Nie pokazuje rzeczywistego stanu paliwa :)
Edler - 2010-08-04, 08:25
" />Siema!
Nie widziałem gdzie dać post z tym problem to dałem tu bo paliwo jest potrzebne silnikowi do życia
Otóż nie wiem czy tak jest w każdym Civie ale u mnie to jest tak że wskazówka nigdy nie pokazuje rzeczywistego stanu paliwa w zbiorniku. Jak dam w piz*** to spada wskazówka na łeb na szyję, jak jadę pod górkę to też spada a jak jadę pod górkę to rośnie... Na trasie spada też sporo bo silnik pracuje na wyższych obrotach. Jest to wkurzające bo nie wiem ile naprawdę mam paliwa ... Może to pływak z zbiorniku jest jakiś felerny ;/ jest jakaś szansa żeby to ogarnąć?
HondaPolice - 2010-08-04, 09:03
" />To samo ma kolega i z tym walczy. Dołączam się
Dodam że ten sam silnik d15b2
Młody ŁDZ - 2010-08-04, 14:43
" />Prawdopodobnie pływak ?
mati070290 - 2010-08-04, 16:01
" />Mam ten sam problem i też nie wiem czemu tak się dzieje.
nogaj - 2010-08-04, 17:46
" />
jarosi - 2010-08-04, 21:48
" />To całkowicie normalne tak samo jak inna rzecz, którą potępia wiele osób.. Gdy stan paliwa utrzymuje się na połowie baku po długiej jeździe załóżmy w nocy a na następny dzień jest już 1/3 mniej na wskazówce to efekt naładowania/rozładowania akumulatora oraz całkowite wyregulowanie benzyny w układzie. Jadąc pod górkę benzyna przelewa się w baku. Chcesz mieć faktyczny stan? To nie jeździj na 1/4 baku tylko zatankuj na 3/4. Mając 0,5l w zbiorniku spróbuj odpalić samochód na równej powierzchni a potem pod górkę i na odwrót, zobacz kiedy odpali. 20 lat temu nie stosowali czujników stanu paliwa takich jak stosują teraz. Nic na to nie poradzimy Wiem, że w 5gen. jest to samo a ponoć od 6gen. jest ogarnięty pływak itp. Kwestia czasu i pomysłu co będzie dalej
-ciastek- - 2010-08-04, 21:49
" />u mnie wskazówka robi co chce, czy na zegarach z ed czy na ed, w oydwu moich zelazkach tak jest. Przywykłem już do tego
RafałED6 - 2010-08-05, 17:28
" />siemka jak już temat o wskażniku to ja mam nastepujący problem pewnego dnia po przekreceniu zapłonu wskażnik opadł na dno i sie już nie podniósł i teraz nie wiem ile mam benzyny co w tym wypadku zrobić? może ktoś już przez to przechodził help thx
ThePowerOfDreams - 2010-08-08, 19:43
" />czasami też zegary zawodzą, w koncu troche lat mają...
MarcinL - 2010-08-08, 23:21
" />Nie ma to jak LPG manometr zawsze pokazuje ile jest jeszcze gazu
Z tym raczej nic nie da się zrobić w shuttlu przez dzielony bak przy ostrzejszych zakrętach wskazówka się waha
Ryba - 2010-08-09, 19:41
" />Jak się jeździ po torze, to masz pełen zakres od full do 0 Za to przynajmniej u mnie wskaźnik dobrze działa, bo dolałem 2 L (spuściłem z kosiarki ) i podniósł się minimalnie.
Toffik12456 - 2010-09-04, 17:27
" />To jest standard w żelazkach. Po prostu pływak jest w jednym miejscu (chyba gdzieś z przodu bak przy pompie...) i jak np przyśpieszasz, to siłą bezwładności benzyna w baku "zostaje w tyle", to znaczy że ucieka w tylną stronę baku, i w przedniej jest niższy poziom, i pływak to wykrywa jako zmniejszoną ilość PB... po momencie zapewne benzyna znów rozlewa się równomiernie, i pływak idzie w górę, przez co wskazówka znów zmienia położenie... to samo występuje na górkach. Jak są jakieś strome, to jadąc pod górkę masz mniej benzyny pod pływakiem, a jak jedziesz w dół, to masz więcej... W hondzie nie pomyśleli o tym, i źle skonstruowali przegrody w bakuzanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Edler - 2010-08-04, 08:25
" />Siema!
Nie widziałem gdzie dać post z tym problem to dałem tu bo paliwo jest potrzebne silnikowi do życia
Otóż nie wiem czy tak jest w każdym Civie ale u mnie to jest tak że wskazówka nigdy nie pokazuje rzeczywistego stanu paliwa w zbiorniku. Jak dam w piz*** to spada wskazówka na łeb na szyję, jak jadę pod górkę to też spada a jak jadę pod górkę to rośnie... Na trasie spada też sporo bo silnik pracuje na wyższych obrotach. Jest to wkurzające bo nie wiem ile naprawdę mam paliwa ... Może to pływak z zbiorniku jest jakiś felerny ;/ jest jakaś szansa żeby to ogarnąć?
HondaPolice - 2010-08-04, 09:03
" />To samo ma kolega i z tym walczy. Dołączam się
Dodam że ten sam silnik d15b2
Młody ŁDZ - 2010-08-04, 14:43
" />Prawdopodobnie pływak ?
mati070290 - 2010-08-04, 16:01
" />Mam ten sam problem i też nie wiem czemu tak się dzieje.
nogaj - 2010-08-04, 17:46
" />
jarosi - 2010-08-04, 21:48
" />To całkowicie normalne tak samo jak inna rzecz, którą potępia wiele osób.. Gdy stan paliwa utrzymuje się na połowie baku po długiej jeździe załóżmy w nocy a na następny dzień jest już 1/3 mniej na wskazówce to efekt naładowania/rozładowania akumulatora oraz całkowite wyregulowanie benzyny w układzie. Jadąc pod górkę benzyna przelewa się w baku. Chcesz mieć faktyczny stan? To nie jeździj na 1/4 baku tylko zatankuj na 3/4. Mając 0,5l w zbiorniku spróbuj odpalić samochód na równej powierzchni a potem pod górkę i na odwrót, zobacz kiedy odpali. 20 lat temu nie stosowali czujników stanu paliwa takich jak stosują teraz. Nic na to nie poradzimy Wiem, że w 5gen. jest to samo a ponoć od 6gen. jest ogarnięty pływak itp. Kwestia czasu i pomysłu co będzie dalej
-ciastek- - 2010-08-04, 21:49
" />u mnie wskazówka robi co chce, czy na zegarach z ed czy na ed, w oydwu moich zelazkach tak jest. Przywykłem już do tego
RafałED6 - 2010-08-05, 17:28
" />siemka jak już temat o wskażniku to ja mam nastepujący problem pewnego dnia po przekreceniu zapłonu wskażnik opadł na dno i sie już nie podniósł i teraz nie wiem ile mam benzyny co w tym wypadku zrobić? może ktoś już przez to przechodził help thx
ThePowerOfDreams - 2010-08-08, 19:43
" />czasami też zegary zawodzą, w koncu troche lat mają...
MarcinL - 2010-08-08, 23:21
" />Nie ma to jak LPG manometr zawsze pokazuje ile jest jeszcze gazu
Z tym raczej nic nie da się zrobić w shuttlu przez dzielony bak przy ostrzejszych zakrętach wskazówka się waha
Ryba - 2010-08-09, 19:41
" />Jak się jeździ po torze, to masz pełen zakres od full do 0 Za to przynajmniej u mnie wskaźnik dobrze działa, bo dolałem 2 L (spuściłem z kosiarki ) i podniósł się minimalnie.
Toffik12456 - 2010-09-04, 17:27
" />To jest standard w żelazkach. Po prostu pływak jest w jednym miejscu (chyba gdzieś z przodu bak przy pompie...) i jak np przyśpieszasz, to siłą bezwładności benzyna w baku "zostaje w tyle", to znaczy że ucieka w tylną stronę baku, i w przedniej jest niższy poziom, i pływak to wykrywa jako zmniejszoną ilość PB... po momencie zapewne benzyna znów rozlewa się równomiernie, i pływak idzie w górę, przez co wskazówka znów zmienia położenie... to samo występuje na górkach. Jak są jakieś strome, to jadąc pod górkę masz mniej benzyny pod pływakiem, a jak jedziesz w dół, to masz więcej... W hondzie nie pomyśleli o tym, i źle skonstruowali przegrody w baku