Powazne modyfikacjie D13B2
Golota26 - 2008-08-06, 16:31
" />Witam
Co można jeszcze zrobić w D13 żeby dać troszkę mocy jakieś zaworki(specialne) nowe może tłoki (podnieść sprężanie) czy mpfi. Coś co może jeszcze podnieść moc bez zakuwania i turbo.
Wszystkie opisy z forum i modyfikacji już zrobione
Pozdrawiam
mum666 - 2008-08-06, 17:18
" />mpfi musiałbyć wystroić pożadnie, a to duże koszta są, bo an kompie od 1.6 będzie ci palić dyche lekko... splanuj głowice troche, cieńsza uszczelka, obróbka kanałów dolotowych, wydechowych, jaki masz wydech? Dolot? Co zrobiłeś dokładnie? Możesz wrzucic lekki zamach, lekkie pasowe, skrzynie hybryde... milion mozliwosci, google ci nie działa?
G-Unit - 2008-08-06, 17:42
" />Chyba najlepsza opcją będzie zmiana na D15/D16/B-/K-
Golota26 - 2008-08-06, 19:32
" />Co do D15/D16/K/H to koszta niewspółmiernie wysokie do osignietych mocy poza tym jakoś mało osób które by to ogarnęło i chciało się podjąć w Rozsądnych pieniądzach.
Co do przeróbek to praktycznie wszystko odblokowane przepustnice dolot AOMA (wiem lipa ale zastanawiam się nad aemem albo apexi - tak samo wydech chyba apexi albo greddy) wałek od 1.4 kolektor z d16z6 strumienica koncowy mugen szlif glowicy uszczelka stalowa od d16
Pozdrawiam
mum666 - 2008-08-06, 19:43
" />No to zrób najpierw pożądny wydech, dolot w gaźniku zostaw w spokoju, wsadź w seryjną puszke wkładke K&N, odłącz odme i zrób chwyt powietrza w zderzaku. Potem mysl dopiero o innych rzeczach, a kolektor lepszy chinczyk.
Golota26 - 2008-08-06, 19:58
" />Co do wydechu to spoko ogarne go z ziomkami i nie będzie problemu co do chwytu powietrza ze zderzaka to właśnie zgłupiałem nad tym ponieważ na forum piszą ze na gaźniku nie jest zalecane żeby robić chwyt ze zderzaka bo przy dużych prędkościach może się mu powalić z dawka paliwa będzie dostawał za dużo powietrza w stosunku do paliwa. A o co chodzi z ta odma tzn mam odłączyć ten wężyk i zaślepić z 2 stron tzn od strony pokrywy zaworów i od strony odnogi z dolotu.
Co sadzicie o świecach zapłonowych SPLITFIRE oraz o kablach zapłonowych SPLITFIRE albo MAGNECOR jest sens się w to bawić czy założyć najzwyklejsze świece i kable.
Świece w ceni około 200zl (SPLITFIRE) platynowe z elektroda w kształcie V a kable zapłonowe około 410 zl.
Pozdrawiam
Tankian - 2008-08-06, 20:23
" />Golota26, masz w czewie goscia co d13b2 przerobił na d13b7, podbij do niego
4mell - 2008-08-07, 06:03
" />
Guail_FH - 2008-08-07, 08:06
" />Swiece to najlepsze sa NGK takie jak powiny byc nie zadne platynowe z wstawkami zlotymi
dsgner - 2008-08-07, 08:23
" />na Honda trojmiasto tez jest jeden D13 na pelnym wtrysku i walku od d15 101 kucykow pokazalo
Mike - 2008-08-07, 08:36
" />Golota26, nie świruj pawiana (bez obrazy) z tym SPLITFIRE-m świece NGK V-Line nr 11 do tego kable jak chcesz dobre to też NGK RC-RV603 i to wszystko powinno Cie kosztować w granicach 300zł i będzie to działało jak należy.
C00li - 2008-08-07, 12:47
" />zanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Golota26 - 2008-08-06, 16:31
" />Witam
Co można jeszcze zrobić w D13 żeby dać troszkę mocy jakieś zaworki(specialne) nowe może tłoki (podnieść sprężanie) czy mpfi. Coś co może jeszcze podnieść moc bez zakuwania i turbo.
Wszystkie opisy z forum i modyfikacji już zrobione
Pozdrawiam
mum666 - 2008-08-06, 17:18
" />mpfi musiałbyć wystroić pożadnie, a to duże koszta są, bo an kompie od 1.6 będzie ci palić dyche lekko... splanuj głowice troche, cieńsza uszczelka, obróbka kanałów dolotowych, wydechowych, jaki masz wydech? Dolot? Co zrobiłeś dokładnie? Możesz wrzucic lekki zamach, lekkie pasowe, skrzynie hybryde... milion mozliwosci, google ci nie działa?
G-Unit - 2008-08-06, 17:42
" />Chyba najlepsza opcją będzie zmiana na D15/D16/B-/K-
Golota26 - 2008-08-06, 19:32
" />Co do D15/D16/K/H to koszta niewspółmiernie wysokie do osignietych mocy poza tym jakoś mało osób które by to ogarnęło i chciało się podjąć w Rozsądnych pieniądzach.
Co do przeróbek to praktycznie wszystko odblokowane przepustnice dolot AOMA (wiem lipa ale zastanawiam się nad aemem albo apexi - tak samo wydech chyba apexi albo greddy) wałek od 1.4 kolektor z d16z6 strumienica koncowy mugen szlif glowicy uszczelka stalowa od d16
Pozdrawiam
mum666 - 2008-08-06, 19:43
" />No to zrób najpierw pożądny wydech, dolot w gaźniku zostaw w spokoju, wsadź w seryjną puszke wkładke K&N, odłącz odme i zrób chwyt powietrza w zderzaku. Potem mysl dopiero o innych rzeczach, a kolektor lepszy chinczyk.
Golota26 - 2008-08-06, 19:58
" />Co do wydechu to spoko ogarne go z ziomkami i nie będzie problemu co do chwytu powietrza ze zderzaka to właśnie zgłupiałem nad tym ponieważ na forum piszą ze na gaźniku nie jest zalecane żeby robić chwyt ze zderzaka bo przy dużych prędkościach może się mu powalić z dawka paliwa będzie dostawał za dużo powietrza w stosunku do paliwa. A o co chodzi z ta odma tzn mam odłączyć ten wężyk i zaślepić z 2 stron tzn od strony pokrywy zaworów i od strony odnogi z dolotu.
Co sadzicie o świecach zapłonowych SPLITFIRE oraz o kablach zapłonowych SPLITFIRE albo MAGNECOR jest sens się w to bawić czy założyć najzwyklejsze świece i kable.
Świece w ceni około 200zl (SPLITFIRE) platynowe z elektroda w kształcie V a kable zapłonowe około 410 zl.
Pozdrawiam
Tankian - 2008-08-06, 20:23
" />Golota26, masz w czewie goscia co d13b2 przerobił na d13b7, podbij do niego
4mell - 2008-08-07, 06:03
" />
Guail_FH - 2008-08-07, 08:06
" />Swiece to najlepsze sa NGK takie jak powiny byc nie zadne platynowe z wstawkami zlotymi
dsgner - 2008-08-07, 08:23
" />na Honda trojmiasto tez jest jeden D13 na pelnym wtrysku i walku od d15 101 kucykow pokazalo
Mike - 2008-08-07, 08:36
" />Golota26, nie świruj pawiana (bez obrazy) z tym SPLITFIRE-m świece NGK V-Line nr 11 do tego kable jak chcesz dobre to też NGK RC-RV603 i to wszystko powinno Cie kosztować w granicach 300zł i będzie to działało jak należy.
C00li - 2008-08-07, 12:47
" />