Objawy conajmniej dziwne help
RafałED6 - 2010-06-30, 21:27
" />Witam jak w temacie mam problem z moim 4genem silnik to d15b1 89 rok wersja USDM
mianowicie pewnego dnia jadąc autem samochód przy dodawaniu gazu mulił a wskażniki na desce lekko opadły zegary przygasły światła przestały świecić zgasiłem auto i już nie odpaliło po czym po godzinie akumulator sie zregenerował auto odpaliło pojechałem po drodze wpadłem w dziure i sie naprawiło wszystko czyli wskażniki na desce zaczęły działać jak należy następnego dnia kontrolka od akumultora nie świeciła w ogóle i nie świeci do tej pory pojechałem zmierzyć ładowanie na zgaszonym 12,5 po uruchomieniu zero reakcji dopiero przy włączeniu świateł skoczyło na ponad 14ście także kompletnie odwrotnie na drugi dzień samochód po odpaleniu ładowanie ponad 14 przy włączeniu świateł lekko spadło czyli prawidłowo ale wskażnik paliwa opadł do zera i tak pozostało w drodze powrotnej skończył sie prąd tak jak za pierwszym razem i tak w kółko zaznaczę że żarówka od kontrolki ładowania jest dobra moje pytanie brzmi co to może być ?
przyczyn pewnie jest dużo od masy po alternator może ktoś miał podobne objawy i mi pomoże z góry dzięki
bart2001 - 2010-06-30, 21:49
" />no ja też miałem takie przeboje w zeszłym roku w zimie....alternator mówi PAPA. Raz działał raz nie i tak samo wpadłem w dziurę i zaczął działać...ale za 3 dni padł całkowicie. W moim przypadku było to zwarcie ...na uzwojeniu spowodowane moim skąpstwem bo pół roku prędzej wymieniłem niehuczące łożysko i myślałem ze starczy a uzwojenie zaczęło się masować z obudową i po zabawie. A wtym roku w zimie było tak samo ale sie okazało ze altek używka dostał zwarcia i spalił regulator napięcia i miałem łądowanie 21V...światła świeciły jakbym se super Xenony władował
Szukaj alternatora cena używki do 200zł regeneracja od 450 do 600zł zamiennik nowy 800 cena ASO 2500.
RafałED6 - 2010-07-01, 07:08
" />Dzieki za info mam nadzieje że to altek bo szukać po kablach gdzie co jak to mi sie nie uśmiecha zdecyduje sie na ten alternator z aso
witam ponownie a więc tak alternator wymieniony pobudzanie nadal przez zapalenie świateł do prawidłowego ładowania jedyny plus to że kontrolka od ładowania teraz po przekręceniu kluczyka się lekko żarzy wraz z kontrolka ciśnienia oleju choć nie za każdym razem więc już sam nie wiem gdzieś jest pewnie jakieś zwarcie albo nie wiem co ;/
wskażnik paliwa opadnięty nadal
ThePowerOfDreams - 2010-07-02, 16:36
" />podmien zegary i aku?
RafałED6 - 2010-07-02, 16:52
" />
RafałED6 - 2010-07-07, 17:00
" />No więc jak z tym ładowaniem w tych 4 genach z tej racji że to już troche stare auto dlatego pytanie czy we wszystkich przypadkach ładowanie z alnternatora następuje po uruchomieniu silnika?
U mnie jest pobudzenie alnternatora do ładowania dopiero bo dodaniu lekko gazu i nie wiem czy to normalne czy szukać gdzie indziej usterki czy można tak jeżdzić dodam że kontrolka ładowania przed startem raz świeci raz żarzy albo nie ma jej w ogóle albo zaraz po uruchomieniu żarzy lekko dodam gazu i gaśnie w momencie natomiast w czasie jazdy nigdy się nie zaświeciła więc walka z prądem trwa nadal dodam że jak podmienie kompy tzn włoże orginalny z b1 pobudzenie do ładowania alternatora nastepuje poprzez włączenie świateł:)
Help:)
Mono - 2010-07-23, 04:15
" />zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
RafałED6 - 2010-06-30, 21:27
" />Witam jak w temacie mam problem z moim 4genem silnik to d15b1 89 rok wersja USDM
mianowicie pewnego dnia jadąc autem samochód przy dodawaniu gazu mulił a wskażniki na desce lekko opadły zegary przygasły światła przestały świecić zgasiłem auto i już nie odpaliło po czym po godzinie akumulator sie zregenerował auto odpaliło pojechałem po drodze wpadłem w dziure i sie naprawiło wszystko czyli wskażniki na desce zaczęły działać jak należy następnego dnia kontrolka od akumultora nie świeciła w ogóle i nie świeci do tej pory pojechałem zmierzyć ładowanie na zgaszonym 12,5 po uruchomieniu zero reakcji dopiero przy włączeniu świateł skoczyło na ponad 14ście także kompletnie odwrotnie na drugi dzień samochód po odpaleniu ładowanie ponad 14 przy włączeniu świateł lekko spadło czyli prawidłowo ale wskażnik paliwa opadł do zera i tak pozostało w drodze powrotnej skończył sie prąd tak jak za pierwszym razem i tak w kółko zaznaczę że żarówka od kontrolki ładowania jest dobra moje pytanie brzmi co to może być ?
przyczyn pewnie jest dużo od masy po alternator może ktoś miał podobne objawy i mi pomoże z góry dzięki
bart2001 - 2010-06-30, 21:49
" />no ja też miałem takie przeboje w zeszłym roku w zimie....alternator mówi PAPA. Raz działał raz nie i tak samo wpadłem w dziurę i zaczął działać...ale za 3 dni padł całkowicie. W moim przypadku było to zwarcie ...na uzwojeniu spowodowane moim skąpstwem bo pół roku prędzej wymieniłem niehuczące łożysko i myślałem ze starczy a uzwojenie zaczęło się masować z obudową i po zabawie. A wtym roku w zimie było tak samo ale sie okazało ze altek używka dostał zwarcia i spalił regulator napięcia i miałem łądowanie 21V...światła świeciły jakbym se super Xenony władował
Szukaj alternatora cena używki do 200zł regeneracja od 450 do 600zł zamiennik nowy 800 cena ASO 2500.
RafałED6 - 2010-07-01, 07:08
" />Dzieki za info mam nadzieje że to altek bo szukać po kablach gdzie co jak to mi sie nie uśmiecha zdecyduje sie na ten alternator z aso
witam ponownie a więc tak alternator wymieniony pobudzanie nadal przez zapalenie świateł do prawidłowego ładowania jedyny plus to że kontrolka od ładowania teraz po przekręceniu kluczyka się lekko żarzy wraz z kontrolka ciśnienia oleju choć nie za każdym razem więc już sam nie wiem gdzieś jest pewnie jakieś zwarcie albo nie wiem co ;/
wskażnik paliwa opadnięty nadal
ThePowerOfDreams - 2010-07-02, 16:36
" />podmien zegary i aku?
RafałED6 - 2010-07-02, 16:52
" />
RafałED6 - 2010-07-07, 17:00
" />No więc jak z tym ładowaniem w tych 4 genach z tej racji że to już troche stare auto dlatego pytanie czy we wszystkich przypadkach ładowanie z alnternatora następuje po uruchomieniu silnika?
U mnie jest pobudzenie alnternatora do ładowania dopiero bo dodaniu lekko gazu i nie wiem czy to normalne czy szukać gdzie indziej usterki czy można tak jeżdzić dodam że kontrolka ładowania przed startem raz świeci raz żarzy albo nie ma jej w ogóle albo zaraz po uruchomieniu żarzy lekko dodam gazu i gaśnie w momencie natomiast w czasie jazdy nigdy się nie zaświeciła więc walka z prądem trwa nadal dodam że jak podmienie kompy tzn włoże orginalny z b1 pobudzenie do ładowania alternatora nastepuje poprzez włączenie świateł:)
Help:)
Mono - 2010-07-23, 04:15
" />