obrucona panewka
beddom - 2006-08-24, 21:37
" />witam wszysrkich
co oznacza stwierdzenie "obrucona panewka"?
czy taki silik sie oplaca kupic?
http://allegro.pl/item122460581_2_x_d16a9_crx_civic_.html
Guail_FH - 2006-08-25, 06:37
" />Z tego co wiem to tam gdzie jest tlok na dole sa panewki i jak ona sie obruci to rozne rzeczy moga sie dziac ogolnei silnik nadaje sie do totalnego remontu i pewnie nie oplaca sie remontowac gdyz koszty znacznie przewyzszaja zakup drugiego silnika.
tecno - 2006-08-25, 09:17
" />tak panewki sa na "dole" silnika w okolicy walu korbowego. Mi kiedys obrucilo w Golfie III i po rozkreceniu silnika okazalo sie ze wal korobowy zamienil sie w puzzle Jezeli masz go do kupienia za grosze to wez bo i tak prawie kazdy kto robi remont to wiekszosc gratow wymienia lacznie z panewkami
Guail_FH - 2006-08-25, 09:19
" />Tylko pozostaje pytanie co sie stalo po przekreceniu panewki moze byc b zle lub nienajgorzej to troche kotek w worku, chybil trafil.
tecno - 2006-08-25, 09:21
" />no wlasnie, ja osobiscie gdybym chial kupic motor pod remont np wlasnie A9 to bym kupil na chodzie nawet gdyby chlal litr na tysiac. Oczywiscie za rozsadne pieniadze
beddom - 2006-08-25, 10:52
" />wiec nie ma sie co porywac z motyka na slonce...
ja nieststy stoje przed dylematem czy remontowac moje d16z2
czy moze zrobic swapa na cos mocniejszego.
niestety u siebie mam praktycznie wszystko do remontu...
wiec koszt wydaje mi sie ze byl by podobny
Guail_FH - 2006-08-25, 10:53
" />a co CI sie rozsypalo ? bo j atez z2 i ciagnie olej niemilosiernie ...
tecno - 2006-08-25, 10:55
" />REMONTUJ Z2 - to gatunek na wyginieciu a seryjne (moze z malymi modami) Z5 polykasz. Ja tez podjalem taka decyzje i jak mi sie silnik "skonczy" to robie remont przynajmniej bede wiedzial czym jezdze. Pozdrowienia dla ZetDwujkazy
tecno - 2006-08-25, 10:56
" />
Guail_FH - 2006-08-25, 10:57
" />wawa -> kolobrzeg i z powrotem litr jazda raczej lightowo 120 w porywach szybciej
RALF - 2006-08-25, 21:56
" />ja bym za nic nie chciał silnika z obrócona panewą . Jak u mnie sie posypala to wywaliłem silnik na śmietnik - nie wpadłem na pomysł ,zeby go komus sprzedawać...
Jak chcesz to mam silnik D16Z2 do sprzedania . Przebieg 131tys udokumentowany książką serwisową. 30tys temu wymieniane uszczelniacze zaworowe (oczywiście serwis) ale niestety uszczelka pod głowicą padła i trzeba ją wymienić . Ja za cały silnik chce dostac 600zł
beddom - 2006-08-28, 16:02
" />d16z2 to ja aktualnie mam u siebie zastanawialem sie nad czym mocniejszym bo ten mam do zrobienia czyli uszczelniacze uszczelki itp wiec koszt naprawy mojego wyjdzie taniej niz swap na tego co ty masz i bez sensu robic robic takie przenieseniezanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
beddom - 2006-08-24, 21:37
" />witam wszysrkich
co oznacza stwierdzenie "obrucona panewka"?
czy taki silik sie oplaca kupic?
http://allegro.pl/item122460581_2_x_d16a9_crx_civic_.html
Guail_FH - 2006-08-25, 06:37
" />Z tego co wiem to tam gdzie jest tlok na dole sa panewki i jak ona sie obruci to rozne rzeczy moga sie dziac ogolnei silnik nadaje sie do totalnego remontu i pewnie nie oplaca sie remontowac gdyz koszty znacznie przewyzszaja zakup drugiego silnika.
tecno - 2006-08-25, 09:17
" />tak panewki sa na "dole" silnika w okolicy walu korbowego. Mi kiedys obrucilo w Golfie III i po rozkreceniu silnika okazalo sie ze wal korobowy zamienil sie w puzzle Jezeli masz go do kupienia za grosze to wez bo i tak prawie kazdy kto robi remont to wiekszosc gratow wymienia lacznie z panewkami
Guail_FH - 2006-08-25, 09:19
" />Tylko pozostaje pytanie co sie stalo po przekreceniu panewki moze byc b zle lub nienajgorzej to troche kotek w worku, chybil trafil.
tecno - 2006-08-25, 09:21
" />no wlasnie, ja osobiscie gdybym chial kupic motor pod remont np wlasnie A9 to bym kupil na chodzie nawet gdyby chlal litr na tysiac. Oczywiscie za rozsadne pieniadze
beddom - 2006-08-25, 10:52
" />wiec nie ma sie co porywac z motyka na slonce...
ja nieststy stoje przed dylematem czy remontowac moje d16z2
czy moze zrobic swapa na cos mocniejszego.
niestety u siebie mam praktycznie wszystko do remontu...
wiec koszt wydaje mi sie ze byl by podobny
Guail_FH - 2006-08-25, 10:53
" />a co CI sie rozsypalo ? bo j atez z2 i ciagnie olej niemilosiernie ...
tecno - 2006-08-25, 10:55
" />REMONTUJ Z2 - to gatunek na wyginieciu a seryjne (moze z malymi modami) Z5 polykasz. Ja tez podjalem taka decyzje i jak mi sie silnik "skonczy" to robie remont przynajmniej bede wiedzial czym jezdze. Pozdrowienia dla ZetDwujkazy
tecno - 2006-08-25, 10:56
" />
Guail_FH - 2006-08-25, 10:57
" />wawa -> kolobrzeg i z powrotem litr jazda raczej lightowo 120 w porywach szybciej
RALF - 2006-08-25, 21:56
" />ja bym za nic nie chciał silnika z obrócona panewą . Jak u mnie sie posypala to wywaliłem silnik na śmietnik - nie wpadłem na pomysł ,zeby go komus sprzedawać...
Jak chcesz to mam silnik D16Z2 do sprzedania . Przebieg 131tys udokumentowany książką serwisową. 30tys temu wymieniane uszczelniacze zaworowe (oczywiście serwis) ale niestety uszczelka pod głowicą padła i trzeba ją wymienić . Ja za cały silnik chce dostac 600zł
beddom - 2006-08-28, 16:02
" />d16z2 to ja aktualnie mam u siebie zastanawialem sie nad czym mocniejszym bo ten mam do zrobienia czyli uszczelniacze uszczelki itp wiec koszt naprawy mojego wyjdzie taniej niz swap na tego co ty masz i bez sensu robic robic takie przeniesenie