PLUSY I MINUSY SPREZYN REGULOWANYCH Z ALLEGRO ZA 400zł
Glnczor - 2006-12-20, 10:29
" />Witam jest duzo plusow i minusow w sprawie sprezyn ktore sa sprzedawane na allegro glownie mam pytania a rowniez chcialbym sie dowiedziec cos odwas od tych tez co je maja i sami moga sie wypowiedziec...
1 czy sprezyny miejeac 0 cy tez te -9 beda tak samo twarde?? z tego co czytalem dowiedzialem sie ze niby na 0 da sie jezdzic bez zadnych problemow an a-9 jest bardzo ciezko a inne wypowiedzi byly ze na 0 tez nie da sie jezdzic mi glownie rozchodzi sie o 0 bo mam teraz -6 jest ok ale na dluzsza trase nie bardzo dlatego zalezmy mi wyzszym...
2 czy one tak czesto lubia sa peknac tak od siebie czy tylko w przypadku na -9cm lub blisko tego obnizenia??
3 nie warto mi pakowac w sprezyny org ktore beda mialy np 5mm bo mi zalezy na 6mm i na 0 a tez bez sensu jest zmieniac na serie sprezyny jak bede gdzies jechal
4 warto to kupic dla mojego przykladu??
5 pozdrawiam i chetnie poslucham co wy macie na ten temat do powiedzenia.
POUL - 2006-12-20, 10:57
" />Mi przednie fabryczne też popękały jak auto pojeżdziło po polskich drogach, kupiłem dwie używki po 80pln za sztukę a teraz kupiłem te ze stanów zobaczymy jak będzie a obniżyć chcę max jakieś 35- 45mm.
Majątku nie kosztowały, najwyżej będzie wtopka.
Boogie - 2006-12-20, 11:44
" />
POUL - 2006-12-20, 12:01
" />Tak to wygląda dla zainteresowanych
Talib - 2006-12-20, 12:51
" />Więc tak jak widzicie regulacja tych sprężyn polega na zmianie wysokości tego pierścienia, co według mnie nie zmienia zbytnio napięcia sprężyny( pomijając inną pracę amora na różnych wysokościach ). Dla mnie to to samo co mieć sprężyny wlaśnie z - 60 - 90 i podkładać pod nie podkładki żeby było wyżej - efekt ten sam. Co do grubości zwojów, to chyba nie to się liczy, ale materiał z którego są wykonane.
Co do ich pękania to czytałem o tym już dawno temu, ale powiedzcie mi jak one mają być wytrzymałe skoro kosztują w USA 40zł No i czy ktoś widział gdzieś jakąś gwarancję na nie , przynajmniej na miesiąc Ja bym się bał na tym jeździć....
Boogie - 2006-12-20, 15:54
" />czekam na opinie odnośnie spręzyn z USA jeżeli sie sprawdzą to kto wie
zwibel - 2006-12-20, 17:15
" />Sprężyny nie są według mnie aż takie złe
Boogie - 2006-12-20, 17:29
" />może zamówie takie u gwiazdora
Talib - 2006-12-20, 18:46
" />
Piotr - 2006-12-20, 19:22
" />ten układ jest tutaj, dla porównania, jamexy a tu kolega Nevada sprzedaje używane eibachy
wiec odpowiedź na pytanie "czy warto" zależy chyba tylko od tego czy się sprawdzają w warunkach bojowych:
Bedzio - 2008-01-21, 22:04
" />i co??
jeździ ktoś na tych regulowanych springach ??
może sie wypowie...
nosql - 2008-01-22, 10:44
" />wypowiadało sie juz wiele osobna tym forum, ostatnim takim był chyba POUL ktoremu odradzałem bardzo ten shit ale musiał sie sam przekonać ze to tani badziew nic poza tym! więc może zagadaj do niego jak wrazeniazanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Glnczor - 2006-12-20, 10:29
" />Witam jest duzo plusow i minusow w sprawie sprezyn ktore sa sprzedawane na allegro glownie mam pytania a rowniez chcialbym sie dowiedziec cos odwas od tych tez co je maja i sami moga sie wypowiedziec...
1 czy sprezyny miejeac 0 cy tez te -9 beda tak samo twarde?? z tego co czytalem dowiedzialem sie ze niby na 0 da sie jezdzic bez zadnych problemow an a-9 jest bardzo ciezko a inne wypowiedzi byly ze na 0 tez nie da sie jezdzic mi glownie rozchodzi sie o 0 bo mam teraz -6 jest ok ale na dluzsza trase nie bardzo dlatego zalezmy mi wyzszym...
2 czy one tak czesto lubia sa peknac tak od siebie czy tylko w przypadku na -9cm lub blisko tego obnizenia??
3 nie warto mi pakowac w sprezyny org ktore beda mialy np 5mm bo mi zalezy na 6mm i na 0 a tez bez sensu jest zmieniac na serie sprezyny jak bede gdzies jechal
4 warto to kupic dla mojego przykladu??
5 pozdrawiam i chetnie poslucham co wy macie na ten temat do powiedzenia.
POUL - 2006-12-20, 10:57
" />Mi przednie fabryczne też popękały jak auto pojeżdziło po polskich drogach, kupiłem dwie używki po 80pln za sztukę a teraz kupiłem te ze stanów zobaczymy jak będzie a obniżyć chcę max jakieś 35- 45mm.
Majątku nie kosztowały, najwyżej będzie wtopka.
Boogie - 2006-12-20, 11:44
" />
POUL - 2006-12-20, 12:01
" />Tak to wygląda dla zainteresowanych
Talib - 2006-12-20, 12:51
" />Więc tak jak widzicie regulacja tych sprężyn polega na zmianie wysokości tego pierścienia, co według mnie nie zmienia zbytnio napięcia sprężyny( pomijając inną pracę amora na różnych wysokościach ). Dla mnie to to samo co mieć sprężyny wlaśnie z - 60 - 90 i podkładać pod nie podkładki żeby było wyżej - efekt ten sam. Co do grubości zwojów, to chyba nie to się liczy, ale materiał z którego są wykonane.
Co do ich pękania to czytałem o tym już dawno temu, ale powiedzcie mi jak one mają być wytrzymałe skoro kosztują w USA 40zł No i czy ktoś widział gdzieś jakąś gwarancję na nie , przynajmniej na miesiąc Ja bym się bał na tym jeździć....
Boogie - 2006-12-20, 15:54
" />czekam na opinie odnośnie spręzyn z USA jeżeli sie sprawdzą to kto wie
zwibel - 2006-12-20, 17:15
" />Sprężyny nie są według mnie aż takie złe
Boogie - 2006-12-20, 17:29
" />może zamówie takie u gwiazdora
Talib - 2006-12-20, 18:46
" />
Piotr - 2006-12-20, 19:22
" />ten układ jest tutaj, dla porównania, jamexy a tu kolega Nevada sprzedaje używane eibachy
wiec odpowiedź na pytanie "czy warto" zależy chyba tylko od tego czy się sprawdzają w warunkach bojowych:
Bedzio - 2008-01-21, 22:04
" />i co??
jeździ ktoś na tych regulowanych springach ??
może sie wypowie...
nosql - 2008-01-22, 10:44
" />wypowiadało sie juz wiele osobna tym forum, ostatnim takim był chyba POUL ktoremu odradzałem bardzo ten shit ale musiał sie sam przekonać ze to tani badziew nic poza tym! więc może zagadaj do niego jak wrazenia