ďťż

OFP 2



ufoman - 2008-07-18, 13:26
" />http://www.gametrailers.com/player/37091.html?type=

W koncu powstal material o grze, ktory mozna juz jakos ocenic w przeciwienstwie do poprzednich renderowych filmikow/screenow.

Zrobil na mnie wrazenie, szczegolnie ten abrams na koncu. Az mnie ciarki przeszly gdy wystrzelil




Kizior - 2008-07-18, 13:42
" />Kokpit 3D w BH ładniutki.



Jones - 2008-07-18, 13:46
" />To chyba nie był BH tylko Mi-17?

Świetnie się to prezentuje, w przeciwieństwie do poprzednich filmików



ufoman - 2008-07-18, 13:52
" />Owszem, to wyglada na mi17 Ciekawe kiedy pokaza material in-game. Mysle, ze to rozwiazaloby wszelkie watpliwosci na temat tej gry. Poki co staram sie jeszcze podchodzic z dystansem.




Kizior - 2008-07-18, 13:52
" />
">To chyba nie był BH tylko Mi-17?


Racja.



Donio - 2008-07-18, 15:17
" />No to trza bedzie wrzucic kasy w kompa troche:P



Splawik_pl - 2008-07-18, 16:21
" />raczej nie troche ...
raczej sporo...



LiTLaT - 2008-07-18, 22:10
" />u niektórych ArmA na minimalnych potrafi sie ciąć a tu już na następne ofp trzeba kase szykować..... ech życie...



Kizior - 2008-07-19, 16:53
" />podali już minimalne wymagania?



oskarm - 2008-07-19, 18:08
" />Jeszcze żaden z producentów sprzętu nie stworzył odpowiedniego hardwearu by mogli podać jego nazwy



Black Shadow - 2008-09-08, 14:47
" />http://pl.youtube.com/watch?v=IQxJ8sITEYA

Pewnie stare, ale garść wrażeń ode mnie - coraz bardziej czekam na OF2 Zapowiada się naprawdę dobrze, a o wymagania się nie martwię - raczej czeka mnie jeszcze jakiś upgrade nim tam gra wyjdzie a może to nastąpić niedługo... anyway, i tak założę się, że ten filmik nie jest wzięty z gameplay'a tylko może to będzie jakieś bardzo efektowne intro... idę szukać dalej

http://pl.youtube.com/watch?v=gOblG4B-61k

A to jest link do GC 2008 - filmik OF2, bo ten z GameTrailers link mi działa Chyba że to w ogóle coś innego... anyway, wygląda to naprawdę ciekawie



Jones - 2008-09-12, 22:58
" />http://pl.youtube.com/watch?v=VdjBqBH_GaM - personally, I like it



ufoman - 2009-02-19, 16:26
" />No i jest kolejny material: http://www.codemasters.co.uk/flashpoint ... hp#/video/

Wydaje mi sie, ze Rainbow trafnie to opisal na forum armedassault.com.pl :

"ArmA2 to symulator wojenny z elementami akcji(...).
OFP2 to gra akcji z elementami realizmu i taktyki."*

*lekko zmodyfikowany cytat.



chewie - 2009-02-19, 22:02
" />na tym video OFP wyglada jak BF bleh



Firefly - 2009-02-19, 22:05
" />Raczej CoD4, tylko bez klimatu.



Eddie - 2009-02-20, 22:26
" />http://gry.wp.pl/filtr;0,0;x;nowinki,10,42805;core.html


">Nie zapomniano także o multiplayerze umożliwiającym walkę do 32 graczy jednocześnie. Co ważne i chyba nawet trochę rewolucyjne to pojawienie się możliwości posiadania jednostek sterowanych przez komputer. Wyobraźmy sobie tylko. Ponad trzydziestu graczy na jednej mapie, a do tego dziesiątki żołnierzy pod komendą każdego z nich. Może być fajnie. Zapowiedziano także tryb co-operative przeznaczony dla ośmiu graczy.




Jones - 2009-02-20, 22:38
" />Taaaaaa... brawo pan redaktor!


">Zapowiedziano także tryb co-operative przeznaczony dla ośmiu graczy. CM zdementowało tego plotka już sto lat temu.

Z resztą (tą wyżej, jacyś FriendyFire i ChewieGum ) się nie zgadzam.



ufoman - 2009-03-27, 09:32
" />http://www.youtube.com/watch?v=nfvn8_gM ... r_embedded

Az jeb** BF'em.



Firefly - 2009-03-27, 10:11
" />
">http://www.youtube.com/watch?v=nfvn8_gM1os&feature=player_embedded

Az jeb** BF'em.

Gameplay wyglada fatalnie. Niestety zaczyna faktycznie brzydko pachniec BF2. Natomiast porownujac grafike z renderow i gry to hmmmmm troche sie CM wyglupil renderami...



chewie - 2009-03-27, 11:56
" />dramatishe



Grey - 2009-03-27, 15:35
" />BF/OFP - rynkowo chyba dobry kierunek.



Firefly - 2009-03-31, 21:06
" />ftp://downloads.codemasters.com/video/o ... uk_wmv.zip

Potwierdzenie moich przypuszczen. BF2 na wiekszym terenie. Makabryczna jakosc. Gdyby nie byl to trailer to smialbym twierdzic , ze to mod do BF2.



Jones - 2009-04-11, 16:47
" />http://www.youtube.com/watch?v=AVvPm1IifS0

Kapituluję.



Grey - 2009-04-11, 18:49
" />Na YT piszą że to fake. Nie wiem czemu. A o co ci chodzi Jones? Bo na tym playability nie widać nic...



Jones - 2009-04-11, 18:54
" />Końcówka trailera. To dopiero śmierdzi CoDem.



LiTLaT - 2009-04-11, 19:53
" />http://gry-online.pl/S022.asp?ID=5438 zapowiedź na GOLu



Forrestal - 2009-04-11, 22:01
" />Ta artyletria to smierdzi fakeiem strasznie. I jakos bez sensu to pokazali.



Algrab - 2009-04-12, 00:34
" />Forum GOL i OFP2 - 2 srodowiska które kompletnie się mieszają, lecz nieświadomie dążą do wspólnego mianownika.



SiD - 2009-04-12, 10:15
" />No komentarze inspirujące, szczególnie wywody Tygrysa 205 na temat broni.



rad - 2009-04-13, 10:09
" />
">Operation Flashpoint zaoferuje bowiem świetny tryb kooperacji (do czterech osób)
Co jak co, ale w moich oczach to w zasadzie skresla te gre



CMHQvonIzabelin - 2009-04-13, 10:51
" />Death! Death! Death!



SiD - 2009-04-13, 10:52
" />Chodzi zapewne o kampanię z singleplayer, którą można przejść w czwórkę. Nijak to się ma do misji MP COOP. Niemniej słyszałem, że na serwerach multiplayer ma być podobno ograniczenie do max 16 czy tam 24 graczy, co jest chyba dowcipem



Jones - 2009-04-13, 18:05
" />CM dementowało pogłoski, jako by miało się dać grać jedynie do 4 graczy w trybie coop - niemniej obawiam się, że SiD może mieć dużo racji. Zdementowało też ostatni wklejony przezemnie trailer.

Jeśli idzie o OFP 2, to mi się skojarzyło z inną grą:
http://www.gametrailers.com/player/47814.html

Zaczynam mieć chyba alergię na devów mówiących o "gritty realism", podczas gdy gra wciąż jest którąś odmianą CS'a.



Firefly - 2009-04-13, 18:35
" />
">Zaczynam mieć chyba alergię na devów mówiących o "gritty realism", podczas gdy gra wciąż jest którąś odmianą CS'a.
Widzisz, bo do takiej gry trzeba wizjonerow. Korporacyjny developer zawsze wybierze "sprawdzony model marketingowy" czyli klon CSa. Dodam tylko, ze z biegiem czasu bedzie coraz gorzej. W koncu osiagnie sie macdonaldyzacje niczym telewizje z telenowelami i reality showami.



Grey - 2009-04-13, 18:43
" />Oj tam, OFP w swoich czasach był rodzynkiem i Arma nim pozostała. A co do AA... ja tam czekam i zdecydowanie ściągnę i pogram. W 1.6 fajnie mi się grało, jeśli wrócą w stronę realizmu, to będzie super. A jak nie... skasuję. W końcu gra jest darmowa



Jones - 2009-04-14, 15:57
" />
">Widzisz, bo do takiej gry trzeba wizjonerow. Korporacyjny developer zawsze wybierze "sprawdzony model marketingowy" czyli klon CSa. Dodam tylko, ze z biegiem czasu bedzie coraz gorzej. W koncu osiagnie sie macdonaldyzacje niczym telewizje z telenowelami i reality showami. Widzę to od dawna tak samo i bardzo mnie to boli. Nadzieja w takich ludziach jak np. Blackfoot Studios [dawne Red Storm Entertainment, artyści], ale szczerze mówiąc, nie ma żadnej gwarancji, że sfinalizują projekt.



oskarm - 2009-04-14, 16:12
" />Wszystko fajnie, tylko Jones, zanim zaczniesz najeżdzać na arcadowość OFP2, to przesiądź się z Armowej Cobry na Ka-50 w "DCS: Black Shark"



SiD - 2009-04-14, 21:14
" />Wszystko fajnie, tylko oskarm, zanim zaczniesz najeżdzać na arcadowość Amowej Cobry, to przesiądź się na jakiekolwiek latadło z OFP.

Model lotu śmigłowca w OFP wyciągnięto prosto z przypadkowej dupy.

Akurat awionika kuleje, model lotu w armie też pozostawia wiele do życzenia, ale jasno określone jest to, że ArmA symuluje ich funkcje na polu bitwy, a nie skupia się na samych tych lotniczych elementach bitwy. Oczywiście fajnie byłoby mieć równie złożoną grę co DCS w kwestii lotnictwa, ale to jest niewykonalne technologicznie na razie.



Jones - 2009-04-14, 23:07
" />Owszem, i co w związku z tym?

Plus, ja nie o Cobrze.



ufoman - 2009-05-06, 16:44
" />http://www.youtube.com/watch?v=-8JjjYy3Ki0

Autumn 2009



Grey - 2009-05-06, 17:11
" />Pooglądałem trailery - morda mi się cieszy - ja czekam.



Grey - 2009-06-04, 13:26
" />http://www.jeuxvideo.tv/video/operation ... int-2.html



SaS TrooP - 2009-06-04, 13:33
" />Czemu on szturmował pod ogniem i nie oberwał chyba ani razu, a jak już oberwał to miał ten tępy HUD?



Grey - 2009-06-04, 13:35
" />W tym filmie ma god mode.



SaS TrooP - 2009-06-12, 10:55
" />http://www.gametrailers.com/video/e3-09 ... oint/50857

Tym panom już podziękujemy



SiD - 2009-06-12, 11:51
" />Tak jak Arma potrzebowała ACE tak Dragon Rising... nie no tego chyba się nie da uratować modami, chyba że ktoś ma ambicje na totalną konwersję. No, ale jeżeli OFP:DR to dokładnie nowy Battlefield, to wąpię by wyszło coś dużo lepszego od Project Reality.

Ficzery:
Celownik sygnalizuje kiedy trafisz w przeciwnika
Kompas zawsze na oczach, a ponadto z zaznaczoną pozycją przeciwnika!
Sam się kompletnie leczysz!
Błyskotliwość AI porównywalna z Serious Samem.
Świetlne smugi dla pocisków artyleryjskich.

Chyba Codemasters chce, abyśmy zamknęli ten temat na naszym CFOGforum.



oskarm - 2009-06-12, 11:53
" />Podpisuję się pod wnioskiem o zamknięcie tematu



Maćko - 2009-06-12, 12:01
" />close!

Skurwiele zniszczyły tą gre No może nie tyle co grę tylko markę flashpoint...



Firefly - 2009-06-12, 12:03
" />
">Podpisuję się pod wnioskiem o zamknięcie tematu
Takoz i ja proponuje zaciagnac zaslone milczenia nad tym nieswiezym trupem zwanym ofp2.



tsuki - 2009-06-12, 12:26
" />Codemasters: god level trolls.

EOT.



Algrab - 2009-06-12, 14:20
" />Też mi wielki protest, zamykać temat.
Okażcie sie prawdziwymi twardzielami, i w ramach protestu sprzedajcie kompy.




oskarm - 2009-06-12, 14:21
" />Ale wtedy nie bedziemy mogli cieszyć się z rozmów z naszym BOTem Algrabem! ;P



Jones - 2009-06-12, 21:20
" />rzal, ale po waszych komentarzach i tak myślałem że będzie gorzej



Firefly - 2009-06-12, 21:40
" />
">Też mi wielki protest, zamykać temat.
Okażcie sie prawdziwymi twardzielami, i w ramach protestu sprzedajcie kompy.

Al, ty jestes bez serca Materialisto! Sprzedajcie, sprzedajcie, a nie lepiej odac na biedne dzieci w Afryce te wszystkie kompy, he?

[ Dodano: 2009-06-12, 23:55 ]
Obejrzalem jeszcze raz ten filmik i temat proponuje zakonczyc zdaniem z 1m22sek tego filmu - "I've taken hit to my head. It's nothing serious, but I'm bleeding heavily"

I to by bylo na tyle z "realistyczna symulacja" panow Codemasters (raczej Codedisasters).



Black Shadow - 2009-06-12, 22:59
" />Kryzys casual. Dla hardcorowców nie opłaca się robić gier.



Jones - 2009-06-13, 11:36
" />Widzę Firefly rozbawilo nas to samo

Niech zdechną.



Maćko - 2009-06-13, 11:42
" />
">"I've taken hit to my head. It's nothing serious, but I'm bleeding heavily"

OMG!

Ale co tam dzieciaki z ameryki będą się cieszyć że mają nowego bf'a

ŻAL

Ide pograć w ofp...



Firefly - 2009-06-13, 12:45
" />Az sobie wrzuce ten tekst do podpisu



Volt - 2009-06-14, 21:32
" />Skoro z Battlefielda 2 dało się zrobić w miare realistyczną gre (Project Reality) to i dla OF2 jest światełko nadziei .



Jones - 2009-06-14, 21:39
" />No, CS też jest realistyczny

A takie Americas Army, woah, to już jak real



Volt - 2009-06-14, 22:02
" />Stąd magiczne słowa "w miare" . Mimo iż PR'owi daleko do super realizmu (ach te hitboxy...) , to mimo wszystko w porównaniu do BF2 to niebo a ziemia. A jako iż OF DR bardzo przypomina EA'owskie dzieło, to szkoda nie wspomnieć o tym.



Drone - 2009-06-15, 01:42
" />[*] Dla OFP2.



Black Shadow - 2009-06-25, 10:29
" />http://www.cdaction.pl/news-6987/operat ... korow.html

E, ... O'well. Jeśli dla nich brak HUDu to już powód aby nazywać tryb Hardcore (nic oryginalnego, w CoD4, ale po MP też był) to szkoda zawracać sobie tym głowę.



Jones - 2009-07-17, 11:49
" />http://www.gametrailers.com/video/exclu ... _head_text



Algrab - 2009-07-17, 11:52
" />Ołł jea!
Nareszcie jakiś porządny symulator, bo w A2 sie nie da grać!!! :ploink:



Jones - 2009-08-10, 11:58
" />Pieprz się

http://www.youtube.com/watch?v=lKAcjwln7Wk


">Makes me have hope for the OFP:DR

although still, the stance of the (static) MG gunner is lousy
and kicking doors isn't that tactical either (especially when You kick doors You let Your teammates get in first)

and enemy accuracy still worries me




Grey - 2009-08-10, 12:21
" />Coraz lepiej to wygląda.



ufoman - 2009-08-10, 13:15
" />No nie bardzo...



Maćko - 2009-08-10, 13:17
" />Jest lepiej ale i tak ni jak się to ma do oczekiwań większości starego community.



Jones - 2009-08-10, 14:28
" />
">No nie bardzo... A coś więcej?

Jest i jakiś tam beta-test Z całego beta-testu najbardziej zasmuciła mnie liczba misji...



Maćko - 2009-08-10, 15:01
" />W CDA też jest beta test.



ufoman - 2009-08-11, 02:00
" />Po prostu wciaz widze BF'a no i jeszcze ta oprawa wokol "trybu hardcore" , wiecej rozpisywac sie nie bede poniewaz gra jeszcze nie miala swojej premiery.



Maćko - 2009-08-11, 12:12
" />http://www.youtube.com/watch?v=QBxPGRBOxJA
http://www.youtube.com/watch?v=XRD1F5w-dB4

Chyba pierwsze prawdziwe gampeplaye.



Grey - 2009-08-11, 13:12
" />Hmm... brat obrotu głowy i fixed weapon - poza tym widać wyraźnie, że starają się naśladować OFP / ArmA i dodawać coś od siebie (znacznik laserowy, Thermal Vision [to spore ułatwienie - in minus IMO], trzy poziomy nagranych głosów [szeptanie, normalne, krzyki])

Naprawdę mi się podoba.



Jones - 2009-08-11, 13:36
" />
">Thermal Vision [to spore ułatwienie - in minus IMO] A na żywo się nie używa? Czymś nasz 4 osobowy firetam musi pokonać pół Chińskiej armii.

Fakt, brak obrotu głowy jest głupi.



Maćko - 2009-08-12, 09:27
" />http://www.cdaction.pl/news-7963/operat ... e-bye.html

Hip Hip murwa jego mać



Algrab - 2009-08-12, 11:03
" />
">Fakt, brak obrotu głowy jest głupi.

Co nie znaczy, że go nie ma w grze, chociaz widać ze AI'ki sie nie rozglądaja w tej misji.

Jednak dalej COD, AI wali 10 serii, ty odpowiadasz swoimi 3ma - i nastepny do golenia.
No i stoją jak barany pod ostrzałem, nie wiem, boją sie w nocy w gówno nie wdepnąć?



Jones - 2009-08-12, 11:20
" />Maćko, no proszę Cię bądź poważny - co kolesie z CDA Ci powiedzieli? Gówno, dosłownie. Ten news jest przerażająco nierzetelny, co jak na najbardziej poczytne pismo "growe" w Polsce jest dosyć... no nie świadczy dobrze.

Na armagame.pl bardzo ładnie rozliczają BIS i CM, i powiedzmy, "idą równo"... (BIS "za zasługi" i mimo wszystko za to że A2... no kopie dupę, mimo morza błędów)



Struś - 2009-08-12, 11:38
" />
">Maćko, no proszę Cię bądź poważny - co kolesie z CDA Ci powiedzieli? Gówno, dosłownie. Ten news jest przerażająco nierzetelny, co jak na najbardziej poczytne pismo "growe" w Polsce jest dosyć... no nie świadczy dobrze.
To jest przecież news, nie kilkustronicowa recenzja. Jak w recenzji nic konkretnego nie napiszą to możesz mówić, że są nierzetelni i gówno wiedzą (chociaż i tak nie będę z tym polemizował, bo nie kupuję już CDA i recki nie przeczytam)



Jones - 2009-08-12, 11:48
" />Nie napisałem że gówno wiedzą, wiem że to nie recenzja lecz news...

Ale wsadząjąc kij w mrowisko warto podać argument, a oni go nie podali (brak konkretnego cytatu Deva - a ludzie potrafią OGROMNIE przekręcić sens zdania...)

Proszę mnie nie traktować jak jakiegoś antyfana CDA, sam kiedyś kupywałem



FriX - 2009-08-12, 14:05
" />jeśli OFP2 (kiedyś tam) dojedzie do poziomu (i chodzi mi to głównie of PvP) chociaż by takiego tworu jakim jest mod PR do BF2 to będzie fajnie (lub wyjdzie do niego taki mod). Tylko liczba graczy obsługiwanych w multi jest odstraszająco mała.

W OFP2 liczę na dopracowany tryb PvP, bo co-op mam w ArmA2/1 i OFP . Jak by realizm w OFP2 stał na poziomie GR1 to było by zajedwabiście.



Jones - 2009-08-12, 14:15
" />
">Jak by realizm w OFP2 stał na poziomie GR1 to było by zajedwabiście. Hell Yeah!



FriX - 2009-08-13, 16:52
" />To co napisało CDA to jest kompletna bzdura to że planują wypuszczać kolejne części to nie znaczy ze na tym ucierpi realizm. Główkę niech się pukną zanim zaczną jakieś kompletne bzdety wypisywać.



Struś - 2009-08-13, 17:06
" />Teoretycznie nie, ale można wysnuć taki wniosek. Gry takie jak OFP czy Arma są dość specyficzne i wymagają większego nakładu pracy niż inne. Dlatego w tym przypadku istnieje uzasadniona obawa, że częściej = gorzej. Nowa gra musi prezentować coś nowego, bo np. nowy konflikt z lekko poprawioną grafiką i AI to recepta na dodatek, nie nową grę



Grey - 2009-08-24, 19:55
" />Pojechali po całości niemal

http://www.valhalla.pl/tekst304-Wejscie ... ising.html



Jones - 2009-08-24, 19:58
" />http://tvgry.pl/?ID=562

Coop ostatecznie ma być dla 4 osób*, które NIE MOGĄ oddalić się o więcej niż 250 m od siebie.

Niestety, BIS dalej monopolistą, a szkoda bo kolejne filmiki nastrajały optymistycznie (floodujmy forum CM o więcej grywalnych slotów ), tyle tylko że będzie kolejny fajny szuter militarny

*(BUEHEHE)



Struś - 2009-08-24, 20:04
" />Ba, Codemasters poszło bardziej w casual, nie w symulator stricte. Ot, taka gierka żeby się postrzelać i popatrzeć na ładną grafikę w przerwie od Army



SiD - 2009-08-24, 20:49
" />Po prostu po informacji o tym, że Battlefield 3 będzie uproszczony do poziomu battlefield:heroes (nieskończona amunicja etc.), CM chwyciło temat i uzupełnia lukę, bo jakże udanym Battlefieldzie 2.



FriX - 2009-08-25, 11:27
" />Ta tylko te animacje przeładowania SMAW'a przenieść do ArmA2 bo wyglądają sexy



SaS TrooP - 2009-08-25, 17:39
" />@Grey - tak, wstep mnie powalił.
@FriX - to raczej niemożliwe, ale to jest błogosławieństwo tej gry.



ufoman - 2009-10-07, 14:03
" />Po 30 minutach wylaczylem. Po prostu nie chce mi sie...
Ubolewam, ze taka gra ma w tytule OFP.

Nie znalazlem zadnych plusow na korzysc w stosunku do arma2. Moze po treningu, gdy bedzie mi sie nudzic, uruchomie ponownie.



Drone - 2009-10-07, 14:39
" />Spoko ufo ja wyłączyłem po 15 minutach i poszedłem zapalić. Tam też sobie uświadomiłem, że "kurde... czego ja tak naprawdę oczekiwałem?" i wróciłem pograć raz jeszcze. Tym razem wyłączyłem po 40 minutach. Może i fajnie tak se postrzelać ale to nie ArmA i nie stary OFP. Ot kolejny shooter dla zabawy.



Algrab - 2009-10-07, 15:11
" />Jest pełny realizm. Jak dostaniesz w nogi, mimo leczenia nie mozesz biegać.



jozi02 - 2009-10-07, 15:40
" />Na najwyższym poziomie nie jest jednak aż tak tragicznie jak się zapowiadało.



Cwieku - 2009-10-07, 16:05
" />Mi się nie bardzo podoba interfejs do wydawania rozkazów i do tego nie mogę ustawić wyższej rozdziałki niż 1280x1024...



jozi02 - 2009-10-07, 16:49
" />
">Mi się nie bardzo podoba interfejs do wydawania rozkazów
Da się przyzwyczaić - za ta bardzo irytuje fakt, że żeby wydać rozkaz trzeba się zatrzymać - tak samo trzeba się zatrzymać jak się rozwija listę ekwipunku.
Wkurza też fakt, że nie można obracać głową ani się wychylać - no i że nie da się wyłączyć wyświetlania na mapie pozycji swoich wojsk i wroga (chociaż - może jak by się gdzieś w plikach pobawić...). Wkurza też, że na najwyższym poziomie nie pokazuje czy broń jest w trybie pojedynczym czy automatycznym.

Ale za to działa bardzo płynnie



ufoman - 2009-10-07, 17:50
" />Ciezko zeby nie dzialalo plynnie. Grafa slaba, niewiele sie na polu bitwy dzieje...



gremdek - 2009-10-07, 18:14
" />a jest demo już czy wszyscy korzystają z jakiś wersji innych?



SaS TrooP - 2009-10-07, 19:01
" />Dema nie ma



dreadlee - 2009-10-07, 19:19
" />...



tsuki - 2009-10-07, 19:48
" />To co panowie, teraz to tylko czekać na wasz osławiony PR, tylko, że dla OFP2.



ufoman - 2009-10-07, 20:01
" />Czyj? Moj?

Blagam, nie pisz OFP2 bo to nie jest kontynuacja.

Mam za soba kolejne 15 minut gry, tak w zasadzie na sile bo mialem dosc po 5'ciu.



tsuki - 2009-10-07, 20:03
" />Nie, no. Chłopaki chwalili, to piszę "wasz", bo ja tam osobiście nie grałem.

W takim razie, proponuje oficjalnie zmienić nazwę na OPF2



Donio - 2009-10-07, 20:09
" />Może po prostu DR?



tsuki - 2009-10-07, 20:27
" />Chcesz o tym podyskutować?



Donio - 2009-10-07, 20:28
" />Nie
Niech zostanie Dragon Rising i tyle, to juz nie jest OFP



misiumaniak - 2009-10-07, 20:52
" />Tsuki nie strasz ludzi , no chyba że chcesz o tym podyskutować



Drone - 2009-10-07, 23:03
" />
">Niech zostanie Dragon Rising i tyle, to juz nie jest OFP
Za!



Algrab - 2009-10-07, 23:40
" />Po co sie ograniczać?
COD:DR lub BF:DR - i wszystko jasne. Prawie jak wyroby BI.



tsuki - 2009-10-08, 04:07
" />CoD:DR bardzo mi się podoba i od teraz będę używał takiej nazwy .



ufoman - 2009-10-08, 13:46
" />Uwaga, uwaga. Poltorej godziny gry po sieci, koszmar.

AIki sa glupie jak but. Ludzie niewiele bardziej sie wyrozniaja, istne pokolenie CoD.
Wysoka trawa jest wszedzie i nie ugniata sie pod ciezarem ciala.
Schematyka gry jest badzo toporna, zolnierz nie zawsze reaguje na polecenie zeby kucnal itp.
Respawn jest przy wlasnej sekcji.
Mapy sa ograniczone, tzn. teren dzialan jest zaznaczony kwadratem i nie mozna go przekroczyc(na oko 1.5kmx1.5km).
W trybie hardcore owszem HUD i radar znika, jednak wystarczy wejsc w mape i sa pokazane pozycje wszystkich graczy, przeciwnikow rowniez.
Balistyka broni pozostawia wiele do zyczenia, jedynie ze snajpy bralem poprawke na odleglosc.
Przeladujcie bron lezac, hehe
Otrzymane rany tak naprawde nic nie robia, wystarczy zabandazowac i wsio jest ok. Reka sie nie trzesie itp.
Ogolnie dlugo moglbym sie rozpisywac, najprawdopodobniej zaraz nacisne magiczny przycisk "delete"



jozi02 - 2009-10-08, 13:58
" />
">zolnierz nie zawsze reaguje na polecenie zeby kucnal itp.
A to jest akurat winą olbrzymich lagów powodowanych brakiem dedykowanych serwerów


">W trybie hardcore owszem HUD i radar znika, jednak wystarczy wejsc w mape i sa pokazane pozycje wszystkich graczy, przeciwnikow rowniez.
Pozycje przeciwników są zaznaczone tylko jeśli zostali oni zauważeni.


">Otrzymane rany tak naprawde nic nie robia, wystarczy zabandazowac i wsio jest ok. Reka sie nie trzesie itp.
ręka się nie trzęsie, ale celność spada.


">Ogolnie dlugo moglbym sie rozpisywac, najprawdopodobniej zaraz nacisne magiczny przycisk "delete"
Tylko upewnij się, że jednocześnie przytrzymasz "shift"



ufoman - 2009-10-08, 14:03
" />Spoko, komp sam mi ich zauwaza z 400m a nastepnie na biezaco aktualizuje ich ruchy na mapie
Celnosc spada? Powiedz to tym ktorych mialem po drugiej stronie celownika

Obawiam sie, ze skorzystam z panelu sterowania



Szymanowski - 2009-10-08, 14:11
" />ufo, podziwiam Twoją cierpliwość



Algrab - 2009-10-08, 14:18
" />I jeszcze na M203 można brać poprawkę, ładnie wybucha zresztą
W ogóle ładna gra bynajmniej wszak poniekąd.



SaS TrooP - 2009-10-08, 15:28
" />
">W trybie hardcore owszem HUD i radar znika, jednak wystarczy wejsc w mape i sa pokazane pozycje wszystkich graczy, przeciwnikow rowniez.

To tam nie da się wyłączyć mapy jak w Armie? :O



wyspa - 2009-10-08, 19:32
" />Nah pomijając to iż nijak ma się to do teg z czym mi się kojaży OFP (czyli jak myślałem że będzie) to jakoś strasznie sztywna ta gra...



dekap - 2009-10-09, 00:57
" />Mialem okazje pograc kilkanascie minut w OFP:DR. Wrazenia w skrocie:
- wszystko wyglada jakby kolory byly prztlumione. Nie wiem czy to celowy zabieg, ale nie wyglada za dobrze i po pewnym czasie naprawde wkurza.
- gra jest dobrze zoptymalizowana. Zeby to zobrazowac - w Armie2 musze obnizac rozdzialke do 1280x720 i ustawiac minimalne detale zeby sensownie pograc. W OFP:DR ustawiam 1680x1050 z maksymalnym antyaliasingiem i wszystko dziala bez ani jednej zacinki przy bardzo ladnej grafice.
- podoba mi sie styl menu i filmiki przy starcie kampanii, do ktorych przygrywa dobrze pasujaca muzyka. Klimat jest.
- w trybie hardcore (nie wiem czy w innych tez, tylko w tym chwile pogralem) AIki zachowuja sie bez sensu. Sa mnie w stanie zobaczyc nawet jezeli jestem w trawie albo krzakach i natychmiast posylaja serie, ale jednoczesnie jezeli wstane i sie im pokaze prosto przd celownikiem jakies 50 metrow ode mnie czesto nie moga trafic albo w ogole nie strzelaja.
- przy trafieniu wroga pojawia sie spora chmura, wydaje mi sie, ze krwi. Hm. Do tego trzeba w goscia wladowac dwie, czasem trzy serie zeby padl. Hmmm.
- w tym momencie juz dobrze nie pamietam, ale wydaje mi sie, ze mialem na sobie 17 granatow i kilkanascie pociskow do granatnika. Pojemny plecak :-p
- nie doszukalem sie nigdzie kompasu. Mozliwe, ze trzeba bylo cos poprzestawiac w opcjach, ale musialem sie poruszac korzystajac tylko z mapy.

Gralem tylko w singla i bylo dosyc przyjemnie. Ale ogolnie do klimatycznego postrzelania sie wole CODa, a do realistycznego lupania Arme.



tsuki - 2009-10-09, 04:06
" />Możliwe, że gra jest lepiej zoptymalizowana, bo jest mniejszy teren do wyrenderowania (jak ktoś już tu mówił: 1,5x1,5 km^2) i do jego wyrenderowania aż takiego molocha jak w A2.



Czacha - 2009-10-09, 04:59
" />OFDR pokazuje zdecydowanie mniejszy obszar terenu i mniej sczegolowy .. do tego dorzucili mase gorek i pagorkow i przez wiekszosc czasu widzimy niewiele

moze jestem marudny, ale ta gra jest brzydka graficznie



Oz - 2009-10-09, 12:56
" />
">To co panowie, teraz to tylko czekać na wasz osławiony PR, tylko, że dla OFP2.

Sporo osób pewnie czeka na PR 0.9. Wychodzi na święta jakoś, jedyna iskierka nadziei na rynku growych milsimów w najbliższym czasie.



tsuki - 2009-10-09, 13:11
" />
"> jedyna iskierka nadziei na rynku growych milsimów w najbliższym czasie.
Ja przepraszam bardzo, ale arma 2, to co? Cukierki i żyrafy?



jozi02 - 2009-10-09, 13:13
" />
">Sporo osób pewnie czeka na PR 0.9. Wychodzi na święta jakoś, jedyna iskierka nadziei na rynku growych milsimów w najbliższym czasie.
Co ciekawe twórcy PRa pracują także nad swoją własną grą bazującą na silniku C4



wyspa - 2009-10-09, 13:31
" />Ano niestety tworzenie pewnie trochę im zajmie... mówili że bodajże nie wcześniej jak za rok będzie jakaś wersja demonstracyjna która być może będzie dostępna dla graczy.
Osobiście uważam iż to i tak szybko.

A co do OFP... już mówię nie podoba mi się.
Znaczy gierka do pogrania na singlu nie jest taka zła ale... właściwie nic więcej.
Grafika jest brzydka... ja osobiście nie lubię przesady a tu niestety to standard poczynając juz od wspomnianej kolorystyki.

AI są głupie... choć potrafią dać popalić to na większe dystanse (jak ich jest więcej) na bliższe odległości głupieją totalnie.

Pojazdy to porażka... próbowałem w edytorze i po 1wsze jak postawiłem więcej pojazdów (ok 15) na raz wyświetlała mi się tylko część z nich... reszta byłą niewidzialna chyba że podbiegło się do nich na jakieś ~20 m. rola dowódcy zbędna (właściwie to operator KM)

Teren de facto minimalistyczny... duży to on się wydaje tylko na mapie same lokacje są po prostu malutkie...

Brak rozglądania się, brak właściwie czegokolwiek... chyba nawet wychylić za róg się nie da...

Róża komend boli... może trzeba czasu coby się przyzwyczaić ale tak czy inaczej wybranie odpowiedniej opcji zajmuje za dużo czasu... w ArmA jak człowiek się nauczy cyferkami walić to komendy wydaje w ułamku sekund tu nawet jakby się chciało się nie da bo trzeba przejść przez np 3 róże aby dojść do szukanej opcji.

System leczenia do bani.

Ogólnie może nie wszystko to jest złe ale do symulatora to temu brakuje... polecam na nawalankę...
Jeszcze z rzeczy które mi się podobały to podczerwień i to iż kamuflaż realnie maskuje oraz nie widać znikania trawy... jednakże wiem iż to tylko wynik de facto małych odległości na których się walczy i które widzimy (przez wspomniane już wcześniej górki)... chyba najdalsza walka jaką toczyłem była na 200m.

Osobiście wydaje mi się iż już PR'owki na silniku bf2 który sprawia Devowm niemałe problemy bliżej do symulatora niż OFP:DR



SaS TrooP - 2009-10-09, 13:37
" />Ktoś pytał się o kompas, w trybie hardcore go... nie ma :E



Oz - 2009-10-09, 16:46
" />
"> jedyna iskierka nadziei na rynku growych milsimów w najbliższym czasie.
Ja przepraszam bardzo, ale arma 2, to co? Cukierki i żyrafy?

...w najbliższym czasie...

Czytanie ze zrozumienem, kkthx.

Odnośnie DR - z Dronem przez godzinę usiłowaliśmy to gówno doprowadzić do używalności w trybie multi COOP, fail na całej linii. Twórca kodu sieciowego tej gry powinien zostać poćwiartowany i zastrzelony.

Aha, wiecie, że DR ogólnie w ogóle nie supportuje ani wykrywa nawet joysticka? Nic, nada, zero, kompletnie?



Drone - 2009-10-09, 16:47
" />Ok... 2 dni mi zajęło zrozumienie jakim gównem jest DR. Trzeba przyznać, że jednak się czymś wyróżnił - plasuje się w pierwszej piątce najszybciej wywalonych gier z dysku w historii mojej zabawy komputerowej czyli od 1995 roku. Ave ^^



jozi02 - 2009-10-09, 17:35
" />
">Odnośnie DR - z Dronem przez godzinę usiłowaliśmy to gówno doprowadzić do używalności w trybie multi COOP, fail na całej linii.
W czym problem mieliście?
Ja bez problemu dołączyłem do czyjejś kampanii



Oz - 2009-10-09, 21:09
" />U mnie, przy łączu 7mb/s na jedną osobę, miałem ping 300-800 na dwuosobowym serwerze hostowanym przez również 7 mb/s ( Hamachi ). Brak serwerów dedykowanych to jest śmiech na sali, tak samo jak brak CD-keya i jakiejkolwiek ochrony przeciw czitującym kozojebom.

Ogólnie ten śmieć poleciał już u mnie z dysku, wrażenia gorsze niż po nowych Rainbow Sixach.



piotras - 2009-10-10, 09:13
" />gra taka jak R6 vegas próbowałem biegem zeszturmować oddział przeciwnika, krew tryskała mi z głowy a dałem rady im , grafika to co prezentuje? wszystko jakieś brązowe itp, można grać na multi ale nie warto nawet odpalać.



gremdek - 2009-10-10, 09:47
" />
">Brak serwerów dedykowanych to jest śmiech na sali,(...) i jakiejkolwiek ochrony przeciw czitującym kozojebom.

hehehe, gdzieś już to było, hmm czy to w ofp, nie chyba nie tam.

no ale że gra kiszka będzie to było widać po tych filmikach co zachwalali tak jakby im marchewke w dupe wsadzali.

gdyby była taka arma:dr, czyli system wszystkiego z army2, grafika z dr, ale nie identyczna, tylko taka prostsza żeby normalnym ludziom normalnie to działało i ten ragdoll z dr dodać. to by było coś.



piotras - 2009-10-10, 10:03
" /> Już wiadomo czemu demo wyjdzie póżniej od officjala, bo może paru głupoli zakupi i zarobią coś, jak w przypadku rainbowsixów.
Myślałem że AA3 to shit największy na świecie, ale jednak to jeszcze gorsze.



wil - 2009-10-10, 13:45
" />Fakt, AI czasem jest tak durne, że aż boli. Ot, przykład: misja ratowania pilotów. Dołączają do drużyny. Wydajesz im rozkaz podążania za sobą (albo ruchu do LZ). Nie ma mowy. Zawsze zostają w budynku i giną w minutę, jeśli ich zostawisz. Albo wychodzą drugimi drzwiami, prosto pod ostrzał. Jak widzę jedyną możliwość stanowi okopanie się w ukryciu i wystrzelanie wszystkich wrogów. Trochę... mało realistyczne
Ta sama misja, sam początek. Po wsparciu grupy pod ostrzałem, żołnierze wsiadają do HUMVEE i jadą... na drzewo. Musiałem ich drugim pojazdem zepchnąć z pnia, aby ruszyli się dalej. Choć z drugiej strony AI potrafi czasem zaskoczyć. Boleśnie...



piotras - 2009-10-10, 14:13
" />Jak wszystkie serie CODA, dopuki nie ruszysz się z miejsca to 2 godziny by kule świstały nad głową, a przeciwników nieskonczona ilosć.

Przy pierwszej misji z tym radarem tylko nos wychyle z za pagórka to w głowe dostaje, robie odwrót i podczołguje się 10 metrów dalej te SKURCZYBYKI znów mnie widzą A wyspę to można z marszu w 7minut całą przejsć.



wil - 2009-10-10, 14:47
" />No, teraz im się odwidziało. Ciągle wychodzą. Choćbym nie wiem co robił, nie tymi drzwiami co trzeba. Giną w minutę. Chciałem się odstresować w MP. Nie mogę się zalogować. "Straciłeś połączenie z siecią". Co za gówno.



MadMax - 2009-10-10, 15:33
" />wil rzuć to świństwo. Ten kod maszynowy nie ma prawa mieć w nazwie "OFP"



Oz - 2009-10-11, 13:46
" />
">Jak wszystkie serie CODA, dopuki nie ruszysz się z miejsca to 2 godziny by kule świstały nad głową, a przeciwników nieskonczona ilosć.


CoD akurat jest bardzo dobrą grą w ramach swojego gatunku, grywalną, filmową i dopracowaną. To gówno tutaj jest nazywane przez developerów "most realistic shooter ever made" więc no sorry, k*rwa, takie tragiczne oskryptowanie wygląda przy takiej grze podobno "z aspiracjami" jak pół dupy zza krzaka, nie mówiąc już o paru setkach innych idiotyzmów.

Pieprzone konsole. Zepsuły już R6 i GR, teraz jeszcze OFP.



gremdek - 2009-10-11, 14:42
" />no włączyłem, w ogóle nie czuć że jest się żołnierzem, tylko jakbym siedział z padem w ręce. lipa totalna

ale tak szczerze to wolałbym taką grafikę w arma2, żebym miał jakąkolwiek grywalność, nawet na tych low, bo to ofp2:dr to wszystko high i AA włączone i śmiga.



rad - 2009-10-12, 07:55
" />A jaki 'rig' pan ma panie gramdek



gremdek - 2009-10-12, 11:13
" />domyślam się panie rad że chodzi panu o sprzęt to lecim:

tak ze 2 gb ramu
tak ze 3 ghz na procesorze(podkrecony) jakis athlon x2 czy x64, taka śmieszna nazwa, 2 rdzenie
geforce palit 8600gt
plyte glówną też mam, jak i dysk ale skąd mam pamiętać jakie

tak w skrocie to komputer mam czarny.

ps. nie będę robił upgradu bo będzie kolejna arma i tak nie będzie działać.



rad - 2009-10-12, 19:26
" />
">ps. nie będę robił upgradu bo będzie kolejna arma i tak nie będzie działać.

Ja tez mam 2gb ramu, c2d 2.2ghz, do tego 8800gt. W skrocie moj komputer tez jest czarny. Do tego jeszcze sie blyszczy

W A2 mam >25fps, wszystko na normal, z wyjatkiem postefektow (wylaczone) oraz AA i AF (to na wysokich). Zdaje mi sie, ze u pana grafa nie wyrabia - choc to dziwne, bo A2 lubi bardziej szybkiego proca niz szybka grafe. Chyba, ze procesory AMD sa niesmaczne.

PS. Tez nie bede robil upgrade'u.



Bezo - 2009-10-12, 20:59
" />Dobra to tak najpierw pisze ze wróciłem dzieńdobry mówie wszystkim
a co do dragon rising ... ukhm powiem tylko tyle ze nie powinno sie nazwywać tak zacnie jak Operation flashpoint dla mnie robione pod konsole
a co do mojego powrotu 2 sprawy
1. czy w ofp (1) jest jeszcze coś grane czy już nie żyje ?
2. kiedy grane są arma 2??



ufoman - 2009-10-12, 22:04
" />Wydaje mi sie, ze odpowiedzi na swoje pytania znajdziesz w przeznaczonych do tego watkach



gremdek - 2009-10-13, 12:04
" />
">W A2 mam >25fps, wszystko na normal, z wyjatkiem postefektow (wylaczone) oraz AA i AF (to na wysokich). Zdaje mi sie, ze u pana grafa nie wyrabia - choc to dziwne, bo A2 lubi bardziej szybkiego proca niz szybka grafe. Chyba, ze procesory AMD sa niesmaczne.


na raczej tak, bo podkręcanie procesora nic nie dawało.



rad - 2009-10-13, 18:40
" />
">W A2 mam >25fps, wszystko na normal, z wyjatkiem postefektow (wylaczone) oraz AA i AF (to na wysokich). Zdaje mi sie, ze u pana grafa nie wyrabia - choc to dziwne, bo A2 lubi bardziej szybkiego proca niz szybka grafe. Chyba, ze procesory AMD sa niesmaczne.


na raczej tak, bo podkręcanie procesora nic nie dawało.

U mnie po podkreceniu z 2.2 na 2.93 jest spory wzrost wydajnosci. Przynajmniej na taki wyglada



Oz - 2009-10-16, 01:35
" />Polecam, sążny ubaw. "Recenzja" OFP2:

http://gamecorner.pl/gamecorner/10,8665 ... .html?bo=1

Obaj panowie generalnie dostarczają rozrywki, wypowiedzi typu: "jakbym chciał pójść na paintball to bym poszedł na paintball a wojna jest nudna" w ustach gościa mającego dużo cech rośliny przejdzie do klasyków.



Grey - 2009-10-16, 08:40
" />Co to za pacanki? Uwielbiam recki i gameplay z gry-online. A ci to jakaś bieda. Aczkolwiek gość używa słowa MILSIMY - WOW!!!



Grey - 2009-10-22, 12:55
" />Czy ktoś miałby DZIŚ wieczór ochotę zagrać w OFP 2 na sieci (hamachi). Prawdę mówiąc nie wiem jak to pójdzie, bo jeszcze nie grałem - i czy się da. Jakby co, kom 660403390 / GG 4664062.



Grey - 2009-10-22, 21:34
" />Grałem z Chrobrym i moim sąsiadem (graczem asg) Wichurem - i było naprawde fajnie. Minus gry - powtarzalność do bólu i głupie rozwiązanie HUD. Plus - reakcja AI na ostrzał dzięki czemu świetnie w tej grze sprawdza się procedura zrywania kontaktu. Pod tym względem MIÓD.



Kojee - 2010-02-07, 10:44
" />Odpaliłem OFP2 na singleplayera i po chwili prawie zwymiotowałem. Wyłączyłem. Ale z nudów za jakiś czas go włączyłem z powrotem i... kolejna misja była już dużo lepsza.

I tak jest z całą grą. Każda kolejna misja jest lepsza od poprzedniej a gra naprawdę wciąga. Jest to całkiem fajny, taktyczny shooter, w żadnym wypadku symulacja! Ale jak się go odbierze rzeczywiście jako zwykły shooter taktyczny i wyrzuci się ze świadomości fakt, iż ma on w nazwie Operation Flashpoint to naprawdę można przyjemnie pograć. Przeszedłem cały i polecam. Multi nie tykałem.



ufoman - 2010-02-07, 13:47
" />Z tego co wiem, w multi mozna spotkac doslownie kilka serwerow. Nikt nie gra w ten chlam
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu