Pomocy!250km i padła uszczelka!
Buncol - 2009-05-11, 12:28
" />Witam. Mam straszny problem. Dałem Hanie do naprawy. Były wymienione takie rzeczy jak pompa wody,panewki,rozrząd,komplet uszczelek. Remont robiłem z powodu padniętej uszczelki pod głowicą. Została założona uszczelka erlinga. Zrobiłem 250 km i masło pod korkiem, znikajacy płyn itp Mechanik mówił ze to przez badziewną uszczelke, nie zagotowałem jej. Co mógł zrobic żle mechanik?
xtomay - 2009-05-11, 12:29
" />1. Planowałeś głowicę?
2. Uszczelki to jednak najlepsze są w ASO...
jurasjo - 2009-05-11, 12:36
" />Spartolona robota. Jeżeli nie planowana głowica to masz przyczynę. Jeżeli planowana to niedbalstwo.
Ja mam erlinga i wiem że parę osób na niej też robiło i jest ok.
Wroński - 2009-05-11, 13:02
" />
v-rod - 2009-05-11, 15:37
" />Uszczelke ASO, splanować glowice i dać ją na szczelność, może jest pęknięta, jak dociskał glowice mechanik to nie mówił że czuł jak szpilki wyciągnęły sie?Możliwe że trzeba dać nowe szpilki.Jeżeli teraz bedziesz dawał glowice na planowanie i szczelnosc to zapytaj tego co wykonywał planowanie czy mocno krzywa glowica była i w jakich miejscach, bedziesz wiedział czy prawidłowo docisnął mechanik głowice
adamac - 2009-05-11, 19:54
" />1. prosta, np zabielona głowica i blok
2. z odpowiednią siłą przykręcona głowica..
Nawet w niewyspecjalizowanym warsztacie idzie zrobić dobrze. Ja razem ze znajomym nie zawodowym mechanikiem wymieniałem już kilka uszczelek i żadna sie jeszcze nie wysrała (a przebiegi od 2 do 15kkm).
Buncol - 2009-05-11, 20:08
" />Głowica splanowana do granic mozłiwosci bo miała wżery takie miedzy chyba sylindrami na powierzchni i troche zostało tych wżerów.Wżery nie stykały sie z miejscami w których krazył olej czy tam płyn. Mechanik mówił ze to wina uszczelki i niestey musze się z nim kłucic...
jasiekk - 2009-05-11, 21:08
" />erling za 40zł? ;> jezeli to ten o którym myśle to lepiej głowice połozyć na kartce papieru..
Fawor - 2009-05-11, 21:33
" />elring kosztuje ~120zł, ajusa jest tańsza. A obie metalowe. Jeśli głowica miała wżery to mechanik może mieć racje..
nice - 2009-05-11, 21:52
" />Mi Erling ma minimme dobrze smigał. Raczej nie badziewna uszczelka. A jezeli mechanik mówi Ci,że to wina uszczelki to Ty mu powiedz,ze skoro wiedział,ze badziewna to mógł nie montowac,a tak po montażu mówi Ci,że badziew. Moim zdaniem spaprana robota.
Gr00bY - 2009-05-11, 21:56
" />To była uszczelka metalowa? Mi elring smiga juz od dobrych 20.000km i nie ma problemu. Moze problemem była jednak zniszczona głowica lub sama powierzchnia bloku. Ona też może być krzywa....zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Buncol - 2009-05-11, 12:28
" />Witam. Mam straszny problem. Dałem Hanie do naprawy. Były wymienione takie rzeczy jak pompa wody,panewki,rozrząd,komplet uszczelek. Remont robiłem z powodu padniętej uszczelki pod głowicą. Została założona uszczelka erlinga. Zrobiłem 250 km i masło pod korkiem, znikajacy płyn itp Mechanik mówił ze to przez badziewną uszczelke, nie zagotowałem jej. Co mógł zrobic żle mechanik?
xtomay - 2009-05-11, 12:29
" />1. Planowałeś głowicę?
2. Uszczelki to jednak najlepsze są w ASO...
jurasjo - 2009-05-11, 12:36
" />Spartolona robota. Jeżeli nie planowana głowica to masz przyczynę. Jeżeli planowana to niedbalstwo.
Ja mam erlinga i wiem że parę osób na niej też robiło i jest ok.
Wroński - 2009-05-11, 13:02
" />
v-rod - 2009-05-11, 15:37
" />Uszczelke ASO, splanować glowice i dać ją na szczelność, może jest pęknięta, jak dociskał glowice mechanik to nie mówił że czuł jak szpilki wyciągnęły sie?Możliwe że trzeba dać nowe szpilki.Jeżeli teraz bedziesz dawał glowice na planowanie i szczelnosc to zapytaj tego co wykonywał planowanie czy mocno krzywa glowica była i w jakich miejscach, bedziesz wiedział czy prawidłowo docisnął mechanik głowice
adamac - 2009-05-11, 19:54
" />1. prosta, np zabielona głowica i blok
2. z odpowiednią siłą przykręcona głowica..
Nawet w niewyspecjalizowanym warsztacie idzie zrobić dobrze. Ja razem ze znajomym nie zawodowym mechanikiem wymieniałem już kilka uszczelek i żadna sie jeszcze nie wysrała (a przebiegi od 2 do 15kkm).
Buncol - 2009-05-11, 20:08
" />Głowica splanowana do granic mozłiwosci bo miała wżery takie miedzy chyba sylindrami na powierzchni i troche zostało tych wżerów.Wżery nie stykały sie z miejscami w których krazył olej czy tam płyn. Mechanik mówił ze to wina uszczelki i niestey musze się z nim kłucic...
jasiekk - 2009-05-11, 21:08
" />erling za 40zł? ;> jezeli to ten o którym myśle to lepiej głowice połozyć na kartce papieru..
Fawor - 2009-05-11, 21:33
" />elring kosztuje ~120zł, ajusa jest tańsza. A obie metalowe. Jeśli głowica miała wżery to mechanik może mieć racje..
nice - 2009-05-11, 21:52
" />Mi Erling ma minimme dobrze smigał. Raczej nie badziewna uszczelka. A jezeli mechanik mówi Ci,że to wina uszczelki to Ty mu powiedz,ze skoro wiedział,ze badziewna to mógł nie montowac,a tak po montażu mówi Ci,że badziew. Moim zdaniem spaprana robota.
Gr00bY - 2009-05-11, 21:56
" />To była uszczelka metalowa? Mi elring smiga juz od dobrych 20.000km i nie ma problemu. Moze problemem była jednak zniszczona głowica lub sama powierzchnia bloku. Ona też może być krzywa....