Pasek rozrzadu... pomozcie.
blazejski - 2006-09-27, 20:21
" />Mam moja hanie od 3 tyg wymienilem filtr powietrza (niestety na zwykly),olej a teraz wypadaloby wymienic pasek rozrzadu, tyle ze kasa sie konczy a bylem u mechanika ktory powiedzial mi ze razem z napinaczami wyniesie mnie to ponad 200zl.
Czy to normalna cena??
Wiem ze jak ojciec wymienial w Xanti to zaplacil duzo mniej.
Czy mozna w jakis sposub sprawdzic czy ten pasek nadaje sie jeszcze do uzytku??
Nie ma zadnej naklejki kiedy byl wymieniany.
Z gory dzieki
pozdro
tfidos - 2006-09-27, 20:23
" />paska nie sprawdzisz czy jeszcze sie nadaje czy nie
pasek po kupnie samochodu trzeba zmienic i koniec... nie ma zmiłuj!
blazejski - 2006-09-27, 20:24
" />Ale czy to normalna cena czy szukac innego tanszego mechanika o ile taki jest??
tfidos - 2006-09-27, 20:25
" />czesci mozesz kupic sam troszke taniej (zaminniki)
na forum jest poradnik jak samemu wymienic pasek
blazejski - 2006-09-27, 20:31
" />Dzieki za informacje.
Wiem ze jest taki poradnik juz go przegladalem ale nie wiem czy porywac sie na to bo nie mam o tym zielonego pojecia,ale moze faktycznie sprobuje.
dzieki i pozdrawiam
kasier - 2006-09-27, 20:35
" />Jak będziesz miał problem z odkręceniem koła pasowego o nie siłuj się z tym tylko oddaj od razu komuś kto ci to zrobi. Bo my jak wymienialiśmy to się odkręcić go nie dało i jak próbowaliśmy to pasek najpierw przeskoczył a potem się zerwał
Mortyr - 2006-09-27, 20:36
" />Powiem tak Mnie napinacz i pasek wyniósł około 120 zł ... Pasek Gatesa Power Grip a napinacz GMB ...
Bobas - 2006-09-27, 20:36
" />jak nie masz pojecia to sie nie zabieraj bo pozniej moze byc znacznie wiecej problemów i pieniedzy niz to wszystko warte
Mortyr - 2006-09-27, 20:39
" />Bobas ma racje Lepiej dołożyc i miec zrobione na cacy ...
blazejski - 2006-09-27, 20:49
" />Dzieki za rade.
Chyba faktycznie oddam hanie do szpitala bo jak widzialem ogladalem przed chwila ten caly proces to mi sie w bani zakrecilo
No trudno nie zaoszczedze
Za nie wiedze sie placi
pozdro
melon - 2006-09-28, 06:48
" />Witam
Nie chcę tworzyć nowego topu dlatego się podpinam pod ten wątek bo dotyczy paska
Mam silnik taki sam tj d15e2 i jak jest z bezkolizyjnością tego silnika. Już mi pasek raz urwało i się niby nic nie stało Dlatego też nie wymieniam paska w ogóle.
Ostatnio znajomy mechanik powiedział mi, że te silniki są kolizyjne jak wszystkie a ja miałem tylko szczęście że nic się nie stało. Jak to w końcu jest.
Guail_FH - 2006-09-28, 06:56
" />Ja bym nie ryzykowal poszukaj na forum gdzies jest watek o kolizyjnosci jednym sie udaje drugim nie, ogolnie ktos napisal ze ciezko jest w tych silnikach zeby byly nie kolizyjnezanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
blazejski - 2006-09-27, 20:21
" />Mam moja hanie od 3 tyg wymienilem filtr powietrza (niestety na zwykly),olej a teraz wypadaloby wymienic pasek rozrzadu, tyle ze kasa sie konczy a bylem u mechanika ktory powiedzial mi ze razem z napinaczami wyniesie mnie to ponad 200zl.
Czy to normalna cena??
Wiem ze jak ojciec wymienial w Xanti to zaplacil duzo mniej.
Czy mozna w jakis sposub sprawdzic czy ten pasek nadaje sie jeszcze do uzytku??
Nie ma zadnej naklejki kiedy byl wymieniany.
Z gory dzieki
pozdro
tfidos - 2006-09-27, 20:23
" />paska nie sprawdzisz czy jeszcze sie nadaje czy nie
pasek po kupnie samochodu trzeba zmienic i koniec... nie ma zmiłuj!
blazejski - 2006-09-27, 20:24
" />Ale czy to normalna cena czy szukac innego tanszego mechanika o ile taki jest??
tfidos - 2006-09-27, 20:25
" />czesci mozesz kupic sam troszke taniej (zaminniki)
na forum jest poradnik jak samemu wymienic pasek
blazejski - 2006-09-27, 20:31
" />Dzieki za informacje.
Wiem ze jest taki poradnik juz go przegladalem ale nie wiem czy porywac sie na to bo nie mam o tym zielonego pojecia,ale moze faktycznie sprobuje.
dzieki i pozdrawiam
kasier - 2006-09-27, 20:35
" />Jak będziesz miał problem z odkręceniem koła pasowego o nie siłuj się z tym tylko oddaj od razu komuś kto ci to zrobi. Bo my jak wymienialiśmy to się odkręcić go nie dało i jak próbowaliśmy to pasek najpierw przeskoczył a potem się zerwał
Mortyr - 2006-09-27, 20:36
" />Powiem tak Mnie napinacz i pasek wyniósł około 120 zł ... Pasek Gatesa Power Grip a napinacz GMB ...
Bobas - 2006-09-27, 20:36
" />jak nie masz pojecia to sie nie zabieraj bo pozniej moze byc znacznie wiecej problemów i pieniedzy niz to wszystko warte
Mortyr - 2006-09-27, 20:39
" />Bobas ma racje Lepiej dołożyc i miec zrobione na cacy ...
blazejski - 2006-09-27, 20:49
" />Dzieki za rade.
Chyba faktycznie oddam hanie do szpitala bo jak widzialem ogladalem przed chwila ten caly proces to mi sie w bani zakrecilo
No trudno nie zaoszczedze
Za nie wiedze sie placi
pozdro
melon - 2006-09-28, 06:48
" />Witam
Nie chcę tworzyć nowego topu dlatego się podpinam pod ten wątek bo dotyczy paska
Mam silnik taki sam tj d15e2 i jak jest z bezkolizyjnością tego silnika. Już mi pasek raz urwało i się niby nic nie stało Dlatego też nie wymieniam paska w ogóle.
Ostatnio znajomy mechanik powiedział mi, że te silniki są kolizyjne jak wszystkie a ja miałem tylko szczęście że nic się nie stało. Jak to w końcu jest.
Guail_FH - 2006-09-28, 06:56
" />Ja bym nie ryzykowal poszukaj na forum gdzies jest watek o kolizyjnosci jednym sie udaje drugim nie, ogolnie ktos napisal ze ciezko jest w tych silnikach zeby byly nie kolizyjne