nie działają awaryjne
Chudy - 2010-01-13, 05:23
" />już tak od pewnego czasu jeżdżę - be awarajnych. najprawdopodobniej problem pojawił się jak niechcący wsadziłem zegary USDM do swojego EDMa (podobno jest jakaś różnica jak się okazuje) i w momencie sprawdzania kontrolek przy okazji awaryjnych było słychać dźwięk jakby zwarcia. i od tej pory lipa. kierunki działają normalnie, awaryjki wogóle
przekaźnik jest ok, bezpiecznik i sam przełącznik też.
jakieś pomysły o co kaman? jbc przedliftowe ed6
przemeq - 2010-01-13, 09:47
" />a skąd wiesz że przełącznik jest ok?? ja tak miałem i okazało sie że to jednak jest przełącznik, bo przkaźnik jest jeden, wiec raczej i kierunków bys nie miał albo by Ci wariowały, moge sie mylić bo nie pamiętam, w rozdziale 16-131 manuala jest tam opis jak sprawdzić taki przełącznik, jak nic nie da to musisz głębiej grzebac w instalacji.
pzdrzanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Chudy - 2010-01-13, 05:23
" />już tak od pewnego czasu jeżdżę - be awarajnych. najprawdopodobniej problem pojawił się jak niechcący wsadziłem zegary USDM do swojego EDMa (podobno jest jakaś różnica jak się okazuje) i w momencie sprawdzania kontrolek przy okazji awaryjnych było słychać dźwięk jakby zwarcia. i od tej pory lipa. kierunki działają normalnie, awaryjki wogóle
przekaźnik jest ok, bezpiecznik i sam przełącznik też.
jakieś pomysły o co kaman? jbc przedliftowe ed6
przemeq - 2010-01-13, 09:47
" />a skąd wiesz że przełącznik jest ok?? ja tak miałem i okazało sie że to jednak jest przełącznik, bo przkaźnik jest jeden, wiec raczej i kierunków bys nie miał albo by Ci wariowały, moge sie mylić bo nie pamiętam, w rozdziale 16-131 manuala jest tam opis jak sprawdzić taki przełącznik, jak nic nie da to musisz głębiej grzebac w instalacji.
pzdr