poliftowe zegary na przedliftowej wiązce- kabelki
Tankian - 2008-06-24, 08:29
" />Wiec tak, mam przedliftową wiązke pod deską a chce załozyc zegary poliftowe.
mam wszystkie wtyczki, pytanie teraz które piny trzeba pozamieniac bo z kabelkologii to ja głupi jestem
dodam ze mam zegary z rexa i wiązke z rexa ale to chyba nei ma znaczenia
dodaje foto
wtyczki poliftowe
wtyczki przedliftowe:
stealth - 2008-06-24, 09:06
" />Ja bym próbował kolorami Tzn. założyłbym, że oznaczenia kolorystyczne się nie zmieniły i tak pozamieniał, żeby tam gdzie jest żóty kabelek we wtyczce poliftowej (tej właściwej dla zegarów) znalazł się żółty kabelek we wtyczce przedliftowej.
W manualu masz rozpiskę kabelków i kolorów w zegarach - zajrzyj tam i wg tego dedukuj gdzie co przełożyć. Istotne, żeby to co jest na miejscu powiedzmy 2 od lewej w górnym rzędzie wtyczki poliftowej, włożyć w to samo miejsce
Tankian - 2008-06-24, 09:08
" />
stealth - 2008-06-24, 09:12
" />To weź wtyczkę poliftową i pierwszy jakiś kabelek który tam wchodzi, a potem w zegarach, od tyłu, zerknij gdzie prowadzi ścieżka: czy do lampki którejś, wskaźnika itd. I już wiesz co to jest w polifcie, a potem wrzucasz w to miejsce wtyczki kabelek przedliftowy opisany w manualu.
Inna (dłuższa) metoda to odłączać po jednym kabelku od nowych zegarów i sprawdzać co nie działa. Wtedy wiesz do czego który kabelek i tak jak wyżej
Tankian - 2008-06-24, 09:28
" />nic z tego manuala nie rozumiem
khalbar - 2008-06-24, 10:18
" />ja robiłem podobny bo mi po przełożeniu jakieś zegary z 1.5 dziwne nie działały jak należało
pytanie czy wtyczki różnią się ksztautem od siebie ? ja mam zegary przedliftowe z 1.4 zastanawiam się czy to da rade w ogóle tak zrobić (mam wątpliwości)
porównam i dam ci znać !!!!!
zrobiłęm tak odwróciłem zegary i rozrysowałem je na kartce co gdzie i jak idzie !!!!
jedne i drugie
jedne miałem kompletnie inne musiałem w paru miejscach polutować i wszystko grało
kurde w gruncie żeczy to jest proste !!!!
Tankian - 2008-06-24, 10:34
" />
khalbar - 2008-06-24, 10:39
" />to lepiej przestawiać styki we wtyczkach !!!! i nic sie nie tnie
Tankian - 2008-06-24, 10:41
" />
khalbar - 2008-06-24, 10:50
" />ojojojoj wiązke wymieniać to też chyba jest sporo roboty
z tego co wiem
jak bym miał taką możliwość z chęcią bym pomógł z wymianą tych zegarów ale niestety w
każdym razie powodzenia !!!
pozdro
Tankian - 2008-06-24, 10:54
" />
stealth - 2008-06-24, 20:45
" />W manualu zarzucasz sobie tą stronę gdzie są rozpisane wskaźniki na zegarach. Tam przy każdej żaróweczce/lub wskaźniku jest opisany kolor przewodu jaki doprowadza napięcie - coś w rodzaju BLK/GRN (czarno-zielony). Więc wiesz już, że np. taki kabel to u Ciebie kontrolka oleju.
Teraz identyfikujesz gdzie jest kontrolka oleju w zegarach poliftowych - który pin jej odpowiada, metody opisałem wyżej. No i tak łączysz czy przekładasz kabelki wiązki we wtyczce żeby pasowało Nic trudnego, na pewno dacie sobie radęzanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Tankian - 2008-06-24, 08:29
" />Wiec tak, mam przedliftową wiązke pod deską a chce załozyc zegary poliftowe.
mam wszystkie wtyczki, pytanie teraz które piny trzeba pozamieniac bo z kabelkologii to ja głupi jestem
dodam ze mam zegary z rexa i wiązke z rexa ale to chyba nei ma znaczenia
dodaje foto
wtyczki poliftowe
wtyczki przedliftowe:
stealth - 2008-06-24, 09:06
" />Ja bym próbował kolorami Tzn. założyłbym, że oznaczenia kolorystyczne się nie zmieniły i tak pozamieniał, żeby tam gdzie jest żóty kabelek we wtyczce poliftowej (tej właściwej dla zegarów) znalazł się żółty kabelek we wtyczce przedliftowej.
W manualu masz rozpiskę kabelków i kolorów w zegarach - zajrzyj tam i wg tego dedukuj gdzie co przełożyć. Istotne, żeby to co jest na miejscu powiedzmy 2 od lewej w górnym rzędzie wtyczki poliftowej, włożyć w to samo miejsce
Tankian - 2008-06-24, 09:08
" />
stealth - 2008-06-24, 09:12
" />To weź wtyczkę poliftową i pierwszy jakiś kabelek który tam wchodzi, a potem w zegarach, od tyłu, zerknij gdzie prowadzi ścieżka: czy do lampki którejś, wskaźnika itd. I już wiesz co to jest w polifcie, a potem wrzucasz w to miejsce wtyczki kabelek przedliftowy opisany w manualu.
Inna (dłuższa) metoda to odłączać po jednym kabelku od nowych zegarów i sprawdzać co nie działa. Wtedy wiesz do czego który kabelek i tak jak wyżej
Tankian - 2008-06-24, 09:28
" />nic z tego manuala nie rozumiem
khalbar - 2008-06-24, 10:18
" />ja robiłem podobny bo mi po przełożeniu jakieś zegary z 1.5 dziwne nie działały jak należało
pytanie czy wtyczki różnią się ksztautem od siebie ? ja mam zegary przedliftowe z 1.4 zastanawiam się czy to da rade w ogóle tak zrobić (mam wątpliwości)
porównam i dam ci znać !!!!!
zrobiłęm tak odwróciłem zegary i rozrysowałem je na kartce co gdzie i jak idzie !!!!
jedne i drugie
jedne miałem kompletnie inne musiałem w paru miejscach polutować i wszystko grało
kurde w gruncie żeczy to jest proste !!!!
Tankian - 2008-06-24, 10:34
" />
khalbar - 2008-06-24, 10:39
" />to lepiej przestawiać styki we wtyczkach !!!! i nic sie nie tnie
Tankian - 2008-06-24, 10:41
" />
khalbar - 2008-06-24, 10:50
" />ojojojoj wiązke wymieniać to też chyba jest sporo roboty
z tego co wiem
jak bym miał taką możliwość z chęcią bym pomógł z wymianą tych zegarów ale niestety w
każdym razie powodzenia !!!
pozdro
Tankian - 2008-06-24, 10:54
" />
stealth - 2008-06-24, 20:45
" />W manualu zarzucasz sobie tą stronę gdzie są rozpisane wskaźniki na zegarach. Tam przy każdej żaróweczce/lub wskaźniku jest opisany kolor przewodu jaki doprowadza napięcie - coś w rodzaju BLK/GRN (czarno-zielony). Więc wiesz już, że np. taki kabel to u Ciebie kontrolka oleju.
Teraz identyfikujesz gdzie jest kontrolka oleju w zegarach poliftowych - który pin jej odpowiada, metody opisałem wyżej. No i tak łączysz czy przekładasz kabelki wiązki we wtyczce żeby pasowało Nic trudnego, na pewno dacie sobie radę