ďťż

potrzebna szybka pomoc



civica16v - 2008-06-04, 16:01
" />to tak silnik dopiero co włoz
yłem i jest taki zonk pali oki wchodzi na obroty oki
ale przy 2tys do 3 tyś nierówno chodzi i co za tym idzie podczas jazdy szarpie
co to może byc tylko wmiare konkrety bym prosił




master22civ - 2008-06-04, 16:12
" />silnik z pgmfi?? jeśli tak to może być sonda lambda lub czujnik położenia przepustnicy wywala jakieś błędy??



Banan - 2008-06-04, 16:19
" />Ja obstawiam aparat zapłonowy i czujnik położenia wału korbowego.



civica16v - 2008-06-05, 05:27
" />zwykłe d 15b2 kolektor 4 2 1 silnik nie chodzi ze pół roku kupiłem go i wstawiłem w miejsce d14b2
aparat był by oki bo mam go od kola i u niebo było spoko




civica16v - 2008-06-10, 19:37
" />czujni powietrza wymieniłem i dalej to samo



v-rod - 2008-06-10, 19:44
" />zapłon



v-rod - 2008-06-10, 19:47
" />zapłon,świece,kable sprawdź



civica16v - 2008-06-11, 19:24
" />



York - 2008-06-12, 12:48
" />witam
też mam taki problem u siebie w D16A6. Między 2 a 3 tyś obrotów silnik szarpie i nie róno pracuje, nawet obroty falują. Podczas jazdy przy hamowaniu silnikiem też nie hamuje tak jak ma być tylko tak przerywa jakby raz dostawał paliwo i raz odcinał (przy hamowaniu takie coś raczej w całym zakresie obrotów). Świece mam nowe, kable ok, zapłon ustawiony. Może ktoś pomóc ? Gdzie szukać przyczyny ?



Banan - 2008-06-12, 13:05
" />Ponawiam, że może to być czujnik wału korbowego miałem u siebie to samo. Najłatwiej jest podmienić od kogoś cały aparat zapłonowy.



noofaq - 2008-06-12, 14:59
" />a komputer i błędy na nim sprawdził?



York - 2008-06-12, 19:03
" />sprawdził właśnie po południu. Błąd nr 15 i 17. 17 to przez linke od prędkościomierza bo mi wariuje, a 15 to sygnał wyjściowy zasilania... więc czego to może być przyczyna ?
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu