Problem z 1.3
Kurek - 2008-08-11, 13:23
" />Jak w temacie. Dopóki motor sie nie rozgrzeje to trzyma na 6000 tys obr, później wszystko wraca do normy.
marc-l - 2008-08-11, 18:25
" />ty stary jak piszesz powaznie to nie chcem cie straszyc ale staraj sie nie odpalac wogule dopuki nie zrobisz tego bo patrz co sie moze stac na zimnym silniku http://pl.youtube.com/watch?v=QA_KtjDymig
pierwsze slysze o takim zonku w d13b2 i nie wiem co to moze byc ale posprawdzaj wszystkie podcisnia idace do gaznika i skrzynki podcisnen, wezyki wszystkie moze ktorys sie odpiol czy pekl.
grzesiek84 - 2008-08-11, 20:13
" />kilka odpaleń i wysra uszczelkę pod głowicą
v-rod - 2008-08-12, 06:23
" />Sprawdź ssanie,przeciez jak potem opadaja to znaczy że cos z ssaniem masz, moze sie coś zacięłozanotowane.pl doc.pisz.pl pdf.pisz.pl ilemaszlat.htw.pl
Kurek - 2008-08-11, 13:23
" />Jak w temacie. Dopóki motor sie nie rozgrzeje to trzyma na 6000 tys obr, później wszystko wraca do normy.
marc-l - 2008-08-11, 18:25
" />ty stary jak piszesz powaznie to nie chcem cie straszyc ale staraj sie nie odpalac wogule dopuki nie zrobisz tego bo patrz co sie moze stac na zimnym silniku http://pl.youtube.com/watch?v=QA_KtjDymig
pierwsze slysze o takim zonku w d13b2 i nie wiem co to moze byc ale posprawdzaj wszystkie podcisnia idace do gaznika i skrzynki podcisnen, wezyki wszystkie moze ktorys sie odpiol czy pekl.
grzesiek84 - 2008-08-11, 20:13
" />kilka odpaleń i wysra uszczelkę pod głowicą
v-rod - 2008-08-12, 06:23
" />Sprawdź ssanie,przeciez jak potem opadaja to znaczy że cos z ssaniem masz, moze sie coś zacięło