odcinka przy 3 - 4 krpm
el_kozako - 2010-02-20, 14:40
" />Witam wszystkich.
Problem wygląda tak:
W trakcie jazdy zaczął mrugać błąd, ale tak jakby nie mógł się włączyć, kiedy już zaskoczył, auto nie chciało jechać, wcisnąłem gaz do oporu i jakoś zaskoczyło ale więcej niż 3 - 4krpm nie chciał jechać. Czytałem gdzieś, że to może być wina aparatu zapłonowego. Czy dobrze podejrzewam ??
nadola - 2010-02-20, 14:46
" />Zacznij od odczytania nr. błędu.
Jak padnie na aparat to tam są trzy czujniki i każdy z nich ma inny kod błędu. Może się również okazać, że to nie aparat a coś innego....
HIO - 2010-02-20, 18:03
" />najpierw odczytaj blad, sprawdz aparat, sam komputer, pozniej sprawdzilbym rozrzad- czy nie przeskoczyl.
el_kozako - 2010-02-21, 09:41
" />problem w tym że honda jest sprytna dokopałem sie do kompa, przekręcam kluczyk a tam błędu nie ma odpalam, błąd jest, liczę jeden, dwa z nadzieją że już sie dowiem a tu pyk błąd zniknął Od wczoraj auto jeździ normalnie i sie wkręca na obroty jak trzeba
Na wszelki niewielki mam wybebeszoną wykładzine żeby diode widzieć - a nóż w czasie jazdy znowu wyskoczy i go wtedy dopadne.
Aparat rozbieram jutro
KrzyszofTypeR - 2010-02-21, 10:00
" />Może to być błąd 16 (wtryski)
U mnie przy przełączeniu z LPG na PB więcej niż 3-4kprm nie pujdzie,
muszę zawsze ponownie go uruchomić.
Bitek - 2010-02-21, 14:07
" />A czy komputer przypadkiem nie wprowadza się w tryb serwisowy? Słyszałem, że jest coś takiego. Kolega miał odcięcie przy 3-4 jak miał błąd 4: czujnik położenia wału lub jego obwód... W sumie poważna rzecz. Reset nie pomaga?
misza - 2010-02-21, 14:29
" />to nie jest tryb serwisowy tylko awaryjny krzysztof problem który wystepuje u ciebie jest opisany w dziale lpg.
Bitek - 2010-02-21, 16:43
" />A sorry . Przejęzyczenie, masz rację
Dzida - 2010-02-21, 16:46
" />
Bitek - 2010-02-21, 16:47
" />Bez OT Dzida
el_kozako - 2010-02-23, 11:10
" />Jako, że miałem dzisiaj pasażera w trasie to złapałem kod błędu :
"4 - Czujnik położenia wału korbowego lub jego obwód"
Z poczytanki na forum rozumiem, że kłania się nowy aparat zapłonowy
nadola - 2010-02-23, 14:41
" />Zamiast kupować aparat lepiej przejzyj ten temat http://www.honda-crx.info/forum/viewtop ... c&start=15 . Masz typowy objaw odklejonej cewki od rdzenia ferromagnetycznego. Radził bym Ci szybko z tym się uporać bo konsekwencją będzie zmielenie cewki przez krzywke.zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
el_kozako - 2010-02-20, 14:40
" />Witam wszystkich.
Problem wygląda tak:
W trakcie jazdy zaczął mrugać błąd, ale tak jakby nie mógł się włączyć, kiedy już zaskoczył, auto nie chciało jechać, wcisnąłem gaz do oporu i jakoś zaskoczyło ale więcej niż 3 - 4krpm nie chciał jechać. Czytałem gdzieś, że to może być wina aparatu zapłonowego. Czy dobrze podejrzewam ??
nadola - 2010-02-20, 14:46
" />Zacznij od odczytania nr. błędu.
Jak padnie na aparat to tam są trzy czujniki i każdy z nich ma inny kod błędu. Może się również okazać, że to nie aparat a coś innego....
HIO - 2010-02-20, 18:03
" />najpierw odczytaj blad, sprawdz aparat, sam komputer, pozniej sprawdzilbym rozrzad- czy nie przeskoczyl.
el_kozako - 2010-02-21, 09:41
" />problem w tym że honda jest sprytna dokopałem sie do kompa, przekręcam kluczyk a tam błędu nie ma odpalam, błąd jest, liczę jeden, dwa z nadzieją że już sie dowiem a tu pyk błąd zniknął Od wczoraj auto jeździ normalnie i sie wkręca na obroty jak trzeba
Na wszelki niewielki mam wybebeszoną wykładzine żeby diode widzieć - a nóż w czasie jazdy znowu wyskoczy i go wtedy dopadne.
Aparat rozbieram jutro
KrzyszofTypeR - 2010-02-21, 10:00
" />Może to być błąd 16 (wtryski)
U mnie przy przełączeniu z LPG na PB więcej niż 3-4kprm nie pujdzie,
muszę zawsze ponownie go uruchomić.
Bitek - 2010-02-21, 14:07
" />A czy komputer przypadkiem nie wprowadza się w tryb serwisowy? Słyszałem, że jest coś takiego. Kolega miał odcięcie przy 3-4 jak miał błąd 4: czujnik położenia wału lub jego obwód... W sumie poważna rzecz. Reset nie pomaga?
misza - 2010-02-21, 14:29
" />to nie jest tryb serwisowy tylko awaryjny krzysztof problem który wystepuje u ciebie jest opisany w dziale lpg.
Bitek - 2010-02-21, 16:43
" />A sorry . Przejęzyczenie, masz rację
Dzida - 2010-02-21, 16:46
" />
Bitek - 2010-02-21, 16:47
" />Bez OT Dzida
el_kozako - 2010-02-23, 11:10
" />Jako, że miałem dzisiaj pasażera w trasie to złapałem kod błędu :
"4 - Czujnik położenia wału korbowego lub jego obwód"
Z poczytanki na forum rozumiem, że kłania się nowy aparat zapłonowy
nadola - 2010-02-23, 14:41
" />Zamiast kupować aparat lepiej przejzyj ten temat http://www.honda-crx.info/forum/viewtop ... c&start=15 . Masz typowy objaw odklejonej cewki od rdzenia ferromagnetycznego. Radził bym Ci szybko z tym się uporać bo konsekwencją będzie zmielenie cewki przez krzywke.