Nowe animacje (jaka klawiszologia?)
Mr Groch - 2008-05-20, 13:46
" />Witam
Eksperymentuje aktualnie z nowymi animacjami do ArmA, umozliwiajacymi
nam pokonac drobne, niskie przeszkody, takie jak krzaki, kamienie, male plotki,
itp.
Animacja dziala dobrze, nie ma tez wiekszego problemu z implementacja jej
dla wszystkich jednostek. Jednakze zanim na stale przygotuje ten addon dla rc3,
chcialbym poznac Wasze zdanie, ktore klawisze mam wykorzystac dla tych 2 nowych
aniamcji (ny nie bylo, ze po fakcie komus bedzie to bardzo nie na reke)
Mamy 2 molziwosci - stworzyc to pod z gory zadeklarowanymi klawiszami lub
kombinacja klawiszy (np alt + w), lub podmienic te animacje z 2 dotychczasowymi
(jak np siadanie)
Potzrebujemy jakos ustawic akcje dla 2 animacji - skok i "przekrok"
Czekam na jakies propozycje
PS. Oto filmik przedtsawiajacy te 2 nowe animacje:
http://www.youtube.com/watch?v=_23hm5DL4O0
Kizior - 2008-05-20, 14:20
" />Proponuję podmianę z siadaniem i salutowaniem (raczej nie używane w czasie gry), wtedy każdy będzie mógł ustawić sobie takie klawisze jakie mu pasują.
Pastor_PL - 2008-05-20, 15:10
" />Wypas - koniec z gestymi krzaczorami
klawisze j/w rozumiem ze to bedzie domyslnie z możliwością zmiany
oskarm - 2008-05-20, 15:57
" />No w końcu nie bedzie komandosów nie mogących przeskoczyć metrowego murku
A co do klawiszy, to chyba Tab i Caps Lock nie są używane a są blisko klawiszy ruchowych.
ufoman - 2008-05-20, 16:39
" />Tab zmienia cele a caps lock to Voip ktorego moze potestujemy w koncu?
TASMAN - 2008-05-20, 16:47
" />Doczekalismy sie tych animacji,super mysle ze bedzie mozna schowac sie do jakiegos wraku pojazdu badz smiglowca.Co do klawiszy to mam podobne zdanie jak Kizor
Jones - 2008-05-20, 17:04
" />Caps Lock to TS...
Podmiana salutowania i siadania byłaby ok.
Mr Groch - 2008-05-20, 18:00
" />Hmm.. Troche tak szkoda mi tego salutowania i siadania, mzoe nie bylo zbyt praktyczne,
ale klimacik tworzylo
Ale jak naprawde Wam to nie przeszkadza to moge tak zostawic...
Moja inna koncepcja bylo zrobienie np:
skok - alt + w
"przekrok" - alt + e
(na stale, gdyz skryptowo)
ufoman - 2008-05-20, 18:14
" />Pod ALTem obracam glowa itp...
A kombinacja z CTRL?
Forrestal - 2008-05-20, 18:46
" />CTRL i SHIFT mam od TS'a normalna gadka i channel commander wiec odpada. ALT tak jak mowi Ufo od krecenia lepetynka.
Duku - 2008-05-20, 19:02
" />Jestem za propozycja Kiziora.
Kizior - 2008-05-20, 19:05
" />Ja używam klawiszy kursora a nie WASD dlatego optuję za podmianką. Unikniemy też dyskusji na temat wyższości kontrola nad altem bo każdy sobie ustawi jak będzie mu pasowało. Siadania faktycznie trochę żal a salutowanie ... i takt nikt honorów nie oddawał
Donio - 2008-06-08, 19:24
" />Fajne to jest, ale jak slyszalem w czasie gry o tym, to sie spodziewalem czegos innego;)
Firefly - 2008-06-08, 20:08
" />Fajne. Ja uzywam shifta, alta i ctrla , wiec hmmm moze dwuklik plus klawisz? 2xalt(albo shift)+WASD?zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Mr Groch - 2008-05-20, 13:46
" />Witam
Eksperymentuje aktualnie z nowymi animacjami do ArmA, umozliwiajacymi
nam pokonac drobne, niskie przeszkody, takie jak krzaki, kamienie, male plotki,
itp.
Animacja dziala dobrze, nie ma tez wiekszego problemu z implementacja jej
dla wszystkich jednostek. Jednakze zanim na stale przygotuje ten addon dla rc3,
chcialbym poznac Wasze zdanie, ktore klawisze mam wykorzystac dla tych 2 nowych
aniamcji (ny nie bylo, ze po fakcie komus bedzie to bardzo nie na reke)
Mamy 2 molziwosci - stworzyc to pod z gory zadeklarowanymi klawiszami lub
kombinacja klawiszy (np alt + w), lub podmienic te animacje z 2 dotychczasowymi
(jak np siadanie)
Potzrebujemy jakos ustawic akcje dla 2 animacji - skok i "przekrok"
Czekam na jakies propozycje
PS. Oto filmik przedtsawiajacy te 2 nowe animacje:
http://www.youtube.com/watch?v=_23hm5DL4O0
Kizior - 2008-05-20, 14:20
" />Proponuję podmianę z siadaniem i salutowaniem (raczej nie używane w czasie gry), wtedy każdy będzie mógł ustawić sobie takie klawisze jakie mu pasują.
Pastor_PL - 2008-05-20, 15:10
" />Wypas - koniec z gestymi krzaczorami
klawisze j/w rozumiem ze to bedzie domyslnie z możliwością zmiany
oskarm - 2008-05-20, 15:57
" />No w końcu nie bedzie komandosów nie mogących przeskoczyć metrowego murku
A co do klawiszy, to chyba Tab i Caps Lock nie są używane a są blisko klawiszy ruchowych.
ufoman - 2008-05-20, 16:39
" />Tab zmienia cele a caps lock to Voip ktorego moze potestujemy w koncu?
TASMAN - 2008-05-20, 16:47
" />Doczekalismy sie tych animacji,super mysle ze bedzie mozna schowac sie do jakiegos wraku pojazdu badz smiglowca.Co do klawiszy to mam podobne zdanie jak Kizor
Jones - 2008-05-20, 17:04
" />Caps Lock to TS...
Podmiana salutowania i siadania byłaby ok.
Mr Groch - 2008-05-20, 18:00
" />Hmm.. Troche tak szkoda mi tego salutowania i siadania, mzoe nie bylo zbyt praktyczne,
ale klimacik tworzylo
Ale jak naprawde Wam to nie przeszkadza to moge tak zostawic...
Moja inna koncepcja bylo zrobienie np:
skok - alt + w
"przekrok" - alt + e
(na stale, gdyz skryptowo)
ufoman - 2008-05-20, 18:14
" />Pod ALTem obracam glowa itp...
A kombinacja z CTRL?
Forrestal - 2008-05-20, 18:46
" />CTRL i SHIFT mam od TS'a normalna gadka i channel commander wiec odpada. ALT tak jak mowi Ufo od krecenia lepetynka.
Duku - 2008-05-20, 19:02
" />Jestem za propozycja Kiziora.
Kizior - 2008-05-20, 19:05
" />Ja używam klawiszy kursora a nie WASD dlatego optuję za podmianką. Unikniemy też dyskusji na temat wyższości kontrola nad altem bo każdy sobie ustawi jak będzie mu pasowało. Siadania faktycznie trochę żal a salutowanie ... i takt nikt honorów nie oddawał
Donio - 2008-06-08, 19:24
" />Fajne to jest, ale jak slyszalem w czasie gry o tym, to sie spodziewalem czegos innego;)
Firefly - 2008-06-08, 20:08
" />Fajne. Ja uzywam shifta, alta i ctrla , wiec hmmm moze dwuklik plus klawisz? 2xalt(albo shift)+WASD?