Operacja RealTac#4 - podsumowania
shelton - 2008-06-13, 21:30
" />Bardzo serdecznie dziękuję wszystkim za udział w imieniu swoim i Grocha.
Tym razem serwer pokrzyżował nam szyki, a szkoda, bo... Ale to już niech napiszą dowódcy sekcji
Next time będzie lepiej. Nie wiem, czy ma sens ogłaszanie wyników przy przerwanej rozgrywce, ale serwer jakieś tam punkty policzył i jak tylko Grochu je podliczy, pewnie opublikuje
See you ASAP in RT5!
Mr Groch - 2008-06-13, 21:37
" />Cholerni Holendrzy zaczynaja mnie wkurzac... Poznymi wieczorami dosc czesto zdarzaja
sie takie "dziury" w polaczeniu... Wyglada to tak, ze na chwile serwer traci polaczenie i
potem jest OK, ale gracze musza sie rozlaczac. Ja juz polaczylem sie i bylo OK, ale
jednak padla decyzja, ze lepiej zakonczyc, niz gdyby wszyscy mieli sie ponownie polaczyc...
Co do punktacji, misja zostala zakonczona i serwer zdolal podliczyc punkty, wg z gory
ustalonej punktacji... Oto wynik:
Grey - 2008-06-13, 21:39
" />Wypada pogratulować przeciwnikowi zwycięstwa. GRATULUJĘ
I do następnego
Tyskie - 2008-06-13, 21:46
" />Szkoda że na meczu z Austrią serwer nie padł w 80 minucie
Iceman - 2008-06-13, 21:58
" />Zaczynając tą zabawę wyraziłem zdanie, że bedzie to nie tyle walka z samym przeciwnikiem co z kaprysami gry i własnym sprzętem. Dzisiaj oprócz lagu zaliczyłem jak nigdy dotąd 2 razy "Out of memory error" w przeciągu jednej rozgrywki. Co dziwne wcześniej nie miałem podobnych problemów więc nie wiem czy wina leży w łatkach do Visty, które aktualizuje na bieżąco, czy coś nie tak było z misją. Anyway... jak zawsze grało się świetniem, może następnym razem spróbujemy swoich sił na podstawce
Tyskie - 2008-06-13, 21:59
" />
">Zaczynając tą zabawę wyraziłem zdanie, że bedzie to nie tyle walka z samym przeciwnikiem co z kaprysami gry i własnym sprzętem. Dzisiaj oprócz lagu zaliczyłem jak nigdy dotąd 2 razy "Out of memory error" w przeciągu jednej rozgrywki. Co dziwne wcześniej nie miałem podobnych problemów więc nie wiem czy wina leży w łatkach do Visty, które aktualizuje na bieżąco, czy coś nie tak było z misją. Anyway... jak zawsze grało się świetniem, może następnym razem spróbujemy swoich sił na podstawce
Gram na Viście Ultimate up-to-date i nie mam takich problemow
Borsuk - 2008-06-13, 22:11
" />Żałuje że nie mogłem sie pojawić mimo zgłoszenia wypadła mi praca od 17.00 do 23.00 i dopiero co wróciłem do domu:( Tak to bywa z nie zapowiedzianą robotą a dziś znaczy wczoraj był 13 czy to nie zbieg okoliczności?
Jerry - 2008-06-13, 22:14
" />
">Zaczynając tą zabawę wyraziłem zdanie, że bedzie to nie tyle walka z samym przeciwnikiem co z kaprysami gry i własnym sprzętem. Dzisiaj oprócz lagu zaliczyłem jak nigdy dotąd 2 razy "Out of memory error" w przeciągu jednej rozgrywki. Co dziwne wcześniej nie miałem podobnych problemów więc nie wiem czy wina leży w łatkach do Visty, które aktualizuje na bieżąco, czy coś nie tak było z misją. Anyway... jak zawsze grało się świetniem, może następnym razem spróbujemy swoich sił na podstawce
Gram na Viście Ultimate up-to-date i nie mam takich problemow
XP Proffesional to samo, poradzono mi wywalenie parametru maxmem z linii parametrów, nie wywalilo mnie już potem, choć dlugo już nie pograliśmy, ale spróbować warto
Forrestal - 2008-06-13, 22:49
" />Jak dla mnie podliczanie punktow w RT mija sie z celem bo chodzi o zabawe a nie o punkty. Bylo fajnie, szczegolnei ze zostalem rzucony przez Eddiego na gleboka wode ale i ta szkoda ze tak krotko
Mr Groch - 2008-06-13, 23:05
" />Warto wiedziec kto wygral W przypadku, gdy 2 duzyny maja nieco inne cele, ciezko
jest ocenic. ktora strona lepiej wypadla... Punkty daja zabawie nieco rywalizacji.
Ja bym poczekal z nastepnym RealTac na wydanie RC3, gdyz na serwerze testowo
znajduja sie juz komponenty, ktore moga powodowac niekompatybilnosci
z wczesniejsza wersja paczki. Stad byc moze te crashe u niektorych...
A co do zakonczenia - to juz pisalem - mamy pewien problem z laczem z Holandia. To sie
dzeje glownie wieczorami w weekendy. Bedzie tzreba chyba wieksze akcje planowac
na inne dni tygodnia lub inne godziny (18-20 lub 23-02)
Algrab - 2008-06-13, 23:05
" />W naszym FT mial byc Eddie i Cooba - niestety technikalia. Sam mialem 4 razy out of memory, generalnie podchodzilismy pod cel tiptopkami, bylo zajebiscie nudno poczym wpieprzylem sie na minę. No i gitara!
Mr Groch - 2008-06-13, 23:20
" />Jak byscie sie zapatrywali na rozegranie blizniaczego scenariusza w RealTac 5?
Sceneria ta sama, sily te same tylko cele nieco zmienione? Bo jednak ja w tym co
dzis bylo widze potencjal, ktory nie zostal wykorzystany...
Poczekamy na wydanie rc3, ustalimy bitwe np na wtorek 1 lipca o godzinie 20.00.
Przygotujemy nowe rozkazy bojowe, tylko druzyny musza pozostac takie same (chodzi o zachowanie "tajemnicy" stron)
k0ndz1o - 2008-06-14, 00:47
" />Mi tam się miło grało nie licząc tego że zabił mnie ping pod mostem oraz warna ze mam za nową wersję ecs'a niż jest na serwie.
wyspa - 2008-06-14, 06:03
" />Cóż ja jako iż byłem jedyną osobą która zginęła po stronie East nie z przyczyn technicznych przyglądałem się dalszej rozgrywce i i gdyby nie owe problemy OPFOR pewnie by dał rade wykonać główny cel misji... Zginąłem dość wcześnie więc widziałem całą sytuację na mapie i rzeczywiście była ona ciekawa...
Forrestal - 2008-06-14, 08:03
" />Grochu, przy tym co gralismy starczylaby zwykla arma, bez addonow. A nie lepiej wymyslicc os nowego? nagralbym na pustyni cos
Pastor_PL - 2008-06-14, 08:26
" />Odnosnie out of memory - należy wykasować ze skrótu tak jak pisze Jerry parametr
"-maxmem=512"
Odnosnie serwera wielu z nas miało komunikat o niekompatybilności wersji ECS clienci mieli wersje x.xx.xx.1 a serwer x.xx.xx.0. Komunikat zawierał informację o możliwym crashu serwera z tej przyczyny.
Bliźniaczy RT5 zwarty i gotowy w tym samym teamie bowiem nie ma sensu na przegrupowywanie bądź zmianę stron.
Dzięki za wczorajsza grę.
Pozdrawiam
Cloneus - 2008-06-14, 08:56
" />Yhym, co do "ECS warning" - Komunikat mówił, że mamy ZA STARĄ wersję ECSa, niż jest na serwerze (z tego co pamiętam)
A zabawa była ciekawa, chociaż team Bravo właściwie ciągle stał w miejscu i dopiero pod koniec coś się zaczeło dziać. Ale dzięki za grę, było klimatycznie i miło.
Forrestal - 2008-06-14, 09:48
" />Komunikat jaki zwracal ECS byl taki:
Mr Groch - 2008-06-14, 10:49
" />Zdaje sie,z e znalezlismy bug'a ECS'a, gdyz nic na serwerze nie bylo zmieniane z ECS...
Jeszce wykonam troche testow, ale zdaje sie, ze wine ponosi za to skrypt
OnPlayerConnected po stronie serwera - uzylem go w misji, by synchronizowac
punktacje dla graczy JIP. Widocznie nadpisal ECS'owy skrypt... Jesli tak - jest
to spory minus ECS'a i bedzie tzreba cos z tym zrobic...
Donio - 2008-06-14, 13:19
" />Mimo, ze nie wypalilo, byla swietna zabawa:)
Na 1 lipca się piszę:P
Cloneus - 2008-06-14, 13:53
" />
">Komunikat jaki zwracal ECS byl taki:
Obrazek
A, to zwracam honor, późna godzina była.
Algrab - 2008-06-14, 13:55
" />W srodku tygodnia srednio mi pasuje (work next day), wolalbym grac w weekend. Czy w soboty tez tak przycina lacze jak w piatki? Poza tym w weekend nie widze problemu zeby startowac misje, ktora trwa 90min, nawet o 24:00
Forrestal - 2008-06-14, 14:53
" />No wlasnie, w soboty mozna grywac ale pozno wlasnie
Iceman - 2008-06-14, 16:26
" />
">Odnosnie out of memory - należy wykasować ze skrótu tak jak pisze Jerry parametr
"-maxmem=512"
Fuck Już miałem powiedzieć, że to nie to gdy sprawdziłem jedną rzecz i ugryzłem się w język. Wcześniej odpalałem grę ze skrótu z którego dawno już wywaliłem tą komendę. Wczoraj jednak z jakiegoś nieokreślonego bliżej powodu wystartowałem ją z Launchera Kegetysa, którego uzywałem dawno temu pod v. 1.08. Sprawdziłem opcje i faktycznie "Memory allocation limit = 512" Ja p..... a mogło byc tak pięknie
=JACK= - 2008-06-14, 18:58
" />Tych dwóch amerykańskich żołdaków zabiło na śmierć zamykającego pochód drużyny zwiadu Pietię87. Mnie i Wojtkowi strach dodał sił i udało nam się dobiec do zbawiennych krzaków.
Forrestal - 2008-06-15, 11:00
" />Pare fotek odemnie
Donio - 2008-06-15, 14:42
" />Twoje foty sie nadaja na tapete lub na podpis do forum
Fajne;)
Tyskie - 2008-06-16, 06:16
" />Hehehe Forrestal to do was tak sialiśmy z PK w Modesta :D:D Było was widać z kilometra na tle nieba...
Forrestal - 2008-06-16, 08:43
" />
">Hehehe Forrestal to do was tak sialiśmy z PK w Modesta :D Było was widać z kilometra na tle nieba...
Taaaa, zwijalem oddzial bardzo szybko spod tego wzgorza ;p Choc pociski KM'u na szczescie nie dolatywaly tak daleko ale pod nasze nogi
Tyskie - 2008-06-16, 11:46
" />Poprawie się... posmakujesz peKasi
ErTo - 2008-06-16, 12:54
" />
">Tych dwóch amerykańskich żołdaków zabiło na śmierć zamykającego pochód drużyny zwiadu Pietię87. Mnie i Wojtkowi strach dodał sił i udało nam się dobiec do zbawiennych krzaków.
Sekcja zwiadu Walker
2 osoby
Duku
ErTozanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
shelton - 2008-06-13, 21:30
" />Bardzo serdecznie dziękuję wszystkim za udział w imieniu swoim i Grocha.
Tym razem serwer pokrzyżował nam szyki, a szkoda, bo... Ale to już niech napiszą dowódcy sekcji
Next time będzie lepiej. Nie wiem, czy ma sens ogłaszanie wyników przy przerwanej rozgrywce, ale serwer jakieś tam punkty policzył i jak tylko Grochu je podliczy, pewnie opublikuje
See you ASAP in RT5!
Mr Groch - 2008-06-13, 21:37
" />Cholerni Holendrzy zaczynaja mnie wkurzac... Poznymi wieczorami dosc czesto zdarzaja
sie takie "dziury" w polaczeniu... Wyglada to tak, ze na chwile serwer traci polaczenie i
potem jest OK, ale gracze musza sie rozlaczac. Ja juz polaczylem sie i bylo OK, ale
jednak padla decyzja, ze lepiej zakonczyc, niz gdyby wszyscy mieli sie ponownie polaczyc...
Co do punktacji, misja zostala zakonczona i serwer zdolal podliczyc punkty, wg z gory
ustalonej punktacji... Oto wynik:
Grey - 2008-06-13, 21:39
" />Wypada pogratulować przeciwnikowi zwycięstwa. GRATULUJĘ
I do następnego
Tyskie - 2008-06-13, 21:46
" />Szkoda że na meczu z Austrią serwer nie padł w 80 minucie
Iceman - 2008-06-13, 21:58
" />Zaczynając tą zabawę wyraziłem zdanie, że bedzie to nie tyle walka z samym przeciwnikiem co z kaprysami gry i własnym sprzętem. Dzisiaj oprócz lagu zaliczyłem jak nigdy dotąd 2 razy "Out of memory error" w przeciągu jednej rozgrywki. Co dziwne wcześniej nie miałem podobnych problemów więc nie wiem czy wina leży w łatkach do Visty, które aktualizuje na bieżąco, czy coś nie tak było z misją. Anyway... jak zawsze grało się świetniem, może następnym razem spróbujemy swoich sił na podstawce
Tyskie - 2008-06-13, 21:59
" />
">Zaczynając tą zabawę wyraziłem zdanie, że bedzie to nie tyle walka z samym przeciwnikiem co z kaprysami gry i własnym sprzętem. Dzisiaj oprócz lagu zaliczyłem jak nigdy dotąd 2 razy "Out of memory error" w przeciągu jednej rozgrywki. Co dziwne wcześniej nie miałem podobnych problemów więc nie wiem czy wina leży w łatkach do Visty, które aktualizuje na bieżąco, czy coś nie tak było z misją. Anyway... jak zawsze grało się świetniem, może następnym razem spróbujemy swoich sił na podstawce
Gram na Viście Ultimate up-to-date i nie mam takich problemow
Borsuk - 2008-06-13, 22:11
" />Żałuje że nie mogłem sie pojawić mimo zgłoszenia wypadła mi praca od 17.00 do 23.00 i dopiero co wróciłem do domu:( Tak to bywa z nie zapowiedzianą robotą a dziś znaczy wczoraj był 13 czy to nie zbieg okoliczności?
Jerry - 2008-06-13, 22:14
" />
">Zaczynając tą zabawę wyraziłem zdanie, że bedzie to nie tyle walka z samym przeciwnikiem co z kaprysami gry i własnym sprzętem. Dzisiaj oprócz lagu zaliczyłem jak nigdy dotąd 2 razy "Out of memory error" w przeciągu jednej rozgrywki. Co dziwne wcześniej nie miałem podobnych problemów więc nie wiem czy wina leży w łatkach do Visty, które aktualizuje na bieżąco, czy coś nie tak było z misją. Anyway... jak zawsze grało się świetniem, może następnym razem spróbujemy swoich sił na podstawce
Gram na Viście Ultimate up-to-date i nie mam takich problemow
XP Proffesional to samo, poradzono mi wywalenie parametru maxmem z linii parametrów, nie wywalilo mnie już potem, choć dlugo już nie pograliśmy, ale spróbować warto
Forrestal - 2008-06-13, 22:49
" />Jak dla mnie podliczanie punktow w RT mija sie z celem bo chodzi o zabawe a nie o punkty. Bylo fajnie, szczegolnei ze zostalem rzucony przez Eddiego na gleboka wode ale i ta szkoda ze tak krotko
Mr Groch - 2008-06-13, 23:05
" />Warto wiedziec kto wygral W przypadku, gdy 2 duzyny maja nieco inne cele, ciezko
jest ocenic. ktora strona lepiej wypadla... Punkty daja zabawie nieco rywalizacji.
Ja bym poczekal z nastepnym RealTac na wydanie RC3, gdyz na serwerze testowo
znajduja sie juz komponenty, ktore moga powodowac niekompatybilnosci
z wczesniejsza wersja paczki. Stad byc moze te crashe u niektorych...
A co do zakonczenia - to juz pisalem - mamy pewien problem z laczem z Holandia. To sie
dzeje glownie wieczorami w weekendy. Bedzie tzreba chyba wieksze akcje planowac
na inne dni tygodnia lub inne godziny (18-20 lub 23-02)
Algrab - 2008-06-13, 23:05
" />W naszym FT mial byc Eddie i Cooba - niestety technikalia. Sam mialem 4 razy out of memory, generalnie podchodzilismy pod cel tiptopkami, bylo zajebiscie nudno poczym wpieprzylem sie na minę. No i gitara!
Mr Groch - 2008-06-13, 23:20
" />Jak byscie sie zapatrywali na rozegranie blizniaczego scenariusza w RealTac 5?
Sceneria ta sama, sily te same tylko cele nieco zmienione? Bo jednak ja w tym co
dzis bylo widze potencjal, ktory nie zostal wykorzystany...
Poczekamy na wydanie rc3, ustalimy bitwe np na wtorek 1 lipca o godzinie 20.00.
Przygotujemy nowe rozkazy bojowe, tylko druzyny musza pozostac takie same (chodzi o zachowanie "tajemnicy" stron)
k0ndz1o - 2008-06-14, 00:47
" />Mi tam się miło grało nie licząc tego że zabił mnie ping pod mostem oraz warna ze mam za nową wersję ecs'a niż jest na serwie.
wyspa - 2008-06-14, 06:03
" />Cóż ja jako iż byłem jedyną osobą która zginęła po stronie East nie z przyczyn technicznych przyglądałem się dalszej rozgrywce i i gdyby nie owe problemy OPFOR pewnie by dał rade wykonać główny cel misji... Zginąłem dość wcześnie więc widziałem całą sytuację na mapie i rzeczywiście była ona ciekawa...
Forrestal - 2008-06-14, 08:03
" />Grochu, przy tym co gralismy starczylaby zwykla arma, bez addonow. A nie lepiej wymyslicc os nowego? nagralbym na pustyni cos
Pastor_PL - 2008-06-14, 08:26
" />Odnosnie out of memory - należy wykasować ze skrótu tak jak pisze Jerry parametr
"-maxmem=512"
Odnosnie serwera wielu z nas miało komunikat o niekompatybilności wersji ECS clienci mieli wersje x.xx.xx.1 a serwer x.xx.xx.0. Komunikat zawierał informację o możliwym crashu serwera z tej przyczyny.
Bliźniaczy RT5 zwarty i gotowy w tym samym teamie bowiem nie ma sensu na przegrupowywanie bądź zmianę stron.
Dzięki za wczorajsza grę.
Pozdrawiam
Cloneus - 2008-06-14, 08:56
" />Yhym, co do "ECS warning" - Komunikat mówił, że mamy ZA STARĄ wersję ECSa, niż jest na serwerze (z tego co pamiętam)
A zabawa była ciekawa, chociaż team Bravo właściwie ciągle stał w miejscu i dopiero pod koniec coś się zaczeło dziać. Ale dzięki za grę, było klimatycznie i miło.
Forrestal - 2008-06-14, 09:48
" />Komunikat jaki zwracal ECS byl taki:
Mr Groch - 2008-06-14, 10:49
" />Zdaje sie,z e znalezlismy bug'a ECS'a, gdyz nic na serwerze nie bylo zmieniane z ECS...
Jeszce wykonam troche testow, ale zdaje sie, ze wine ponosi za to skrypt
OnPlayerConnected po stronie serwera - uzylem go w misji, by synchronizowac
punktacje dla graczy JIP. Widocznie nadpisal ECS'owy skrypt... Jesli tak - jest
to spory minus ECS'a i bedzie tzreba cos z tym zrobic...
Donio - 2008-06-14, 13:19
" />Mimo, ze nie wypalilo, byla swietna zabawa:)
Na 1 lipca się piszę:P
Cloneus - 2008-06-14, 13:53
" />
">Komunikat jaki zwracal ECS byl taki:
Obrazek
A, to zwracam honor, późna godzina była.
Algrab - 2008-06-14, 13:55
" />W srodku tygodnia srednio mi pasuje (work next day), wolalbym grac w weekend. Czy w soboty tez tak przycina lacze jak w piatki? Poza tym w weekend nie widze problemu zeby startowac misje, ktora trwa 90min, nawet o 24:00
Forrestal - 2008-06-14, 14:53
" />No wlasnie, w soboty mozna grywac ale pozno wlasnie
Iceman - 2008-06-14, 16:26
" />
">Odnosnie out of memory - należy wykasować ze skrótu tak jak pisze Jerry parametr
"-maxmem=512"
Fuck Już miałem powiedzieć, że to nie to gdy sprawdziłem jedną rzecz i ugryzłem się w język. Wcześniej odpalałem grę ze skrótu z którego dawno już wywaliłem tą komendę. Wczoraj jednak z jakiegoś nieokreślonego bliżej powodu wystartowałem ją z Launchera Kegetysa, którego uzywałem dawno temu pod v. 1.08. Sprawdziłem opcje i faktycznie "Memory allocation limit = 512" Ja p..... a mogło byc tak pięknie
=JACK= - 2008-06-14, 18:58
" />Tych dwóch amerykańskich żołdaków zabiło na śmierć zamykającego pochód drużyny zwiadu Pietię87. Mnie i Wojtkowi strach dodał sił i udało nam się dobiec do zbawiennych krzaków.
Forrestal - 2008-06-15, 11:00
" />Pare fotek odemnie
Donio - 2008-06-15, 14:42
" />Twoje foty sie nadaja na tapete lub na podpis do forum
Fajne;)
Tyskie - 2008-06-16, 06:16
" />Hehehe Forrestal to do was tak sialiśmy z PK w Modesta :D:D Było was widać z kilometra na tle nieba...
Forrestal - 2008-06-16, 08:43
" />
">Hehehe Forrestal to do was tak sialiśmy z PK w Modesta :D Było was widać z kilometra na tle nieba...
Taaaa, zwijalem oddzial bardzo szybko spod tego wzgorza ;p Choc pociski KM'u na szczescie nie dolatywaly tak daleko ale pod nasze nogi
Tyskie - 2008-06-16, 11:46
" />Poprawie się... posmakujesz peKasi
ErTo - 2008-06-16, 12:54
" />
">Tych dwóch amerykańskich żołdaków zabiło na śmierć zamykającego pochód drużyny zwiadu Pietię87. Mnie i Wojtkowi strach dodał sił i udało nam się dobiec do zbawiennych krzaków.
Sekcja zwiadu Walker
2 osoby
Duku
ErTo