Pliki Dodatkowe
lolek - 27 Lip 2010 09:42
" />Zamieszczam wam, linki do plików dodatkowych, które odmienią wasze stare nudne NWN
http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ot ... il&id=1020<- kolorowe ikony czarów
http://nwvault.ign.com/View.php?view=Te ... tail&id=97<-bardzo fajne ikony domen kapłańskich
http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ot ... il&id=1083<-kolorowe atuty
http://nwvault.ign.com/View.php?view=Te ... ail&id=108<-lepsze graficznie i w kolorze ikony umiejętności
http://nwvault.ign.com/View.php?view=Te ... ail&id=107<-lepsze graficznie i w kolorze ikony klas
http://nwvault.ign.com/View.php?view=te ... ail&id=66- nowy wygląd pomieszczeń. Teraz wyglądają duże lepiej.
http://nwvault.ign.com/View.php?view=ha ... il&id=6604 - zmienia wam wszelkie groty i jaskinie. Są bardziej realistycznie
http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha ... l&id=6468- alternatywne animacje postaci. Są rewelacyjne
http://nwvault.ign.com/View.php?view=Mo ... il&id=319- znacznie ładniejsze miasto
http://nwvault.ign.com/View.php?view=Te ... tail&id=64 - dużo lepsza zmiana lasu.
http://nwvault.ign.com/View.php?view=Te ... tail&id=46 - Dodatek ze zmianą miasta. Zmienia kostkę brukową po której chodzicie w mieście jak i roślinki. Bardziej są kolory żywsze i ładniejsze.
http://nwvault.ign.com/View.php?view=Mo ... ail&id=124 - Nowe modele raczek, wygladaja rewelacyjnie (maja palce, w przeciwienstwie do bioware'owej piesci ). Polecam.
http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha ... il&id=7730<-zmienia niektóre, stwory na te co są na screen'ach.
http://nwvault.ign.com/View.php?view=Mo ... ail&id=404<-Głowy z CEPa
http://www.legendsofchance.net/Downloads/override.rar<- Dodaje głowy z CEP'a i więcej głosów. <uwaga jeśli ściągniesz a inny gracz nie będzie miał, to widzi biegający korpus bez głowy, a głosów nie słyszy>
KaHuna - 27 Lip 2010 10:02
" />Hm... było to już poruszane kiedyś, nie pamiętam czy w temacie gadu gadu, czy navault, w każdym razie próbowaliśmy Wam uświadomić "niebezpieczeństwa", jakie pociąga za sobą takie upiększanie nwna indywidualnie i po Waszej stronie. Jednak skoro temat powrócił, a ja już nie pamiętam gdzie to było, pozwolę sobie wytłumaczyć jeszcze raz.
1. Nwn na multi jest taką grą, w której ogromną rolę odgrywa wygląd świata. Jeżeli dojdzie do sytuacji, gdzie spotyka się dwóch Graczy, jeden ma podmienione tekstury, nie daj Ubtao modele i tak dalej, a drugi korzysta z zestwamu przez nas polecanego i wprowadzonego - jeden widzi drzewo, drugi nie widzi drzewa. "Hej, spójrz na to piękne drzewo!" - "o czym ty mówisz, mój przyjacielu! tu nie ma żadnego drzewa!" - "e..."
2. Takie podmieniacze mogą zamienić tile z (na przykład) kostką brukową na tile z (na przykład) domem lub odwrotnie. Pomijając już kwestie wymienione w pierwszym punkcie, jeżeli Gracz z podmienionymi hakami będzie chciał przejść przez taki właśnie fragment, który on widzi jako puste pole, a serwer wie, że tam stoi dom, może dojśc do konfliktów i będą problemy. A wiadomo, że nwn jest specyficzny i problemy mogą być globalne.
3. Sam zaznaczyłeś, że jeśli ktoś nie będzie miał modeli głów u siebie będzie widział postać bez głowy. To niejako wymusza od wszystkich nabycie takiej paczki, która jest kompletnie bez sensu - używamy cepa, więc i mamy głowy cepowe i choć nie będzie ich do wyboru przy tworzeniu postaci najprawdopodobniej będzie ten sam system co na Kyrtarii, mianowicie możliwość zmiany głowy na, między innymi, cepową przy autoryzacji. Bez problemów, bez konfliktów, bez dublowania posiadanych plików.
4. Już i tak katalog z hakami waży 5 GB z hakiem, litości
5. Z powodów powyższych i innych technicznych z naszej strony prosilibyśmy o to, abyście nie zaopatrywali się w takie dodatkowe smaczki. Można przedstawić jakeiś haki czy inne pliki w ramach propozycji dla ekipy, jesli coś będzie naprawdę dobre to pewnie to rozważymy. Ale nie modyfikujcie nic na własną rękę.
lolek - 27 Lip 2010 10:05
" /> cholera ja to mam od dawna.... tędy przedstawiam wam te pliki sa małe acz bardzo pożyteczne ! ( i naprawdę poprawia jakość gry)
ps. Kolorowe ikony um. klas oraz zaklęć są bezpieczne.
KaHuna - 27 Lip 2010 10:08
" />I nie zobaczycie, jakie piękne ikonki zaklęć pZv dorobił
lolek - 27 Lip 2010 10:11
" />Wszystkie ikony nowych zaklęć zobaczą !
Radar - 27 Lip 2010 10:12
" />Ja to bym jednak zaczekał z tym na pZv! bo nie wiadomo czy nie będzie kolidować.
Ja osobiście mam tylko te nowe modele rąk, które maja palce bo są na prawdę fajne a nie obciążają NWN'a aż tak bardzo. Raz miałem wszystkie, kompletnie wszystkie wstawione tutaj bajery i jeszcze więcej nawet... Przy robieniu postaci wybierałem głowę, po kliknięciu "Graj" miałem zupełnie inną.
Nagle z normalnych czterech stojących wokół ogniska ławek 1 została normalna, po środku jednej wyrosło drzewo(oczywiście dało się na tej ławce siedzieć tylko ja widziałem że moja postać jest przez drzewo pochłonięta, inni nie widzieli bo nie mieli tych plików), a dwie pozostałe były na połowę wysokości wkopane w ziemię ponieważ pod nimi pojawiły się nierówności terenu...
Mój NWN z gry stał się pokazem slajdów. Zwłaszcza na tych bardziej zlagowanych lokacjach. To nie żart, mój folder z NWN'em ważył jakieś 18-20GB
Było tego jeszcze sporo, ale nie pamiętam już wszystkiego. Mówiąc krótko - pliki z modelami rąk z palcami są świetne, jednak resztę, w szczególności te pliki od zmiany tekstur i od dodatkowych głów odradzam.
tuldor1 - 27 Lip 2010 11:39
" />Temat o jakim wspomniała Kunia to "Nwvault" :
viewtopic.php?f=17&t=2070&start=0
Wracajac do dyskusji - modele rąk i kolorowe ikonki klas/umiejętności/czarów etc w niczym nie przeszkadzają gdy idzie o multi i każdy kto chce zainstalować je sobie może oczywiście - tu już dowolność decyzji co kto ma ochotę oglądać
Niemniej odradzałbym instalację "upiększaczy terenu" jak to już adminka wyjaśniła
Na pocieszenie rzeknę iż chult i tak ma lokacje zapierające dech więc nie będzie problemu z oglądaniem czegoś brzydkiego
_________________
Najbardziej wredny z Twórców Chultu, chętnie pomoże w sprawach z modem związanych.
"Patriotyzm jest cechą ludzi ziejących nienawiścią" Oscar Wilde
_________________
KaHuna - Pon Lip 12, 2010 10:11
słusznie, słuchać tuldora
Gork - 27 Lip 2010 14:37
" />Animacje walki, choć naprawdę fajne też odradzam. W opisie nie ma nic o zgodności z CEPem, czyli zapewne dalej (jak od wielu lat) będą się rozchodzić tekstury w przypadku posiadania elementów ubioru z CEPa.
- ręce latające osobno od ciała
- głowa lewitująca obok korpusu
oraz wiele innych atrakcjizanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
lolek - 27 Lip 2010 09:42
" />Zamieszczam wam, linki do plików dodatkowych, które odmienią wasze stare nudne NWN
http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ot ... il&id=1020<- kolorowe ikony czarów
http://nwvault.ign.com/View.php?view=Te ... tail&id=97<-bardzo fajne ikony domen kapłańskich
http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ot ... il&id=1083<-kolorowe atuty
http://nwvault.ign.com/View.php?view=Te ... ail&id=108<-lepsze graficznie i w kolorze ikony umiejętności
http://nwvault.ign.com/View.php?view=Te ... ail&id=107<-lepsze graficznie i w kolorze ikony klas
http://nwvault.ign.com/View.php?view=te ... ail&id=66- nowy wygląd pomieszczeń. Teraz wyglądają duże lepiej.
http://nwvault.ign.com/View.php?view=ha ... il&id=6604 - zmienia wam wszelkie groty i jaskinie. Są bardziej realistycznie
http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha ... l&id=6468- alternatywne animacje postaci. Są rewelacyjne
http://nwvault.ign.com/View.php?view=Mo ... il&id=319- znacznie ładniejsze miasto
http://nwvault.ign.com/View.php?view=Te ... tail&id=64 - dużo lepsza zmiana lasu.
http://nwvault.ign.com/View.php?view=Te ... tail&id=46 - Dodatek ze zmianą miasta. Zmienia kostkę brukową po której chodzicie w mieście jak i roślinki. Bardziej są kolory żywsze i ładniejsze.
http://nwvault.ign.com/View.php?view=Mo ... ail&id=124 - Nowe modele raczek, wygladaja rewelacyjnie (maja palce, w przeciwienstwie do bioware'owej piesci ). Polecam.
http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha ... il&id=7730<-zmienia niektóre, stwory na te co są na screen'ach.
http://nwvault.ign.com/View.php?view=Mo ... ail&id=404<-Głowy z CEPa
http://www.legendsofchance.net/Downloads/override.rar<- Dodaje głowy z CEP'a i więcej głosów. <uwaga jeśli ściągniesz a inny gracz nie będzie miał, to widzi biegający korpus bez głowy, a głosów nie słyszy>
KaHuna - 27 Lip 2010 10:02
" />Hm... było to już poruszane kiedyś, nie pamiętam czy w temacie gadu gadu, czy navault, w każdym razie próbowaliśmy Wam uświadomić "niebezpieczeństwa", jakie pociąga za sobą takie upiększanie nwna indywidualnie i po Waszej stronie. Jednak skoro temat powrócił, a ja już nie pamiętam gdzie to było, pozwolę sobie wytłumaczyć jeszcze raz.
1. Nwn na multi jest taką grą, w której ogromną rolę odgrywa wygląd świata. Jeżeli dojdzie do sytuacji, gdzie spotyka się dwóch Graczy, jeden ma podmienione tekstury, nie daj Ubtao modele i tak dalej, a drugi korzysta z zestwamu przez nas polecanego i wprowadzonego - jeden widzi drzewo, drugi nie widzi drzewa. "Hej, spójrz na to piękne drzewo!" - "o czym ty mówisz, mój przyjacielu! tu nie ma żadnego drzewa!" - "e..."
2. Takie podmieniacze mogą zamienić tile z (na przykład) kostką brukową na tile z (na przykład) domem lub odwrotnie. Pomijając już kwestie wymienione w pierwszym punkcie, jeżeli Gracz z podmienionymi hakami będzie chciał przejść przez taki właśnie fragment, który on widzi jako puste pole, a serwer wie, że tam stoi dom, może dojśc do konfliktów i będą problemy. A wiadomo, że nwn jest specyficzny i problemy mogą być globalne.
3. Sam zaznaczyłeś, że jeśli ktoś nie będzie miał modeli głów u siebie będzie widział postać bez głowy. To niejako wymusza od wszystkich nabycie takiej paczki, która jest kompletnie bez sensu - używamy cepa, więc i mamy głowy cepowe i choć nie będzie ich do wyboru przy tworzeniu postaci najprawdopodobniej będzie ten sam system co na Kyrtarii, mianowicie możliwość zmiany głowy na, między innymi, cepową przy autoryzacji. Bez problemów, bez konfliktów, bez dublowania posiadanych plików.
4. Już i tak katalog z hakami waży 5 GB z hakiem, litości
5. Z powodów powyższych i innych technicznych z naszej strony prosilibyśmy o to, abyście nie zaopatrywali się w takie dodatkowe smaczki. Można przedstawić jakeiś haki czy inne pliki w ramach propozycji dla ekipy, jesli coś będzie naprawdę dobre to pewnie to rozważymy. Ale nie modyfikujcie nic na własną rękę.
lolek - 27 Lip 2010 10:05
" /> cholera ja to mam od dawna.... tędy przedstawiam wam te pliki sa małe acz bardzo pożyteczne ! ( i naprawdę poprawia jakość gry)
ps. Kolorowe ikony um. klas oraz zaklęć są bezpieczne.
KaHuna - 27 Lip 2010 10:08
" />I nie zobaczycie, jakie piękne ikonki zaklęć pZv dorobił
lolek - 27 Lip 2010 10:11
" />Wszystkie ikony nowych zaklęć zobaczą !
Radar - 27 Lip 2010 10:12
" />Ja to bym jednak zaczekał z tym na pZv! bo nie wiadomo czy nie będzie kolidować.
Ja osobiście mam tylko te nowe modele rąk, które maja palce bo są na prawdę fajne a nie obciążają NWN'a aż tak bardzo. Raz miałem wszystkie, kompletnie wszystkie wstawione tutaj bajery i jeszcze więcej nawet... Przy robieniu postaci wybierałem głowę, po kliknięciu "Graj" miałem zupełnie inną.
Nagle z normalnych czterech stojących wokół ogniska ławek 1 została normalna, po środku jednej wyrosło drzewo(oczywiście dało się na tej ławce siedzieć tylko ja widziałem że moja postać jest przez drzewo pochłonięta, inni nie widzieli bo nie mieli tych plików), a dwie pozostałe były na połowę wysokości wkopane w ziemię ponieważ pod nimi pojawiły się nierówności terenu...
Mój NWN z gry stał się pokazem slajdów. Zwłaszcza na tych bardziej zlagowanych lokacjach. To nie żart, mój folder z NWN'em ważył jakieś 18-20GB
Było tego jeszcze sporo, ale nie pamiętam już wszystkiego. Mówiąc krótko - pliki z modelami rąk z palcami są świetne, jednak resztę, w szczególności te pliki od zmiany tekstur i od dodatkowych głów odradzam.
tuldor1 - 27 Lip 2010 11:39
" />Temat o jakim wspomniała Kunia to "Nwvault" :
viewtopic.php?f=17&t=2070&start=0
Wracajac do dyskusji - modele rąk i kolorowe ikonki klas/umiejętności/czarów etc w niczym nie przeszkadzają gdy idzie o multi i każdy kto chce zainstalować je sobie może oczywiście - tu już dowolność decyzji co kto ma ochotę oglądać
Niemniej odradzałbym instalację "upiększaczy terenu" jak to już adminka wyjaśniła
Na pocieszenie rzeknę iż chult i tak ma lokacje zapierające dech więc nie będzie problemu z oglądaniem czegoś brzydkiego
_________________
Najbardziej wredny z Twórców Chultu, chętnie pomoże w sprawach z modem związanych.
"Patriotyzm jest cechą ludzi ziejących nienawiścią" Oscar Wilde
_________________
KaHuna - Pon Lip 12, 2010 10:11
słusznie, słuchać tuldora
Gork - 27 Lip 2010 14:37
" />Animacje walki, choć naprawdę fajne też odradzam. W opisie nie ma nic o zgodności z CEPem, czyli zapewne dalej (jak od wielu lat) będą się rozchodzić tekstury w przypadku posiadania elementów ubioru z CEPa.
- ręce latające osobno od ciała
- głowa lewitująca obok korpusu
oraz wiele innych atrakcji