ďťż

Pochylone koło help mee!!!!! Wazne!



Kanies - 2009-07-05, 22:31
" />A wiec powiedzcie mi co mi sie moglo posypac.. jechalem na jadwigi tj wjezdzalem i bylo slisko jechalem max 40 no i w ten luk co jest od strony falbanki no i wpadlem w poslizg probowalem sie ratowac no ale lekko przychaczyllem o burtnik(skuryszelm jego rant)... no i felga poscierana na rancie no i kolo przekkrzywoione i bardzo mocno sciaga, uderzylem dolem, wydaje mi sie ze to kat wyprzedzenia kola sie zmienilł bo uderzenie slabe nie bylo.. no ale moze wy poradzicie mi cos innego..plis pomocy bo wiecej jak 50 nie moge jechac;(((

Mod Edit: Prosze pisać bez bluzgów. Litera "i" nie jest znakiem interpunkcyjnym. R




ppiotrek - 2009-07-06, 07:46
" />Zajrzyj pod auto to się dowiesz



versus - 2009-07-06, 08:42
" />Na supersprincie miałem podobny wypadek. Proponuję wykonać następujące operacje - po kolei:
1. Wymienić górny wahacz - on jest najsłabszym ogniwem i na 99% jest do wymiany. Po założeniu wahacza zobaczysz jak będzie się zachowywało koło - jeśli wróci na swoje miejsce to geometria i gotowe.
2. Jeśli to nie pomoże to trzeba wymienić zwrotnicę oraz/lub dolny wahacz. W moim przypadku jedno i drugie. Najpierw wymieniłem zwrotnicę, koło trochę się wyprostowało, ale wciąż nie było w negatywie. Na dodatek było wciąż cofnięte do tyłu o 2 cm. Konieczna była wymiana dolnego wahacza.

Oczywiście trzeba się przygotować, że przy okazji do wymiany pójdą końcówki drążków i sworznie. Jest też możliwość że wygięła się śruba mocująca dolny wahacz do nadwozia. Wejdź pod auto i pooglądaj spustoszenie



Kanies - 2009-07-06, 22:07
" />sprawdzielm dzis na kanale i wogole..noo i wydaje mi sie ze gorny na bank..bo jest przekrzywiona jego koncowka no i nie puka mi a juz pukal troszke.. no i zastanawiam sie nad zwrotnica..boo maa lekka przerwe miedzy koncowka wachasza a ogolnie zwrotnica niewiem jak dolny.. mniej wiecej jaki koszt tych czesci 300 zl?

wyglada to tak na stalowce;/








versus - 2009-07-07, 06:53
" />To jest na wyprostowanej kierownicy?

Górny na 100% jeśli końcówka krzywa - właśnie w ten sposób się wygina

Na początek wrzuć nowy górny i nie ruszaj reszty.



Kanies - 2009-07-08, 21:32
" />owszem kierownica prosto..drugie jest prosto

okej jutro postram sie wymienic i zobacze co dalej bd:P

editL:

zmienilem wachac gorny. troszke jest roznica.. kolo troszke wrocilo na swoje miejsce ale jesce nie to co powinno byc. to teraz zwrotnica? na dodatek jeszcze chyba mi sie linka od sprzega zj. wbijam bieg nciskam spreglo.. a one zostaje na dole.. i sie blokuje odbicie..wydaje mi sie ze to linka sie blokuje w pancerzku///



Lecho - 2009-07-12, 21:30
" />Linke mam jak chcesz w bdb stanie od 13b1 chyba to samo. odezwij sie w poniedziałek 721-145-215 Lecho



Kanies - 2009-07-12, 22:06
" />juz kupilem zwrotnice,i wachacz dolny. bym dzis zmienil ale grzechotka mi pekla i nie odkrecilem piasty..jutro wymienie..;p a linka owszem okazalo sie do dupy.. sprzeglo mialem strasznie twarde i ciezko chodzilo.. no a teraz po wymianie na linke( niby wzmacniana jest troche grubsza) od D16 chodzi jakbym hydrauliczne mial. ) choc jedno dobre:P jutro wymianaa zawiechy zobaczymy. co bd..czy bd juz negatyw?! ehh..
gadalem dzis z tym od tych czesci mozliwe ze belka tez dostalaa.. przy 40km/h?
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu