ďťż

po obejrzeniu pierwszej hondy civic - pare pytań



Kier - 2010-02-07, 20:16
" />Witam! czas nadszedł kupić hanie! byłem obejrzeć dziś jedną! dodaje fotki i mam pytania! czy warte to 2200 zł? silnik chodzi fajnie ( 1.4 w gazie) ma jakies biedne progi przyklejone ale chce sie tego pozbyć. tylko mam pare pytanek: napewno jest to civic po lifcie? (bo nie chce przedliftu) czy civic ma tak przekrzywioną wajchę zmiany biegów do przodu? czy w hani jest dosć głośno jak sie jedzie? pukający tłumik to chyba nie problem co? aha jescze jedno - czy taka hania w gazie 1.4 to sie zbierać powinna tak dobrze od 2-2.5 tys obrotów? fotele ma inne i kiere też (wiem) ;p powiedzcie na co musze zwrocić jescze szczególną uwagę? samochod będę cały malował wiec sie zbytnio nie przejmuje rysami i małymi wgniotkami ;p
Jak możecie to pomóżcie




nogaj - 2010-02-07, 20:25
" />buda polift, środek polift, fotele z del sola, kiera 5 gen ( del sol), lewarek jest w dziwnym miejscu, jakby na 1-biegu ale też tak jakby za bardzo wystawał, 1.4 w gazie hmm moje 1.4 na gaźniku zbierało sie od 3 tyś , teraz to inna bajka, fotka spod machy by sie przydała i tyłu auta



Mazek - 2010-02-07, 20:30
" />Wnętrze po liftingowe, reszta budy też. Może się mylę ale...
1.4 miały automatyczne ssanie ?



Stoki Chan - 2010-02-07, 20:32
" />nie , ręczne ... automatyczne miały 1.3




soldi - 2010-02-07, 20:35
" />fotele i kierownica z Del Sol, drążek biegów nienormalnie ustawiony (jakby wodziki były za długie)

samochód poliftowy - zderzak, postojówki, deska rozdzielcza o tym świadczą

od 2-2,5 tyś ten samochód się nie będzie zbierał - to 1.4 na gaźnikach i cudów nie ma.. dopiero od 4 tyś spodziewaj się "mocy"

po tych fotach, to kompletnie nie widać nic więcej



Mazek - 2010-02-07, 20:38
" />Widać, że to nie jest 1.4 nawet po tym, ze nie ma ręcznego ssania. Czyli może to być 1.5 bo ma konsole środkowa albo 1.3 po tuningu.



Kier - 2010-02-07, 20:52
" />kurcze mowił koleś ze 1.4 . fotki silnika nie mam:/ dodaje jescze te fotki co mam. jak jest z tym ssaniem? wogole trzeba używać ssania w lato jak jest ciepło?



soldi - 2010-02-07, 21:07
" />zawsze na zimnym używasz ssania

daj foty silnika, widać że coś tam grzebane było (brak ręcznego cięgna od ssania, drążek biegów)

w ogóle dziwny kolor... nie kojarzę takiego na 4genie

wykop z niego numer nadwozia VIN - wszystko (większość) się wyjaśni

co do ceny, to nie jest wygórowana, jeżeli sprzęt jeździ

te nakładki na progi mogą wróżyć martwicą blachy



venom - 2010-02-07, 21:17
" />Kolorek fajny, jednak nie jest to oryginał. Wnętrze jak już powiedzieli przedmówcy skrzyżowane z delsolem. Lepiej to niż poprzecierane, wysiedziane oryginalne siedzenia.

Ssanie jest potrzebne, nawet latem. Jeśli chcesz zobaczyć empirycznie czy ono jest to zobacz na obrotomierzu na ile krpm wskoczy wskazówka. Po kilku minutach powinna opaść, a praca silnika powinna się ustabilizować.

Co do silnika:

- jak ma patelnie to 1,3
- jak ma dwa gaźniki (napis dual carb) to 1,4
- jak ma czarną puszkę z napisem dual point to 1,5
- jak ma kolektor ssący w kształcie walca i napis pgm-fi to 1,6

Możesz zobaczyć też oznaczenie na silniku - obok skrzyni biegów powinno być coś wybite, lub też na tabliczce znamionowej (stojąc przodem do auta z podniesioną maską w prawym górnym roku )



konieczko - 2010-02-07, 23:20
" />Moim zdaniem ED6 ponieważ:
- 1.5 (może był wymieniany silnik na 1.4)
- brak ssania
- czerwone pole od 6500
- dpfi tak często jest mylone z gaźnikiem



Kier - 2010-02-08, 15:43
" />chyba sobie tą hanie odpuścić bede musiał bo cos zadużo nie jasności jest. kolor nieoryginalny i sporo szpachli widziałem. i ten silnik nie wiadomo od czego. klapa od innego civica. trudno. musze szukać dalej bedziecie cos mieli na oku to dajcie znać
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu