ďťż

Problem po Swapie z 1.6 na 1.4



TSK - 2009-10-18, 20:25
" />Witam

Otóż sprawa wygląda tak.

Mam sedana ed4 z silnikiem d16a6 pekł w nim pasek i narobił szkód.
Posiadam silnik d14a1 i go przerzucilem. (zrobiłem jakby d14a1 na MPFI)
ładnie wszytsko pasuje tylko autko nie chce dobrze odpalić.
tzn załapuje ale chodzi jak czołg i strzela w tłumnik.
Domyślam się że chodzi o zapłon ale czy tylko? jak silnik 1.4 był w poprzednim aucie palił na dotyk, czy 1.4 a 1.6 czymś się różnią??
Cały osprzet oczywiscie 1.6 i jeszcze jedno pytanie czy aparaty zapłonowe d16z2 i d1616 się czymś różnią i czy jest jakieś rozróżnienie na wersje przed i po lift.\
pozdrawiam




soldi - 2009-10-18, 20:35
" />strzelam też na mape paliwa aparat zapłonowy dobrze ustawiony? rozrząd dobrze jest? podpytaj chłopaków, którzy robili d14MPFI, pewnie dowiesz się kilku ciekawych rzeczy

jak masz z paliwem? pompa elektryczna czy mechaniczna?



TSK - 2009-10-19, 09:58
" />własnie nie wiem czy jest dobrze aparat ustawiony (teoretycznie nie mozna źle dokrecic aparatu)

pompa jest elektrczyna paliwo podaje tylko nie pali dobrze jak ustawić zpałon



Buzz - 2009-10-19, 19:02
" />Zapłon ustawiasz aparatem zapłonowym przesuwając go na tzw fasolkach, powinno się zapłon ustawiać wg lampy stroboskopowej, na podstawie znaków na kole walu korbowego po stronie rozrządu i oznaczeń na pokrywie rozrządu. Radze sprawdzić rozrząd, a później ustawić zapłon jak należy
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu