrze lub power rule
Booła - 2008-10-08, 19:21
" />tak, posiadam gaz II generacji, a powiedz mi ile mnie taka przyjemnosc moze kosztowac:P ?? a moze to tylko filter:P??
S-View - 2008-10-08, 20:00
" />ja za tą śrube dałem 10 zł w firmie która montuje instalacje LPG
nurexx - 2008-10-10, 06:07
" />podlacze sie pnieważ mam podobny problem...
wszystko bylo ok do wczoraj gdy wymienilem przewod paliwowy miedzy elektrozaworem a gaźnikiem.
po zmontowaniu patelni ( nie zdejmowalem jej całkowicie tylko unioslem troche) na benzynie jest wszystko ok, natomiast na benzynie muli niemilosiernie... jak rano wyjechalem z domu to jeszcze bylo jako tako ale po ok 10km zamulil sie na amen !!! normalnie tragedia, nie ma mocy, bardzo slabo sie wkreca nawet jak pracuje na luzie...
Booła - 2008-10-10, 18:14
" />
ROBSON1M - 2008-10-19, 07:32
" />Booła, WITAM ciebie mam pytanko .ten gazik to nowy czy nie ? bo wygląda mi to na reduktor .no i koniecznie sprawdzić sobie filtr powietrza
ROBSON1M - 2008-10-19, 07:36
" />Booła, dobrze powiadacie panowie wywalić sterowanie komputerem wsadzić register ustawić na maszynie i ma robić
nurexx - 2008-10-19, 16:21
" />dokrecilem starannie patelnie i polepszylo sie, tzn,
- na 1 biegu kreci pieknie do 8 tys obr
- na 2 biegu tez dobrze chociaz tak od 6 tys obr slabnie.
a dalej sa 2 opcje :
- na 3 , 4 i 5 biegu ciagnie ladnie ( noormalnie)
- na 3 biegu jak dojdzie do 4-4,5 tys obr to to wskazówka staje niemal w miejscu i dalej wkreca sie bardzo slabiutko, prawie wogole...
zauwazylem ze zawsze jak odpale auto jest ok, tylko ze czasami cos sie w czasie jazdy przestawia jak dochodzi do 4 tys obr to wyraznie slabnie...
na benzynie jest wszystko ok.
bocian_sanok - 2008-10-22, 15:05
" />witam ja rowniez mam problemy z ta instalacja cala i chodze pytam poszukuje i nikt nie jest w stanie mi pomoc a sprawa wyglada tak posiadam civica 1.4 16v 90r iiiiiii z automatyczna skrzynia biegow na benzynie chodzi jak zyleta a jak wrzuce na gaz masakra obroty nawet na cieplym silniku to mam w granicach 500 obr a jak stoje na swiatlach to musze dwiema nogami operowac bo zaczyna gasnac (a przy tym trzesie ja niemilosiernie) gaz zalozylem rok temu i bylo ok pozniej trzy miesiace temu bylem ustawic obroty na gazie a ze jest to automat to troche zabawy z tym bylo ale i tak nie chodzila jak powinna no i teraz jak temp spadla zaczyna sie znowu wymiana swiec nic nie pomogla no moze tyle ze te obroty sa odrobine wieksze czy to problem regolacji czy cos jest z instalacja.......... powiem krotko POMOCY