napewno wtryskiwacz??
david86 - 2009-11-19, 17:33
" />czesc chłopaki mam taki problem,dzis zauwarzyłem ze moja hondzinka d15b2 czasem nie odpala...kręci kręci i nic z tego nie ma a zas za chwile moze byc ok i pali od strzału zgasze i znowu to samo komputer mi pokazuje błąd nr 16 czyli "16 - Wtryskiwacz paliwa lub jego obwód (silnik D15B2) " więc co mam zrobic? musze wymienic wtryski tzn ten nie działający...czy wystarczy je jakos przeczyscic?? bo syf tez moze chyba spowodowac takie cos,nie wiem dla tego prosze o pomoc
Yankol - 2009-11-19, 18:44
" />Przekaźnik pompy paliwa. Zaczynałbym od tego.
http://civic4g.pl/phpBB3/viewtopic.php?f=9&t=811
Jeżeli jednak potrzebowałbyś kupić wtryskiwacze - to mam takowe 100% sprawne i oddam w dobrej cenie
Pozdrawiam i powodzenia
david86 - 2009-11-19, 19:24
" />dzieki , czytałem to co mi wysłałes i poszedłem sprawdzic no i po przekreceniu kluczyka było słychac za karzdym razem tą pompe tzn te bzzzzcyk i odpalała normalnie,jutro sprawdze jeszcze na ciepłym silniku . a ma to wogule potem znaczenie czy ciepły czy zimny silnik??
Yankol - 2009-11-19, 20:27
" />Ja osobiście jak miałem problemy z przekaźnikiem pompy paliwa to zwykle było to na ciepłym silniku. Jednak nie wiem, czy to reguła czy przypadek. Po prostu musisz poczekać do i nasłuchiwać.
Pozdrawiam
EDIT.
Ooo teraz zauważyłem, że kolega z Zabrza. Pozdrawiam podwójnie
nadola - 2009-11-20, 08:44
" />Temperatura silnika raczej nie gra aż takiej roli jak temperatura otoczenia przekaźnika, czyli temp. w kabinie. Cyna w punktach lutowniczych między przekaźnikiem a płytką rozszerza się pod wpływem ciepła, jak jest akurat w jakimś miejscu zimny lut to połączenie przestaje działać.
Miejsca z zimnymi lutami potrafią się też nagrzać od samego przepływu prądu o większym natężeniu.
Dlatego po dłuższej jeździe gdy przekaźnik wadliwymi połączeniami lutowanymi nabierze temperatury przestaje działać jak powinien.
david86 - 2009-11-20, 17:03
" />a no z zabrza zabrza wiec uwarzacie ze ten przekaznik spowodował ten błąd na kompie?? wiec powinienem wziasc przekaznik do domu przelutowac włorzyc spowrotem i zresetowac komputer tak ??
Yankol - 2009-11-20, 22:09
" />Zacznij od tego. Jak to nie pomorze to będziemy szukali dalej.
david86 - 2009-11-21, 23:19
" />dzis np jezdziłem autem i ani razu nie miałem problemu z odpaleniem,hm nie wiem od czego to zalezy zrobie tak jak napisaliscie i dam znac co i jak.
Yankol - 2009-11-22, 12:19
" />To nie jest tak, że regularnie są problemy. Przynajmniej ja miałem je baardzo nieregularnie. Ale po przelutowaniu przekaźnika (w którym zresztą nie było widać zimnych lutów) wszystko ustało.
david86 - 2009-11-22, 13:24
" />dzis wziełem sie za przelutowanie przekaznika,nie widziałem tam zadnych niepokojących objaw "zimnego lutu" no ale przelutowałem te które były gorszej jakosci,zresetowałem kompa i zobaczymy co bedzie dalej
Yankol - 2009-11-22, 13:30
" />Trzeba było przelutować wszystkie.
david86 - 2009-11-22, 14:24
" />aaahaaa........ ucze sie na błędach....gdy sie powturzy problem przelutuje wszystkiezanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
david86 - 2009-11-19, 17:33
" />czesc chłopaki mam taki problem,dzis zauwarzyłem ze moja hondzinka d15b2 czasem nie odpala...kręci kręci i nic z tego nie ma a zas za chwile moze byc ok i pali od strzału zgasze i znowu to samo komputer mi pokazuje błąd nr 16 czyli "16 - Wtryskiwacz paliwa lub jego obwód (silnik D15B2) " więc co mam zrobic? musze wymienic wtryski tzn ten nie działający...czy wystarczy je jakos przeczyscic?? bo syf tez moze chyba spowodowac takie cos,nie wiem dla tego prosze o pomoc
Yankol - 2009-11-19, 18:44
" />Przekaźnik pompy paliwa. Zaczynałbym od tego.
http://civic4g.pl/phpBB3/viewtopic.php?f=9&t=811
Jeżeli jednak potrzebowałbyś kupić wtryskiwacze - to mam takowe 100% sprawne i oddam w dobrej cenie
Pozdrawiam i powodzenia
david86 - 2009-11-19, 19:24
" />dzieki , czytałem to co mi wysłałes i poszedłem sprawdzic no i po przekreceniu kluczyka było słychac za karzdym razem tą pompe tzn te bzzzzcyk i odpalała normalnie,jutro sprawdze jeszcze na ciepłym silniku . a ma to wogule potem znaczenie czy ciepły czy zimny silnik??
Yankol - 2009-11-19, 20:27
" />Ja osobiście jak miałem problemy z przekaźnikiem pompy paliwa to zwykle było to na ciepłym silniku. Jednak nie wiem, czy to reguła czy przypadek. Po prostu musisz poczekać do i nasłuchiwać.
Pozdrawiam
EDIT.
Ooo teraz zauważyłem, że kolega z Zabrza. Pozdrawiam podwójnie
nadola - 2009-11-20, 08:44
" />Temperatura silnika raczej nie gra aż takiej roli jak temperatura otoczenia przekaźnika, czyli temp. w kabinie. Cyna w punktach lutowniczych między przekaźnikiem a płytką rozszerza się pod wpływem ciepła, jak jest akurat w jakimś miejscu zimny lut to połączenie przestaje działać.
Miejsca z zimnymi lutami potrafią się też nagrzać od samego przepływu prądu o większym natężeniu.
Dlatego po dłuższej jeździe gdy przekaźnik wadliwymi połączeniami lutowanymi nabierze temperatury przestaje działać jak powinien.
david86 - 2009-11-20, 17:03
" />a no z zabrza zabrza wiec uwarzacie ze ten przekaznik spowodował ten błąd na kompie?? wiec powinienem wziasc przekaznik do domu przelutowac włorzyc spowrotem i zresetowac komputer tak ??
Yankol - 2009-11-20, 22:09
" />Zacznij od tego. Jak to nie pomorze to będziemy szukali dalej.
david86 - 2009-11-21, 23:19
" />dzis np jezdziłem autem i ani razu nie miałem problemu z odpaleniem,hm nie wiem od czego to zalezy zrobie tak jak napisaliscie i dam znac co i jak.
Yankol - 2009-11-22, 12:19
" />To nie jest tak, że regularnie są problemy. Przynajmniej ja miałem je baardzo nieregularnie. Ale po przelutowaniu przekaźnika (w którym zresztą nie było widać zimnych lutów) wszystko ustało.
david86 - 2009-11-22, 13:24
" />dzis wziełem sie za przelutowanie przekaznika,nie widziałem tam zadnych niepokojących objaw "zimnego lutu" no ale przelutowałem te które były gorszej jakosci,zresetowałem kompa i zobaczymy co bedzie dalej
Yankol - 2009-11-22, 13:30
" />Trzeba było przelutować wszystkie.
david86 - 2009-11-22, 14:24
" />aaahaaa........ ucze sie na błędach....gdy sie powturzy problem przelutuje wszystkie