Podmiana modeli w COD4
PsyborgMJ - 2008-05-27, 10:35
Próbowął ktoś z was może zmusić grę, żeby w trybie MP załadowała wskazane modele żołnierzy? Na przykład zamiast heavygunner'a z MP załadować tego z SP?
Obróbka istniejących nie wchodzi w grę, bo nie znam nikogo kto by znał wystarczająco dobrze Maya, a sam nie mam czasu na naukę. Mógłbym je oteksturować, ale niektóre modele z MP są żałosne, albo nie pasują do moich założeń.
JaRo* - 2008-05-27, 10:44
Nie da się, SP, a MP to zupełnie inna bajka.
PsyborgMJ - 2008-05-27, 12:46
W jakim sensie zupełnie inna?
To, że się różnią, to widać, chociaż to też nie do końca prawda, bo oteksturowanie modeli SAS, Arabów i Opozycji (Specnaz) jest wspólne dla MP i SP, a co za tym idzie, model musi być właściwie identyczny. Nawet skłonny jestem stwierdzić, że przynajmniej w niektórych przypadkach to ten sam model.
Chodzi jedynie o wymuszenie na grze (zapewne odpowiednim skryptem) załadowania konkretnego modelu, np. heavy gunnera zamiast snajpera.
Squall - 2008-06-14, 14:41
Gdyby byla mozliwosc, ludzie by zaczeli zmieniac modele przeciwnikow w jednokolorowe bryly jak to mialo miejsce w CSS
PsyborgMJ - 2008-06-14, 22:18
Nic to nikomu nie da, bo nie wejdziesz na serwer, który ma ustawioną opcję "pure" - czyli 99% serwerów. Sumy kontrolne plików by się nie zgadzały. Od zmiany koloru tekstur jest 'kameleon' (najczęściej określany angielskim skrótem 'cham') ;)
[ Dodano: 2008-07-01, 15:44 ]
To jak? Znajdzie się zapaleniec znający 3DSMAX albo Maya?...
Lazar - 2009-01-30, 17:43
Znajdzie się, ale o co chodzi ? :D Bawie się w 3DSMAX, robie w San Andreas modele postaci dla frakcji w SAMP'ie na modzie Role Play, ale myśle że uporam się z postaciami z COD'azanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
PsyborgMJ - 2008-05-27, 10:35
Próbowął ktoś z was może zmusić grę, żeby w trybie MP załadowała wskazane modele żołnierzy? Na przykład zamiast heavygunner'a z MP załadować tego z SP?
Obróbka istniejących nie wchodzi w grę, bo nie znam nikogo kto by znał wystarczająco dobrze Maya, a sam nie mam czasu na naukę. Mógłbym je oteksturować, ale niektóre modele z MP są żałosne, albo nie pasują do moich założeń.
JaRo* - 2008-05-27, 10:44
Nie da się, SP, a MP to zupełnie inna bajka.
PsyborgMJ - 2008-05-27, 12:46
W jakim sensie zupełnie inna?
To, że się różnią, to widać, chociaż to też nie do końca prawda, bo oteksturowanie modeli SAS, Arabów i Opozycji (Specnaz) jest wspólne dla MP i SP, a co za tym idzie, model musi być właściwie identyczny. Nawet skłonny jestem stwierdzić, że przynajmniej w niektórych przypadkach to ten sam model.
Chodzi jedynie o wymuszenie na grze (zapewne odpowiednim skryptem) załadowania konkretnego modelu, np. heavy gunnera zamiast snajpera.
Squall - 2008-06-14, 14:41
Gdyby byla mozliwosc, ludzie by zaczeli zmieniac modele przeciwnikow w jednokolorowe bryly jak to mialo miejsce w CSS
PsyborgMJ - 2008-06-14, 22:18
Nic to nikomu nie da, bo nie wejdziesz na serwer, który ma ustawioną opcję "pure" - czyli 99% serwerów. Sumy kontrolne plików by się nie zgadzały. Od zmiany koloru tekstur jest 'kameleon' (najczęściej określany angielskim skrótem 'cham') ;)
[ Dodano: 2008-07-01, 15:44 ]
To jak? Znajdzie się zapaleniec znający 3DSMAX albo Maya?...
Lazar - 2009-01-30, 17:43
Znajdzie się, ale o co chodzi ? :D Bawie się w 3DSMAX, robie w San Andreas modele postaci dla frakcji w SAMP'ie na modzie Role Play, ale myśle że uporam się z postaciami z COD'a