ďťż

Problem z D15B2



Zboro - 2008-07-09, 14:14
" />Więc... 2 dni temu wyjąłem instalacje LPG z mojego ED6 D15B2 w domowym garażu... Mianowicie zaczęły sie problemy. Zapalająca sie kontrolka od silnika po przejechaniu z 2-5 kilometrów. Na pierwszym biegu jak chce ruszyć trochę szybciej to muli i spadają obroty praktycznie do zera jak by odcinało dopływ paliwa, ale nie gaśnie. Jak się wkręci powyżej 3tys/obr przerwie i jedzie dalej, czasami towarzyszy tez temu szarpniecie. Nie wiem co jest grane, bardzo bym prosił o jakąś pomoc albo poradę co z tym zrobić żeby prawidłowo chodził..




hubson - 2008-07-09, 14:18
" />zrob samodiagnostyke.



e)(trem - 2008-07-09, 14:46
" />to jest moim zdaniem pompa paliwa - wydaje ostatnie dechy



Zboro - 2008-07-09, 15:15
" />Z tego co jeszcze wcześniej zauważyłem to nierówne odcięcie przy 7 000 obr/min. Teraz poszedłem do Hanki odpalić silnik i jest już dramat... Odpaliłem silnik to nie mógł w ogóle znaleźć niskich obrotów skakał miedzy 500 a 1500 z tego co odczytałem na obrotomierzu. Dodając gazu zdychał...




Maxiimus - 2008-07-10, 07:49
" />Ja tez uwazam ze to bedzie pompa paliwa a jeśli juz bedziesz zmieniał to wyczyść tez wtryskiwacze Tylko nie zapomnij ściągnąc takiej duzej uszczelki w kształcie łezki,z kazdego wtryskiwacza przed czyszczeniem,bo łatwo ją zapsuć wiem z doświadczenia,zepsułem juz takie



Zboro - 2008-07-12, 14:22
" />No dzięki za porady panowie. Nową pompkę trzeba będzie skołować..ehh
Jeszcze jedno pytanko czym te wtryskiwacze wyczyścić ?



Maxiimus - 2008-07-12, 15:41
" />Ropa, rozpuch... tego typu środki chemiczne
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ilemaszlat.htw.pl
  • 0000_menu