Mini Me - D16A6, D16A7 i D16Z2
Cygusek - 2010-07-29, 18:19
" />Witam.
Interesuje mnie mini me w przypadku tych silników.
Wiem, że napewno da się to zrobić w D16A6. Jak to jest w przypadku pozostałych dwóch?
D16Z2 to podobno ten sam silnik, wszystko to samo co D16A6, natomiast D16A7 to jest to samo co D16A6 tylko, że z katalizatorem.
No i czy zabawa mini me w tym przypadku jest opłacalna? Mam na myśli porównanie do np. D15B7 który podobno jest tani i łatwy pod mini me.
Pozdrawiam
EDIT:
Aaa i jak to wszystko wypada jeszcze w porównaniu do D15B2? Tam trzeba przejść chyba jeszcze na wielopunkt.
Generalnie interesują mnie koszta, praca, wykaz części, gdzie więcej trzeba robić etc. W którym przypadku to się bardziej opłaca.. D15B2 vs. D16A6.
kirpek - 2010-07-29, 19:26
" />co do zakładania vtec czapy to powinna pasić na każdy silnik. co do mpfi itp, to kabelkologi sporo w każdej opcji. a czy jest to opłacalne? to zależy -jak zawsze- ile wolnej masz gotówki;)
-ciastek- - 2010-07-29, 20:07
" />patrząc na całość ze względów finansowych bardziej opłaca się kupic całe d16z6 niż bawić się w mini me, ale... zawsze pozostaje niepewnośc w jakim to stanie kupisz ten silnik
<mtm> - 2010-07-29, 20:13
" />Drogą sprostowania
A6 posiada kata
A7 nie posiada kata
kirpek - 2010-07-29, 20:20
" />a co do kabelkoligi z minime trza zagadać ze scanikiem. on ma na to lekarstwo;)
Cygusek - 2010-07-29, 21:25
" />
Wojtuuus - 2010-07-29, 22:04
" />A ja powiem co innego.. Wstawiaj turbo (mowa o sofcie) i będziesz miał dużo ciekawszy efekt.. Po co się bawić w kabelkologie - wiązki, zmiany kompa, strojenia, głowice etc. Kupujesz turbinę z saab'a, ic z czegokolwiek, tak żeby się zmieściło pod zderzak, żeby był ciekawy sleeper, bov jakiś (słyszałem jak robi psst bov bosha i daję radę a jest tani ), niestety wydech wypadało by zrobić 2,5'', ale odpychać się będzie jak marzenie
Chyba, że jesteś wyznawcą N/a is better..
kirpek - 2010-07-29, 22:22
" />a tłoki się będą palić;)
-ciastek- - 2010-07-30, 05:26
" />
Cygusek - 2010-07-30, 15:08
" />
ThePowerOfDreams - 2010-07-30, 16:20
" />
kirpek - 2010-07-30, 18:57
" />z minimie a swapem różnica jest taka że swapując wkłada się całe z6, a w minime zakłada czape z vteciem. kabelkologia ta sama. robiąc minime można jedyniedodatkowo obrobić, zregenerować głowicę + dobra uszczelka.zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Cygusek - 2010-07-29, 18:19
" />Witam.
Interesuje mnie mini me w przypadku tych silników.
Wiem, że napewno da się to zrobić w D16A6. Jak to jest w przypadku pozostałych dwóch?
D16Z2 to podobno ten sam silnik, wszystko to samo co D16A6, natomiast D16A7 to jest to samo co D16A6 tylko, że z katalizatorem.
No i czy zabawa mini me w tym przypadku jest opłacalna? Mam na myśli porównanie do np. D15B7 który podobno jest tani i łatwy pod mini me.
Pozdrawiam
EDIT:
Aaa i jak to wszystko wypada jeszcze w porównaniu do D15B2? Tam trzeba przejść chyba jeszcze na wielopunkt.
Generalnie interesują mnie koszta, praca, wykaz części, gdzie więcej trzeba robić etc. W którym przypadku to się bardziej opłaca.. D15B2 vs. D16A6.
kirpek - 2010-07-29, 19:26
" />co do zakładania vtec czapy to powinna pasić na każdy silnik. co do mpfi itp, to kabelkologi sporo w każdej opcji. a czy jest to opłacalne? to zależy -jak zawsze- ile wolnej masz gotówki;)
-ciastek- - 2010-07-29, 20:07
" />patrząc na całość ze względów finansowych bardziej opłaca się kupic całe d16z6 niż bawić się w mini me, ale... zawsze pozostaje niepewnośc w jakim to stanie kupisz ten silnik
<mtm> - 2010-07-29, 20:13
" />Drogą sprostowania
A6 posiada kata
A7 nie posiada kata
kirpek - 2010-07-29, 20:20
" />a co do kabelkoligi z minime trza zagadać ze scanikiem. on ma na to lekarstwo;)
Cygusek - 2010-07-29, 21:25
" />
Wojtuuus - 2010-07-29, 22:04
" />A ja powiem co innego.. Wstawiaj turbo (mowa o sofcie) i będziesz miał dużo ciekawszy efekt.. Po co się bawić w kabelkologie - wiązki, zmiany kompa, strojenia, głowice etc. Kupujesz turbinę z saab'a, ic z czegokolwiek, tak żeby się zmieściło pod zderzak, żeby był ciekawy sleeper, bov jakiś (słyszałem jak robi psst bov bosha i daję radę a jest tani ), niestety wydech wypadało by zrobić 2,5'', ale odpychać się będzie jak marzenie
Chyba, że jesteś wyznawcą N/a is better..
kirpek - 2010-07-29, 22:22
" />a tłoki się będą palić;)
-ciastek- - 2010-07-30, 05:26
" />
Cygusek - 2010-07-30, 15:08
" />
ThePowerOfDreams - 2010-07-30, 16:20
" />
kirpek - 2010-07-30, 18:57
" />z minimie a swapem różnica jest taka że swapując wkłada się całe z6, a w minime zakłada czape z vteciem. kabelkologia ta sama. robiąc minime można jedyniedodatkowo obrobić, zregenerować głowicę + dobra uszczelka.