ďťż

Modele COD4



Verona - 2008-05-11, 22:06
Witam. Jestem zawodowym modderem GTA SA lecz chciałbym teraz się pobawić w edytowanie COD'a. Wiecie jak wyciągnąć modele abym mógł je zedytować w 3dsmax (nie chce map) ? I czy w ModTools jest taka możliwość, bo nie chcę ściągać 600mb na marne gdyż mam wolengo neta... Proszę o info w tej sprawie :) Jak by co to można na GG: 5569666
Pozdro




Yavas - 2008-05-12, 12:55
Hehe w GTA to jest łatwizna, każdy to może robić. Tutaj jest trudniej Dołączam się do pytania - także szukam takiego programu.



Verona - 2008-05-13, 14:00
A to może mi ktoś chociaż powiedzieć gdzie są modele tego statku z jednej z pierwszych misji? Bo jak na razie w katalogach .iwd widzę tylko dźwięki i tekstury...



termapix - 2008-05-18, 09:01
wiadomo mi, ze glowne pliki w katalogu main sa w rozszezeniu *.iwd
wiadmo mi rowniez, ze po zmienieniu archiwum na *.rar mozna wypakowac owe pliki.
wiekszosc modeli, obiektow i innych smieci jest wlasnie w tych glownych archiwach, ale po rozpakowaniu tego glownego pliku, rowniez pojawiaja sie *.iwi. i ich juz nie rozpakujemy rarem...




JaRo* - 2008-05-18, 09:38
Już Ci napisałem, modele są w Call of Duty 4 - Modern Warfare\raw\xmodel

A podgląd do nich masz w Call of Duty 4 - Modern Warfare\Docs\model_pics

Co do wyciągnięcia modeli i edycji ich to nie mam pojęcia jak to zrobić. Modele otwierasz normalnie przez radianta, może tam masz jakąś opcje (export).



PsyborgMJ - 2008-05-25, 13:07
Modele są dostępne tylko w ModTools, ale Radiantem ni cholery nie mogę ich otworzyć. Z tego, co się orientuję, to Radiant jest do tworzenia map, a modele trzeba wyeksportować do formatu edytowalnego przez Maya.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu