odblokowanie drugiej przepustnicy w d13b2
EDI - 2007-05-02, 21:03
" />mam pytanko...czy ktoś to już robił a jeśli tak to jakie poprawy dynamiki można uzyskaći jak wygląda spalanie po odblokowaniu?
nurexx - 2007-05-20, 14:58
" />pytalem mechanika ktory ponoc zna sie na hondach.
powiedzial ze spalanie bedzie duuuuuze , beda problemy z wolnymi obrotami i ssaniem i ogolnie bedzie sie pier...
qpx - 2007-05-20, 15:41
" />
jogal - 2007-05-20, 18:30
" />Ktoś Wam naopowiadał bajek. Ja mam wszyskie mody możliwe porobione, kolektor 4-2-1 a ostatnio nawet wsadziłem wałek z d14a1 i efektem jest przyspieszenie do 100 w ok 9s . Nie ma żadnych problemów z obrotami. Autko wreszcie zaczęło jeździć na niskich obrotach a o wysokich to już nie wspominam. Spalanie to niecałe 7 litrów, a często dokręcam do 8000 rpm. Zresztą tu macie filmiki jak jeździ po wszystkich modach: http://www.streetfighters2.mojeforum.ne ... 1&start=45
Dzilas - 2007-05-20, 22:23
" />jogal.. musimy się kiedyś zgadać i z chęcią obejrze na własne oczy twojego Civ'a
qpx - 2007-05-21, 00:03
" />jogal, oglądałem filmik i musze stwierdzić, że furka lata przyzwoicie, ale twoje mody troszeczke różnia się od tych, które miałem na mysli, ale pomijając ten fakt nie chce mi sie wierzyć, że ten twój civic pali tylko 7litrów i że niby tak jejździ jak jejździ. Trzeba wziąśc pod uwage, że silniki w 5gen jejżdżą troszq lepiej , nie wiem zasprawą czego (tylko nie pisać textów, typu za sprawą młodszego wieku) ale też buda 5g jest cięższa, choć być mozę bardziej opływowa i niższa, wiec mozę tu remis. D15b2 w 5g mojego kumpla nagina jak wściekłe, bez żadnych modów!! Może ty też trafiłęś na tak magiczny egzemplarz No i z tym spalaniem chyba troche przegiąłeś I powtórze sie po raz kolejny, ze nie jedno poprzerabiane d13 paliło 12 litrów przy normalnej jeździe, już nie mówie, kjak ktoś nie przekracza 2,5 tys obr
pozdr
EDIT: pokaż wykresik z hamowni, i jak tak przemyślałem sprawe to te twoje d13 powinno palić albo tyle samo, co normlane d13, albo niewiele wiećej, więc wyżej mogłem sie mylić,ale pisze teraz o twoim silniczku (coś tam poczytałem o twoich modach) no i nie przesadzaj, że tak ciężko jest ci 7, czy 7,5 litra na 100km przekroczyc CZEKAM NA WYKRES Ważenie auta też by sie przydało
jogal - 2007-05-21, 11:28
" />Nie ukrywam, że oprócz jazdy dynamicznej staram się również jeździć ekonomicznie. Nie jest tak, że zawsze bez pojęcia wciskam gaz do podłogi i jeźdzę tak po mieście. Zawsze staram się jeździć na najwyższym możliwym biegu (czyli na 5) jednocześnie muskając tylko pedał gazu. Jeźdzę przeważnie z prędkością 90-110 km/h (lekko naciskając pedał gazu), z górki staram się jeździć na luzie. Rozpędzając się kręcę autko tylko do 3000 rpm, i po tych wszystkich modach autkiem od 2000 do 3000 rpm jeździ się prawie jak tdi, nie ma muła wtedy tak jak wcześniej to było zaraz po zakupie. Zawsze tankuję na jednej stacji shella do pełna zwykła 95. I tak to się przedstawia:
http://www.spritmonitor.de/en/detail/170345.html
Przejechałem już 6800 km i średnie spalanie wychodzi mi jak narazie 6.7 L. Także panowie polecam Wam ekonomiczną jazdę, to naprawdę się opłaca
PS. Nie widzę powodu, żeby d13b2 w 5 gen jeździł lepiej od d13b2 w 4 gen. Tymbardziej, że 4 gen jest o 50 kg lżejsze.A autko mam raczej zdrowe, z polskiego salonu nie z niemiec, od nowości zalewane pełnym syntetykiem 5w-50 mobil 1 i nie ubywa mi ani troszkę między wymianami oleju co 10 000 km. Jeszcze nigdy nic nie dolewałem. Wlewam trzy litry oleju i poziom oleju jest zawsze dokładnie pośrodku tych dwóch kropek na bagnecie.
zayonnc - 2007-05-21, 11:50
" />Cóż tu można w takim razie więcej powiedzieć
Pozdr
qpx - 2007-05-21, 12:19
" />[ot]zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
EDI - 2007-05-02, 21:03
" />mam pytanko...czy ktoś to już robił a jeśli tak to jakie poprawy dynamiki można uzyskaći jak wygląda spalanie po odblokowaniu?
nurexx - 2007-05-20, 14:58
" />pytalem mechanika ktory ponoc zna sie na hondach.
powiedzial ze spalanie bedzie duuuuuze , beda problemy z wolnymi obrotami i ssaniem i ogolnie bedzie sie pier...
qpx - 2007-05-20, 15:41
" />
jogal - 2007-05-20, 18:30
" />Ktoś Wam naopowiadał bajek. Ja mam wszyskie mody możliwe porobione, kolektor 4-2-1 a ostatnio nawet wsadziłem wałek z d14a1 i efektem jest przyspieszenie do 100 w ok 9s . Nie ma żadnych problemów z obrotami. Autko wreszcie zaczęło jeździć na niskich obrotach a o wysokich to już nie wspominam. Spalanie to niecałe 7 litrów, a często dokręcam do 8000 rpm. Zresztą tu macie filmiki jak jeździ po wszystkich modach: http://www.streetfighters2.mojeforum.ne ... 1&start=45
Dzilas - 2007-05-20, 22:23
" />jogal.. musimy się kiedyś zgadać i z chęcią obejrze na własne oczy twojego Civ'a
qpx - 2007-05-21, 00:03
" />jogal, oglądałem filmik i musze stwierdzić, że furka lata przyzwoicie, ale twoje mody troszeczke różnia się od tych, które miałem na mysli, ale pomijając ten fakt nie chce mi sie wierzyć, że ten twój civic pali tylko 7litrów i że niby tak jejździ jak jejździ. Trzeba wziąśc pod uwage, że silniki w 5gen jejżdżą troszq lepiej , nie wiem zasprawą czego (tylko nie pisać textów, typu za sprawą młodszego wieku) ale też buda 5g jest cięższa, choć być mozę bardziej opływowa i niższa, wiec mozę tu remis. D15b2 w 5g mojego kumpla nagina jak wściekłe, bez żadnych modów!! Może ty też trafiłęś na tak magiczny egzemplarz No i z tym spalaniem chyba troche przegiąłeś I powtórze sie po raz kolejny, ze nie jedno poprzerabiane d13 paliło 12 litrów przy normalnej jeździe, już nie mówie, kjak ktoś nie przekracza 2,5 tys obr
pozdr
EDIT: pokaż wykresik z hamowni, i jak tak przemyślałem sprawe to te twoje d13 powinno palić albo tyle samo, co normlane d13, albo niewiele wiećej, więc wyżej mogłem sie mylić,ale pisze teraz o twoim silniczku (coś tam poczytałem o twoich modach) no i nie przesadzaj, że tak ciężko jest ci 7, czy 7,5 litra na 100km przekroczyc CZEKAM NA WYKRES Ważenie auta też by sie przydało
jogal - 2007-05-21, 11:28
" />Nie ukrywam, że oprócz jazdy dynamicznej staram się również jeździć ekonomicznie. Nie jest tak, że zawsze bez pojęcia wciskam gaz do podłogi i jeźdzę tak po mieście. Zawsze staram się jeździć na najwyższym możliwym biegu (czyli na 5) jednocześnie muskając tylko pedał gazu. Jeźdzę przeważnie z prędkością 90-110 km/h (lekko naciskając pedał gazu), z górki staram się jeździć na luzie. Rozpędzając się kręcę autko tylko do 3000 rpm, i po tych wszystkich modach autkiem od 2000 do 3000 rpm jeździ się prawie jak tdi, nie ma muła wtedy tak jak wcześniej to było zaraz po zakupie. Zawsze tankuję na jednej stacji shella do pełna zwykła 95. I tak to się przedstawia:
http://www.spritmonitor.de/en/detail/170345.html
Przejechałem już 6800 km i średnie spalanie wychodzi mi jak narazie 6.7 L. Także panowie polecam Wam ekonomiczną jazdę, to naprawdę się opłaca
PS. Nie widzę powodu, żeby d13b2 w 5 gen jeździł lepiej od d13b2 w 4 gen. Tymbardziej, że 4 gen jest o 50 kg lżejsze.A autko mam raczej zdrowe, z polskiego salonu nie z niemiec, od nowości zalewane pełnym syntetykiem 5w-50 mobil 1 i nie ubywa mi ani troszkę między wymianami oleju co 10 000 km. Jeszcze nigdy nic nie dolewałem. Wlewam trzy litry oleju i poziom oleju jest zawsze dokładnie pośrodku tych dwóch kropek na bagnecie.
zayonnc - 2007-05-21, 11:50
" />Cóż tu można w takim razie więcej powiedzieć
Pozdr
qpx - 2007-05-21, 12:19
" />[ot]