ďťż

pomylone podcisnienia d14a1



arial1 - 2008-02-21, 10:04
" />witam. potrzebuje foto podcisnien do d14a1 gdyz najprawdopodobiej sa pomylone i hania po wymianie silnika nie jezdzi tak jak powinna prosze o wsparcie drogich forumowiczow. pzdr




lookaz - 2008-02-21, 10:23
" />mam nadzieje ze pomoze:



raczej ten na gorze bedzie dla ciebie ale w przypadku gdybys mial aparat zaplonowy sterowny jednym podcisnieniem:





arial1 - 2008-02-21, 10:46
" />podziekowania wielkie <poklony> mam dwopodcisnieniowy aparat



khalbar - 2008-02-21, 10:51
" />potrzebuje takich informacji bo swapa będe robić z pojedynczego gażnika na podwujny też mi sie to przyda

a ps jest może rozpisana cała budowa gażnika z d13b2 ,D15b3 , jak i d14A a może gdzieś ktoś ma gaźnik od d16z1

W jakiej książce to jest ? te schematy?
?




lookaz - 2008-02-21, 11:24
" />tez myslalem nad zmiana ale jednak jeden gaznik zawsze troszke bardziej ekonomiczny
na dodatek czesto poruszany tu temat odnosnie synchronizacji...
wiec se odpuscilem heh

schematy odnosnie gaznikow sa powiedzmy takie...



z tego co sie orientuje to d13 i d15 sa niemalze identyczne a roznia sie tylko wielkoscia dysz
to sa gazniki KEIHIN wiec szukaj info odnosnie nich...

schematy pochodza oczywiscie z manuala ;p

pewne informacje odnosnie gaznikow KEIHIN mozna znalezc take w manualach AUDI 80.
np 1.8 mialo bardzo podobny gaznik montowany [i wlasnie wpadlo mi do glowy ze tam dysze musza byc jeszcze wieksze ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu