ďťż

Ogromny problem po MPFI swapie



AdamP - 2009-02-14, 16:11
" />Po MPFI wg(tutorialu Nosql`a) swapie civ nie odpala... Objawy: 1.)Po podłączeniu aku i przekręceniu kluczyka miga check engine, komp się wita, słychać pompę paliwa, rozrusznik kręci ale autko nie odpala... Po wyjęciu kluczyka święcą sie delikatnie kontrolki od ciśnienia oleju i ładowania, 2.)po ponownym włożeniu i przekręceniu zapalają sie normalnie ale check engine się nie zapala i komputer nie wita się, pompa nie chodzi rozrusznik kręci, nie odpala i znowu po wyjęciu kluczyka kontrolki świecą się delikatnie. Po odpięciu klemy i ponownym podłączeniu wszystko się powtarza tzn. objaw 1 i 2 i tak naprzemiennie.

Bezpieczniki ok
Paliwo jest
iskra jest
akumulator naładowany + dodatkowo podłączony odpalony tdi - także prądu nie powinno brakować
przed swapem wszystko działało
Komputer PP4 z concerto teoretycznie to samo co PM6 czyli dobry..a może nie?

Co powoduje takie objawy?????




Randal - 2009-02-14, 16:27
" />Zmień kompa na pm6 albo chociaż pm7 dla testów.
Kolektor jest też z concerto?



AdamP - 2009-02-14, 18:32
" />Kolektor nie wiem z czego( nie ma wyjść podciśnienia z tyłu, bez FIS , nie mam od kogo pożyczyć kompa generalnie zestaw na swap kupiłem od Komara może on będzie wiedział z czego to wyjął...



nice - 2009-02-14, 18:40
" />Napewno nie wina kompa. Skoro Świeca Ci sie kontrolki po wyjeciu kluczyka,to szukałbym raczej winy w wiązce,a nie w kompie. Ewidentnie jest jakies zwarcie.




AdamP - 2009-02-15, 19:27
" />w wiązce nie grzebałem zrobiłem tylko to co jest w tutorialu



hubson - 2009-02-15, 20:12
" />moze cos zle polutowales? powinien dzialac. kompa podmien dla pewnosci. pozycz od kogos na chwile i zobacz, ale raczej to nie jest wina kompa. powienien krecic i odpalac



AdamP - 2009-02-17, 14:43
" />Dzisiaj przegrzebałem po raz kolejny cała wiązkę, wszystko zgodnie z tutorialem. Podejrzewam któryś przekaźnik ponieważ po odłączeniu wiązki ( tej pod maską okrągła wtyczka obok bezpieczników) słychać dźwięk rozłączanego przekaźnika, gdzie znajduje się przekaźnik załączający komputer? ew. który inny przekaźnik może powodować takie jaja???



elmer - 2009-02-17, 15:04
" />Może to być problem z masą.



wbr98wa - 2009-02-17, 15:20
" />a komputer też brałeś od Komara?? bo sam wyciągałem ten wielopunkt z ed7 wiec komputer jak masz od niego to powinno być wsio ok



AdamP - 2009-02-17, 17:03
" />Komputer też od Komara, a problem z masą ogólnie czy z którąś konkretną?



AdamP - 2009-02-18, 18:09
" />Przyczyną świecenia się kontrolek po wyjeciu kluczyka był przekaźnik od pompy paliwa po rozebraniu, prze lutowaniu wszystko gra ale auto dalej nie odpala paliwo jest bo jak odkręciłem lekko śrubę przy filtrze to trysneło, iskra jest ale nie odpala... po wykręceniu 2 świec obie były suche może wtryski padły???? komp nie zgłasza błędów



Damios - 2009-02-18, 18:32
" />Witam, tez mam ten problem z tymi lekko swiecacymi sie kontrolkami po wyjęciu kluczyka ale u mnie ten dzwięk dobiega z map sensora ale dzieje sie tak tylko jak jest zimny silnik ale wystarczy cokolwiek włączyć czy to swiatła czy wycieraczki i kontrolki gasna . Dodam że na ciepłym silniku nie ma takich objawów, co to moze byc.?? A gdzie jest ta cała masa, gdzies przy kompie.??
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu