nie pali na dwa gary :(
adrianp02 - 2007-01-11, 16:52
" />tak jak w temacie.mam problem bo autko niepali mi na dwa garydo 3500obr tak szarpie silnikiem ze jak maske zamkne to cala lata .czego to moze byc wina???slyszalem rozne wersje,ze swiece,przewody,uszczelka pod glowica,teraz to juz zglupialem co to do cholery moze byc :znudzony:
nosql - 2007-01-11, 16:54
" />pewnie mało powietrza w oponach....
My też nie jesteśmy wróżki
Sprawdź kable WN i świece a później jak się to wykluczy to będziemy się zastanawiać.
Od tego się zaczyna w takich przypadkach.
Pozdro!
Franek - 2007-01-11, 18:16
" />idz pokolei swiece kable cewka a pozniej bedziemy myslec
Kapcio - 2007-01-11, 18:57
" />U mnie to były przewody
blazejski - 2007-01-11, 20:33
" />Tak jak koledzy mowia, zacznij od swiec a pozniej kable i mysle ze na tym sie skonczy bo tez tak mialem
pozdro
sailence - 2007-01-11, 21:19
" />jak nie chce kręcić do 3500rpm a później idzie całkowicie normalnie to na 90% to przestawiony pasek rozrządu
adrianp02 - 2007-01-11, 22:41
" />przewody sprawdzalem sa ok ,jutro sprawdze swiece i jade do znajomego rzeby sprawdzil mi cisnienie bo bez tego chyba nieda rady dalej a po tem bedziemy myslec co dalej.calkiem mozliwe ze to rozrzad bo cos w silniku stuka ale niemam pewnosci czy to zawory czy panewki
adrianp02 - 2007-01-12, 16:59
" />sprawdzilem swiece,wymienilem przewody,sprawdzilem cewke.....i nic ,auto chodzi niby lepiej niz wczesniej bo plynnie wchodzi na obroty ale nadal trzesie troche silnikiem i az czuc to w srodku auta ,cisnienia niestety nie sprawdzilem bo niemialem juz kiedy.Rozrzad to napewno niejest bo auto by mialo trudnosci z odpalaniem,a ich niema .niewiem moze to faktycznie uszczelka pod glowica???ma ktos jeszcze jakis pomysl????
beddom - 2007-01-12, 18:01
" />drgania masz na wszystkich obrotach czy tylko na niskich?
1.u mnie tez strasznie drgalo az cala kierownica sie trzesla (porzadnie sie trzesla)
ale tylko na wolnych obrotach okazalo sie ze skrzynia dawala takie opory ze na niskich obrotach silnik sie trzasl - po wymianie skrzyni jak reka odjol
sprawdz np rano jak wlaczysz silnik i on bedzie tak na 1500 obr (ssanie) jak puscisz sprzeglo jak ci spadna obroty - mi spadaly tak o 500 obr. teraz spadaja okolo 50-100 obr
2. moze masz juz tak wyjebane poduszki ze poprostu nie trzymaja...
adrianp02 - 2007-01-13, 06:42
" />drgania sa tylko na niskich obrotach,jak dodam gazu cojest wszystko oki,na jalowym ma w granicach 1000obr,a czasem nawet mniej.a moze to wina sprzegla????bo mam tak podkrecone ze czasami o fotel trzeba sie zaprzec zeby bieg wrzucic ,a sprzeglo i tak sie slizga .mechanik twierdzi ze to uszczelka pod glowica,jak swiece wykrecilem to cale byly mokre wiec moze ma racje
nosql - 2007-01-13, 09:44
" />Skoro to uszczelka pod głowicą to powinien Ci znikać płyn z układu chłodzenia i temu towarzyszy charakterystyczny zapach z wydechu, często też biały dymek ale ciężko stwierdzić teraz bo jest zimno - para leci...
z tymi drganiami na jałowym biegu to mogą być poduszki..
Franek - 2007-01-16, 16:30
" />jakby wydmuchalo uszczelke to by sie grzal a kolega nic o tym nie mowi
skoro swiece sa ok przewody ok cewka si aparat dziala? podmieniales bo moze modol?
silnik sie trzesie czy sie dlawi?
a najlepiej do mechaniora niech oblukaja bo przez forum to mozemy tylko zgadywaczanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
adrianp02 - 2007-01-11, 16:52
" />tak jak w temacie.mam problem bo autko niepali mi na dwa garydo 3500obr tak szarpie silnikiem ze jak maske zamkne to cala lata .czego to moze byc wina???slyszalem rozne wersje,ze swiece,przewody,uszczelka pod glowica,teraz to juz zglupialem co to do cholery moze byc :znudzony:
nosql - 2007-01-11, 16:54
" />pewnie mało powietrza w oponach....
My też nie jesteśmy wróżki
Sprawdź kable WN i świece a później jak się to wykluczy to będziemy się zastanawiać.
Od tego się zaczyna w takich przypadkach.
Pozdro!
Franek - 2007-01-11, 18:16
" />idz pokolei swiece kable cewka a pozniej bedziemy myslec
Kapcio - 2007-01-11, 18:57
" />U mnie to były przewody
blazejski - 2007-01-11, 20:33
" />Tak jak koledzy mowia, zacznij od swiec a pozniej kable i mysle ze na tym sie skonczy bo tez tak mialem
pozdro
sailence - 2007-01-11, 21:19
" />jak nie chce kręcić do 3500rpm a później idzie całkowicie normalnie to na 90% to przestawiony pasek rozrządu
adrianp02 - 2007-01-11, 22:41
" />przewody sprawdzalem sa ok ,jutro sprawdze swiece i jade do znajomego rzeby sprawdzil mi cisnienie bo bez tego chyba nieda rady dalej a po tem bedziemy myslec co dalej.calkiem mozliwe ze to rozrzad bo cos w silniku stuka ale niemam pewnosci czy to zawory czy panewki
adrianp02 - 2007-01-12, 16:59
" />sprawdzilem swiece,wymienilem przewody,sprawdzilem cewke.....i nic ,auto chodzi niby lepiej niz wczesniej bo plynnie wchodzi na obroty ale nadal trzesie troche silnikiem i az czuc to w srodku auta ,cisnienia niestety nie sprawdzilem bo niemialem juz kiedy.Rozrzad to napewno niejest bo auto by mialo trudnosci z odpalaniem,a ich niema .niewiem moze to faktycznie uszczelka pod glowica???ma ktos jeszcze jakis pomysl????
beddom - 2007-01-12, 18:01
" />drgania masz na wszystkich obrotach czy tylko na niskich?
1.u mnie tez strasznie drgalo az cala kierownica sie trzesla (porzadnie sie trzesla)
ale tylko na wolnych obrotach okazalo sie ze skrzynia dawala takie opory ze na niskich obrotach silnik sie trzasl - po wymianie skrzyni jak reka odjol
sprawdz np rano jak wlaczysz silnik i on bedzie tak na 1500 obr (ssanie) jak puscisz sprzeglo jak ci spadna obroty - mi spadaly tak o 500 obr. teraz spadaja okolo 50-100 obr
2. moze masz juz tak wyjebane poduszki ze poprostu nie trzymaja...
adrianp02 - 2007-01-13, 06:42
" />drgania sa tylko na niskich obrotach,jak dodam gazu cojest wszystko oki,na jalowym ma w granicach 1000obr,a czasem nawet mniej.a moze to wina sprzegla????bo mam tak podkrecone ze czasami o fotel trzeba sie zaprzec zeby bieg wrzucic ,a sprzeglo i tak sie slizga .mechanik twierdzi ze to uszczelka pod glowica,jak swiece wykrecilem to cale byly mokre wiec moze ma racje
nosql - 2007-01-13, 09:44
" />Skoro to uszczelka pod głowicą to powinien Ci znikać płyn z układu chłodzenia i temu towarzyszy charakterystyczny zapach z wydechu, często też biały dymek ale ciężko stwierdzić teraz bo jest zimno - para leci...
z tymi drganiami na jałowym biegu to mogą być poduszki..
Franek - 2007-01-16, 16:30
" />jakby wydmuchalo uszczelke to by sie grzal a kolega nic o tym nie mowi
skoro swiece sa ok przewody ok cewka si aparat dziala? podmieniales bo moze modol?
silnik sie trzesie czy sie dlawi?
a najlepiej do mechaniora niech oblukaja bo przez forum to mozemy tylko zgadywac