niekorzystne zmiany w prawie proponowane przez fors
pib84 - Pt mar 06, 2009 8:42 am
" />Temat jest dosyć toksyczny i od paru tyg dość głośno się o nim mówi na wszystkich forach więc chyba wszyscy słyszeli o co chodzi, dlatego nie mam zamiaru powtarzać tu tego co już gdzie indziej jest napisane.
Jeżeli jednak ktos by nie wiedział o co b to tu jest link
http://www.youngtimer.pl/board/viewtopic.php?id=5302
Sprawa ta jest na tyle toksyczna żę jeżeli weszło by to w życie to np. na mój plac mogły by wejść hamy z hanmetu i zabrac reksa, mante i bluebirda albo darkową 105 i j jeszcze na dodatek wlepic mi kare rękami inspektora ochrony srodowiska. Jest to jawne gwałcenie interesów posiadaczy klasyków przez lobby złomiarskie pod pretekstem ochrony srodowiska
tak czy siak
Tematem zajeli sie też chłopaki z classicauto. W najnowszym numerze jest artykół oraz na stronie zaprojektowali apel który jest do pobrania dla różnych organizacji. Ja zajme się zaniesieniem apelu do podpisania przez AG i inne stowarzyszenia. Wątek ten zakładam żeby ci z was co nie wiedzą o co b zapoznali się ze sprawą ale głównie po to aby prosić was o zebranie w swoim gronie podpisów. Do wniosków które ja załatwie w AG i BRD dołączymy liste podpisów. Chce żeby kazdy z was pozbierał podpisy po rodzinie i znajomych albo poprostu od kazdego kogo spotka. Mamy na stronie 70 aktywnych członków jak kazdy wydrukuje jedną głupią kartke i zbierze 10 podpisów mamy juz ich 700 ......
wystarczy prosta kartka z 4 rubrykami imie, nazwisko, pesel i podpis.
niech każdy zacznie liste od siebie i umówmy sie że nie zbieramy podpisów po ludziach z tąd żeby podpisy sie nie dublowały.
Prosze o powazne podejście do sprawy........ ja nie prosze was o agitacje na ulicy ale jak kazdy wydrukuje kartke w domu i da rodzinie do podpisu na weekendowym obiedzie już będzie sporo wiary. Teraz jeżeli zrobi tak więcej organizacji o co mam zamiar apelowac może uda powstrzymać sie zapędy hanmetowskiej zarazy. Mam zamiar też żbierać podpisy w mechaniku przy okazji naszej wystawy i 7 marca w AG.
Mam nadzieje że nie skończy się na przeczytaniu tego wątku przez was i olewce bo jak te przepisy wejdą w życie to wszyscy bez wyjatku sie osr....my
pib84 - Pt mar 06, 2009 8:44 am
" />tekst apelu
DATA, MIEJCE, NAZWA ORGANIZACJI
W sprawie proponowanych zmian w ustawie z dnia 20 stycznia 2005 r. o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji (Dz. U. Nr 25; poz. 202 i Nr 175 poz. 1458 oraz z 2007 r. Nr 176 poz. 1236), zgłoszonych przez FORS.
W związku z przekazaniem do Ministerstwa Środowiska projektu zmian w/w ustawy przez FORS, chcielibyśmy wyrazić oburzenie i obawy, które wynikają z proponowanych zmian.
Przedstawione regulacje w naszej ocenie naruszają zarówno zasadę swobodnego przepływu towarów i usług, w dużym stopniu prawo swobodnego dysponowania własnością, a także w bardzo istotny sposób uderzają w środowisko pasjonatów zabytkowych pojazdów, przy jednoczesnym kreowaniu monopolu na demontaż pojazdu.
Restauracja i posiadanie pojazdu zabytkowego, (który zawsze jest dobrem kultury i służy społeczeństwu) wymaga od właściciela podjęcia wielu trudów w znalezieniu części, a także doprowadzeniu takiego pojazdu do stanu fabrycznego. W wielu przypadkach części są już niedostępne a jedynym sposobem ich pozyskania jest zakup auta, które posłuży jako dawca części. Przepisy oprócz wprowadzenia monopolu na wyłączne posiadanie takich pojazdów przez stacje demontażu pojazdu, nakazują traktować każdy pojazd, który nie został zarejestrowany jako wycofany z eksploatacji i jako taki podlegający przekazaniu stacji demontażu pojazdów.
Jest to sprzeczne z wolą prawodawcy, który zezwolił, aby właściciel pojazdu zabytkowego (w rozumieniu przepisów ustawy Prawo o Ruchu Drogowym) pomiędzy momentem ujęcia w ewidencji zabytków a rejestracją, miał nieograniczony czas na restaurację/renowację tego pojazdu.
Uważamy również, iż zabiegiem ściśle monopolistycznym jest pozostawienie możliwości sprowadzania pojazdów z przeznaczeniem na części (do demontażu) tylko podmiotom prowadzącym stacje demontażu pojazdów, gdyż jest to niezgodne z swobodą przepływu towarów i rozporządzaniem własnością a także będzie miało wpływ na ceny części pochodzące z rozbiórki.
Uzasadnienie projektu, zakłada walkę z szarą strefą i przewiduje bardzo surowe kary pieniężne za niezastosowanie się do przepisów.
Posiadacze zabytkowych pojazdów nie są szarą strefą, a jedynie przyczyniają się do poszerzania dziedzictwa kultury. Niestety nasze zdanie przy projekcie zostało pominięte, a stoimy po tej samej stronie i chętnie pomoglibyśmy w wypracowaniu wspólnego, mniej kontrowersyjnego stanowiska.
Zwracamy również uwagę na rozwiązania przyjęte u naszych zachodnich sąsiadów, które mogły by posłużyć jako wzór, przy jednoczesnym spełnieniu wymagań dyrektyw UE podnoszonych w projekcie, pamiętając że nie narzuca ona ściśle określonego rozwiązania a kładzie jedynie nacisk na osiągniecie założonego skutku.
W imieniu âŚ
Podpis (+pełniona funkcja)
Pyza20 - Pt mar 06, 2009 9:43 am
" />nie ogarniam tego. Czyli że co jak remontuje auto to nie mogę go rozebrać bo mi powiedzą że dokonałem nielegalnego demontażu ? bez sensu mam ich w dupie auto stoi na prywatnej posesji jest w pełni legalne mogą mi jedynie pogratulować że je mam...
pib84 - Pt mar 06, 2009 10:20 am
" />kur pyzol czytaj ze zrozumieniem
to nic ze stoi na twojej prywatnej posesji te przepisy regulują to tak że jeżeli wejdą w życie to inspektor ochrony środowiska
wpada stwierdza ze to pojazd wyrejestrowany do demontazu .... bo jego zdanie otrzyma moc domniemania prawnego i chu syrene ci zabiorą i jeszce kare wlepią
własnie o to sie rozchodzi że te prawo gwałci podstawowe prawo własności które tu ograniczane jest "niby" jeszce raz zaznaczam NIBY dla dobra wyższego jakim jest ochrona środowiska
dlatego nie pitol i wydukuj se tabele z 4 rubrykami i pozbieraj podpisy ja siedze w robocie i nie ruszam się z miejsca a mam juz 5 podpisów z miom włącznie
Bykownik - Pt mar 06, 2009 3:24 pm
" />Adam wrzuć na storonkę wzór tej tabelki do sciągniecia, żeby to ujednolicić i żeby to miało jakieś ręce i nogi...
elgora - Pt mar 06, 2009 3:30 pm
" />to jest na zasadzie "kij ma dwa konce", w sensie spolecznym ma to jakies uzasadnienie, bo wszyscy wiemy ze jest mase pojazdow stojacych pod blokami, ktorych jedyna rola jest wypuszczanie po kolei kolejnych plynow, nic z tym zrobic nie mozna, bo wlasciciele maja to zwyczajnie gdzies. Nie ma takiej sily ktora na podstawie tej ustawy pozwolilaby komus wyciagnac auto z garazu i zezlomowac, gozej ma sie sprawa z autami stojacymi pod chmurka, takie niezabezpieczone i gnijace sobie. Problemem nie jest sama ustawa, tylko jak zawsze nasze narodowe balaganiarstwo, niejasnosci w przepisach wykonawczych i mozliwosc dowolnej interpretacji przez urzednikow, protestowac mozna, a moze nawet trzeba ale wejscie ustway w zycie nie przesadza sprawy, chyba zanim zawina takie auto to najpierw poszukaja wlasciciela i bedzie mozna jakos udowodnic chec renowacji, gorzej jesli nie.
Boro - Pt mar 06, 2009 3:36 pm
" />no to chować parchy gdzie się da nie damy się tak łatwo ja się zabarykaduje w garażu, będę walczył z hanmetem, ale skoro to rzecz święta to trzeba zrobić te listy.
pib84 - Pt mar 06, 2009 5:13 pm
" />
">to jest na zasadzie "kij ma dwa konce", w sensie spolecznym ma to jakies uzasadnienie, bo wszyscy wiemy ze jest mase pojazdow stojacych pod blokami, ktorych jedyna rola jest wypuszczanie po kolei kolejnych plynow, nic z tym zrobic nie mozna, bo wlasciciele maja to zwyczajnie gdzies. Nie ma takiej sily ktora na podstawie tej ustawy pozwolilaby komus wyciagnac auto z garazu i zezlomowac, gozej ma sie sprawa z autami stojacymi pod chmurka, takie niezabezpieczone i gnijace sobie. Problemem nie jest sama ustawa, tylko jak zawsze nasze narodowe balaganiarstwo, niejasnosci w przepisach wykonawczych i mozliwosc dowolnej interpretacji przez urzednikow, protestowac mozna, a moze nawet trzeba ale wejscie ustway w zycie nie przesadza sprawy, chyba zanim zawina takie auto to najpierw poszukaja wlasciciela i bedzie mozna jakos udowodnic chec renowacji, gorzej jesli nie.
auta stojące na ulicy mozna uprzątać już teraz wystrczy telefon do straży miejskiej i nie trzeba głupich przepisów
jak ktoś doniesie że masz takie auto w garażu to wyjmą ci i z garazu a to dlatego że nie wiem jak dokładnie czytałeś proponowane zmiany ale ja czytałem cały akt i tam jest propozycja że taki pojazd ma być lub może być podciągniety pod pojęcie rzecz niebezpieczna dla pożądku publ i środowiska....... określenie tak niedopreczowane i szerokie jak ocean spokojny....... i uwierz mi że u nas niejeden rzyczliwy sie znajdzie który za flaszke wskaże gdzie kto co ma
a że będą szły przekręty to wiadomo............ bo dla złomiarza z głową zadenuncjowac inspektorowi np takiego fela który ma 2 przedwojenne auta to złoty interes bo on je sprzeda za krocie.
tak samo nie istotna jest tu chęć renowacji ważne jest tylko czy auto jest zarejestrowane i opłacone
A zresztą już na gołe oko czytając pare tych paragrafów widac jakie silne jest lobby złomiarzy i kasacji które zresztą już pare lat temu przeforsowało przepisy że teraz nie można sobie auta wyrejestrować,,,, paragrafy są tak prostacko sformuowane że nawet nie kryją się ze swoimi zamiarami.
e_gregor - Pt mar 06, 2009 5:29 pm
" />Tak jak chłopaki piszą. Auta porzucone na parkingach idzie zezłomować. Dowodem niech bedzie ostatnia akcja Urzedu Miejskiego we Wrocławiu. Auta miały co prawda isć na licytację, ale w końcu z powodu innych przepisów trafią na złom. Całkiem sporo tege szitu pozbierali.
Do kiedy można zbierać podpisy?
pib84 - Pt mar 06, 2009 6:26 pm
" />no myśle że w przyszłym tyg trzeba będzie to wysłac ale nie ma pośpiechu spokojnie jeszce przez tydzień
półtora
Boro - Pt mar 06, 2009 7:17 pm
" />noe rozumiem sensu polityki tego panstwa, najpierw wprowadza ulatwienia ktore pozwalaja nam zarejestrować pojazdy z brakiem i ze zgubionym dowodem, itp, ale co z tego jak takich aut juz niedlugo moze nie byc. No ale Polak potrafi
pib84 - Pt mar 06, 2009 8:03 pm
" />kurcze panowie poprostu złomiarze potrafią głośno krzyczeć i stąd to zamieszanie musimy tez pokazać żę jest jakaś grupa której takie prawo szkodzi i wtedy będzie oko
Bykownik - Pt mar 06, 2009 10:21 pm
" />Wrzuć ten szablon Adam
pib84 - So mar 07, 2009 12:21 am
" />słuchaj ja poprostu w wordzie zrobiłem najprostszą tabele 4 rubryki i tak na całą strone w pierwszą wpisałem imie druga nazwisko trzecia pesel a czwrta podpis i tyle
Bykownik - So mar 07, 2009 12:24 am
" />Oki niech Ci będzie. Prześlij mi jeszcze na priva swój adres i dam Ci spokój...
pib84 - So mar 07, 2009 12:26 am
" />ta zebym później anonimy dostawał z wąglikiem
Bykownik - So mar 07, 2009 12:29 am
" />buchacha Więc wyslę do Papierza...może on nam pomoże...
e_gregor - So mar 07, 2009 10:08 am
" />
">buchacha Więc wyslę do Papierza...może on nam pomoże...
odp.
"Polacy, pozdrawiam Was ciule!"
pib84 - Śr mar 11, 2009 7:09 pm
" />jak tam wasze karty ja juz mam ponad 20 podpisow fajnie by to było wysłać w przyszłym tyg.zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
pib84 - Pt mar 06, 2009 8:42 am
" />Temat jest dosyć toksyczny i od paru tyg dość głośno się o nim mówi na wszystkich forach więc chyba wszyscy słyszeli o co chodzi, dlatego nie mam zamiaru powtarzać tu tego co już gdzie indziej jest napisane.
Jeżeli jednak ktos by nie wiedział o co b to tu jest link
http://www.youngtimer.pl/board/viewtopic.php?id=5302
Sprawa ta jest na tyle toksyczna żę jeżeli weszło by to w życie to np. na mój plac mogły by wejść hamy z hanmetu i zabrac reksa, mante i bluebirda albo darkową 105 i j jeszcze na dodatek wlepic mi kare rękami inspektora ochrony srodowiska. Jest to jawne gwałcenie interesów posiadaczy klasyków przez lobby złomiarskie pod pretekstem ochrony srodowiska
tak czy siak
Tematem zajeli sie też chłopaki z classicauto. W najnowszym numerze jest artykół oraz na stronie zaprojektowali apel który jest do pobrania dla różnych organizacji. Ja zajme się zaniesieniem apelu do podpisania przez AG i inne stowarzyszenia. Wątek ten zakładam żeby ci z was co nie wiedzą o co b zapoznali się ze sprawą ale głównie po to aby prosić was o zebranie w swoim gronie podpisów. Do wniosków które ja załatwie w AG i BRD dołączymy liste podpisów. Chce żeby kazdy z was pozbierał podpisy po rodzinie i znajomych albo poprostu od kazdego kogo spotka. Mamy na stronie 70 aktywnych członków jak kazdy wydrukuje jedną głupią kartke i zbierze 10 podpisów mamy juz ich 700 ......
wystarczy prosta kartka z 4 rubrykami imie, nazwisko, pesel i podpis.
niech każdy zacznie liste od siebie i umówmy sie że nie zbieramy podpisów po ludziach z tąd żeby podpisy sie nie dublowały.
Prosze o powazne podejście do sprawy........ ja nie prosze was o agitacje na ulicy ale jak kazdy wydrukuje kartke w domu i da rodzinie do podpisu na weekendowym obiedzie już będzie sporo wiary. Teraz jeżeli zrobi tak więcej organizacji o co mam zamiar apelowac może uda powstrzymać sie zapędy hanmetowskiej zarazy. Mam zamiar też żbierać podpisy w mechaniku przy okazji naszej wystawy i 7 marca w AG.
Mam nadzieje że nie skończy się na przeczytaniu tego wątku przez was i olewce bo jak te przepisy wejdą w życie to wszyscy bez wyjatku sie osr....my
pib84 - Pt mar 06, 2009 8:44 am
" />tekst apelu
DATA, MIEJCE, NAZWA ORGANIZACJI
W sprawie proponowanych zmian w ustawie z dnia 20 stycznia 2005 r. o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji (Dz. U. Nr 25; poz. 202 i Nr 175 poz. 1458 oraz z 2007 r. Nr 176 poz. 1236), zgłoszonych przez FORS.
W związku z przekazaniem do Ministerstwa Środowiska projektu zmian w/w ustawy przez FORS, chcielibyśmy wyrazić oburzenie i obawy, które wynikają z proponowanych zmian.
Przedstawione regulacje w naszej ocenie naruszają zarówno zasadę swobodnego przepływu towarów i usług, w dużym stopniu prawo swobodnego dysponowania własnością, a także w bardzo istotny sposób uderzają w środowisko pasjonatów zabytkowych pojazdów, przy jednoczesnym kreowaniu monopolu na demontaż pojazdu.
Restauracja i posiadanie pojazdu zabytkowego, (który zawsze jest dobrem kultury i służy społeczeństwu) wymaga od właściciela podjęcia wielu trudów w znalezieniu części, a także doprowadzeniu takiego pojazdu do stanu fabrycznego. W wielu przypadkach części są już niedostępne a jedynym sposobem ich pozyskania jest zakup auta, które posłuży jako dawca części. Przepisy oprócz wprowadzenia monopolu na wyłączne posiadanie takich pojazdów przez stacje demontażu pojazdu, nakazują traktować każdy pojazd, który nie został zarejestrowany jako wycofany z eksploatacji i jako taki podlegający przekazaniu stacji demontażu pojazdów.
Jest to sprzeczne z wolą prawodawcy, który zezwolił, aby właściciel pojazdu zabytkowego (w rozumieniu przepisów ustawy Prawo o Ruchu Drogowym) pomiędzy momentem ujęcia w ewidencji zabytków a rejestracją, miał nieograniczony czas na restaurację/renowację tego pojazdu.
Uważamy również, iż zabiegiem ściśle monopolistycznym jest pozostawienie możliwości sprowadzania pojazdów z przeznaczeniem na części (do demontażu) tylko podmiotom prowadzącym stacje demontażu pojazdów, gdyż jest to niezgodne z swobodą przepływu towarów i rozporządzaniem własnością a także będzie miało wpływ na ceny części pochodzące z rozbiórki.
Uzasadnienie projektu, zakłada walkę z szarą strefą i przewiduje bardzo surowe kary pieniężne za niezastosowanie się do przepisów.
Posiadacze zabytkowych pojazdów nie są szarą strefą, a jedynie przyczyniają się do poszerzania dziedzictwa kultury. Niestety nasze zdanie przy projekcie zostało pominięte, a stoimy po tej samej stronie i chętnie pomoglibyśmy w wypracowaniu wspólnego, mniej kontrowersyjnego stanowiska.
Zwracamy również uwagę na rozwiązania przyjęte u naszych zachodnich sąsiadów, które mogły by posłużyć jako wzór, przy jednoczesnym spełnieniu wymagań dyrektyw UE podnoszonych w projekcie, pamiętając że nie narzuca ona ściśle określonego rozwiązania a kładzie jedynie nacisk na osiągniecie założonego skutku.
W imieniu âŚ
Podpis (+pełniona funkcja)
Pyza20 - Pt mar 06, 2009 9:43 am
" />nie ogarniam tego. Czyli że co jak remontuje auto to nie mogę go rozebrać bo mi powiedzą że dokonałem nielegalnego demontażu ? bez sensu mam ich w dupie auto stoi na prywatnej posesji jest w pełni legalne mogą mi jedynie pogratulować że je mam...
pib84 - Pt mar 06, 2009 10:20 am
" />kur pyzol czytaj ze zrozumieniem
to nic ze stoi na twojej prywatnej posesji te przepisy regulują to tak że jeżeli wejdą w życie to inspektor ochrony środowiska
wpada stwierdza ze to pojazd wyrejestrowany do demontazu .... bo jego zdanie otrzyma moc domniemania prawnego i chu syrene ci zabiorą i jeszce kare wlepią
własnie o to sie rozchodzi że te prawo gwałci podstawowe prawo własności które tu ograniczane jest "niby" jeszce raz zaznaczam NIBY dla dobra wyższego jakim jest ochrona środowiska
dlatego nie pitol i wydukuj se tabele z 4 rubrykami i pozbieraj podpisy ja siedze w robocie i nie ruszam się z miejsca a mam juz 5 podpisów z miom włącznie
Bykownik - Pt mar 06, 2009 3:24 pm
" />Adam wrzuć na storonkę wzór tej tabelki do sciągniecia, żeby to ujednolicić i żeby to miało jakieś ręce i nogi...
elgora - Pt mar 06, 2009 3:30 pm
" />to jest na zasadzie "kij ma dwa konce", w sensie spolecznym ma to jakies uzasadnienie, bo wszyscy wiemy ze jest mase pojazdow stojacych pod blokami, ktorych jedyna rola jest wypuszczanie po kolei kolejnych plynow, nic z tym zrobic nie mozna, bo wlasciciele maja to zwyczajnie gdzies. Nie ma takiej sily ktora na podstawie tej ustawy pozwolilaby komus wyciagnac auto z garazu i zezlomowac, gozej ma sie sprawa z autami stojacymi pod chmurka, takie niezabezpieczone i gnijace sobie. Problemem nie jest sama ustawa, tylko jak zawsze nasze narodowe balaganiarstwo, niejasnosci w przepisach wykonawczych i mozliwosc dowolnej interpretacji przez urzednikow, protestowac mozna, a moze nawet trzeba ale wejscie ustway w zycie nie przesadza sprawy, chyba zanim zawina takie auto to najpierw poszukaja wlasciciela i bedzie mozna jakos udowodnic chec renowacji, gorzej jesli nie.
Boro - Pt mar 06, 2009 3:36 pm
" />no to chować parchy gdzie się da nie damy się tak łatwo ja się zabarykaduje w garażu, będę walczył z hanmetem, ale skoro to rzecz święta to trzeba zrobić te listy.
pib84 - Pt mar 06, 2009 5:13 pm
" />
">to jest na zasadzie "kij ma dwa konce", w sensie spolecznym ma to jakies uzasadnienie, bo wszyscy wiemy ze jest mase pojazdow stojacych pod blokami, ktorych jedyna rola jest wypuszczanie po kolei kolejnych plynow, nic z tym zrobic nie mozna, bo wlasciciele maja to zwyczajnie gdzies. Nie ma takiej sily ktora na podstawie tej ustawy pozwolilaby komus wyciagnac auto z garazu i zezlomowac, gozej ma sie sprawa z autami stojacymi pod chmurka, takie niezabezpieczone i gnijace sobie. Problemem nie jest sama ustawa, tylko jak zawsze nasze narodowe balaganiarstwo, niejasnosci w przepisach wykonawczych i mozliwosc dowolnej interpretacji przez urzednikow, protestowac mozna, a moze nawet trzeba ale wejscie ustway w zycie nie przesadza sprawy, chyba zanim zawina takie auto to najpierw poszukaja wlasciciela i bedzie mozna jakos udowodnic chec renowacji, gorzej jesli nie.
auta stojące na ulicy mozna uprzątać już teraz wystrczy telefon do straży miejskiej i nie trzeba głupich przepisów
jak ktoś doniesie że masz takie auto w garażu to wyjmą ci i z garazu a to dlatego że nie wiem jak dokładnie czytałeś proponowane zmiany ale ja czytałem cały akt i tam jest propozycja że taki pojazd ma być lub może być podciągniety pod pojęcie rzecz niebezpieczna dla pożądku publ i środowiska....... określenie tak niedopreczowane i szerokie jak ocean spokojny....... i uwierz mi że u nas niejeden rzyczliwy sie znajdzie który za flaszke wskaże gdzie kto co ma
a że będą szły przekręty to wiadomo............ bo dla złomiarza z głową zadenuncjowac inspektorowi np takiego fela który ma 2 przedwojenne auta to złoty interes bo on je sprzeda za krocie.
tak samo nie istotna jest tu chęć renowacji ważne jest tylko czy auto jest zarejestrowane i opłacone
A zresztą już na gołe oko czytając pare tych paragrafów widac jakie silne jest lobby złomiarzy i kasacji które zresztą już pare lat temu przeforsowało przepisy że teraz nie można sobie auta wyrejestrować,,,, paragrafy są tak prostacko sformuowane że nawet nie kryją się ze swoimi zamiarami.
e_gregor - Pt mar 06, 2009 5:29 pm
" />Tak jak chłopaki piszą. Auta porzucone na parkingach idzie zezłomować. Dowodem niech bedzie ostatnia akcja Urzedu Miejskiego we Wrocławiu. Auta miały co prawda isć na licytację, ale w końcu z powodu innych przepisów trafią na złom. Całkiem sporo tege szitu pozbierali.
Do kiedy można zbierać podpisy?
pib84 - Pt mar 06, 2009 6:26 pm
" />no myśle że w przyszłym tyg trzeba będzie to wysłac ale nie ma pośpiechu spokojnie jeszce przez tydzień
półtora
Boro - Pt mar 06, 2009 7:17 pm
" />noe rozumiem sensu polityki tego panstwa, najpierw wprowadza ulatwienia ktore pozwalaja nam zarejestrować pojazdy z brakiem i ze zgubionym dowodem, itp, ale co z tego jak takich aut juz niedlugo moze nie byc. No ale Polak potrafi
pib84 - Pt mar 06, 2009 8:03 pm
" />kurcze panowie poprostu złomiarze potrafią głośno krzyczeć i stąd to zamieszanie musimy tez pokazać żę jest jakaś grupa której takie prawo szkodzi i wtedy będzie oko
Bykownik - Pt mar 06, 2009 10:21 pm
" />Wrzuć ten szablon Adam
pib84 - So mar 07, 2009 12:21 am
" />słuchaj ja poprostu w wordzie zrobiłem najprostszą tabele 4 rubryki i tak na całą strone w pierwszą wpisałem imie druga nazwisko trzecia pesel a czwrta podpis i tyle
Bykownik - So mar 07, 2009 12:24 am
" />Oki niech Ci będzie. Prześlij mi jeszcze na priva swój adres i dam Ci spokój...
pib84 - So mar 07, 2009 12:26 am
" />ta zebym później anonimy dostawał z wąglikiem
Bykownik - So mar 07, 2009 12:29 am
" />buchacha Więc wyslę do Papierza...może on nam pomoże...
e_gregor - So mar 07, 2009 10:08 am
" />
">buchacha Więc wyslę do Papierza...może on nam pomoże...
odp.
"Polacy, pozdrawiam Was ciule!"
pib84 - Śr mar 11, 2009 7:09 pm
" />jak tam wasze karty ja juz mam ponad 20 podpisow fajnie by to było wysłać w przyszłym tyg.