Obudowa termostatu
Brama - 2008-01-28, 23:28
" />Po wymianie termostatu ukręciła mi się jedną śruba w jego obudowie. Wyciągał ktoś kiedyś to ustrojstwo ?? mówie o tym co jest przykręcone do bloku i wchodzi w to metalowa rura z pompy wody
grajos - 2008-01-29, 07:44
" />Zrób jakieś foty jak sytuacja wygląda.
Brama - 2008-01-29, 09:40
" />dzis obczaisz na spocie. Chodzi o element przykręcany do bloku w który wkladasz termostat, od tyłu podpinasz dwie rurki a z boku wchodzi metalowa rura wprost od pompy. Tehj rury najbardziej sie obawiam bo po piersze kurewsko ciężko ją wyjać a dwa to czy jak wsadze w nowy korpus to nei będzie ciekła
tecno - 2008-01-29, 11:20
" />wyjmuj, przewierc i przegwintuj lub zmien korpus albo daj jedna srubke na przelot. nie bedzie ciekla. obudowa siedzi na 2 srubach. jak juz ja wyjmiesz musisz ja sciagnac z rury idacej od pompy wpdnej, moze isc ciezko bo siedzi na dosc grubym oringu. pozdro
Brama - 2008-01-29, 16:39
" />no właśnie a ten oring wymienić ??
tecno - 2008-01-29, 16:40
" />powinienes ale na 90% da rade o ile nie uszkodzisz go przy demontarzu
Brama - 2008-01-29, 16:41
" />a to jest jakies na wymiar czy jest dostępny w JC ?? Może siliconem wspomoge ?
tecno - 2008-01-29, 16:42
" />siliconem raczej nie, zdejmij go, jedz do motoryzacyjnego i kup na wymiar albo postaraj sie nawet kupic to jaka dana czesc do silnika, moze ebdzie
Brama - 2008-01-29, 16:44
" />więc pozostaje walka Browar na #3 zlocie Dla Tecna Jak ogarne to napisze
tecno - 2008-01-29, 16:45
" />no to teraz to na zlot juz musze przyjechaczanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Brama - 2008-01-28, 23:28
" />Po wymianie termostatu ukręciła mi się jedną śruba w jego obudowie. Wyciągał ktoś kiedyś to ustrojstwo ?? mówie o tym co jest przykręcone do bloku i wchodzi w to metalowa rura z pompy wody
grajos - 2008-01-29, 07:44
" />Zrób jakieś foty jak sytuacja wygląda.
Brama - 2008-01-29, 09:40
" />dzis obczaisz na spocie. Chodzi o element przykręcany do bloku w który wkladasz termostat, od tyłu podpinasz dwie rurki a z boku wchodzi metalowa rura wprost od pompy. Tehj rury najbardziej sie obawiam bo po piersze kurewsko ciężko ją wyjać a dwa to czy jak wsadze w nowy korpus to nei będzie ciekła
tecno - 2008-01-29, 11:20
" />wyjmuj, przewierc i przegwintuj lub zmien korpus albo daj jedna srubke na przelot. nie bedzie ciekla. obudowa siedzi na 2 srubach. jak juz ja wyjmiesz musisz ja sciagnac z rury idacej od pompy wpdnej, moze isc ciezko bo siedzi na dosc grubym oringu. pozdro
Brama - 2008-01-29, 16:39
" />no właśnie a ten oring wymienić ??
tecno - 2008-01-29, 16:40
" />powinienes ale na 90% da rade o ile nie uszkodzisz go przy demontarzu
Brama - 2008-01-29, 16:41
" />a to jest jakies na wymiar czy jest dostępny w JC ?? Może siliconem wspomoge ?
tecno - 2008-01-29, 16:42
" />siliconem raczej nie, zdejmij go, jedz do motoryzacyjnego i kup na wymiar albo postaraj sie nawet kupic to jaka dana czesc do silnika, moze ebdzie
Brama - 2008-01-29, 16:44
" />więc pozostaje walka Browar na #3 zlocie Dla Tecna Jak ogarne to napisze
tecno - 2008-01-29, 16:45
" />no to teraz to na zlot juz musze przyjechac