ďťż

nowe ED7 - kilka problemów



sailence - 2007-10-18, 08:50
" />siemka
kupiłem ED7 z Z2 w świetnym stanie jeśli chodzi o silnik, jednak ma kilka niedoróbek, które chcę szybko polikwidować więc mam parę pytań

-wskazówka od temp silnika mi nie działa, jak jadę to leży martwa na dole, jak przypałuję troche to się lekko podnosi, na postoju ustawia się w pozycji 45% (czyli prawidłowa temp silnika), z nawiewu najcieplejsze jakie poleciało powietrze było ciepłe, ale nie tak gorące jak u mnie w ED6, wentylator na postoju się wyłącza, a chłodnica u góry też nie jest tak gorąca jak być powinna wg mnie, w ED6 nie mogę jej wogóle musnąć bo się poparzę, a w tu jest zimniejsza i to znacznie - to wadliwy termostat?

- sprzęgło się ślizga, i to dosyć mocno, muszę to ogarnąć w ten weekend bo lipnie sie jeździ wymiana samej tarczy wystarczy? bo nie łapie na samym dole (przy max wciśnięciu) a puszcza na samej górze, no i jakiej firmy? nie chcę pakować w spiek narazie, ale żebym nie trafił na coś co wyślizga mi się po 1000km

- no i ostatnie gała od biegów lata mi jak żyd po pustym polu tzn biegi wchodzą normalnie, lekko, bez oporów, ale na wbitym dowolnym biegów sama gałka zachowuje się jakby była na luzie (tzn. lata na boki od plastiku do plastiku) - co to może być? bo jeśli będę wiedział co z tym zrobić to przy okazji ogarnę short-sziftera

dzięki za pomoc
pozdrawiam




Brama - 2007-10-18, 09:00
" />1. moim zdaniem termostat
2. Kup komplet valeo. Jak wymienisz tarcze a za pół roku posypie się np łożysko to słabo by było co ??
3. Tulejki drążka zmiany biegów. Rzekomo normalnie wymienne ale nie dowiadywałem się dokładnie co i jak np w ASO



sailence - 2007-10-18, 09:28
" />co sądzicie o tarczy sprzęgła firmy Daikin?



Brama - 2007-10-18, 09:30
" /> To chyba JAPAN więc raczej spox




Randal - 2007-10-18, 10:21
" />Wymień termostat i zobacz co się będzie działo.

Lepiej wymienić cały komplet sprzęgła żeby nie robić znowu za jakiś czas. Poza tym o sprzęgle gdzieś już było pisane całkiem niedawno.

Tulejki wodzików od skrzyni biegów są wymienne. W ASO kosztują po około 30-40pln za sztukę, trzeba tylko dokładnie sprawdzić czy to ich wina i które to są.



adi - 2007-10-18, 10:26
" />siemka.Wg mnie:

1.stawiam na termostat....
2.zalecam wymiane całego sprzęgła tj. tarcza,docisk i łożyskoa. co do firmy to Sachs też nie jest zły..
3.mam ten sam problem.u siebie zauważylem to ktoś zrobil maniane na drążkach tzn ,,spiął,, je zwykłą śrubą.... a z tego co wiem i tj. Brama napisał tulejki do wymiany.

P.S. jakieś fotki zapodaj lub wpadnij w niedziele na krema.... trzeba obejrzeć hanke.....



Bobas - 2007-10-18, 14:26
" />Daikin to dawna nazwa Exedy



sailence - 2007-10-18, 15:57
" />ok, czyli biorę tą Daikina

ile tych wodzików jest? tzn. czy jest ich kilka rodzaji? czy po jednym na bieg? no i czy do wymiany niezbędny jest kanał?

PS. termostat już zakupiłem - 22zł



Brama - 2007-10-18, 15:58
" />chodzi o tuleje w drążku. Kojarze 3szt



tecno - 2008-01-10, 21:40
" />1. po jakim czasie, po ilu kilometrach wskazowka lezy nadal? (podejzewam czujbik ale nie wykluczam termostatu, moze jakies bledy na kompie?)
2. kup komplet exedy lub ewentualnie nkk, i wymien caly zestaw
3. tulejki najprawdopodobniej



sailence - 2008-01-10, 21:46
" />1. termostat wymieniony, temp w normie - done
2. sprzęgło wymienione na NKK - done
3. za tuleję trzymającą drążek (ta największa) zawołali w ASO 75zł szukam gdzie indziej bo cena zabija
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu