Opluła mnie olejem :zly:
ETER - 2007-01-05, 22:31
" />Cześć mam problem a zarazem pytanie. Na wlaczonym silniku po odkreceniu korka wlewu oleju pluje olejem ( znaczy się no kropi... pryska) nie duzo, ale jednak. Jaki moze byc tego powod ? Nadworny mechanik stwierdzil ze albo przepuszczaja uszczelniacze tlokow (ale nie kopci wiec odpada raczej), albo uszczelki na zaworach padly i wydmuchuje ten olej . Czy to normalne w HC czy oznaka awarii?
Randal - 2007-01-05, 22:35
" />Oj szukać się nie chciało: KLIK
Szybik - 2007-01-05, 22:42
" />To normalne.
Pod obudową kręci się wałek rozrządu, nie ma na nim żadnej osłony. Dlatego chlapie.
Pozdrawiam
Rino - 2007-01-06, 17:35
" />
sailence - 2007-01-06, 19:01
" />to normalne, była już o tym dyskusja - jak pracuje to pluje, tak już lubi i koniec
Krzysiek - 2007-01-14, 11:56
" />zmień mechanika!!!jakby nie pluło to miałbyś wtedy problem:)a jak pluje to nic tylko jeździj dalej!!! to normalne:)zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
ETER - 2007-01-05, 22:31
" />Cześć mam problem a zarazem pytanie. Na wlaczonym silniku po odkreceniu korka wlewu oleju pluje olejem ( znaczy się no kropi... pryska) nie duzo, ale jednak. Jaki moze byc tego powod ? Nadworny mechanik stwierdzil ze albo przepuszczaja uszczelniacze tlokow (ale nie kopci wiec odpada raczej), albo uszczelki na zaworach padly i wydmuchuje ten olej . Czy to normalne w HC czy oznaka awarii?
Randal - 2007-01-05, 22:35
" />Oj szukać się nie chciało: KLIK
Szybik - 2007-01-05, 22:42
" />To normalne.
Pod obudową kręci się wałek rozrządu, nie ma na nim żadnej osłony. Dlatego chlapie.
Pozdrawiam
Rino - 2007-01-06, 17:35
" />
sailence - 2007-01-06, 19:01
" />to normalne, była już o tym dyskusja - jak pracuje to pluje, tak już lubi i koniec
Krzysiek - 2007-01-14, 11:56
" />zmień mechanika!!!jakby nie pluło to miałbyś wtedy problem:)a jak pluje to nic tylko jeździj dalej!!! to normalne:)