M21 + tłumik
Yavas - 2008-03-27, 12:21
Witam. Co sądzicie o tym, aby w następnych patch'ach pojawił się dodatek dla M21, a mianowicie chodzi mi o tłumik (ew. kamuflaż, ten który jest w misji "Cały w kamuflażu". Nie koniecznie musi to być patch 1.6, może być np. 1.7 lub 1.8 (pewnie się pojawią ). Byłby to naprawdę przydatny dodatek. Wyglądałoby to w ten sposób: Menu > Stwórz klasę > Broń głowna > Karabiny snajperskie > M21 > (Dodatek) tłumik > (kamuflaż) Ghillie. Dla Activision nie byłoby to dużo pracy, ale na takich mapach jak Overgrown czy Downpour byłaby to świetna rzecz dla snajperów. Co o tym myślicie?
Ralph1537 - 2008-03-27, 12:57
no raczej tlumik to nie jest dobry poysl jesli chodzi o multi bo snajperzy i tak sa trudni do wykryca a jakby jeszcze doszedl do tego tlumik to nie byli by widoczni na radarze
Yavas - 2008-03-27, 13:16
Dlaczego? Przecież po to jest snajper, żeby był niewykrywalny. No, ale kamuflaż to chyba dobry pomysł, co ?
Esensis - 2008-03-27, 13:55
Wg. świetny pomysł, ale do każdej sniperki nie tylko do M21. Oczywiście tylko na puba. :)
warmaster - 2008-03-27, 13:55
dobra, tylko ze przy czyms takim 90% graczy w multi chodziloby ze snajpa. Jestem calkowicie przeciwny temu pomyslowi, zreszta i tak nie zostanie zrealizowany.
Yavas - 2008-03-27, 14:16
dobra, tylko ze przy czyms takim 90% graczy w multi chodziloby ze snajpa. Jestem calkowicie przeciwny temu pomyslowi, zreszta i tak nie zostanie zrealizowany.
Nie na wszystkich mapach i właśnie o to w tym chodzi. Z 90% przesadziłeś Chodziłoby dużo na mapach snajperskich, takich jak Overgrown lub innych, w których jest dużo trawy i zarośli.
warmaster - 2008-03-27, 14:58
Nie mam nic przeciwko kamuflażowi, ale jesli mialby byc to do wszystkich snajp. Jednak tłumik nigdy nie przejdzie, wiec po co o tym pisac
Sh4dow - 2008-03-27, 17:26
drawdecals 0 do tego lodscalegrid 4 i nigdzie sie nie ukryjesz i bedziesz widoczny w najlepszym kammo :( smutne ale prawdziwe nooby graja z takimi ustawieniami i tyle. Co do tematu to zamiast ACOG powinien byc tlumik do snajpy :)
Yavas - 2008-03-27, 19:04
@Sh4dow: Całkowicie się zgadzam m8 ACOG nie potrzebny do snajpy.
Maro969 - 2008-03-27, 20:42
a według mnie to świetny pomysł... mam nadzieję że autorzy dodadzą jeszcze możliwość łączenia dodatków do broni:D
mmaruda - 2008-03-28, 02:14
Nie dodadzą, bo od początku robili grę tak, żeby rozgrywka była zbalansowana i nie będą teraz zaczynać od nowa (testy, kombinowanie nad równowagą etc.). Jest dobrze jak jest, gra się fajnie, więc po co kombinować? Myślę, że jeśli już molestować twórców o cokolwiek, to o jakiś nowy tryb może, tarcze po respawnie i lepsze narzędzia do modów - jak one będą, to wtedy będzie można łatwiej zmontować takiego moda co dodaje różne bajery typu tłumik do snajpy, dwa pistolety czy inne bajery.
Scandal - 2008-03-28, 06:04
Kamuflaż powinni dać a tłumi czy ja wiem lepiej by się można przycampić. Moim zdaniem powinni wprowadzić kamuflaż. I nie przez jakieś mody ani takiet tam.
Wierzbin - 2008-03-28, 07:50
Dlaczego? Przecież po to jest snajper, żeby był niewykrywalny.
Jeśli snajper dostanie tłumik, to gra zupełnie straci na grywalności. Wszyscy chwycą za tłumione snajperki i będzie jedno wielkie kampienie. Wyobrażasz sobie rozgrywkę na takim Overgrown? Wszyscy siedzą ukryci w krzakach i nic się nie rusza?
Zupełnie mija się to z celem, bo gra z założenia ma być dynamiczna.
Czasem realizm musi pochylić głowę nad dobrą rozgrywką.
Gdyby IW miał zamiar takie coś wprowadzić, to w podstawce byłyby już karabiny wyborowe z tłumikiem. Całe szczęście, że nie są.
matt_davis - 2008-03-28, 12:35
dokladnie tlumik do snajperki to rzecz zbedna... bo naprawde to by zwiekszylo liczbe snajperow ktorzy praktycznie sa nie do wykrycia... i na mapie by bylo nudno i nic naprawde by sie nie ruszylo... by bylo za cicho... no chyba ze taki tryb gry sniper cos tam... takie cos moze jeszcze ale na death match np czy sabotaz to na pewno nie... Gillie czemu nie, efektownie wyglada ;)
Esensis - 2008-03-28, 13:37
Taa ale trzeba jeszcze umieć zabijać tą sniperką. :) Co z tego jak więcej osób by wzięło snajperki skoro tylko część z nich potrafiła by nimi zabijać?
gPiOrzeL - 2008-03-28, 14:20
Jak by zmniejszyć celnoś i zasięg proszę bardzo
I tak zauważyłem że w porównaniu z innymi FPSami w jakie grałem tutaj ciężko jest namierzyć na słuch gdzie ktoś strzela, ale zawsze błysku by nie było. Co do acog to czasem fajnie się gra np. barett + acog :P na średni dystans skuteczniejsze są od normalnych celowników, i nie pisać niżej że przeciesz po to są inne bronie:) Czasem człowiek ma ochote pograć taką bronią na mniejszej mapce
aren - 2008-03-28, 14:37
gdyby do snajp były tłumiki, servery to by była sama kamperka... wyobraźcie sobie overgrown albo farm, krzaki, snajper którego nie widać, tłumik, anty UAV... gość prawie nie do wykrycia (jeszcze na servie killkam:off) xD
Wierzbin - 2008-03-28, 15:20
I tak zauważyłem że w porównaniu z innymi FPSami w jakie grałem tutaj ciężko jest namierzyć na słuch gdzie ktoś strzela, ale zawsze błysku by nie było.
We wszystkich FPS główną "bronią" poza obrazem jest słuch. Jak ktoś tupie jak słoń, to często leży.
Sh4dow - 2008-03-28, 15:21
gdyby do snajp były tłumiki, servery to by była sama kamperka... wyobraźcie sobie overgrown albo farm, krzaki, snajper którego nie widać, tłumik, anty UAV... gość prawie nie do wykrycia (jeszcze na servie killkam:off) xD
dlatego trzeba duzo grac znac miejscowki poza tym jak zgine to wiem skad kto strzelal i dobre sluchawki tez pomoga a jak sie trafi jakas bardzo upierdliwa kampa to lodscalegrid na 4 i po kolesiu :P poza tym m16+tlumik +UAV to tez taki snajperski zestaw heh moze na ciut mniejsze dystanse ale jak dla mnie UAV to strata perka dla mnie istnieja tylko trzy bandolier +moc obalajaca + glebokie :) do kazdej broni
Yavas - 2008-03-28, 15:46
Nie dodadzą, bo od początku robili grę tak, żeby rozgrywka była zbalansowana i nie będą teraz zaczynać od nowa...
No to się mylisz, bo kamuflaż można dodać bardzo łatwo. O ile mi się zdaje, to w wersji 1.0 nie było złotych kamuflaży dla broni - więc je dodali. Tak samo można by dodać kamuflaż Ghillie.
gPiOrzeL - 2008-03-28, 16:21
nie do końca bo trzeba by nowe modele robić:P Do 1 nie pamiętam której mają gotowy (misja pyrpeć single player:P) Ale i tak nie uważam żeby była taka potrzeba
kanka92pl - 2008-03-28, 17:59
Choć w CoD 4 nie gram już dawno, sądze, że jest to dobry pomysł. Mapy w CoD 4 są tak małe, że snajper i tak ma cholernie ciężko ;/
Boeing - 2008-03-28, 18:16
Choć w CoD 4 nie gram już dawno, sądze, że jest to dobry pomysł. Mapy w CoD 4 są tak małe, że snajper i tak ma cholernie ciężko ;/
Male...? LOL male te mapy to nie sa. Ok rozumiem moze shipment, vacant, ale naprzyklad Overgowrn mala bym nie nazwal.
Snajperzy nie maja trudno. Zalezy od mapy. naprzyklad daj se mape Bloc. Ta mapa jest do snajpkowania.
matt_davis - 2008-03-28, 23:13
I wyobraz sobie Bloc z powiedzmy 10 osobami (na dobry poczatek) kazdy chwyta za snajpere z tlumikiem i siedzi przy jak najmniejszej szczelinie przez ktore widzi kawalek mapy. Padnie pierwsza ta osoba ktora sie za bardzo wystawi... i co to by byla za gra... bardziej emocjonujace sa szachy... pare snajperow by bylo ok... ale tak jak zacznie sie kampienie nie do wykrycia (i bez np kill cam) to juz tragedia... nuda z gry i wogole...
Scandal - 2008-03-29, 05:53
Wiecie co piszecie jak byście się bali tych snajperów. Zwykłem bronie np. m4,mp5 mają tłumi i no i nic. A i jak poprzednicy pisali co z tego, że używasz snajperki jeszcze trzeba umieć.
Kermitus - 2008-03-29, 08:09
OMG ten pomysł jest totalnym "debilstwem".... Nie ma to jak snajper i to jeszcze z tłumikiem zeby nie wiadomo bylo skad strzela.... to rownie dobrze wezcie sobie jeszcze niewidzialnosc.... Będzie prawie to samo...
Scandal tylko zważ na to że w tym m4 czy reszcie szturmówek nie masz lunety sniperskiej i nie ma takiej celnosci, zasięgu oraz obrażen co snipa ;)
PzDr
kanka92pl - 2008-03-29, 12:23
OMG ten pomysł jest totalnym "debilstwem".... Nie ma to jak snajper i to jeszcze z tłumikiem zeby nie wiadomo bylo skad strzela.... to rownie dobrze wezcie sobie jeszcze niewidzialnosc.... Będzie prawie to samo...
Scandal tylko zważ na to że w tym m4 czy reszcie szturmówek nie masz lunety sniperskiej i nie ma takiej celnosci, zasięgu oraz obrażen co snipa ;)
PzDr
Może i snajperki mają większą celność, zasięg itp. niż M4 . Ale w cod 4 są zbyt małe mapy żeby to wykorzystać. Nie wiem czy w tej grze jest na jakiejś mapie taka odległość, z której nie da sie ubić kolesia przy pomocy M4 ;/.
warmaster - 2008-03-29, 12:29
ale ze snajpy zrobisz to 1 kulą...
Scandal - 2008-03-29, 19:53
Ale z m4 też możesz 1 kulką i problemu nie ma.
whtvr - 2008-03-29, 21:17
yy nie, nie mozesz ja musialem kolesiowi z bliska 2 headshooty walnac zeby go zabic... no chyba ze z moca obalajaca i tym drugim shitem jeden head wystarczy... ale i tak do snajpy tego nie porownuj...
a wg przydalyby sie kamuflarze lepsze do takich snip no i tlumik nie bylby zly...
Wierzbin - 2008-03-29, 21:20
a wg przydalyby sie kamuflarze lepsze do takich snip no i tlumik nie bylby zly... Do tego god mode, czapka niewidka i perk na latanie...
Yavas - 2008-03-29, 21:37
a wg przydalyby sie kamuflarze lepsze do takich snip no i tlumik nie bylby zly... Do tego god mode, czapka niewidka i perk na latanie...
Wierzbin - 2008-03-29, 21:50
a wg przydalyby sie kamuflarze lepsze do takich snip no i tlumik nie bylby zly... Do tego god mode, czapka niewidka i perk na latanie...
Scandal - 2008-03-30, 08:21
Gdyż tłumik to dobra sprawa i lepiej by zamienili kamuflaże a nie jakieś czerwone niebieskie dali i komu to potrzebne???
Kermitus - 2008-03-30, 10:05
Scandal omg... ciekawe czy cieszylo by cie zebranie heada nie wiadomo skad :)? Jeszcze jakby mial nie zakłócenia UAV to czlowieku zadnej zabawy by nie bylo...
Scandal - 2008-03-30, 11:45
O boże a wiesz kto to snajper??? Bo piszesz tak jak byś nie wiedział, a jak ty przycampisz z tłumikiem to tez jest fajnie powiem ci nie i też nie pisz, że tak nie robiłeś. Wszystkie bronie mają tłumiki więc snajperki też powinny mieć.
aren - 2008-03-30, 16:45
Scandal ale z ciebie :cenzura:. Wyobraź sobie overgrown i gościa którego nie widac w krzakach i ma jeszcze snajpe z tłumikiem. Za hu*a go nie wyczaisz (chyba że masz fart i widziasz jak strzela) już teraz można snajperem chodzić po krzakach i nabić 40:10 nożem. a co dopiero snajpa + tlumik :/
Esensis - 2008-03-30, 17:39
Scandal ale z ciebie :cenzura:. Wyobraź sobie overgrown i gościa którego nie widac w krzakach i ma jeszcze snajpe z tłumikiem. Za hu*a go nie wyczaisz (chyba że masz fart i widziasz jak strzela) już teraz można snajperem chodzić po krzakach i nabić 40:10 nożem. a co dopiero snajpa + tlumik :/
To wy ty naprawdę grać nie umiecie jak dostajecie cały czas z tego samego miejsca.
barcel_pl - 2008-03-30, 18:03
Generalnie jest taki myk że kamerka z nad waszego trupa to jest ona skierowana w kierunku z którego padł strzał
poza tym na niektórych serwach wciąż jest killcam
a jeżeli ktoś zna mapę na wylot to wie gdzie może być snajper i puści mu tam seryjkę - wtedy nawet tłumik mu nie pomoże
Ja jestem ZA wprowadzeniem tłumika plus ghilliego
Scandal - 2008-03-30, 18:36
no wiesz ja miałem dzisiaj taką sytuacje, że zginęłem tylko 1 raz i to przez własny granat. Nawet jak ktoś zna mapę na wylot to nie znaczy, że na wszystkie miejsca gdzie snajper może sie schować.
barcel_pl - 2008-03-30, 19:05
No jeżeli ktoś gra na tej mapie (jak np ja na Crossfire) to wie gdzie jest snajper i kosi go przez ścianę nawet ( a pół sekundy później bana z wallhacka i aimbota...)
Scandal - 2008-03-30, 19:12
oh to ty nie wiesz gdzie na taj mapie da sie przycampić:)
Aha i wiecie co mogło by być zamiast tłumika no nie nie zamiast go ale zamiast celownika ACOG jakaś lepsza luneta np. co da się przybliżać tak jak w tej misji ze snajperem w singlu.
Sidh77 - 2008-03-31, 06:14
Kamuflaż tak, tłumik NIE ! Za bardzo lubię dźwięk Beretki żeby go wyciszać Wszystkie bronie mają tłumiki więc snajperki też powinny mieć.
Scandal - 2008-03-31, 12:58
wiesz widziałem do niego tłumik ale go można zostawić w spokoju.
barcel_pl - 2008-03-31, 13:37
Jak ty chcesz wytłumiać Barreta?!?!?! Ty kolego chyba nie wiesz jak działa tłumik (powiem tak - tłumi on tylko dźwięk strzału od gazów prochowych ale nie tłumi grzmotu dźwiękowego po wylocie pocisku z lufy z prędkością ponad 1 mach - barret ma NA PEWNO dużo ponad 1 mach)
do tekstu niżej nawet nie daje komentarza...
scandal - raczej to nie ja nie wiem tylko reszta ludu nie wie gdzie się tak skampić żebym ja ich nie widział :D :D :D :D
warmaster - 2008-03-31, 14:10
Ale z m4 też możesz 1 kulką i problemu nie ma.
Nawet z mocą obalającą nie zabijesz kolesia 1 kulka w łeb z m4. [nie mowie o hardcore]
Wierzbin - 2008-03-31, 17:29
Ty kolego chyba nie wiesz jak działa tłumik (powiem tak - tłumi on tylko dźwięk strzału od gazów prochowych ale nie tłumi grzmotu dźwiękowego po wylocie pocisku z lufy z prędkością ponad 1 mach
Zdaje się, że kolega chyba jednak do końca nie wie, na jakiej zasadzie działa tłumik...
Jak ty chcesz wytłumiać Barreta?!?!?!
Ot, choćby tak:
http://www.youtube.com/watch?v=4PsXx8rnGgI - od 20 sek. filmu.
gPiOrzeL - 2008-03-31, 17:57
Wiem o co chodzi koledze od nie tłumienia pocisku z ponad 1 macha, z tym że jak pocisk leci z taką prędkością to ON najpierw trafia w cel, później dochodzi świst. Ale snajper nie zdradza pozycji i potencjalnych zainteresowanych sytułacją, wiadomo ;)
Scandal - 2008-03-31, 18:32
jak go wytłumić a niby tak:
http://guns.connect.fi/rs/barrsup1.jpg
venom - 2008-03-31, 18:46
hmm moje zdanie
nie wiem dla mnie to jest kaplica nie snajpa
przewaznie na serverach snipers only albo to jest wylaczone albo za to sie leci
wdł to istny noobgun bez obrazy pewnie wielu tym gra
co do kamuflarzów tip dla mnie git lubie nowe badziewia
ale tak szcze mowiac wdł mnie to juz wiele nowego nie zobaczymy
bo producent zacznie lac na ta gre
duzo zarobili w te kilka miesiecy i pewnie teraz pracuja nad czyms nowym i to jest fakt
tak samo bylo z cod1 cod2 wiec ja sie nie spodziewam niczego wielkiego
a nawet niczego
ale przyznam fanie by bylo:)
barcel_pl - 2008-03-31, 19:25
Dobra... tego jeszcze nie było
no ale w takim razie należy używać amunicji poddźwiękowej przez którą barret traci swoją zasadniczą funkcję (rusznica ppanc) - zamiast tego lepiej wytłumić np PSG-1 albo coś na ten wzór
odp do postu z tłumiku do Barreta m82
Wierzbin - 2008-03-31, 20:03
Jak byś użył amunicji poddźwiękowej (mniej jak 330 m/s) w kalibrze 12,7mm, to nabój raczej daleko by nie poleciał dlatego strzela z prędkością blisko kilometr na sekundę. By wystrzelić tak ciężki nabój na żądaną odległość potrzebna jest duża prędkość początkowa.
Tłumik spełnia rolę na standardowej amunicji dla tego karabinu.
Ponadto nie ma amunicji poddźwiękowej BMG o jakiej piszesz.
PSG1 strzela amunicją 7,62 x 51 NATO i osiąga prędkość wylotową rzędu 800m/s... i jest to prędkość ponaddźwiękowa... prawie trzykrotnie.
Z tłumikiem o dużej pojemności strzelec jest niewykrywalny z odległości zasięgu rażenia.
Scandal - 2008-04-01, 06:27
Jejku tu aż czasem boje sie coś napisać pokazałem tylko, że istnieje taki tłumik. A tak troszke poza tematem napisałeś, że to noobgun no wiesz i tu nasuwa mi sie taki wniosek cytuje ,, nie używaj p90, nie używaj granatnika'' wiecie te bronie, dodatki na pewno są przemyślane a ten kot myśli, że są ... sam taki jest.
matt_davis - 2008-04-01, 10:31
wszsystko co producent nam dostarczyl w grze jest oczywiscie dla graczy i czy da mozliwosc uzycia takich np tlumikow do snajperek to jego decyzja... ja raczej w to watpie. Ale kamuflarz mozna sie spodziewac bo wielkiej zmiany nie wprowadzi... owszem bron sama mniej widoczna bedzie ale pomyslcie naprawde jak by byl snajper z takimi dodatkami do broni... to sieczka jak nie wiem
KuczerSky - 2008-05-04, 13:36
Świetny pomysł. Zawsze chciałem zagrać właśnie tą bronią. Przy mapach podanych na początku tematu była by to typowo snajperska zabawa.
Bicozit - 2008-05-06, 05:05
Tlumnik niee, kamuflaz ok. Tlumnik zmienjszy zasieg, przez co sniperka bedzie slabsza na wieksze dystanse. I ta "sieczka" takim sniperem byla by nie taka doza. Drodzy panowie, to nie jest tak ze wezmiesz naj naj naj bron i juz jestes Pr0! one one!!!111!
A TAK pozatym tlumnik dla snipera?! Wiesz co by bylo?! Cale servery by kampily!!!
barcel_pl - 2008-05-06, 16:27
Ta - a znajdzie się wtedy jeden kozak z pistoletem maszynowym i wykosi pół serwera od d**y strony :D
Ja jestem za tłumkiem bo na małych mapach typu downpour to ma dość duże szanse taki snajper:D a co to kamuflażu to do reszty broni też można taki zrobić - ot tak dla szpanu:D
gPiOrzeL - 2008-05-06, 18:06
To może heli niech będzie steatlh, najlepiej bezgłośny i niewidzialny? lol, po grzyba wam te śmieci jeszcze? moło możliwości macie? kilka snajperek, do każdej możliwość założenia ACOG i zmiany camo, i jeszcze ne zielone mapy ghilie.. kiedyś nawet w cod były 2-3 snajperki bez możliwości zrobienia czego kolwiek a i tak było super, a teraz chcecie jakiegoś RPGa z call of duty zrobić??:/
barcel_pl - 2008-05-10, 14:15
mało panie mało:D
ale na serio - dobry system motażu broni jest w Crysisie i taki mogliby wsadzić do CoDa tylko że bez zmiany na polu bitwy i z kamuflażami
gPiOrzeL - 2008-05-10, 20:34
Czekaj bo sie pogubiłem, w crysisie (gdzie fakt spoko) polega głównie na tym że zmieniasz w dowolnym momencie, jak się to zlikwiduje to po co to zmieniać?? ?
barcel_pl - 2008-05-14, 17:10
ee.... dobra masz mnie :D chyba trochę mnie poniosło
co do tematu - a co powiece na bajer typu skrzynka z bajerami? w sensie do map gdzie masz tylko 1 życie
działało by to tak że podchodzisz do ustrojstwa i wymieniasz sobie dodatek do broni (ale tylko dodatek i ew. 1. perk)
Yavas - 2008-05-14, 17:25
Heh, no to raczej nie zostanie zrealizowane Pomysł nawet dobry, no ale ile można upiększać jedną grę
gPiOrzeL - 2008-05-14, 17:53
po drugie już widze jak 1 team cały łapie szybko granatniki wystrzela całe ammo szybko zmieni na celowniki wystrzela to co zostanie, a na koniec wszyscy zakłucenia UAV i tłumiki i sie rozejdą po kątach :) Na mapie z 1 życiem też by się nie sprawdziło ;) czekam na następny pomysł ;)
Co do upgrade'a sniperek to sporo by ułatwiło sprawę (jeszcze nie wiem czy to dobrze :P) regulowanie lunety, może na większy zoom już nie (i tak nie ma gdzie użyć) ale na mniejszy znacznie by ułatwiło sprawe, tylko właśnie chyba za łatwo by było, teraz jak ktoś z lunetą siedzi włączoną to ma mocno ograniczone pole widzenia i tyle dobrego chociaż:P
barcel_pl - 2008-05-15, 14:05
o właśnie! zamiast durnego i nieprzydatnego acoga dajmy lunetkę z regulowanym zoomem (nie takim jak na singlu ale np na dwa rodzaje 4x i 10x)
Wierzbin - 2008-05-15, 14:25
o właśnie! zamiast durnego i nieprzydatnego acoga dajmy lunetkę z regulowanym zoomem (nie takim jak na singlu ale np na dwa rodzaje 4x i 10x)
Dajmy?
Dyskutowanie o zmianie rzeczy, na które nie mamy wpływu jest trochę zdrożne...
mmaruda - 2008-05-15, 20:32
Teoretycznie mamy - wystarczy zrobić moda, jak ktoś umie oczywiście.
gPiOrzeL - 2008-05-16, 18:55
mody są takie, grałem na jakimś snipes only i można było od normalnego acog do jakiś chorych 20x robić, ale mod to mod, nie to samo co jakby na oficjala weszło :/
barcel_pl - 2008-05-19, 15:47
Ano właśnie:D
Jeszcze śmieszniej by było gdyby te bipody przy snajperkach naprawdę do czegoś służyly... :D
gPiOrzeL - 2008-05-20, 16:14
Dobra, bez takich ;)
Co do M21 z tłumikiem i camo musze przyznać że fajnie się tym gra na waszym serwerze, coś nowego i przyjemnego, brawo :]
ReViS - 2008-05-27, 13:45
A jakby tak lornetkę zwyczajną dodać? Może nie jest zbyt wygodna, ale przynajmniej można się rozejrzeć, jak jest się dobrze ukrytym i chce się przemieścić.
fragus - 2008-06-13, 14:57
no a moze jeszcze w 1.7 patchu dac cod4hack jako bonus :( no bo jak tlumik do snajperki to i hack dla smg !
oRPhan - 2008-06-13, 15:05
A co ma hack wspólnego z tłumikiem?
Edit: Literówka xD
barcel_pl - 2008-06-13, 15:14
ja też nie wiem... oświećcie towarzyszu:D
RadzioPL - 2008-06-14, 17:22
jestem za tym i za tym
często gram snajperką,ale gdy gra się w 20 osób to jest ciężko wejść na pozycję.
Realistycznie podchodząc do sprawy to snajperki z tłumikiem są wykorzystywane i mi ich brakuję w CoDzie.
Mapy fakt są małe mogłyby być troszkę większe.
I jeszcze jedno...to nie tak,że ktoś bierze snajpe i jest mistrzem kamuflarzu...jak ktoś napisał wcześniej trzeba umieć się posługiwać tą zdolnością.
pozdrawaim all
barcel_pl - 2008-06-14, 19:40
Oj tak:D nieraz się widzi ludzi z UAV jammerem z łepkiem wystającym z okienka przez cały czas:D Ja osobiście widziałem tylko kilku dobrych snajperów
mieli najlepsze kd w całym meczu mimo że byli w połowie stawki (zawsze około 5:1)
Luke - 2008-07-29, 14:24
Co do tego żeby montować kilka dodatków naraz to trochę głupie mi się to wydaje. Taki kolejny Rambo :/Wszystko ma po to by zrobić zadymę i nikogo nie zabić. Twórcy pewnie chcieli byśmy tworząc naszego żołnierza musieli wybrać z czym nam lepiej. Tak to by to wszystko sensu nie miało. Co do tłumika to jestem na nie. Trochę głupie Karabin snajperski + tłumik. Snajper zdejmuje osobę i leci w inne miejsce. Co do kamuflażu to jestem na tak.
Po za tym co my tam gdybamy wszystko zależy od twórców. Może ktoś do nich napisze skoro temat ma 5 stron xDzanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Yavas - 2008-03-27, 12:21
Witam. Co sądzicie o tym, aby w następnych patch'ach pojawił się dodatek dla M21, a mianowicie chodzi mi o tłumik (ew. kamuflaż, ten który jest w misji "Cały w kamuflażu". Nie koniecznie musi to być patch 1.6, może być np. 1.7 lub 1.8 (pewnie się pojawią ). Byłby to naprawdę przydatny dodatek. Wyglądałoby to w ten sposób: Menu > Stwórz klasę > Broń głowna > Karabiny snajperskie > M21 > (Dodatek) tłumik > (kamuflaż) Ghillie. Dla Activision nie byłoby to dużo pracy, ale na takich mapach jak Overgrown czy Downpour byłaby to świetna rzecz dla snajperów. Co o tym myślicie?
Ralph1537 - 2008-03-27, 12:57
no raczej tlumik to nie jest dobry poysl jesli chodzi o multi bo snajperzy i tak sa trudni do wykryca a jakby jeszcze doszedl do tego tlumik to nie byli by widoczni na radarze
Yavas - 2008-03-27, 13:16
Dlaczego? Przecież po to jest snajper, żeby był niewykrywalny. No, ale kamuflaż to chyba dobry pomysł, co ?
Esensis - 2008-03-27, 13:55
Wg. świetny pomysł, ale do każdej sniperki nie tylko do M21. Oczywiście tylko na puba. :)
warmaster - 2008-03-27, 13:55
dobra, tylko ze przy czyms takim 90% graczy w multi chodziloby ze snajpa. Jestem calkowicie przeciwny temu pomyslowi, zreszta i tak nie zostanie zrealizowany.
Yavas - 2008-03-27, 14:16
dobra, tylko ze przy czyms takim 90% graczy w multi chodziloby ze snajpa. Jestem calkowicie przeciwny temu pomyslowi, zreszta i tak nie zostanie zrealizowany.
Nie na wszystkich mapach i właśnie o to w tym chodzi. Z 90% przesadziłeś Chodziłoby dużo na mapach snajperskich, takich jak Overgrown lub innych, w których jest dużo trawy i zarośli.
warmaster - 2008-03-27, 14:58
Nie mam nic przeciwko kamuflażowi, ale jesli mialby byc to do wszystkich snajp. Jednak tłumik nigdy nie przejdzie, wiec po co o tym pisac
Sh4dow - 2008-03-27, 17:26
drawdecals 0 do tego lodscalegrid 4 i nigdzie sie nie ukryjesz i bedziesz widoczny w najlepszym kammo :( smutne ale prawdziwe nooby graja z takimi ustawieniami i tyle. Co do tematu to zamiast ACOG powinien byc tlumik do snajpy :)
Yavas - 2008-03-27, 19:04
@Sh4dow: Całkowicie się zgadzam m8 ACOG nie potrzebny do snajpy.
Maro969 - 2008-03-27, 20:42
a według mnie to świetny pomysł... mam nadzieję że autorzy dodadzą jeszcze możliwość łączenia dodatków do broni:D
mmaruda - 2008-03-28, 02:14
Nie dodadzą, bo od początku robili grę tak, żeby rozgrywka była zbalansowana i nie będą teraz zaczynać od nowa (testy, kombinowanie nad równowagą etc.). Jest dobrze jak jest, gra się fajnie, więc po co kombinować? Myślę, że jeśli już molestować twórców o cokolwiek, to o jakiś nowy tryb może, tarcze po respawnie i lepsze narzędzia do modów - jak one będą, to wtedy będzie można łatwiej zmontować takiego moda co dodaje różne bajery typu tłumik do snajpy, dwa pistolety czy inne bajery.
Scandal - 2008-03-28, 06:04
Kamuflaż powinni dać a tłumi czy ja wiem lepiej by się można przycampić. Moim zdaniem powinni wprowadzić kamuflaż. I nie przez jakieś mody ani takiet tam.
Wierzbin - 2008-03-28, 07:50
Dlaczego? Przecież po to jest snajper, żeby był niewykrywalny.
Jeśli snajper dostanie tłumik, to gra zupełnie straci na grywalności. Wszyscy chwycą za tłumione snajperki i będzie jedno wielkie kampienie. Wyobrażasz sobie rozgrywkę na takim Overgrown? Wszyscy siedzą ukryci w krzakach i nic się nie rusza?
Zupełnie mija się to z celem, bo gra z założenia ma być dynamiczna.
Czasem realizm musi pochylić głowę nad dobrą rozgrywką.
Gdyby IW miał zamiar takie coś wprowadzić, to w podstawce byłyby już karabiny wyborowe z tłumikiem. Całe szczęście, że nie są.
matt_davis - 2008-03-28, 12:35
dokladnie tlumik do snajperki to rzecz zbedna... bo naprawde to by zwiekszylo liczbe snajperow ktorzy praktycznie sa nie do wykrycia... i na mapie by bylo nudno i nic naprawde by sie nie ruszylo... by bylo za cicho... no chyba ze taki tryb gry sniper cos tam... takie cos moze jeszcze ale na death match np czy sabotaz to na pewno nie... Gillie czemu nie, efektownie wyglada ;)
Esensis - 2008-03-28, 13:37
Taa ale trzeba jeszcze umieć zabijać tą sniperką. :) Co z tego jak więcej osób by wzięło snajperki skoro tylko część z nich potrafiła by nimi zabijać?
gPiOrzeL - 2008-03-28, 14:20
Jak by zmniejszyć celnoś i zasięg proszę bardzo
I tak zauważyłem że w porównaniu z innymi FPSami w jakie grałem tutaj ciężko jest namierzyć na słuch gdzie ktoś strzela, ale zawsze błysku by nie było. Co do acog to czasem fajnie się gra np. barett + acog :P na średni dystans skuteczniejsze są od normalnych celowników, i nie pisać niżej że przeciesz po to są inne bronie:) Czasem człowiek ma ochote pograć taką bronią na mniejszej mapce
aren - 2008-03-28, 14:37
gdyby do snajp były tłumiki, servery to by była sama kamperka... wyobraźcie sobie overgrown albo farm, krzaki, snajper którego nie widać, tłumik, anty UAV... gość prawie nie do wykrycia (jeszcze na servie killkam:off) xD
Wierzbin - 2008-03-28, 15:20
I tak zauważyłem że w porównaniu z innymi FPSami w jakie grałem tutaj ciężko jest namierzyć na słuch gdzie ktoś strzela, ale zawsze błysku by nie było.
We wszystkich FPS główną "bronią" poza obrazem jest słuch. Jak ktoś tupie jak słoń, to często leży.
Sh4dow - 2008-03-28, 15:21
gdyby do snajp były tłumiki, servery to by była sama kamperka... wyobraźcie sobie overgrown albo farm, krzaki, snajper którego nie widać, tłumik, anty UAV... gość prawie nie do wykrycia (jeszcze na servie killkam:off) xD
dlatego trzeba duzo grac znac miejscowki poza tym jak zgine to wiem skad kto strzelal i dobre sluchawki tez pomoga a jak sie trafi jakas bardzo upierdliwa kampa to lodscalegrid na 4 i po kolesiu :P poza tym m16+tlumik +UAV to tez taki snajperski zestaw heh moze na ciut mniejsze dystanse ale jak dla mnie UAV to strata perka dla mnie istnieja tylko trzy bandolier +moc obalajaca + glebokie :) do kazdej broni
Yavas - 2008-03-28, 15:46
Nie dodadzą, bo od początku robili grę tak, żeby rozgrywka była zbalansowana i nie będą teraz zaczynać od nowa...
No to się mylisz, bo kamuflaż można dodać bardzo łatwo. O ile mi się zdaje, to w wersji 1.0 nie było złotych kamuflaży dla broni - więc je dodali. Tak samo można by dodać kamuflaż Ghillie.
gPiOrzeL - 2008-03-28, 16:21
nie do końca bo trzeba by nowe modele robić:P Do 1 nie pamiętam której mają gotowy (misja pyrpeć single player:P) Ale i tak nie uważam żeby była taka potrzeba
kanka92pl - 2008-03-28, 17:59
Choć w CoD 4 nie gram już dawno, sądze, że jest to dobry pomysł. Mapy w CoD 4 są tak małe, że snajper i tak ma cholernie ciężko ;/
Boeing - 2008-03-28, 18:16
Choć w CoD 4 nie gram już dawno, sądze, że jest to dobry pomysł. Mapy w CoD 4 są tak małe, że snajper i tak ma cholernie ciężko ;/
Male...? LOL male te mapy to nie sa. Ok rozumiem moze shipment, vacant, ale naprzyklad Overgowrn mala bym nie nazwal.
Snajperzy nie maja trudno. Zalezy od mapy. naprzyklad daj se mape Bloc. Ta mapa jest do snajpkowania.
matt_davis - 2008-03-28, 23:13
I wyobraz sobie Bloc z powiedzmy 10 osobami (na dobry poczatek) kazdy chwyta za snajpere z tlumikiem i siedzi przy jak najmniejszej szczelinie przez ktore widzi kawalek mapy. Padnie pierwsza ta osoba ktora sie za bardzo wystawi... i co to by byla za gra... bardziej emocjonujace sa szachy... pare snajperow by bylo ok... ale tak jak zacznie sie kampienie nie do wykrycia (i bez np kill cam) to juz tragedia... nuda z gry i wogole...
Scandal - 2008-03-29, 05:53
Wiecie co piszecie jak byście się bali tych snajperów. Zwykłem bronie np. m4,mp5 mają tłumi i no i nic. A i jak poprzednicy pisali co z tego, że używasz snajperki jeszcze trzeba umieć.
Kermitus - 2008-03-29, 08:09
OMG ten pomysł jest totalnym "debilstwem".... Nie ma to jak snajper i to jeszcze z tłumikiem zeby nie wiadomo bylo skad strzela.... to rownie dobrze wezcie sobie jeszcze niewidzialnosc.... Będzie prawie to samo...
Scandal tylko zważ na to że w tym m4 czy reszcie szturmówek nie masz lunety sniperskiej i nie ma takiej celnosci, zasięgu oraz obrażen co snipa ;)
PzDr
kanka92pl - 2008-03-29, 12:23
OMG ten pomysł jest totalnym "debilstwem".... Nie ma to jak snajper i to jeszcze z tłumikiem zeby nie wiadomo bylo skad strzela.... to rownie dobrze wezcie sobie jeszcze niewidzialnosc.... Będzie prawie to samo...
Scandal tylko zważ na to że w tym m4 czy reszcie szturmówek nie masz lunety sniperskiej i nie ma takiej celnosci, zasięgu oraz obrażen co snipa ;)
PzDr
Może i snajperki mają większą celność, zasięg itp. niż M4 . Ale w cod 4 są zbyt małe mapy żeby to wykorzystać. Nie wiem czy w tej grze jest na jakiejś mapie taka odległość, z której nie da sie ubić kolesia przy pomocy M4 ;/.
warmaster - 2008-03-29, 12:29
ale ze snajpy zrobisz to 1 kulą...
Scandal - 2008-03-29, 19:53
Ale z m4 też możesz 1 kulką i problemu nie ma.
whtvr - 2008-03-29, 21:17
yy nie, nie mozesz ja musialem kolesiowi z bliska 2 headshooty walnac zeby go zabic... no chyba ze z moca obalajaca i tym drugim shitem jeden head wystarczy... ale i tak do snajpy tego nie porownuj...
a wg przydalyby sie kamuflarze lepsze do takich snip no i tlumik nie bylby zly...
Wierzbin - 2008-03-29, 21:20
a wg przydalyby sie kamuflarze lepsze do takich snip no i tlumik nie bylby zly... Do tego god mode, czapka niewidka i perk na latanie...
Yavas - 2008-03-29, 21:37
a wg przydalyby sie kamuflarze lepsze do takich snip no i tlumik nie bylby zly... Do tego god mode, czapka niewidka i perk na latanie...
Wierzbin - 2008-03-29, 21:50
a wg przydalyby sie kamuflarze lepsze do takich snip no i tlumik nie bylby zly... Do tego god mode, czapka niewidka i perk na latanie...
Scandal - 2008-03-30, 08:21
Gdyż tłumik to dobra sprawa i lepiej by zamienili kamuflaże a nie jakieś czerwone niebieskie dali i komu to potrzebne???
Kermitus - 2008-03-30, 10:05
Scandal omg... ciekawe czy cieszylo by cie zebranie heada nie wiadomo skad :)? Jeszcze jakby mial nie zakłócenia UAV to czlowieku zadnej zabawy by nie bylo...
Scandal - 2008-03-30, 11:45
O boże a wiesz kto to snajper??? Bo piszesz tak jak byś nie wiedział, a jak ty przycampisz z tłumikiem to tez jest fajnie powiem ci nie i też nie pisz, że tak nie robiłeś. Wszystkie bronie mają tłumiki więc snajperki też powinny mieć.
aren - 2008-03-30, 16:45
Scandal ale z ciebie :cenzura:. Wyobraź sobie overgrown i gościa którego nie widac w krzakach i ma jeszcze snajpe z tłumikiem. Za hu*a go nie wyczaisz (chyba że masz fart i widziasz jak strzela) już teraz można snajperem chodzić po krzakach i nabić 40:10 nożem. a co dopiero snajpa + tlumik :/
Esensis - 2008-03-30, 17:39
Scandal ale z ciebie :cenzura:. Wyobraź sobie overgrown i gościa którego nie widac w krzakach i ma jeszcze snajpe z tłumikiem. Za hu*a go nie wyczaisz (chyba że masz fart i widziasz jak strzela) już teraz można snajperem chodzić po krzakach i nabić 40:10 nożem. a co dopiero snajpa + tlumik :/
To wy ty naprawdę grać nie umiecie jak dostajecie cały czas z tego samego miejsca.
barcel_pl - 2008-03-30, 18:03
Generalnie jest taki myk że kamerka z nad waszego trupa to jest ona skierowana w kierunku z którego padł strzał
poza tym na niektórych serwach wciąż jest killcam
a jeżeli ktoś zna mapę na wylot to wie gdzie może być snajper i puści mu tam seryjkę - wtedy nawet tłumik mu nie pomoże
Ja jestem ZA wprowadzeniem tłumika plus ghilliego
Scandal - 2008-03-30, 18:36
no wiesz ja miałem dzisiaj taką sytuacje, że zginęłem tylko 1 raz i to przez własny granat. Nawet jak ktoś zna mapę na wylot to nie znaczy, że na wszystkie miejsca gdzie snajper może sie schować.
barcel_pl - 2008-03-30, 19:05
No jeżeli ktoś gra na tej mapie (jak np ja na Crossfire) to wie gdzie jest snajper i kosi go przez ścianę nawet ( a pół sekundy później bana z wallhacka i aimbota...)
Scandal - 2008-03-30, 19:12
oh to ty nie wiesz gdzie na taj mapie da sie przycampić:)
Aha i wiecie co mogło by być zamiast tłumika no nie nie zamiast go ale zamiast celownika ACOG jakaś lepsza luneta np. co da się przybliżać tak jak w tej misji ze snajperem w singlu.
Sidh77 - 2008-03-31, 06:14
Kamuflaż tak, tłumik NIE ! Za bardzo lubię dźwięk Beretki żeby go wyciszać Wszystkie bronie mają tłumiki więc snajperki też powinny mieć.
Scandal - 2008-03-31, 12:58
wiesz widziałem do niego tłumik ale go można zostawić w spokoju.
barcel_pl - 2008-03-31, 13:37
Jak ty chcesz wytłumiać Barreta?!?!?! Ty kolego chyba nie wiesz jak działa tłumik (powiem tak - tłumi on tylko dźwięk strzału od gazów prochowych ale nie tłumi grzmotu dźwiękowego po wylocie pocisku z lufy z prędkością ponad 1 mach - barret ma NA PEWNO dużo ponad 1 mach)
do tekstu niżej nawet nie daje komentarza...
scandal - raczej to nie ja nie wiem tylko reszta ludu nie wie gdzie się tak skampić żebym ja ich nie widział :D :D :D :D
warmaster - 2008-03-31, 14:10
Ale z m4 też możesz 1 kulką i problemu nie ma.
Nawet z mocą obalającą nie zabijesz kolesia 1 kulka w łeb z m4. [nie mowie o hardcore]
Wierzbin - 2008-03-31, 17:29
Ty kolego chyba nie wiesz jak działa tłumik (powiem tak - tłumi on tylko dźwięk strzału od gazów prochowych ale nie tłumi grzmotu dźwiękowego po wylocie pocisku z lufy z prędkością ponad 1 mach
Zdaje się, że kolega chyba jednak do końca nie wie, na jakiej zasadzie działa tłumik...
Jak ty chcesz wytłumiać Barreta?!?!?!
Ot, choćby tak:
http://www.youtube.com/watch?v=4PsXx8rnGgI - od 20 sek. filmu.
gPiOrzeL - 2008-03-31, 17:57
Wiem o co chodzi koledze od nie tłumienia pocisku z ponad 1 macha, z tym że jak pocisk leci z taką prędkością to ON najpierw trafia w cel, później dochodzi świst. Ale snajper nie zdradza pozycji i potencjalnych zainteresowanych sytułacją, wiadomo ;)
Scandal - 2008-03-31, 18:32
jak go wytłumić a niby tak:
http://guns.connect.fi/rs/barrsup1.jpg
venom - 2008-03-31, 18:46
hmm moje zdanie
nie wiem dla mnie to jest kaplica nie snajpa
przewaznie na serverach snipers only albo to jest wylaczone albo za to sie leci
wdł to istny noobgun bez obrazy pewnie wielu tym gra
co do kamuflarzów tip dla mnie git lubie nowe badziewia
ale tak szcze mowiac wdł mnie to juz wiele nowego nie zobaczymy
bo producent zacznie lac na ta gre
duzo zarobili w te kilka miesiecy i pewnie teraz pracuja nad czyms nowym i to jest fakt
tak samo bylo z cod1 cod2 wiec ja sie nie spodziewam niczego wielkiego
a nawet niczego
ale przyznam fanie by bylo:)
barcel_pl - 2008-03-31, 19:25
Dobra... tego jeszcze nie było
no ale w takim razie należy używać amunicji poddźwiękowej przez którą barret traci swoją zasadniczą funkcję (rusznica ppanc) - zamiast tego lepiej wytłumić np PSG-1 albo coś na ten wzór
odp do postu z tłumiku do Barreta m82
Wierzbin - 2008-03-31, 20:03
Jak byś użył amunicji poddźwiękowej (mniej jak 330 m/s) w kalibrze 12,7mm, to nabój raczej daleko by nie poleciał dlatego strzela z prędkością blisko kilometr na sekundę. By wystrzelić tak ciężki nabój na żądaną odległość potrzebna jest duża prędkość początkowa.
Tłumik spełnia rolę na standardowej amunicji dla tego karabinu.
Ponadto nie ma amunicji poddźwiękowej BMG o jakiej piszesz.
PSG1 strzela amunicją 7,62 x 51 NATO i osiąga prędkość wylotową rzędu 800m/s... i jest to prędkość ponaddźwiękowa... prawie trzykrotnie.
Z tłumikiem o dużej pojemności strzelec jest niewykrywalny z odległości zasięgu rażenia.
Scandal - 2008-04-01, 06:27
Jejku tu aż czasem boje sie coś napisać pokazałem tylko, że istnieje taki tłumik. A tak troszke poza tematem napisałeś, że to noobgun no wiesz i tu nasuwa mi sie taki wniosek cytuje ,, nie używaj p90, nie używaj granatnika'' wiecie te bronie, dodatki na pewno są przemyślane a ten kot myśli, że są ... sam taki jest.
matt_davis - 2008-04-01, 10:31
wszsystko co producent nam dostarczyl w grze jest oczywiscie dla graczy i czy da mozliwosc uzycia takich np tlumikow do snajperek to jego decyzja... ja raczej w to watpie. Ale kamuflarz mozna sie spodziewac bo wielkiej zmiany nie wprowadzi... owszem bron sama mniej widoczna bedzie ale pomyslcie naprawde jak by byl snajper z takimi dodatkami do broni... to sieczka jak nie wiem
KuczerSky - 2008-05-04, 13:36
Świetny pomysł. Zawsze chciałem zagrać właśnie tą bronią. Przy mapach podanych na początku tematu była by to typowo snajperska zabawa.
Bicozit - 2008-05-06, 05:05
Tlumnik niee, kamuflaz ok. Tlumnik zmienjszy zasieg, przez co sniperka bedzie slabsza na wieksze dystanse. I ta "sieczka" takim sniperem byla by nie taka doza. Drodzy panowie, to nie jest tak ze wezmiesz naj naj naj bron i juz jestes Pr0! one one!!!111!
A TAK pozatym tlumnik dla snipera?! Wiesz co by bylo?! Cale servery by kampily!!!
barcel_pl - 2008-05-06, 16:27
Ta - a znajdzie się wtedy jeden kozak z pistoletem maszynowym i wykosi pół serwera od d**y strony :D
Ja jestem za tłumkiem bo na małych mapach typu downpour to ma dość duże szanse taki snajper:D a co to kamuflażu to do reszty broni też można taki zrobić - ot tak dla szpanu:D
gPiOrzeL - 2008-05-06, 18:06
To może heli niech będzie steatlh, najlepiej bezgłośny i niewidzialny? lol, po grzyba wam te śmieci jeszcze? moło możliwości macie? kilka snajperek, do każdej możliwość założenia ACOG i zmiany camo, i jeszcze ne zielone mapy ghilie.. kiedyś nawet w cod były 2-3 snajperki bez możliwości zrobienia czego kolwiek a i tak było super, a teraz chcecie jakiegoś RPGa z call of duty zrobić??:/
barcel_pl - 2008-05-10, 14:15
mało panie mało:D
ale na serio - dobry system motażu broni jest w Crysisie i taki mogliby wsadzić do CoDa tylko że bez zmiany na polu bitwy i z kamuflażami
gPiOrzeL - 2008-05-10, 20:34
Czekaj bo sie pogubiłem, w crysisie (gdzie fakt spoko) polega głównie na tym że zmieniasz w dowolnym momencie, jak się to zlikwiduje to po co to zmieniać?? ?
barcel_pl - 2008-05-14, 17:10
ee.... dobra masz mnie :D chyba trochę mnie poniosło
co do tematu - a co powiece na bajer typu skrzynka z bajerami? w sensie do map gdzie masz tylko 1 życie
działało by to tak że podchodzisz do ustrojstwa i wymieniasz sobie dodatek do broni (ale tylko dodatek i ew. 1. perk)
Yavas - 2008-05-14, 17:25
Heh, no to raczej nie zostanie zrealizowane Pomysł nawet dobry, no ale ile można upiększać jedną grę
gPiOrzeL - 2008-05-14, 17:53
po drugie już widze jak 1 team cały łapie szybko granatniki wystrzela całe ammo szybko zmieni na celowniki wystrzela to co zostanie, a na koniec wszyscy zakłucenia UAV i tłumiki i sie rozejdą po kątach :) Na mapie z 1 życiem też by się nie sprawdziło ;) czekam na następny pomysł ;)
Co do upgrade'a sniperek to sporo by ułatwiło sprawę (jeszcze nie wiem czy to dobrze :P) regulowanie lunety, może na większy zoom już nie (i tak nie ma gdzie użyć) ale na mniejszy znacznie by ułatwiło sprawe, tylko właśnie chyba za łatwo by było, teraz jak ktoś z lunetą siedzi włączoną to ma mocno ograniczone pole widzenia i tyle dobrego chociaż:P
barcel_pl - 2008-05-15, 14:05
o właśnie! zamiast durnego i nieprzydatnego acoga dajmy lunetkę z regulowanym zoomem (nie takim jak na singlu ale np na dwa rodzaje 4x i 10x)
Wierzbin - 2008-05-15, 14:25
o właśnie! zamiast durnego i nieprzydatnego acoga dajmy lunetkę z regulowanym zoomem (nie takim jak na singlu ale np na dwa rodzaje 4x i 10x)
Dajmy?
Dyskutowanie o zmianie rzeczy, na które nie mamy wpływu jest trochę zdrożne...
mmaruda - 2008-05-15, 20:32
Teoretycznie mamy - wystarczy zrobić moda, jak ktoś umie oczywiście.
gPiOrzeL - 2008-05-16, 18:55
mody są takie, grałem na jakimś snipes only i można było od normalnego acog do jakiś chorych 20x robić, ale mod to mod, nie to samo co jakby na oficjala weszło :/
barcel_pl - 2008-05-19, 15:47
Ano właśnie:D
Jeszcze śmieszniej by było gdyby te bipody przy snajperkach naprawdę do czegoś służyly... :D
gPiOrzeL - 2008-05-20, 16:14
Dobra, bez takich ;)
Co do M21 z tłumikiem i camo musze przyznać że fajnie się tym gra na waszym serwerze, coś nowego i przyjemnego, brawo :]
ReViS - 2008-05-27, 13:45
A jakby tak lornetkę zwyczajną dodać? Może nie jest zbyt wygodna, ale przynajmniej można się rozejrzeć, jak jest się dobrze ukrytym i chce się przemieścić.
fragus - 2008-06-13, 14:57
no a moze jeszcze w 1.7 patchu dac cod4hack jako bonus :( no bo jak tlumik do snajperki to i hack dla smg !
oRPhan - 2008-06-13, 15:05
A co ma hack wspólnego z tłumikiem?
Edit: Literówka xD
barcel_pl - 2008-06-13, 15:14
ja też nie wiem... oświećcie towarzyszu:D
RadzioPL - 2008-06-14, 17:22
jestem za tym i za tym
często gram snajperką,ale gdy gra się w 20 osób to jest ciężko wejść na pozycję.
Realistycznie podchodząc do sprawy to snajperki z tłumikiem są wykorzystywane i mi ich brakuję w CoDzie.
Mapy fakt są małe mogłyby być troszkę większe.
I jeszcze jedno...to nie tak,że ktoś bierze snajpe i jest mistrzem kamuflarzu...jak ktoś napisał wcześniej trzeba umieć się posługiwać tą zdolnością.
pozdrawaim all
barcel_pl - 2008-06-14, 19:40
Oj tak:D nieraz się widzi ludzi z UAV jammerem z łepkiem wystającym z okienka przez cały czas:D Ja osobiście widziałem tylko kilku dobrych snajperów
mieli najlepsze kd w całym meczu mimo że byli w połowie stawki (zawsze około 5:1)
Luke - 2008-07-29, 14:24
Co do tego żeby montować kilka dodatków naraz to trochę głupie mi się to wydaje. Taki kolejny Rambo :/Wszystko ma po to by zrobić zadymę i nikogo nie zabić. Twórcy pewnie chcieli byśmy tworząc naszego żołnierza musieli wybrać z czym nam lepiej. Tak to by to wszystko sensu nie miało. Co do tłumika to jestem na nie. Trochę głupie Karabin snajperski + tłumik. Snajper zdejmuje osobę i leci w inne miejsce. Co do kamuflażu to jestem na tak.
Po za tym co my tam gdybamy wszystko zależy od twórców. Może ktoś do nich napisze skoro temat ma 5 stron xD