Moja Honad przyspiesza na LPG z BLOS`em - FILMIK
e)(trem - 2006-09-07, 06:04
" />Sam kręciłem w deszczu!
Co wy na to?
http://www.youtube.com/watch?v=blqagPH_4No
w pliku trzeba zmienić rozszerzenie na: .exe to nie jest żaden wirus!
Michael-CRX - 2006-09-07, 06:40
" />Trochę ją wysoko kręcisz na zimnym silniku
e)(trem - 2006-09-07, 07:59
" />silnik jest rozgrzany!
Khacker - 2006-09-07, 08:08
" />jak rozgrzany? na ssaniu?
e)(trem - 2006-09-07, 08:12
" />nie mam ssania. a gdzie powinna być wskazówka waszym zdaniem po nagrzaniu!
Khacker - 2006-09-07, 08:41
" />1. po nagrzaniu (przynajmniej u mnie) wskazówka jest na płasko
2. a co to masz za kontrolkę włączoną, tą żółtą? u mnie tu się ssanie świeci
a tak po za tym to fajnie. sam kiedyś próbowałem coś takiego nakręcić, ale ciężko było, ręce skaczą, patrzeć trzeba na droge...
Guail_FH - 2006-09-07, 08:55
" />Ale on am D15B2 czyli na wtrysku nei ma kontrolki ssania a silnik niedogrzany to napewno, optymalne warunki pracy silnika to jak wskazowka delikatnie nizej niz poziom oczywiscie od temeratury
Ale chyba nei o tym tu autko ladnie przyspiesza gratuluje
ZlewiK - 2006-09-07, 09:06
" />
Khacker - 2006-09-07, 14:26
" />co do kontrolki to ja tu mam ssanie, więc dlatego się zapytałem co i jak.
a co do nagrzania, to dalej będe przy swoim utrzymywał (i nie tylko moim) że prawie na płasko wskazówka
a takie pytanie jeszcze mam: duża jest różnica po założeniu BLOSa?
Dzida - 2006-09-07, 15:58
" />Coż mogę rzec...
Gdyby silnik był cieplejszy, to żeby kręcić czasy wyżej 2 i 3 bo widać, że wchodzi moc, a ty zmieniasz bieg i dusisz ;P
No ale to nie było na czas. W każdym razie śmiga miło, ale mi się wydaje, że bez blosa (może to kwestia osobnego zasilania mixerem każdego z 2 gaźników) mam troche lepszą dwójkę...
Może kiedyś coś nakręcę
W każdym razie gratuluje
P.S. Wysokie obroty jałowe, zimny silnik
Brama - 2006-09-07, 16:20
" />140 na mokrym..troche ciśbiesz ale musisz wyżej kręcić za szybko wbijasz biegi. ładnie chodzi. Nie śmierdzi gazem przy wyzszych obrotach ?? Ile tereaz spala ??
nosql - 2006-09-07, 16:22
" />Ta kontrolka u niego to Check Engine - pewnie dlatego ze jest gaz i nie ma emulatora... a jak przycisniesz ja wyżej na 2 i 3 biegu to bedzie ciagneła duzo lepiej bo np u mnie na 3 życie zaczyna sie powyżej 4 - 4,5tys. obr. Ja u siebie mam tez troche lepsza 2 ale pewnie dlatego ze nie mam gazu. Jednak i tak ladnie idzie bo widziałem już kilka ed6 w gazie i Twoja wypada całkiem ok
Respect, żę sam to nakręciłeś - ja bym tak nie umiał - co Ty masz 3 ręce?zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
e)(trem - 2006-09-07, 06:04
" />Sam kręciłem w deszczu!
Co wy na to?
http://www.youtube.com/watch?v=blqagPH_4No
w pliku trzeba zmienić rozszerzenie na: .exe to nie jest żaden wirus!
Michael-CRX - 2006-09-07, 06:40
" />Trochę ją wysoko kręcisz na zimnym silniku
e)(trem - 2006-09-07, 07:59
" />silnik jest rozgrzany!
Khacker - 2006-09-07, 08:08
" />jak rozgrzany? na ssaniu?
e)(trem - 2006-09-07, 08:12
" />nie mam ssania. a gdzie powinna być wskazówka waszym zdaniem po nagrzaniu!
Khacker - 2006-09-07, 08:41
" />1. po nagrzaniu (przynajmniej u mnie) wskazówka jest na płasko
2. a co to masz za kontrolkę włączoną, tą żółtą? u mnie tu się ssanie świeci
a tak po za tym to fajnie. sam kiedyś próbowałem coś takiego nakręcić, ale ciężko było, ręce skaczą, patrzeć trzeba na droge...
Guail_FH - 2006-09-07, 08:55
" />Ale on am D15B2 czyli na wtrysku nei ma kontrolki ssania a silnik niedogrzany to napewno, optymalne warunki pracy silnika to jak wskazowka delikatnie nizej niz poziom oczywiscie od temeratury
Ale chyba nei o tym tu autko ladnie przyspiesza gratuluje
ZlewiK - 2006-09-07, 09:06
" />
Khacker - 2006-09-07, 14:26
" />co do kontrolki to ja tu mam ssanie, więc dlatego się zapytałem co i jak.
a co do nagrzania, to dalej będe przy swoim utrzymywał (i nie tylko moim) że prawie na płasko wskazówka
a takie pytanie jeszcze mam: duża jest różnica po założeniu BLOSa?
Dzida - 2006-09-07, 15:58
" />Coż mogę rzec...
Gdyby silnik był cieplejszy, to żeby kręcić czasy wyżej 2 i 3 bo widać, że wchodzi moc, a ty zmieniasz bieg i dusisz ;P
No ale to nie było na czas. W każdym razie śmiga miło, ale mi się wydaje, że bez blosa (może to kwestia osobnego zasilania mixerem każdego z 2 gaźników) mam troche lepszą dwójkę...
Może kiedyś coś nakręcę
W każdym razie gratuluje
P.S. Wysokie obroty jałowe, zimny silnik
Brama - 2006-09-07, 16:20
" />140 na mokrym..troche ciśbiesz ale musisz wyżej kręcić za szybko wbijasz biegi. ładnie chodzi. Nie śmierdzi gazem przy wyzszych obrotach ?? Ile tereaz spala ??
nosql - 2006-09-07, 16:22
" />Ta kontrolka u niego to Check Engine - pewnie dlatego ze jest gaz i nie ma emulatora... a jak przycisniesz ja wyżej na 2 i 3 biegu to bedzie ciagneła duzo lepiej bo np u mnie na 3 życie zaczyna sie powyżej 4 - 4,5tys. obr. Ja u siebie mam tez troche lepsza 2 ale pewnie dlatego ze nie mam gazu. Jednak i tak ladnie idzie bo widziałem już kilka ed6 w gazie i Twoja wypada całkiem ok
Respect, żę sam to nakręciłeś - ja bym tak nie umiał - co Ty masz 3 ręce?