Obroty jałowe w D16A9 Czy to normalne???
kicman - 2007-07-30, 20:41
" />Witam wszystkich mam takie pytanie kupiłem ponad miecha temu Civic 4G ED7 D16A9 z niechodzącym silnikiem okazała się uszczelka pod głowica i jest ok śmigam od tygodnia ponad i mam takie pytanie bo coś mi nie pasi z obrotami jałowymi. Otóż wiadomo jak zimny się zapali to trzyma jakiś czas ssanie i potem stopniowo zrzuca oborty i zrzuca tak pomiędzy kreskę 1000obr. a kreskę niżej na obrotomierzu ale czasami na tę kreskę nizej z tego co zauwazyłem i dalej jak już jadę jest rozgrzany i wyrzucam na luz lub się zatrzymuję to oborty nie spadaja odrazu do jałowych tylko trzymają tak różnie ale zawsze ponad 1000obr. średnio to tak około 1500obr. i tak samo stopnioeo zrzuca na te niskie jałowe trzyma większe potem nizej i znów nizej i wkońcu zrzuca nieraz nie zdazą spaśc a ja juz ruszam ze świateł znów Czy to tak ma być bo mnie sie wydaje że jest coś nie tak. Jeśli wiecie co zrobić zeby było ok to bardzo proszę o pomoc z góry dzięki
elmer - 2007-07-30, 21:04
" />Musisz wyczyścić silnik krokowy (jest z tyłu kol. ssącego), przepustnicę (szczególnie kanalik od wolnych) a jak wszystko złożysz to odpowietrzyć chłodnicę (bardzo ważne).
Potem na zimnym silniku reset komputera, odpalić i niczego nie ruszać do czas aż się w pełni rozgrzeje.
Jeśli to nie pomoże to oznacza, że masz jakąś usterkę.
kicman - 2007-07-31, 17:06
" />przepustnicę czyściłem i przedmuchałem kompresorem wogóle cały kolektor dolotowy bo miałem rozebrany silnik ale z silniczkiem nic nie robiłem bo o nim nie wiedziałem i jeszcze gdzie jest ten kanalik od wolnych?? A chłodnicę odpowietrzyc to masz na myśli układ cały chyba tak?? Bo tam jest kruciec pod aparatem zapłonowym do odpowietrzania to było już odpowietrzone.
kulesz - 2007-07-31, 17:20
" />mam identyczne objawy z tym że u mnie na bank komp świruje bo podmieniłem na chwile inny i było git
mAx - 2007-07-31, 17:22
" />Jeszcze możesz spróbować odpiąć krokowca i śrubką w przepustnicy ustawić na nowo obroty Po ustawieniu ponownie podłącz i zrób reset kompa.
kicman - 2007-07-31, 18:20
" />nawet mi nie mówcie o kompie bo się juz załamię wkońcu teraz znów coś zaczęło klekotać w głowicy ehh... jak się dodaje gazu i dopiero od 1900obr. jakby zawory Aha no i gdzie jest ten kanalik od wolnych który to??
IGŁA - 2007-07-31, 20:44
" />ja mam to samo w swoim silniku czyscilem krokowca i niestety nie przynioslo to efektów jade do skrzyrzowania wciskam sprzegło i obroty chile stoja na ok 1100 pozniej na sekunde spadaja na 500 po czym wchodza na 750-800 cos jest nie tak z tym ze ja mam silnik swapowany i niewiem czy wszystkie podcisnienia i inne bajery mam dobrze podpiete niestety starosc nie radosc i z hania mam non stop jakies takie dziwne klopoty moze nie usterki bo jeszcze nigdy mnie nie zawiodla ale ogolnie wiecznie mi cos stuka puka skrzypi...
kicman - 2007-08-01, 19:41
" />IGŁA,
Mnie nie zrzuca nizej niz powinien tylko po prostu trzyma chwilę i potem spuszcza na odpowiednie i tak pracuje równo choc ma zajaknięcia no a teraz dół silnika klekocze tłok któryś albo wiecej niż jeden niestety do remontu będzie jak padnie wkońcu
IGŁA - 2007-08-01, 20:30
" />a moze linke od gazu masz naciagnieta za mocno
kicman - 2007-08-02, 18:27
" />No to akcja kolejne rozbieranie silnika i remont dołu teraz ehh...
I czemu mi nie wchodzi ten cholerny avatar z czarna ED7zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
kicman - 2007-07-30, 20:41
" />Witam wszystkich mam takie pytanie kupiłem ponad miecha temu Civic 4G ED7 D16A9 z niechodzącym silnikiem okazała się uszczelka pod głowica i jest ok śmigam od tygodnia ponad i mam takie pytanie bo coś mi nie pasi z obrotami jałowymi. Otóż wiadomo jak zimny się zapali to trzyma jakiś czas ssanie i potem stopniowo zrzuca oborty i zrzuca tak pomiędzy kreskę 1000obr. a kreskę niżej na obrotomierzu ale czasami na tę kreskę nizej z tego co zauwazyłem i dalej jak już jadę jest rozgrzany i wyrzucam na luz lub się zatrzymuję to oborty nie spadaja odrazu do jałowych tylko trzymają tak różnie ale zawsze ponad 1000obr. średnio to tak około 1500obr. i tak samo stopnioeo zrzuca na te niskie jałowe trzyma większe potem nizej i znów nizej i wkońcu zrzuca nieraz nie zdazą spaśc a ja juz ruszam ze świateł znów Czy to tak ma być bo mnie sie wydaje że jest coś nie tak. Jeśli wiecie co zrobić zeby było ok to bardzo proszę o pomoc z góry dzięki
elmer - 2007-07-30, 21:04
" />Musisz wyczyścić silnik krokowy (jest z tyłu kol. ssącego), przepustnicę (szczególnie kanalik od wolnych) a jak wszystko złożysz to odpowietrzyć chłodnicę (bardzo ważne).
Potem na zimnym silniku reset komputera, odpalić i niczego nie ruszać do czas aż się w pełni rozgrzeje.
Jeśli to nie pomoże to oznacza, że masz jakąś usterkę.
kicman - 2007-07-31, 17:06
" />przepustnicę czyściłem i przedmuchałem kompresorem wogóle cały kolektor dolotowy bo miałem rozebrany silnik ale z silniczkiem nic nie robiłem bo o nim nie wiedziałem i jeszcze gdzie jest ten kanalik od wolnych?? A chłodnicę odpowietrzyc to masz na myśli układ cały chyba tak?? Bo tam jest kruciec pod aparatem zapłonowym do odpowietrzania to było już odpowietrzone.
kulesz - 2007-07-31, 17:20
" />mam identyczne objawy z tym że u mnie na bank komp świruje bo podmieniłem na chwile inny i było git
mAx - 2007-07-31, 17:22
" />Jeszcze możesz spróbować odpiąć krokowca i śrubką w przepustnicy ustawić na nowo obroty Po ustawieniu ponownie podłącz i zrób reset kompa.
kicman - 2007-07-31, 18:20
" />nawet mi nie mówcie o kompie bo się juz załamię wkońcu teraz znów coś zaczęło klekotać w głowicy ehh... jak się dodaje gazu i dopiero od 1900obr. jakby zawory Aha no i gdzie jest ten kanalik od wolnych który to??
IGŁA - 2007-07-31, 20:44
" />ja mam to samo w swoim silniku czyscilem krokowca i niestety nie przynioslo to efektów jade do skrzyrzowania wciskam sprzegło i obroty chile stoja na ok 1100 pozniej na sekunde spadaja na 500 po czym wchodza na 750-800 cos jest nie tak z tym ze ja mam silnik swapowany i niewiem czy wszystkie podcisnienia i inne bajery mam dobrze podpiete niestety starosc nie radosc i z hania mam non stop jakies takie dziwne klopoty moze nie usterki bo jeszcze nigdy mnie nie zawiodla ale ogolnie wiecznie mi cos stuka puka skrzypi...
kicman - 2007-08-01, 19:41
" />IGŁA,
Mnie nie zrzuca nizej niz powinien tylko po prostu trzyma chwilę i potem spuszcza na odpowiednie i tak pracuje równo choc ma zajaknięcia no a teraz dół silnika klekocze tłok któryś albo wiecej niż jeden niestety do remontu będzie jak padnie wkońcu
IGŁA - 2007-08-01, 20:30
" />a moze linke od gazu masz naciagnieta za mocno
kicman - 2007-08-02, 18:27
" />No to akcja kolejne rozbieranie silnika i remont dołu teraz ehh...
I czemu mi nie wchodzi ten cholerny avatar z czarna ED7