ďťż

mini remont - pare pytan :)



tecno - 2006-08-11, 14:25
" />Szykuje sie do malego remontu góry silnika. Bede robil uszczelniacze zawororwe i moze pierscienie. Czy ktos moze juz to robil? Jak tak to jakie sa koszta i teraz najwazniejsze pytanie - czy nie bylo spadku na mocy po takim remoncie??? (drugie pytanie kierowane jest do osob ktore juz przerabialy temat na wlasnej skórze, boje sie po prostu ze auto moze nie latac tak jak obecnie lata).




Bobas - 2006-08-11, 14:31
" />po zmianie pierscionków i uszczelniaczy nie bedzie zadnego spadku mocy jedyne co to moze byc wzrost



tecno - 2006-08-11, 16:57
" />znasz moze jakies dobre firmy uszczelniaczy i pierscionkow? nie chce badziewia zeby za rok robic to samo

Ps. nadal czekam na wypowiedzi osob ktore przerabialy ten temat.



RALF - 2006-08-14, 22:07
" />pierścionki to juz nie góra silnika

tanie uszczelniacze są po 4 zeta ale raczej nie ma sensu ich kupować .

wazna sprawa to DOBRA USZCZELKA POD GŁOWICE

ja ten temat przerabiałem i to dokłądnie z Z2.

Zrobiłem remont głowicy ( wymiana niektórych zaworów, docieranie, zalanie wżerów powstałych od wody, planowanie, wymiana uszczelniaczy) skręciłem to na jakiejś uszczelce za 130zł. w sumie wyszło mnie to około 900zł po 1000km padła uszczelka a Honda i tak olej brałą ( pierścionki nie ruszane były wiec pewno nimi) .

Wynik tego był taki ze wywaliłem ten silnik :




tecno - 2006-08-15, 10:58
" />juz ogarnalem temat. Wiem co kupic, jakich firm i jak bardzo bedzie to bolalo po kieszeni Najprawdopodobniej bede robil pierscienie + uszcelniacze + wymiana uszczelki pod glowica. Pisze najprawdopodobniej bo codziennie mam inna koncepcje i nie wiem co zrobic. Moze pojdzie swapik na Z5 a moze cos z serii B Z drugiej strony moge jeszce duzo zrobic z Z2, zglupialem juz od tego Wymaga to wszystko doglebnego przemyslenia, czasu troche mam bo az takich problemow z olejem jeszce nie ma.



RALF - 2006-08-16, 00:21
" />ja bym na Z5 ani A9 nie zmieniał Z2 !



tecno - 2006-08-16, 09:17
" />RALF dlaczego? ja wiem ze to sie mega dobrze kreci ale zawsze jest te 15 konikow do przodu

Ps. Bedziesz dzisiaj?



sailence - 2006-08-18, 09:40
" />czemu wszyscy mówią o obowiązkowym planowaniu głowicy, skoro jest ono niepotrzebne w przypadku gdy ma ona nienaruszoną powierzchnie? po co szlifować coś co jest gładkie? przez to zmniejszana jest jej średnica z tego co wiem

czy może ktoś logicznie uzasadnić słuszność planowania głowicy gdy jest ona w dobrym stanie (tylko proszę sobie darować swoje teorie wysnute na podstawie porad kolegów i "fachowców"), oczekuję rozumowego i ścisłego dowodu na to, a nie teksty w stylu: "jak nie splanujesz głowicy to za rok będziesz miał kolejny remont", bo uważam je za poprostu kretyńskie
pozdrawiam



KtośTam - 2006-08-22, 20:27
" />
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu