Naprawa alternatora
zubu - 2008-06-19, 08:58
" />Witam,wystąpił mi w mojej hani taki problem ze zablokował się alternator, po tygodniowej przerwie w jeździe wsiadam odpalam a tu pisk z paska.Wyjąłem alternator myślałem ze łożyska sie rozsypały jednak to nie to.Winą chyba jest "zwichrowana obudowa",natomiast natknąłem się na taki problem że niewidem jak wydobyć wirnik z tylnej tarczy (tej od strony pierścieni ślizgowych) nie chciałem stosować zbyt dużej "perswazji" aby nie uszkodzić wirnika.
Może ktoś z Formowiczów rozbierał alternator do zera i udzieli jakieś informacji.Z faq wynika że nie powinno być z tym problemu jednak jest.
stealth - 2008-06-19, 13:55
" />A który masz alternator? Rozbierałem całkowicie Mitsubishi i z wyjęciem wirnika od tej strony żadnego problemu nie miałem, a przynajmniej nie pamiętam. Gorzej było z oddzieleniem od przedniej części obudowy.
zubu - 2008-06-19, 16:00
" />Niestety nie wiem który to alternator z powodu braku jakiegokolwiek znaku producenta i tabliczki znamionowej .
Bez problemu wychodzi wirnik od strony kółka pasowego, problem jest od strony pierścieni ślizgowych, zbyt mocno nie chcę uderzać aby nie zniszczyć końcówki wału wirnika bądź elementów obudowy.A może ktoś wie jak "po wyglądzie" odróżnić producenta alternatora??
stealth - 2008-06-19, 22:45
" />Ech, zajrzyj do manuala
Piszę ten tekst chyba po raz 3 czy 4 w ciągu ostatnich dwóch dni.zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
zubu - 2008-06-19, 08:58
" />Witam,wystąpił mi w mojej hani taki problem ze zablokował się alternator, po tygodniowej przerwie w jeździe wsiadam odpalam a tu pisk z paska.Wyjąłem alternator myślałem ze łożyska sie rozsypały jednak to nie to.Winą chyba jest "zwichrowana obudowa",natomiast natknąłem się na taki problem że niewidem jak wydobyć wirnik z tylnej tarczy (tej od strony pierścieni ślizgowych) nie chciałem stosować zbyt dużej "perswazji" aby nie uszkodzić wirnika.
Może ktoś z Formowiczów rozbierał alternator do zera i udzieli jakieś informacji.Z faq wynika że nie powinno być z tym problemu jednak jest.
stealth - 2008-06-19, 13:55
" />A który masz alternator? Rozbierałem całkowicie Mitsubishi i z wyjęciem wirnika od tej strony żadnego problemu nie miałem, a przynajmniej nie pamiętam. Gorzej było z oddzieleniem od przedniej części obudowy.
zubu - 2008-06-19, 16:00
" />Niestety nie wiem który to alternator z powodu braku jakiegokolwiek znaku producenta i tabliczki znamionowej .
Bez problemu wychodzi wirnik od strony kółka pasowego, problem jest od strony pierścieni ślizgowych, zbyt mocno nie chcę uderzać aby nie zniszczyć końcówki wału wirnika bądź elementów obudowy.A może ktoś wie jak "po wyglądzie" odróżnić producenta alternatora??
stealth - 2008-06-19, 22:45
" />Ech, zajrzyj do manuala
Piszę ten tekst chyba po raz 3 czy 4 w ciągu ostatnich dwóch dni.