ďťż

plany do oceny



Jocker - 2008-02-07, 13:36
" />Witam, nowy jestem na forum ale już troszkę was czytam.
Mam Hondzie Concerto (prawie to samo co civ 4g) d15b2.
Mam pewne plany co do niej i chciałem się was wypytać o wasze zdanie na ich temat.

Wydech:
Kolektor 4-2-1 (od czego najlepiej żeby nie kupować nówki?)
Wywalenie kata
Zostawić środkowy tłumik żeby nie było za głośno? Czy dać nowy przelotowy?
Końcowy wydech... przelotowy?

Chce wrzucić do niej aluski 16" i obniżyć ją troszkę, i tak się zastanawiam czy nie będzie coś trzeć? Jakie dać amorki i sprężyny? Chciałem tak z -30mm. Chyba seryjnych amorków nie bardzo zostawiać?
Felga szerokości 6.5" to chyba optymalna?
Pozdro




pltz - 2008-02-07, 13:42
" />No to tak co do kolektora, przelotowego wydechu, kata, obnizania na seryjnych amorach [granic obnizenia powiedzmy].
Weszystyko byuuo juuz



Dzik - 2008-02-07, 13:56
" />Jesli nas juz juz troszke czytasz to powinienes wiedziec, ze na przelotowym bedzie glosno, koncowy cos w stylu MUGEN najlepiej, wywalenie kata to bardzo dobry pomysl, na 16 bedzie to wygladal jak woz drabiniasty, zwiekszy Ci sie spalanie, sprint do 100 sie wydluzy, seryjne amoetyzatory i springi -35 moga zostac. Jest o tym multum tematow na forum, poczytaj jeszcze, poszukaj i wszystko stanie sie jasne.



Dj Diablo - 2008-02-07, 14:18
" />bartoszek001, zgadzam się, a co do felg to 15'' większych nie pozdro




Banan - 2008-02-07, 14:26
" />Do felg tez sie zgadzam, co do przelotu to zależy jaki zrobisz, nie musi być wcale głośny, ja mam założony 2' przelot tylko z jednym przelotowym końcowym tłumikiem MOHR i nie jest głośny. Kolektor 4-2-1 od A9 proponuje, sprężyny tak jak pisał bartoszek001 do -35 możesz zostawić seryjne amorki.



pltz - 2008-02-07, 14:45
" />



Banan - 2008-02-07, 14:49
" />Od A9 ma większą średnice wew



Jocker - 2008-02-07, 15:00
" />pltz, bartoszek właśnie chodzi o to że w wielu tematach strasznie odmienne poglądy panują . To czytam, że środkowy przelotowy jest za głośno, to że to cicho, a inny pisze żeby w ogóle nie zakładać bo sam końcowy daje rade... i tak się człowiek gubi
Czyli nie zakładać przelotu środkowego tylko zostawić serie? A na końcu mugena?

Co do felg to jak mówicie że 15 to chyba tak zrobię <yes> Proponujecie 6" czy 7"? Z oponami 195/50R 15?
Sprężyny utwardzane -30 + seria amorki.
Może jakaś porada co do firmy? A tak w ogóle to są jakieś rodzaje twardości? Wiadomo że za twarde to też niewygodnie będzie...

I tak jak banan mówił, zaczynam rozglądać się za kolektorkiem od A9
ew. od z6 i polerować?

Pytań trochę jest, ale większość na pewno i innym się przyda.



Dzik - 2008-02-07, 15:49
" />Fakt, ze zdania sa odmienne, ale tak jest ciekawiej . Przelotowy z np koncowym WN i silencerem powinien byc do wytrzymania, jak chcesz glosniej to wyciagniesz wkladke. 195\50\15 to bardzo dobry wybor. Sprezyny moga byc roznej twardosci, jesli masz ograniczone fundusze to poluj na dobre uzywki, albo kup nowe np APEXI czy jakos tak, wiele osob na tym jezdzi i nie narzeka.



Banan - 2008-02-07, 15:59
" />Co do kolektora to łatwiej jest wywiercić dziure na sonde niż cały kolektor polerować.



Jocker - 2008-02-07, 20:29
" />Tak jak mówicie... Trzeba zakasać rękawy i zabierać się za przeglądanie ogłoszeń w necie. Części same się nie kupią



sailence - 2008-02-08, 16:02
" />wszelkie odpowiedzi dotyczące wydechu: http://www.civic4g.pl/forum/topics26/1566.htm

topic o felgach: http://www.civic4g.pl/forum/topics1/7512.htm

a następnym razem poszukaj, bo twoje problemy nie są niczym nowym i odpowiedzi już były a kolejny temat o tym samym to czyste lenistwo
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu