Planowanie bloku
TomeiS - 2008-11-19, 14:59
" />Ostatnio kupiłem cały dół silnika D15B7 do mojej hondy ED6 i nasunęło sie proste pytanie. Czy planować ten blok czy zostawic taki jaki jest tylko zeskrobac starą uszczelke. Wszystkie za i przeciw na ten temat.
wbr98wa - 2008-11-19, 15:29
" />nie slyszałem o planowaniu bloku...
głowicy to tak.
no chyba że masz jakieś duże zmiany to mozesz dać to wyrówniania
badam - 2008-11-19, 20:26
" />honda dopuszcza planowanie bloku o 0,1 mm
ale tuleje sa twarde wiec raczej nie ma takiej potrzeby..,do seryjnego silnika
tecno - 2008-11-19, 21:52
" />jezeli masz taka mozliwosc to jak najbardziej zabiel powierznie. hondowskie tuleje D serii sa bardzo slabe. przy okazji zwroc uwage na owal cylindrow bo raczej niestety beda zowalizowane mimo ze moga nie miec widocznego progu.
badam - 2008-11-19, 22:44
" />jako argument przeciwko planowaniu bloku podam takie cos:
-"polscy fachowcy"
szkoda bloku
DRAG - 2008-11-19, 23:02
" />Dobry fachowiec napewno ci to dobrze zrobi, ja niedawno robiłem ten zabieg i narazie jestem zadowolony
qowax - 2008-11-19, 23:32
" />a jaka jest filozofia w planowaniu bloku ?? a raczej zabielaniu ??
polscy fachowcy byli najlepsi na calym swiecie tylko kraj zatrzymal sie pod wplywem komunizmu
uwazasz ze amerykanie to panstwo geniuszy ??
zobacz jakie mamy warunki a jak szyko rozwinol sie unas tuning samochodowy
stealth - 2008-11-20, 10:06
" />Panowie, fachowość nie zależy od koloru okładki paszportu. Nie miałbym kompleksów na tym punkcie.
Dobry fachowiec poradzi sobie w USA, Polsce i Jemenie. Trzeba tylko wiedzieć gdzie takiego znaleźć
qowax - 2008-11-20, 16:43
" />
Wroński - 2008-11-20, 17:04
" />nie jest to droga impreza wiec smialo mozna splanowac
jak dobrze pamietam placilem 150 zl
badam - 2008-11-20, 17:19
" />poprstu spotkalem sie z przypadkiem naszczescie nei w hondzie ,ze w firmei naprawa glowic itd splanowano blok po skosie ;/
jak juz zabielasz blok i glowice itd to nie oszczedzaj na uszczelce...
TomeiS - 2008-11-20, 18:37
" />Uszczelka bedzie albo Oem albo Cometic, tak na przyszłość zeby nie wydmuchało.zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
TomeiS - 2008-11-19, 14:59
" />Ostatnio kupiłem cały dół silnika D15B7 do mojej hondy ED6 i nasunęło sie proste pytanie. Czy planować ten blok czy zostawic taki jaki jest tylko zeskrobac starą uszczelke. Wszystkie za i przeciw na ten temat.
wbr98wa - 2008-11-19, 15:29
" />nie slyszałem o planowaniu bloku...
głowicy to tak.
no chyba że masz jakieś duże zmiany to mozesz dać to wyrówniania
badam - 2008-11-19, 20:26
" />honda dopuszcza planowanie bloku o 0,1 mm
ale tuleje sa twarde wiec raczej nie ma takiej potrzeby..,do seryjnego silnika
tecno - 2008-11-19, 21:52
" />jezeli masz taka mozliwosc to jak najbardziej zabiel powierznie. hondowskie tuleje D serii sa bardzo slabe. przy okazji zwroc uwage na owal cylindrow bo raczej niestety beda zowalizowane mimo ze moga nie miec widocznego progu.
badam - 2008-11-19, 22:44
" />jako argument przeciwko planowaniu bloku podam takie cos:
-"polscy fachowcy"
szkoda bloku
DRAG - 2008-11-19, 23:02
" />Dobry fachowiec napewno ci to dobrze zrobi, ja niedawno robiłem ten zabieg i narazie jestem zadowolony
qowax - 2008-11-19, 23:32
" />a jaka jest filozofia w planowaniu bloku ?? a raczej zabielaniu ??
polscy fachowcy byli najlepsi na calym swiecie tylko kraj zatrzymal sie pod wplywem komunizmu
uwazasz ze amerykanie to panstwo geniuszy ??
zobacz jakie mamy warunki a jak szyko rozwinol sie unas tuning samochodowy
stealth - 2008-11-20, 10:06
" />Panowie, fachowość nie zależy od koloru okładki paszportu. Nie miałbym kompleksów na tym punkcie.
Dobry fachowiec poradzi sobie w USA, Polsce i Jemenie. Trzeba tylko wiedzieć gdzie takiego znaleźć
qowax - 2008-11-20, 16:43
" />
Wroński - 2008-11-20, 17:04
" />nie jest to droga impreza wiec smialo mozna splanowac
jak dobrze pamietam placilem 150 zl
badam - 2008-11-20, 17:19
" />poprstu spotkalem sie z przypadkiem naszczescie nei w hondzie ,ze w firmei naprawa glowic itd splanowano blok po skosie ;/
jak juz zabielasz blok i glowice itd to nie oszczedzaj na uszczelce...
TomeiS - 2008-11-20, 18:37
" />Uszczelka bedzie albo Oem albo Cometic, tak na przyszłość zeby nie wydmuchało.