odelżone koło zamachowe
nurexx - 2008-11-25, 09:50
" />jak wyglada sprawa z odelżonym kołem zamachowym?
takie koło sie kupuje czy sa warsztaty które mog± przerobić standartowe kolo...?
dużo roboty jest z wymiana?
sa jakies wady/ zagrożenia takiego rozwiazania?
pytam bo w golfie mialem takie cudo i silnik wkrecal sie jak przecinak... i tak mysle czy do hondy nie zamontowac czegos takiego
Banan - 2008-11-25, 10:17
" />Sprawa ma się tak, że można kupić gotowe, można też dać do użytkownika na allegro, który to robi.
Czy dużo roboty? Musisz ¶ci±gn±ć skrzynie biegów, żeby wymienić sobie zamach.
mlodyawm - 2008-11-25, 14:30
" />http://allegro.pl/item489283585_tuning_ ... c_crx.html
REDS - 2008-11-29, 13:29
" />Odelzyc kolo to zaden problem ale trzeba je jeszcze wywarzyc a tym zajmuja sie profesjonalne warszaty.Jesli kolo bedzie zle wywarzone to bedziesz mial problem zreszta nawet dobrze wywarzone kolo po wlozeniu do auta moze spowodowac ze silnik na niskich obrotach bedzie sie trzasl wynika to z tego ze wczesniejsze kolo ktore miales w jakis sposob pokrywalo swoje nierownoisci ze zle wywarzonym ukladem korbowo tlokowym a to ktore wlozyles obecnie jest za dobrze wywarzone i nie reguluje juz tak tych roznic jest to malo prawdopodobne zeby tak sie stalo ale istnieje taka mozliwosc.W takim wypadku w najleoszym razie wystarczy podniesc lekko obroty na biegu jalowym i wszystko powinno grac.
Zalety oczywiscie sa takie ze silnik lepiej sie wkreca w obroty ale i latwiej z nich spada co widac szczegolnie podczas gdy ktos robi dlugi drift i ma lekkie kolo przy stosunkowo nie zaduzej mocy silnika wtedy obroty beda mu spadac latwiej niz jak by mial ciezsze kolo.
Wedlug mnie zelzone kolo jest to podstawa przy tuningowaniu silnikow tzreba jednak pamietac o tym by nie przesadzic i zamocno go nie zelzyc.zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
nurexx - 2008-11-25, 09:50
" />jak wyglada sprawa z odelżonym kołem zamachowym?
takie koło sie kupuje czy sa warsztaty które mog± przerobić standartowe kolo...?
dużo roboty jest z wymiana?
sa jakies wady/ zagrożenia takiego rozwiazania?
pytam bo w golfie mialem takie cudo i silnik wkrecal sie jak przecinak... i tak mysle czy do hondy nie zamontowac czegos takiego
Banan - 2008-11-25, 10:17
" />Sprawa ma się tak, że można kupić gotowe, można też dać do użytkownika na allegro, który to robi.
Czy dużo roboty? Musisz ¶ci±gn±ć skrzynie biegów, żeby wymienić sobie zamach.
mlodyawm - 2008-11-25, 14:30
" />http://allegro.pl/item489283585_tuning_ ... c_crx.html
REDS - 2008-11-29, 13:29
" />Odelzyc kolo to zaden problem ale trzeba je jeszcze wywarzyc a tym zajmuja sie profesjonalne warszaty.Jesli kolo bedzie zle wywarzone to bedziesz mial problem zreszta nawet dobrze wywarzone kolo po wlozeniu do auta moze spowodowac ze silnik na niskich obrotach bedzie sie trzasl wynika to z tego ze wczesniejsze kolo ktore miales w jakis sposob pokrywalo swoje nierownoisci ze zle wywarzonym ukladem korbowo tlokowym a to ktore wlozyles obecnie jest za dobrze wywarzone i nie reguluje juz tak tych roznic jest to malo prawdopodobne zeby tak sie stalo ale istnieje taka mozliwosc.W takim wypadku w najleoszym razie wystarczy podniesc lekko obroty na biegu jalowym i wszystko powinno grac.
Zalety oczywiscie sa takie ze silnik lepiej sie wkreca w obroty ale i latwiej z nich spada co widac szczegolnie podczas gdy ktos robi dlugi drift i ma lekkie kolo przy stosunkowo nie zaduzej mocy silnika wtedy obroty beda mu spadac latwiej niz jak by mial ciezsze kolo.
Wedlug mnie zelzone kolo jest to podstawa przy tuningowaniu silnikow tzreba jednak pamietac o tym by nie przesadzic i zamocno go nie zelzyc.