ďťż

nie można ustawić zapłonu



r@do - 2008-09-30, 17:40
" />probowalem ustawic zaplon na znaki i okazalo sie to niemozliwe - brakuje regulacji. aparat jest "pociagniety" na max na przod auta i jeszcze brakuje.

czy dobrze mi sie wydaje ze najprawdopodobniej ma rozrzad przestawiony o zabek ?

albo mam zalozony pasek z d15 ktory jest krotszy o jeden zabek od tego z d16z2 ?

za info z groy dzieki




v-rod - 2008-09-30, 17:54
" />Paski w d15B2 i D16z2 są takie same, w środku w aparacie masz dodatkowa regulacje, jak zdejmiesz kopułke to bedziesz widzial ze mozesz jeszcze w aparacie przesunac caly mechanizm, tylko pamietaj zeby w dobra strone:)



r@do - 2008-09-30, 18:10
" />paski nie sa takie same !!! to na 100%

co do regulacji to niewiedzielm - dzieki, sprobuje jutro



C00li - 2008-09-30, 18:16
" />Długość paska nie ma znaczenia, bo i tak jest napinacz do wybrania luzu. Masz aparat na maxa do przodu i chcesz go jeszcze dalej? Czyli opóźnisz zapłon - aby na pewno patrzysz na właściwe znaki? Problem jest raczej w drugą stronę (w stronę szyby), żeby przyspieszyć zapłon.




r@do - 2008-09-30, 18:20
" />mowie jak mam - znaki napewno mam dobre. dltego podejrzewam przestawiony rozrzad....

C00li, masz racje aprat jest na maxa na szybe - pomylilem sie.

edit Banan: Edytuj posty.



Adriano - 2008-09-30, 20:35
" />r@do, mam u siebie to samo, ale jako że auto jedzie jak powinno i wykres też wygląda zdrowo to obróciłem mechanizm w środku aparatu i do tego rozwierciłem fasolki na aparacie i w ten sposób ustawiłem zapłon.
ale sprawdzić rozrząd nie zaszkodzi, tylko weź do tego kogoś, kto naprawdę to ogarnia, bo bardzo łatwo się u nas pomylić.



v-rod - 2008-09-30, 22:42
" />r@do jak nie wiesz to nie wypowiadaj sie na temat paskow rozrządu w D15B2 i D16Z2, miesiac temu zmienialem silnik D15B2 na D16Z2 i pasek rozrządu jest identyczny,ma tyle samo zebow, obecnie w d16Z2 mam pasek od D15B2:]



Szybik - 2008-10-01, 06:40
" />Sprawdź rozrząd.



Mike - 2008-10-01, 07:35
" />v-rod, jeżeli wiesz lepiej niż wszystkie dostępne mi katalogi to ripekt dla Ciebie

pasek do 1,3 1,4 1,5 ma 106 zębów a do 1,6 (SOHC) 107 niby żadna różnica a jednak



Banan - 2008-10-01, 08:57
" />Jest tak jak pisze Mike.
W ASO to są dwie różne rzeczy.
Pasek od 1,5: 106RU 24 A-555
Pasek od 1,6: 107RU 24 A-555

Jeżeli były by takie same to była by ten sam numer części. Tak np. jest z zaworami jest ten sam nr części czyli są takie same.



v-rod - 2008-10-02, 09:38
" />Mike no to jak wytłumaczysz to ze pasek 107 zębów który był w Z2 założony był luźny? a założyłem pasek od swojego D15B2 106 zebow do z2 i pasuje?nawet sam nie wierzylem i dzwonilem no nosqula zapytac i powiedzial ze w d16z2 i D15B2 sa takie same?zreszta pisac to oni moga a w praktyce moze byc inaczej:) ja mowie jaki mialem przypadek
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu